Dat is niemand want perfectie uitermate subjectief.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:02 schreef stbabylon het volgende:
Laat ik dan even als eerste man hier over zichzelf zeggen dat hij niet perfect is
Dat zijn slechts twee van de vele voordelen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bevroren kop 's winters en verbrande huid 's zomers? Met velletjes?
Daarbij is er geen vrouw ter wereld die een perfecte man wil. Er moet iets aan te sleutelen zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is niemand want perfectie uitermate subjectief.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:06 schreef stbabylon het volgende:
Daarbij is er geen vrouw ter wereld die een perfecte man wil. Er moet iets aan te sleutelen zijn
Maar hij moet wel "zichzelf blijven"quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:06 schreef Techno het volgende:
[..]Ja, ze moet hem wel kunnen 'veranderen'.
Verkeerde aanname dan, op basis van je foto's in je fobo waar je haar opvallend verbergt isquote:
Lieve schat, verbergt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verkeerde aanname dan, op basis van je foto's in je fobo waar je haar opvallend verbergt is
Hier ook trouwens nog nooit kaal, wel standje 2 van de tondeuze ooit.
"Kaal" is net zo relatief als "perfect".quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verkeerde aanname dan, op basis van je foto's in je fobo waar je haar opvallend verbergt is
Hier ook trouwens nog nooit kaal, wel standje 2 van de tondeuze ooit.
Dat viel mij ook op...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets veranderd aan m'n vriendjesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:06 schreef Techno het volgende:
[..]Ja, ze moet hem wel kunnen 'veranderen'.
ik mag hopen dat ze kaal isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:10 schreef missbehavin het volgende:
Is het toeval dat Jaap in de add hieronder ook kaal is?
Had je dat maarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets veranderd aan m'n vriendjes
Welke Jaap? Ik heb een add van de Pabo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:10 schreef missbehavin het volgende:
Is het toeval dat Jaap in de add hieronder ook kaal is?
Ik wilde net zeggen: 'Heet ze Jaap dan?'quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ze kaal is"De mooiste lingerie koop je op Pabo.nl" met een hele mooi dame erbij
op de inhoud van de postsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Je krijgt advertenties die op je surfgedrag passen.
Ware het niet dat ik op mijn werk zit, en dat dit soort sites geblokkeerd zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Oh, maar Jaap is ontwikkelaar windenergieprojecten..quote:
Dan had ik ze misschien kunnen houden, bedoel je?quote:
Ik ga ook voor Pabo dame, samen doen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, maar Jaap is ontwikkelaar windenergieprojecten..Doe me dan toch die pabo dame maar.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga ook voor Pabo dame, samen doen?
Die zie ik hier ook vaakquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een advertentie van Zooplus
I had dibbs, dus alles of nietsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom moet ik meteen weer delen?
quote:
jij kent mn politieke overtuiging niet?quote:
Dat plaatje dat Peu net post is de eerste add die ik hier in maanden ziequote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Aah, dan mag ik jou nemen dusquote:
quote:
VVDquote:
quote:
Poch pochquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat plaatje dat Peu net post is de eerste add die ik hier in maanden zie
Dat was toch al heel duidelijk. Er zitten hier ladingen mensen die graag hun ondermodale salaris weggevenquote:
Goed zo cubjequote:
Laat in Singles nu net veel mannen zitten die behoorlijk bovenmodaal verdienen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:
Dat was toch al heel duidelijk. Er zitten hier ladingen mensen die graag hun ondermodale salaris weggeven
Ik ook nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Voor die paar ads ga ik geen abbo nemen.
De rijken moeten ook gesponsord worden met HRA voor hun villa's van 2 miljoen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was toch al heel duidelijk. Er zitten hier ladingen mensen die graag hun ondermodale salaris weggeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |