Tsja al dat domme gekus en gekwijl.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:14 schreef knagsje het volgende:
wat een smerige slijmjurk is die laura joh
Trolololololquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:18 schreef marky het volgende:
Jurien gespot op schiphol. Dat is nu net niet de persoon die we terug willen hebben. Veel te saai.
Omdat hij geen afscheid heeft genomen, en ze vind dat hij de opdracht kon weigerenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:18 schreef Chuckster het volgende:
Maik zit dus weer in de geheime kamer, lijkt me overduidelijk, heeft Jurien toen ook gedaan, waarom is Mo dan toch zo over de zeik?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:19 schreef sjampoeh het volgende:
ik zat ook aan jurien te denken, zijn geheim is er nog niet uit....
en het papier, waar komt dat vandaan ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh... het briefje is met houtskool geschreven..
Boos dat Maik de missie niet geweigerd heeftquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:18 schreef Chuckster het volgende:
Maik zit dus weer in de geheime kamer, lijkt me overduidelijk, heeft Jurien toen ook gedaan, waarom is Mo dan toch zo over de zeik?
Niet met het bloed van DraakJo? jammer zeg.....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:19 schreef PoezeligDing het volgende:
En het papier heeft ie zelf uit een boom gekauwd?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Daar hebben ze het nog niet over gehadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en het papier, waar komt dat vandaan ?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het papier heeft ie zelf uit een boom gekauwd?
en uitgepoept .........quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het papier heeft ie zelf uit een boom gekauwd?
Kijkersopdracht ; en win een nachtje met Monique...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:20 schreef Reksie1981 het volgende:
Met wie moet Mo vannacht in bed hoelahoepen dan? Karim dan toch?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kijkersopdracht ; en win een nachtje met Monique...
Die tweepersoons?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:21 schreef Reksie1981 het volgende:
Maar zou Maik nou niet in die andere geheime kamer zitten die op foto is gezet? Die blauwe zeg maar
"Tja Mo, hij wilde denk ik toch weer een pik in z'n reet".quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:20 schreef Je_Psychiater het volgende:
Nu gaan ze met allerlei steukerige praatjes Mo helemaal dol maken.
Weet niet, was nog zo'n kamer die we nog nooit gezien hadden (waar Guido in werd gesphotoshopped)quote:
voor de hoeveelste keer is deze nu al gepost??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:23 schreef Anneloortje het volgende:
De brief van Maik
29 maart om 09.27
Dit is wat hij schreef.
Lieve Monique en andere bewoners,
Jullie weten misschien dat ik niet lekker in mijn vel zit de laatste dagen en dat ik heel veel aan thuis denk. Mo dit ligt niet aan jou want jij bent heel veel voor mij gaan betekenen. Ik mis mijn sport, ik mis mijn privacy en ik voel dat ik mezelf niet ben. Dat vind ik steeds moeilijker. Ik wil af van dat gevoel en heb toevallig een manier gevonden om het Huis der Geheimen te verlaten! Als jullie dit lezen ben ik weg!
Lieve allemaal, zorg goed voor Monique en elkaar. We zien elkaar zeker terug als jullie Secret Story avontuur achter de rug is.
Liefs Maik
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:23 schreef Spooky4u het volgende:
Is er al bekend wat er in de brief van Mike stond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |