Tsja al dat domme gekus en gekwijl.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:14 schreef knagsje het volgende:
wat een smerige slijmjurk is die laura joh
Trolololololquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:18 schreef marky het volgende:
Jurien gespot op schiphol. Dat is nu net niet de persoon die we terug willen hebben. Veel te saai.
Omdat hij geen afscheid heeft genomen, en ze vind dat hij de opdracht kon weigerenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:18 schreef Chuckster het volgende:
Maik zit dus weer in de geheime kamer, lijkt me overduidelijk, heeft Jurien toen ook gedaan, waarom is Mo dan toch zo over de zeik?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:19 schreef sjampoeh het volgende:
ik zat ook aan jurien te denken, zijn geheim is er nog niet uit....
en het papier, waar komt dat vandaan ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh... het briefje is met houtskool geschreven..
Boos dat Maik de missie niet geweigerd heeftquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:18 schreef Chuckster het volgende:
Maik zit dus weer in de geheime kamer, lijkt me overduidelijk, heeft Jurien toen ook gedaan, waarom is Mo dan toch zo over de zeik?
Niet met het bloed van DraakJo? jammer zeg.....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:19 schreef PoezeligDing het volgende:
En het papier heeft ie zelf uit een boom gekauwd?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |