Een échte verrassing zou het zijn als hij er niét zou zitten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:07 schreef Poezewoes het volgende:
zou hij nu voor de tweede keer in de geheime kamer zitten?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:12 schreef stormiot het volgende:
Joanna is het zat
29 maart om 09.55
De ruzie met Sharon zit haar nog dwars.
De blondine heeft gisteren verkeerde dingen tegen Sharon gezegd, waardoor Sharon erg emotioneel werd. Joanna is bang dat ze nu verkeerd overkomt en wil de ruzie graag ophelderen. Sharon heeft tot nu toe alle excuus pogingen van de slaapwandelaarster afgewezen en Joanna is het zat. Zodra ze wakker wordt besluit ze een gesprek aan te vragen in de Kamer van de Waarheid. Ze drukt op de bel en gaat voor de deur staan. Monique is ook in de keuken en Joanna vertelt haar verhaal. Philip wordt ook wakker en probeert haar ervan te overtuigen dat de Kamer van de Waarheid echt niet open is om half zes in de ochtend. Hij weet Joanna zover te krijgen dat ze weer naar bed gaat. Het verhaal zal vandaag vast en zeker een staartje krijgen.
Met de weerhaken dan toch wel?quote:
Ik zie het al voor me, dan krijg je zoiets...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Pfff toevallig? En nu staat ie ergens in Portugal langs de kant van de weg om een lift naar Nederland te krijgen?
Ik erger me meer en meer kapot aan die kneuzen die daar op de redactie zitten. Wees eerlijk tegen je kijkers en doe niet zo schofterig geheimzinnig. Ik ga er eerder minder door kijken dan meer.
Het is eigenlijk ook een heel kwetsbaar, gevoelig meisje dat niet tegen conflicten kan. En dan zet ze d'r grote ogen weer op.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:12 schreef stormiot het volgende:
Joanna is het zat
29 maart om 09.55
De ruzie met Sharon zit haar nog dwars.
De blondine heeft gisteren verkeerde dingen tegen Sharon gezegd, waardoor Sharon erg emotioneel werd. Joanna is bang dat ze nu verkeerd overkomt en wil de ruzie graag ophelderen. Sharon heeft tot nu toe alle excuus pogingen van de slaapwandelaarster afgewezen en Joanna is het zat. Zodra ze wakker wordt besluit ze een gesprek aan te vragen in de Kamer van de Waarheid. Ze drukt op de bel en gaat voor de deur staan. Monique is ook in de keuken en Joanna vertelt haar verhaal. Philip wordt ook wakker en probeert haar ervan te overtuigen dat de Kamer van de Waarheid echt niet open is om half zes in de ochtend. Hij weet Joanna zover te krijgen dat ze weer naar bed gaat. Het verhaal zal vandaag vast en zeker een staartje krijgen.
maik is wegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:15 schreef Chuckster het volgende:
Watskeburt met Maik en Mo? Mo is pissed zo te zien
[ afbeelding ]
#Failquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:15 schreef sjampoeh het volgende:
z'n badjas is er nog en geen kleren aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |