Die komt dalijk weer hyperactief de kamer uit, vertelt aan iedereen dat Maik helemaal niet weg is, en dan is haarquote:
helemaal mee eens, geef Jurrien maar een kans, heeft ie echt verdiend na die naaistreek van de redaktiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou laat dan Jurien maar terugkomen, die ken ik nog niet, misschien heeft die meer humor en is spraakmakender als slapende Guido
Die misschien paar leuke opmerkingen die Guido maakte wegen niet op tegen al dat gegeeuw en gehang en geslaap van hem.
die van Philip is al geradenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Philip, aafke, Sharon, Joanna, Maik, Karim en Monique
Hoe kom je bij 3
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:54 schreef dimi1972 het volgende:
maart 29 dagen ?? dat is toch februari ?
Daar geloof ik geen reet van.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:53 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja maar guido is tot het besef gekomen dat het er erg naar uitziet voor de streamers. dus die gaat echt wel samen met gerard tonelen
Gisteren! Volgens mij door Monique..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt? Wanneer en door wie is die dan geraden???
ja wel,die pop beweegt meer,en na geruik kun je die in een hokkie gooienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:53 schreef Lutte het volgende:
Misschien vervangen ze Maik door een opblaaspop. Veel verschil is er niet.
Gister geloof ik, dacht door Aafke, maar heb het gister niet heel veel gevolgdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb echt wat gemist hoor
Wanneer danEn door wie
neequote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:56 schreef Day het volgende:
Ben ik heel gemeen als ik zeg dat dit net goed is voor Mo?
Theorie 1 lijkt me niet, om geheimen erin te houden laten ze niet een bewoner met nog wel een geheim gaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:56 schreef meneertje1972 het volgende:
Theorie 1: Maik is eruit omdat hij het geheim van Sharon zou gaan raden. Dan is er weer een geheim uit en dat willen ze niet. De kamer moet zo veel mogelijk dichtblijven om het spel maar niet gespeeld te kunnen hebben.
Theorie 2: Maik werd uit Secret Story gestemd. Hem is toegezegd dat hij het huis weer in mocht maar dat hij er zonder pardon weer uit moest als de programmamakers dat zouden zeggen. Daarom is hij eruit. Het verklaart ook waarom hij niks met het spel deed, aan het raden was of op de knop drukte.
Theorie 3: Een vervroegde 1 april grap.
ow dat is toch helemaal nog niet op tv geweestquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:57 schreef Darklight het volgende:
[..]
Gister geloof ik, dacht door Aafke, maar heb het gister niet heel veel gevolgd
Ik zie haar voor het eerst 's ochtends, ril!quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:56 schreef Day het volgende:
Ben ik heel gemeen als ik zeg dat dit net goed is voor Mo?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:59 schreef bergenzand het volgende:
hier de brief http://www.secretstory.nl/nieuws/1780/De+brief+van+Maik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |