Dat is niemand want perfectie uitermate subjectief.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:02 schreef stbabylon het volgende:
Laat ik dan even als eerste man hier over zichzelf zeggen dat hij niet perfect is
Dat zijn slechts twee van de vele voordelen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bevroren kop 's winters en verbrande huid 's zomers? Met velletjes?
Daarbij is er geen vrouw ter wereld die een perfecte man wil. Er moet iets aan te sleutelen zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is niemand want perfectie uitermate subjectief.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:06 schreef stbabylon het volgende:
Daarbij is er geen vrouw ter wereld die een perfecte man wil. Er moet iets aan te sleutelen zijn
Maar hij moet wel "zichzelf blijven"quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:06 schreef Techno het volgende:
[..]Ja, ze moet hem wel kunnen 'veranderen'.
Verkeerde aanname dan, op basis van je foto's in je fobo waar je haar opvallend verbergt isquote:
Lieve schat, verbergt?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verkeerde aanname dan, op basis van je foto's in je fobo waar je haar opvallend verbergt is
Hier ook trouwens nog nooit kaal, wel standje 2 van de tondeuze ooit.
"Kaal" is net zo relatief als "perfect".quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verkeerde aanname dan, op basis van je foto's in je fobo waar je haar opvallend verbergt is
Hier ook trouwens nog nooit kaal, wel standje 2 van de tondeuze ooit.
Dat viel mij ook op...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets veranderd aan m'n vriendjesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:06 schreef Techno het volgende:
[..]Ja, ze moet hem wel kunnen 'veranderen'.
ik mag hopen dat ze kaal isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:10 schreef missbehavin het volgende:
Is het toeval dat Jaap in de add hieronder ook kaal is?
Had je dat maarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets veranderd aan m'n vriendjes
Welke Jaap? Ik heb een add van de Pabo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:10 schreef missbehavin het volgende:
Is het toeval dat Jaap in de add hieronder ook kaal is?
Ik wilde net zeggen: 'Heet ze Jaap dan?'quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ze kaal is"De mooiste lingerie koop je op Pabo.nl" met een hele mooi dame erbij
op de inhoud van de postsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Je krijgt advertenties die op je surfgedrag passen.
Ware het niet dat ik op mijn werk zit, en dat dit soort sites geblokkeerd zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Je krijgt advertenties die op je surfgedrag passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |