Geen idee, zo goed kende ik em niet.quote:
Logisch, ze kent me nog niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Meisjes in de bloei van hun leven die niet willen neucken mits het mr. Perfect is...
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:48 schreef Techno het volgende:
[..]
De meeste mensen halen dat gewoon bij de supermarkt. Net als brood. En groenten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Jammerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, zo goed kende ik em niet.
Ik vraag me af of ze dat wel wil, eigenlijk...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Meisjes in de bloei van hun leven die niet willen neucken mits het mr. Perfect is...
Ik ga alleen naar een bakker of slager als hij in de buurt zit. Dat zitten ze. Eerder was dat niet in mijn directe omgeving en ging ik gewoon naar de supermarkt voor die zaken.quote:
Dat heb ik ook, ik ben Q niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
Mr. Perfect heeft op z'n minst een hoofd vol haar (ook sorry Q).
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echte perfectie zit niet op je hoofd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:48 schreef Techno het volgende:
[..]
De meeste mensen halen dat gewoon bij de supermarkt. Net als brood. En groenten.Oeh hendig, toch maar eens bij de Aldi kijken voor een fiets dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
hendig mooie fiets jonguhquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh hendig, toch maar eens bij de Aldi kijken voor een fiets dan.
Bij jou zit het er ook niet inquote:
Wie kopt 'em in?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij jou zit het er ook niet inDus waar dan?
Oh nee, ik had in mijn hoofd dat jij ook zo'n kale kop had. Maar dan heb ik me vergistquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Vanwaar deze interesse? Begin je al kaal te worden soms?
Ik heb nog nooit een kale kop gehad.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:01 schreef stbabylon het volgende:
Oh nee, ik had in mijn hoofd dat jij ook zo'n kale kop had. Maar dan heb ik me vergist
Oh, ik ben ook niet perfect, far from. Dat maakt mij juist zo interessant en tof.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:02 schreef stbabylon het volgende:
Laat ik dan even als eerste man hier over zichzelf zeggen dat hij niet perfect is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |