Verdienen wel jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Laat in Singles nu net veel mannen zitten die behoorlijk bovenmodaal verdienen.
Ik vind het ook belachelijk dat je tegenwoordig overal voor moet betalen om maar niet commercials in je mik geschoven te krijgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Voor die paar ads ga ik geen abbo nemen.
Oh, hoi Techquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat moeten ze inderdaad z.s.m. afschaffen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:21 schreef Q. het volgende:
De rijken moeten ook gesponsord worden met HRA voor hun villa's van 2 miljoen.. Ze hebben het al zo zwaar!
Dan moet je geen VVD stemmen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat moeten ze inderdaad z.s.m. afschaffen.
ik zit onder modaalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was toch al heel duidelijk. Er zitten hier ladingen mensen die graag hun ondermodale salaris weggeven
En dan nog VVD stemmen. Dat is pas dom.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zit onder modaalals ik de baan bij Google krijg zelfs nog
Ik was zelfstandige, dan is t wel slimquote:
Ik denk dat er hier dan veel mannen zitten die modaal verkeerd in hun hoofd hebben zittenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Modaal is 30k per jaar.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:31 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk dat er hier dan veel mannen zitten die modaal verkeerd in hun hoofd hebben zitten
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat er hier dan veel mannen zitten die modaal verkeerd in hun hoofd hebben zitten
Van Wikipedia. En ja, dat is soms best geloofwaardig.quote:Het bruto modale inkomen is volgens het CPB in 2010 ¤ 32.500 (vakantietoeslag meegerekend). Per maand is dat ¤ 2.508,- (bruto, exclusief 8% vakantietoeslag).
Als je daar 100.000+ mee binnen sleept op jaarbasis wel ja. Iedereen onder 2x modaal wordt genaaid als VVD het helemaal voor het zeggen heeft.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was zelfstandige, dan is t wel slim
Gelukkig ben ik hard op weg om daar naar toe te werkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je daar 100.000+ mee binnen sleept op jaarbasis wel ja. Iedereen onder 2x modaal wordt genaaid als VVD het helemaal voor het zeggen heeft.
Oh, dan denk ik dat ik 1 van die mannen ben die het verkeerd in zijn hoofd heeftquote:
Dacht ook dat het rond de 40k lag.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dan denk ik dat ik 1 van die mannen ben die het verkeerd in zijn hoofd heeft![]()
Ik dacht dat het 40k was
Ik verdien zwaar bovenmodaal!tijd om VVD te stemmen?
Oh nee wacht, ik stem niet op de partij die het beste voor mij is, ik stem op de partij waarvan ik denk dat ze het beste voor Nederland is.
Gewoon D66 stemmen dus.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:34 schreef stbabylon het volgende:
Oh, dan denk ik dat ik 1 van die mannen ben die het verkeerd in zijn hoofd heeft![]()
Ik dacht dat het 40k was
Ik verdien zwaar bovenmodaal!tijd om VVD te stemmen?
Oh nee wacht, ik stem niet op de partij die het beste voor mij is, ik stem op de partij waarvan ik denk dat ze het beste voor Nederland is.
Burgerlul! Wanneer komen de kids?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:37 schreef stbabylon het volgende:
Als Mrs. stbabylon en ik gaan samenwonen (wat eind zomer gaat gebeuren), dan wordt het pas leuk qua inkomen. Gotta love being Dinkies
Je betaald wel bovengemiddeld veel belasting als Dinkyquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee dwaas, ik ga mijn Dinky status niet opgeven! Double Income No Kids
Boeie, dat gaat dan weer naar nuttige dingen als kinderbijslag en wegenbouw... oh crap!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je betaald wel bovengemiddeld veel belasting als Dinky
Kutyuppen allemaal.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:40 schreef stbabylon het volgende:
Daarbij wordt het samenwonen in een appartement, geen auto (en dus al helemaal geen stationwagon), geen hond, niet in een rijtjeshuis in een nieuwbouwwijk. Als het even kan met dakterras in de binnenstad
Whehehe.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Boeie, dat gaat dan weer naar nuttige dingen als kinderbijslag en wegenbouw... oh crap!
Allebei de euro's die ik verdien?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je wel al je geld aan mij afstaan he?
Jij bent streng! Of geef je hem wel wat zakgeld?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Moet je wel al je geld aan mij afstaan he?
tientje in de week.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij bent streng! Of geef je hem wel wat zakgeld?
dus jij doet de boodschappen en t huishouden?quote:
Dat zijn wel vijf biertjes in de kroeg!quote:
Dat heb ik nergens gezegd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dus jij doet de boodschappen en t huishouden?
Dat hoeft niet, je mag zolang wegblijven als je wilt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zijn wel vijf biertjes in de kroeg!! Ik zorg dat ik voor middernacht thuis ben hoor.
.
Jij gaat natuurlijk op de bank zitten en soaps kijken terwijl ik het harde werk doe. Zoals het hoort.quote:
Dat kan ik jou niet aandoen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, je mag zolang wegblijven als je wilt.
chocola etenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk op de bank zitten en soaps kijken terwijl ik het harde werk doe. Zoals het hoort.
Stom dat je het niet zelf aanbiedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:47 schreef Techno het volgende:
Doe mij ook maar een kommetje als je een slachtoffer gevonden hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk op de bank zitten en soaps kijken terwijl ik het harde werk doe. Zoals het hoort.
MI van Q als Al Bundyquote:
Mijn keuken heeft die welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar heb ik hier de faciliteiten toch niet voor.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:50 schreef stbabylon het volgende:
"What exactly does that expression mean, 'friends with benefits?' Does he provide her with health insurance?''
Dr. Sheldon Cooper
Ik vind het geweldigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van het weekend de marathon gekeken op Comedy Central
Doe maar 2quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Moet ik er dan 4 of 5 hele kippen in doen ?
volgens mij kennen ze die daar ook wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:52 schreef stbabylon het volgende:
Twee man hebben nu het idee van poffertjes in mijn hoofd gekregen. Ik heb nu enorm zin in poffertjes! Ik zit in frigging Engeland! Ze stoppen me ws. in een inrichting als ik het ga hebben over poffertjes! "Little pancakes? Silly Dutchman tihii"
Na het werken mag ook hoor. Ik verhonger nog niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Denk dat mijn werkgever niet zo blij is als ik nu weg ga.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind het geweldigjammer dat die zo moeilijk te immiteren is, anders zou t geweldig zijn met carnaval oid.
Als een sweet panecake like treat from The Netherlands.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
volgens mij kennen ze die daar ook wel.
They even have an English wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Poffertjesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:52 schreef stbabylon het volgende:
Twee man hebben nu het idee van poffertjes in mijn hoofd gekregen. Ik heb nu enorm zin in poffertjes! Ik zit in frigging Engeland! Ze stoppen me ws. in een inrichting als ik het ga hebben over poffertjes! "Little pancakes? Silly Dutchman tihii"
Droogquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als een sweet panecake like treat from The Netherlands.
Ja, die alleen maar over Nederland gaat, dus daar schiet ik nog niks mee op.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:56 schreef Techno het volgende:
[..]
They even have an English wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Poffertjes
Mja, Beetman is aan de slag zag ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:54 schreef Cue_ het volgende:
Na het werken mag ook hoor. Ik verhonger nog niet.
"You already got one"quote:
quote:They can also be served with other sweet garnishes, such as stroop (syrup), slagroom (whipped cream) or aardbeien (strawberries), for added flavor.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:59 schreef Cue_ het volgende:
en dat terwijl ik hier zielig ziek lig te zijn
nee, kippensoep!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:05 schreef STING het volgende:
[..]
Techno moet je even een echte knuffel komen geven?
Ooh Alquote:
Misschien stelt hij zelf een knuffel wel als een voorwaarde, voor het maken van de soepquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De 1 is een voorwaarde.. de ander niet
Sinds wanneer mag je zaken eisen aan een zieke?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:09 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien stelt hij zelf een knuffel wel als een voorwaarde, voor het maken van de soep
Sickquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Basisscholiere (12) bevallen tijdens kamp
Dat is op de school waar kinderen van mijn collega zitten. Hij vertelde het net.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Basisscholiere (12) bevallen tijdens kamp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |