Vlees van een goede biologische slager, dat is ook Goddelijk lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich best lekker op zijn tijd hoor, maar idd dan vaak alleen het vel.
Ja, supermarktvlees is meestal wel te doen, maar niet te vergelijken met goed restaurantvlees.
Gewoon bij de (keur)slager halen dus.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Ja, supermarktvlees is meestal wel te doen, maar niet te vergelijken met goed restaurantvlees.
Of de ambachtslagerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon bij de (keur)slager halen dus.
Ofwel: ze is de eeuwige vrijgezel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:36 schreef Kreator het volgende:
Assiej wil dat niet vanwege geloof en overtuiging dat het gelijk met de perfecte partner moet. En ze is een beetje merkwaardig (opgevoed). En ze woont thuis. En ze is bang voor mannen.
Die. En die hebben nooit 10.000 keurmerken van EKO, BIO, BEWUST, Etc. Hebben ze helemaal niet nodig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:40 schreef Kreator het volgende:
Ik vind de beste slagers nog altijd die kleine slagers in de dorpjes in de omgeving, die hun eigen koeien slachten.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die. En die hebben nooit 10.000 keurmerken van EKO, BIO, BEWUST, Etc. Hebben ze helemaal niet nodig.
Dat doodmaken doen ze niet zelf, als het goed isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die kopen gewoon t mooiste beest, maken t dood en snijden t in stukken, niet meer en niet minder.
Doe maar. Het intrigeert me een beetje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed puntMisschien toch eens naar vragen.
Waarom?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doe maar. Het intrigeert me een beetje.
"Mijn" slager had gewoon de eigen beestjes. Zat zelfs webcam bij. Slachten deed hij overigens wel zelf in het slachthuis.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die kopen gewoon t mooiste beest, maken t dood en snijden t in stukken, niet meer en niet minder.
Ik ken er nog een die het wel doetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doodmaken doen ze niet zelf, als het goed is
Maar dat. Oma koopt ook alleen maar bij de ambachtslager.
Maar dan niet in de achtertuin, maar in het slachthuis, neem ik aanquote:
Dat is toch normaal? Net zoals dat je brood bij een bakker koopt. En fietsen bij een fietsenwinkel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doodmaken doen ze niet zelf, als het goed is
Maar dat. Oma koopt ook alleen maar bij de ambachtslager.
Nope, hij had er zelf een speciale ruimte voor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dan niet in de achtertuin, maar in het slachthuis, neem ik aan
Ik bouw gewoon mijn eigen autoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is toch normaal? Net zoals dat je brood bij een bakker koopt. En fietsen bij een fietsenwinkel.
Ik koop vrijwel altijd alles bij de supermarkt. Dat vind ik normaalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is toch normaal? Net zoals dat je brood bij een bakker koopt. En fietsen bij een fietsenwinkel.
Nou, blijkbaar is dat niet normaalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Really? Hier zijn er laatst nog een paar illegale ontmanteld.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, hij had er zelf een speciale ruimte voor.
Ik ook, ik werk, ik heb wel wat beters te doen dan in mijn vrije tijd de halve dag doorbrengen bij 10 winkelsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik koop vrijwel altijd alles bij de supermarkt. Dat vind ik normaal
Idem. Anders kost het me 4x zoveel tijd en 2x zoveel geld om een maaltijd samen te stellen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik koop vrijwel altijd alles bij de supermarkt. Dat vind ik normaal
Hij mag het, weet niet of hij het nog steeds doet trouwens, ben er al een paar jaar niet meer geweest.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar is dat niet normaalIk ken maar weinig mensen die hun vlees bij de ambachtslager kopen, die gaan gewoon naar de supermarkt.
[..]
Really? Hier zijn er laatst nog een paar illegale ontmanteld.
Hij zal 't wel mogen, dan.
De meeste mensen halen dat gewoon bij de supermarkt. Net als brood. En groenten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:45 schreef Watertornado het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2011 11:49:41 ]
Heeft hij ook morbide humor?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij mag het, weet niet of hij het nog steeds doet trouwens, ben er al een paar jaar niet meer geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |