Tsja al dat domme gekus en gekwijl.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:14 schreef knagsje het volgende:
wat een smerige slijmjurk is die laura joh
Trolololololquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:18 schreef marky het volgende:
Jurien gespot op schiphol. Dat is nu net niet de persoon die we terug willen hebben. Veel te saai.
Omdat hij geen afscheid heeft genomen, en ze vind dat hij de opdracht kon weigerenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:18 schreef Chuckster het volgende:
Maik zit dus weer in de geheime kamer, lijkt me overduidelijk, heeft Jurien toen ook gedaan, waarom is Mo dan toch zo over de zeik?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:19 schreef sjampoeh het volgende:
ik zat ook aan jurien te denken, zijn geheim is er nog niet uit....
en het papier, waar komt dat vandaan ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh... het briefje is met houtskool geschreven..
Boos dat Maik de missie niet geweigerd heeftquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:18 schreef Chuckster het volgende:
Maik zit dus weer in de geheime kamer, lijkt me overduidelijk, heeft Jurien toen ook gedaan, waarom is Mo dan toch zo over de zeik?
Niet met het bloed van DraakJo? jammer zeg.....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:19 schreef PoezeligDing het volgende:
En het papier heeft ie zelf uit een boom gekauwd?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Daar hebben ze het nog niet over gehadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en het papier, waar komt dat vandaan ?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het papier heeft ie zelf uit een boom gekauwd?
en uitgepoept .........quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het papier heeft ie zelf uit een boom gekauwd?
Kijkersopdracht ; en win een nachtje met Monique...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:20 schreef Reksie1981 het volgende:
Met wie moet Mo vannacht in bed hoelahoepen dan? Karim dan toch?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kijkersopdracht ; en win een nachtje met Monique...
Die tweepersoons?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:21 schreef Reksie1981 het volgende:
Maar zou Maik nou niet in die andere geheime kamer zitten die op foto is gezet? Die blauwe zeg maar
"Tja Mo, hij wilde denk ik toch weer een pik in z'n reet".quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:20 schreef Je_Psychiater het volgende:
Nu gaan ze met allerlei steukerige praatjes Mo helemaal dol maken.
Weet niet, was nog zo'n kamer die we nog nooit gezien hadden (waar Guido in werd gesphotoshopped)quote:
voor de hoeveelste keer is deze nu al gepost??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:23 schreef Anneloortje het volgende:
De brief van Maik
29 maart om 09.27
Dit is wat hij schreef.
Lieve Monique en andere bewoners,
Jullie weten misschien dat ik niet lekker in mijn vel zit de laatste dagen en dat ik heel veel aan thuis denk. Mo dit ligt niet aan jou want jij bent heel veel voor mij gaan betekenen. Ik mis mijn sport, ik mis mijn privacy en ik voel dat ik mezelf niet ben. Dat vind ik steeds moeilijker. Ik wil af van dat gevoel en heb toevallig een manier gevonden om het Huis der Geheimen te verlaten! Als jullie dit lezen ben ik weg!
Lieve allemaal, zorg goed voor Monique en elkaar. We zien elkaar zeker terug als jullie Secret Story avontuur achter de rug is.
Liefs Maik
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:23 schreef Spooky4u het volgende:
Is er al bekend wat er in de brief van Mike stond?
ja maar hij weet de geheimen van alle bewonersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:19 schreef sjampoeh het volgende:
ik zat ook aan jurien te denken, zijn geheim is er nog niet uit....
Huh? vertel????quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:24 schreef Je_Psychiater het volgende:
Maik is nu definitief weg. Ze willen het maar niet geloven.
dan kan hij clues in het huis rondstrooien anders raden ze het nooitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar hij weet de geheimen van alle bewoners
Hij komt er weer in als alle geheimen bekend zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar hij weet de geheimen van alle bewoners
Vergeleken met Jo moeten ze volgens mij toch echt nog een inhaalslag maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:22 schreef Flow3r het volgende:
ze hebben Mo en Maik al genoeg gematst, ik hoop dat ie wegblijft
en plak vast aan de kwak van maaaikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kijkersopdracht ; en win een nachtje met Monique...
kijk is in de post boven jequote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:23 schreef Spooky4u het volgende:
En dist Jo ffquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:27 schreef TimeJumper het volgende:
Aafke dept haar puisten effe af in bed
Dat moet ook gebeurenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:27 schreef TimeJumper het volgende:
Aafke dept haar puisten effe af in bed
Die voorwaarde was dat als hij wint, hij de helft aan nummer twee moet afstaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:27 schreef MaryChey het volgende:
Goedenmorgen!
Ik heb even alles terug gelezen..
en begrijp dat Maik weg is .
Zou dat die voorwaardens zijn ?
Maik vroeg vlak voor hij het huis weer in mocht..
mag ik het over de voorwaardes hebben?
( en dat mocht hij niet)
of is het een hele slechte 1 april grap?
Wordt tijd, na 26 jaar.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:28 schreef suzi1 het volgende:
en ondertussen is laura met haar ontwikkeling bezig
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Mooi, Aafke spreekt jo er op aan dat joanna er tussen door gaat zitten praten terwijl aafke met Mo aan het praten is.
oh ok..dan heb ik het verkeerd begrepen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die voorwaarde was dat als hij wint, hij de helft aan nummer twee moet afstaan.
Ja, dit is een hele slechte 29 maart-grap.
quote:
Aafke scoort punten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:28 schreef beequeen het volgende:
Goedzo Aaf, zet Jo maar even op haar plek. Ze lult inderdaad overal tussendoor.
Ze moest haar muil houden van Aafke, omdat ze overal tussendoor lult, daar houdt Aafke niet van!quote:
Nee hoor, Aafke zei het op een rustige nette manier.quote:
je, true, maar Jo voelt dat andersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee hoor, Aafke zei het op een rustige nette manier.
Dit dus!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:30 schreef knagsje het volgende:
alle aandacht gaat naar Mo en Maike he..
Voor de 5e keer?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:31 schreef Je_Psychiater het volgende:
En wanneer gaat Joanna nu haar excuses aanbieden aan Sharon?
Wat had Jo gezegt tegen Sharon..?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:29 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk durven ze dat haar nu wat vaker
te vertellen nu Joan's ware aard gister weer eens duidelijk tevoorschijn kwam.
Ja tuurlijk, maar dat zijn we wel gewend... ikke ikke ikke voelt alles zo goed aanquote:
zie flashboxquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:31 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Wat had Jo gezegt tegen Sharon..?
Sharon is echt boos op der..
Dat ze een vies vuile paardezeikwijf was dat naar paardepis stonk en dik was!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:31 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Wat had Jo gezegt tegen Sharon..?
Sharon is echt boos op der..
dat is toch zo?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:32 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Dat ze een vies vuile paardezeikwijf was dat naar paardepis stonk en dik was!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:33 schreef Darklight het volgende:
Bewoners, Maik is helaas overleden tijdens zijn vlucht
ik blijf erom lachenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:34 schreef TimeJumper het volgende:
Wat gaat de strijkplank nu weer aantrekken, als ze maar niet haar kerkschoentjes aandoet
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:32 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Dat ze een vies vuile paardezeikwijf was dat naar paardepis stonk en dik was!
heeeeeeeeel vaak, zoals zoveel dingen. Sommigen zijn te beroerd om het zelf even na te kijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:24 schreef danilel het volgende:
[..]
voor de hoeveelste keer is deze nu al gepost??
Ze mag er ook nóóit heen, hé?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:35 schreef Urb het volgende:
Ohhh Jo is boos omdat Sharon in de kamer haar zegje heeft mogen doen en ZIJ niet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Stem en de kamer zijn van haar hè...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:35 schreef Urb het volgende:
Ohhh Jo is boos omdat Sharon in de kamer haar zegje heeft mogen doen en ZIJ niet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:35 schreef Urb het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:35 schreef Urb het volgende:
Ohhh Jo was nu weer boos, omdat Sharon in de kamer haar zegje heeft mogen doen en ZIJ niet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
Oude bewoners komen terug??? Voor even ofzo?
SST_Cynthia SST Cynthia
Komende 24 uur ben ik helaas niet op twitter lieve mensen! Uitleg zal volgen. Tot snel! Xxx #sstnl
En Guido tweette dat gisteren ook
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:38 schreef pullup het volgende:
Het gaat een spin - off opleveren. Alle ex-bewoners gaan in een tweede huis samen met Maik voor zichzelf beginnen.
Ze rekenen op 3 miljoen kijkers
En Jurien dus ook gespot op Schiphol, melden wat mensen op twitter.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
SST_Cynthia SST Cynthia
Komende 24 uur ben ik helaas niet op twitter lieve mensen! Uitleg zal volgen. Tot snel! Xxx #sstnl
Ze heeft het zelfs vanochtend om half 6 nog geprobeerd.quote:
ff nadenken.. morgen 1 april...quote:
Als dat zo is weet je dat de stekker eruit gaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
SST_Cynthia SST Cynthia
vrijdag is het 1 april schatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:39 schreef bergenzand het volgende:
[..]
ff nadenken.. morgen 1 april...
alle oudbewoners mogen voor een dagje het huis weer in??
geraffineerde Mootje doet net alsof het niet om haar draait maar om het feit dat Maik 'zoveel met de andere meiden had en nu niet eens afscheid heeft kunnen nemen'quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Lekker belangrijk Monique, of Maik nu wel of niet afscheid heeft kunnen nemen.
Dat zou ook nog kunnenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Als dat zo is weet je dat de stekker eruit gaat.
het wandelende tuinhek is het met iedereen eens hoor, heeft geen eigen mening....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:39 schreef TimeJumper het volgende:
Sharon doet haar verhaal tegenover Laura, die het gisteren totaal met Joanne eens was,
Laat me raden, nu is ze het totaal met Sharon eens![]()
Damn how low can you goquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft het zelfs vanochtend om half 6 nog geprobeerd.
nou,ik ga niet al weer na mamakind gydo karper kijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:38 schreef pullup het volgende:
Het gaat een spin - off opleveren. Alle ex-bewoners gaan in een tweede huis samen met Maik voor zichzelf beginnen.
Ze rekenen op 3 miljoen kijkers
Ze gaan echt niet allerlei bewoners nog een keer naar Portugal vliegen voor een programma dat toch al opgedoekt wordt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Als dat zo is weet je dat de stekker eruit gaat.![]()
Kan ik me iets bij voorstellen, met dat volume van sharon...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:37 schreef snetje het volgende:
dus Jo en Sharon hebben tijdens de SL van vannacht een gesprek gehad...
Jo dus gepikeerd dat Sharon wel haar zegje heeft kunnen doen in de Kvdw en zij niet
Whahaha wandelende tuinhekquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
het wandelende tuinhek is het met iedereen eens hoor, heeft geen eigen mening....
Dan moet tie ook het bed delen met Monique?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:41 schreef Flow3r het volgende:
het zou mooi zijn als ze alleen Jurrien het huis in zouden laten met de mededeling dat hij de vervanger van Maik is
Goedemorgenquote:
nou nee, maar dat Mo de indruk zou krijgen dat nu een andere bewoner eens de kans krijgt om terug te keren ipv Maikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:42 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Dan moet tie ook het bed delen met Monique?
Er schijnt een brief te zijn waar dat in staat!quote:
een brief?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Er schijnt een brief te zijn waar dat in staat!
Wat staat er in die brief?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat die voorgoed weg is, Jurien komt terug ipv Maikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:44 schreef Lutte het volgende:
Mail die te pas en de onpas verdwijnt is de running gag die SST gaat redden?
echtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:44 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is Jurien die terug komt. Zijn geheim is nog niet geraden. Sofia kan het zeker niet zijn die zit nog in Miami. Cynthia is het ook niet die heeft vanmorgen nog getwittert dus die is gewoon op werk. Guido heeft het gisteren na een zgn teleurstelling omdat zijn opdracht het huis niet inging afgekondigd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
SST_Cynthia SST Cynthia
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:46 schreef TimeJumper het volgende:
Lijzige Laura doet voor de verandering maar weer een roezelrokje aan, zodat iedereen die lelijke kromme benen kan bewonderen.
Het vestje alle knoopjes dicht, dus mams kan gerust kijken.
Het geheel word afgemaakt met 1 van haar beroemde snoepkettingen.
Het dagverblijf kan beginnen.
Nu op naar het ontbijt voor een kringgesprek.
aangezien het ego van madame een stuk groter is geworden sinds ze met Faalex is, ben ik benieuwd of we z odie grote bek weer horen
Yay, dat zou het programma echt helpen, nog 2 nietszeggende bewoners erbij.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
SST_Spammer Secret Story Spammer
Het is bevestigd! @SST_Jurien en @SST_Cynthia op weg naar Portugal! Samen op vakantie of...? #sstnl
Dat zou echt dom zijn!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:45 schreef suzi1 het volgende:
dat ze mogen kiezen tussen guido, cynthia, jurien en maik wie van de 4 terug mag in het huis
ja dat gaat niet gebeuren hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:47 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat zou echt dom zijn!
Iedereen kiest dan natuurlijk voor Maik
hahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:46 schreef TimeJumper het volgende:
Lijzige Laura doet voor de verandering maar weer een roezelrokje aan, zodat iedereen die lelijke kromme benen kan bewonderen.
Het vestje alle knoopjes dicht, dus mams kan gerust kijken.
Het geheel word afgemaakt met 1 van haar beroemde snoepkettingen.
Het dagverblijf kan beginnen.
Nu op naar het ontbijt voor een kringgesprek.
aangezien het ego van madame een stuk groter is geworden sinds ze met Faalex is, ben ik benieuwd of we z odie grote bek weer horen
Ja maar Jurrien weet alle geheimen alquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:46 schreef marky het volgende:
[..]
Het is Jurien die terug komt. Zijn geheim is nog niet geraden. Sofia kan het zeker niet zijn die zit nog in Miami. Cynthia is het ook niet die heeft vanmorgen nog getwittert dus die is gewoon op werk. Guido heeft het gisteren na een zgn teleurstelling omdat zijn opdracht het huis niet inging afgekondigd.
Wat natuurlijk nog mooier zou zijn is als de bewoners straks in de kvdw moeten kiezen welke bewoner terug mag komen... helaas zullen ze dan weer kiezen voor Maik omdat Mo het wil.
Sofia en Servio zijn bij voorbaat uitgesloten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:45 schreef suzi1 het volgende:
dat ze mogen kiezen tussen guido, cynthia, jurien en maik wie van de 4 terug mag in het huis
dan kijk ik helemaal niet meerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
Terror Jaap neemt Maik's plaats in.
Ik zie nu ineens waar ik haar meer gezien heb, op duindigt alias Paulien maaldrift...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:46 schreef TimeJumper het volgende:
Ze durven Mootje niet te bekstekkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:48 schreef suzi1 het volgende:
dus jullie denken dat ze liever een neukende maik horen dan een guido die nog wat leuke imitaties kan doen met gerard?
ja dat heb ik ook al tig keer gezegd, alleen op de 1 of andere manier snappen ze dat niet ofzoquote:
haha sorry, helemaal vergeten dat die er ook ooit warenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sofia en Servio zijn bij voorbaat uitgesloten?
In bed bij Mo (dan ook niet?)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan kijk ik helemaal niet meer
Dát zou een interessante wending zijn!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
Terror Jaap neemt Maik's plaats in.
die staat onder de douche .... als enigste van de dames geloof ik ...weet niet waar Aafke nu isquote:
Ooit? Servio is net vijf dagen weg.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
haha sorry, helemaal vergeten dat die er ook ooit waren
We zien het donderdag wel ofzo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook al tig keer gezegd, alleen op de 1 of andere manier snappen ze dat niet ofzo
Mootje is genoeg verwend; alle dagen sex ,een maatje om tegenaan te kruipen, de anderen moeten dat ontberen, ze heeft ook al meegeprofiteerd op laura's verjaardag van een diner met lekkere bonbons, nu is het tijd om Mo te bashenquote:
doet u maar matsoe matsoe danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:51 schreef Je_Psychiater het volgende:
Of Maik wordt vervangen door Jokertje.
Aafke heb ik onder de douche vandaan zien komenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:49 schreef snetje het volgende:
[..]
die staat onder de douche .... als enigste van de dames geloof ik ...weet niet waar Aafke nu is
Philip, aafke, Sharon, Joanna, Maik, Karim en Moniquequote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:49 schreef Darklight het volgende:
[..]
Veel geheimen zijn er niet meer, 3 ofzo
ik vind Guido ook een echte 'Josti' zoals ie hier genoemd werd, slapende lamzakken hebben we nu wel genoeg gezienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:49 schreef TimeJumper het volgende:
Damn niet te hopen, Guido weer terug in het huis![]()
Kan die daar weer verder slapen
Geeft toe, veel deed die niet.
"The Sleeper Secret Story"
Lukt het de bewoners om tussen al hun slaapjes door, de geheimen te ontrafelen voordat ze weer in slaap vallen
Oh ja, dat is waar. Het is dit jaar een schrikkeljaar, dus maart heeft maar 29 dagen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:39 schreef bergenzand het volgende:
ff nadenken.. morgen 1 april...
alle oudbewoners mogen voor een dagje het huis weer in??
mammajo is al aan ut bellen heurquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:52 schreef beequeen het volgende:
Jo zal wel balen dat alle ogen nu gericht zijn op Mo.
ja maar guido is tot het besef gekomen dat het er erg naar uitziet voor de streamers. dus die gaat echt wel samen met gerard tonelenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik vind Guido ook een echte 'Josti' zoals ie hier genoemd werd, slapende lamzakken hebben we nu wel genoeg gezien
-Philip die is er uitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Philip, aafke, Sharon, Joanna, Maik,
Karim en Monique
Hoe kom je bij 3
Of een schaapquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:53 schreef Lutte het volgende:
Misschien vervangen ze Maik door een opblaaspop. Veel verschil is er niet.
Nou laat dan Jurien maar terugkomen, die ken ik nog niet, misschien heeft die meer humor en is spraakmakender als slapende Guidoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik vind Guido ook een echte 'Josti' zoals ie hier genoemd werd, slapende lamzakken hebben we nu wel genoeg gezien
Die komt dalijk weer hyperactief de kamer uit, vertelt aan iedereen dat Maik helemaal niet weg is, en dan is haarquote:
helemaal mee eens, geef Jurrien maar een kans, heeft ie echt verdiend na die naaistreek van de redaktiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou laat dan Jurien maar terugkomen, die ken ik nog niet, misschien heeft die meer humor en is spraakmakender als slapende Guido
Die misschien paar leuke opmerkingen die Guido maakte wegen niet op tegen al dat gegeeuw en gehang en geslaap van hem.
die van Philip is al geradenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Philip, aafke, Sharon, Joanna, Maik, Karim en Monique
Hoe kom je bij 3
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:54 schreef dimi1972 het volgende:
maart 29 dagen ?? dat is toch februari ?
Daar geloof ik geen reet van.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:53 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja maar guido is tot het besef gekomen dat het er erg naar uitziet voor de streamers. dus die gaat echt wel samen met gerard tonelen
Gisteren! Volgens mij door Monique..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt? Wanneer en door wie is die dan geraden???
ja wel,die pop beweegt meer,en na geruik kun je die in een hokkie gooienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:53 schreef Lutte het volgende:
Misschien vervangen ze Maik door een opblaaspop. Veel verschil is er niet.
Gister geloof ik, dacht door Aafke, maar heb het gister niet heel veel gevolgdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb echt wat gemist hoor
Wanneer danEn door wie
neequote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:56 schreef Day het volgende:
Ben ik heel gemeen als ik zeg dat dit net goed is voor Mo?
Theorie 1 lijkt me niet, om geheimen erin te houden laten ze niet een bewoner met nog wel een geheim gaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:56 schreef meneertje1972 het volgende:
Theorie 1: Maik is eruit omdat hij het geheim van Sharon zou gaan raden. Dan is er weer een geheim uit en dat willen ze niet. De kamer moet zo veel mogelijk dichtblijven om het spel maar niet gespeeld te kunnen hebben.
Theorie 2: Maik werd uit Secret Story gestemd. Hem is toegezegd dat hij het huis weer in mocht maar dat hij er zonder pardon weer uit moest als de programmamakers dat zouden zeggen. Daarom is hij eruit. Het verklaart ook waarom hij niks met het spel deed, aan het raden was of op de knop drukte.
Theorie 3: Een vervroegde 1 april grap.
ow dat is toch helemaal nog niet op tv geweestquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:57 schreef Darklight het volgende:
[..]
Gister geloof ik, dacht door Aafke, maar heb het gister niet heel veel gevolgd
Ik zie haar voor het eerst 's ochtends, ril!quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:56 schreef Day het volgende:
Ben ik heel gemeen als ik zeg dat dit net goed is voor Mo?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:59 schreef bergenzand het volgende:
hier de brief http://www.secretstory.nl/nieuws/1780/De+brief+van+Maik
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:59 schreef bergenzand het volgende:
hier de brief http://www.secretstory.nl/nieuws/1780/De+brief+van+Maik
Guido weet ook alle geheimen en heeft zijn kans gehad, Jurien heeft ook gekeken en weet ook dat slapen saai is voor de streamers. Bovendien kennen we hem nog nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat is toch helemaal nog niet op tv geweest
Nou dan zijn 6 geheimen nog steeds niet geraden en niet 3
Dus waarom zou Jurrien terug moeten komen? Die weet zeker weten alle geheimen
Minder slapen dan de rest nu doet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:49 schreef TimeJumper het volgende:
Damn niet te hopen, Guido weer terug in het huis![]()
Kan die daar weer verder slapen
Geeft toe, veel deed die niet.
"The Sleeper Secret Story"
Lukt het de bewoners om tussen al hun slaapjes door, de geheimen te ontrafelen voordat ze weer in slaap vallen
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:56 schreef meneertje1972 het volgende:
Theorie 1: Maik is eruit omdat hij het geheim van Sharon zou gaan raden. Dan is er weer een geheim uit en dat willen ze niet. De kamer moet zo veel mogelijk dichtblijven om het spel maar niet gespeeld te kunnen hebben.
Theorie 2: Maik werd uit Secret Story gestemd. Hem is toegezegd dat hij het huis weer in mocht maar dat hij er zonder pardon weer uit moest als de programmamakers dat zouden zeggen. Daarom is hij eruit. Het verklaart ook waarom hij niks met het spel deed, aan het raden was of op de knop drukte.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:59 schreef meneertje1972 het volgende:
Theorie 1: Maik is eruit omdat hij het geheim van Sharon zou gaan raden. Nu kan lieveling van 'de stem' Joanna als enige het geheim gaan raden. Joanna is de mol en wordt weer geholpen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Denk vanavond of morgen! SST is sloom.. Ze moeten het spannend houden 'ahum'quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat is toch helemaal nog niet op tv
geweest
Ik zeg ook niet dat ik Guido terug wil>quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Guido weet ook alle geheimen en heeft zijn kans gehad, Jurien heeft ook gekeken en weet ook dat slapen saai is voor de streamers. Bovendien kennen we hem nog niet
Jurien kon toch totaal niets uitrichten in de eerste week. Ik denk dat je dan van alle bewoners de mist populaire terug haalt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Guido weet ook alle geheimen en heeft zijn kans gehad, Jurien heeft ook gekeken en weet ook dat slapen saai is voor de streamers. Bovendien kennen we hem nog niet
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:00 schreef sjampoeh het volgende:
filmpje : mo vindt brief van maikhttp://home.nowlive.eu/index.php/topic,51379.0.html
als Maik maar wegblijft vind ik alles goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik Guido terug wil>
Ik vind het onzin als een oude bewoner terugkomt
Omdat zij al alle geheimen weten
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:01 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Gooi n week die Hagenezen erin...van Oh Oh Tirol...vooral die nieuwe griet...die zal Joanna wel ff aanpakken hahah ...
warom dan josti karper?iederdeen weet het toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
voor het geval we het niet gelijk begrepen.quote:
en Guido kon wel iets uitrichten de eerste week? ik heb hem verdorie 4 weken lang zien niksenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:02 schreef marky het volgende:
[..]
Jurien kon toch totaal niets uitrichten in de eerste week. Ik denk dat je dan van alle bewoners de mist populaire terug haalt.
Maar gezien de keuzes die deze redaktie maakt zal het Jurien wel zijn.
Jullie kunnen echt niet lezen he???quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:02 schreef trollie67 het volgende:
[..]
warom dan josti karper?iederdeen weet het toch?
dat zal het zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:02 schreef Day het volgende:
[..]
voor het geval we het niet gelijk begrepen.
Hij heeft geen kans gekregen om populair te worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:02 schreef marky het volgende:
[..]
Jurien kon toch totaal niets uitrichten in de eerste week. Ik denk dat je dan van alle bewoners de mist populaire terug haalt.
Maar gezien de keuzes die deze redaktie maakt zal het Jurien wel zijn.
Als die me dit aandoet nou sorry hoor, ALS DIE ME DIT AANDOET!!!!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:00 schreef sjampoeh het volgende:
filmpje : mo vindt brief van maikhttp://home.nowlive.eu/index.php/topic,51379.0.html
Neequote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:03 schreef Copycat het volgende:
Trappen ze in het huis wel in die brief? Nee toch, mag ik hopen.
dat geeft toch niet dat hij de geheimen weet ? ze kunnen toch hun mond houden ? of af en toe clues weggeven als het mag van de stem ??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie kunnen echt niet lezen he???
Waarom zou een oude bewoner terug moeten komen?? Alle oude bewoners weten ALLE geheimen.
Dus dan is het toch geen leuk spelletje meer? Beter komen ze alleen maar even op bezoek en gaan snel weer weg
Heerlijk hoe Gerard dit oppakt met humor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee
Gerard riep daarnet al hardop: " Maik als je volgende keer weg bent ..neem dan een boek mee"
En wat is daar dan leuk aan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus dan is het toch geen leuk spelletje meer? Beter komen ze alleen maar even op bezoek en gaan snel weer weg
Misschien krijgen ze wel als opdracht mee dat ze het niet over de geheimen mogen hebbenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie kunnen echt niet lezen he???
Waarom zou een oude bewoner terug moeten komen?? Alle oude bewoners weten ALLE geheimen.
dat werkt toch nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat geeft toch niet dat hij de geheimen weet ? ze kunnen toch hun mond houden ? of af en toe clues weggeven als het mag van de stem ??
Ja viel mijnook op, heel toevallig stonden daar al2 glazen waterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:05 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Nee joh....dit al allemaal bekend...net als gister...stonden er al 2 glazen water klaar voor Aafke en zonder dat het haar verteld was ging ze kijken of er tenminste nog 1 glas vol over was....hoezo van te voren bekend gemaakt bij de bewoners....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |