Het is Jurien die terug komt. Zijn geheim is nog niet geraden. Sofia kan het zeker niet zijn die zit nog in Miami. Cynthia is het ook niet die heeft vanmorgen nog getwittert dus die is gewoon op werk. Guido heeft het gisteren na een zgn teleurstelling omdat zijn opdracht het huis niet inging afgekondigd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
Oude bewoners komen terug??? Voor even ofzo?
SST_Cynthia SST Cynthia
Komende 24 uur ben ik helaas niet op twitter lieve mensen! Uitleg zal volgen. Tot snel! Xxx #sstnl
En Guido tweette dat gisteren ook
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:46 schreef TimeJumper het volgende:
Lijzige Laura doet voor de verandering maar weer een roezelrokje aan, zodat iedereen die lelijke kromme benen kan bewonderen.
Het vestje alle knoopjes dicht, dus mams kan gerust kijken.
Het geheel word afgemaakt met 1 van haar beroemde snoepkettingen.
Het dagverblijf kan beginnen.
Nu op naar het ontbijt voor een kringgesprek.
aangezien het ego van madame een stuk groter is geworden sinds ze met Faalex is, ben ik benieuwd of we z odie grote bek weer horen
Yay, dat zou het programma echt helpen, nog 2 nietszeggende bewoners erbij.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
SST_Spammer Secret Story Spammer
Het is bevestigd! @SST_Jurien en @SST_Cynthia op weg naar Portugal! Samen op vakantie of...? #sstnl
Dat zou echt dom zijn!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:45 schreef suzi1 het volgende:
dat ze mogen kiezen tussen guido, cynthia, jurien en maik wie van de 4 terug mag in het huis
ja dat gaat niet gebeuren hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:47 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat zou echt dom zijn!
Iedereen kiest dan natuurlijk voor Maik
hahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:46 schreef TimeJumper het volgende:
Lijzige Laura doet voor de verandering maar weer een roezelrokje aan, zodat iedereen die lelijke kromme benen kan bewonderen.
Het vestje alle knoopjes dicht, dus mams kan gerust kijken.
Het geheel word afgemaakt met 1 van haar beroemde snoepkettingen.
Het dagverblijf kan beginnen.
Nu op naar het ontbijt voor een kringgesprek.
aangezien het ego van madame een stuk groter is geworden sinds ze met Faalex is, ben ik benieuwd of we z odie grote bek weer horen
Ja maar Jurrien weet alle geheimen alquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:46 schreef marky het volgende:
[..]
Het is Jurien die terug komt. Zijn geheim is nog niet geraden. Sofia kan het zeker niet zijn die zit nog in Miami. Cynthia is het ook niet die heeft vanmorgen nog getwittert dus die is gewoon op werk. Guido heeft het gisteren na een zgn teleurstelling omdat zijn opdracht het huis niet inging afgekondigd.
Wat natuurlijk nog mooier zou zijn is als de bewoners straks in de kvdw moeten kiezen welke bewoner terug mag komen... helaas zullen ze dan weer kiezen voor Maik omdat Mo het wil.
Sofia en Servio zijn bij voorbaat uitgesloten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:45 schreef suzi1 het volgende:
dat ze mogen kiezen tussen guido, cynthia, jurien en maik wie van de 4 terug mag in het huis
dan kijk ik helemaal niet meerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
Terror Jaap neemt Maik's plaats in.
Ik zie nu ineens waar ik haar meer gezien heb, op duindigt alias Paulien maaldrift...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:46 schreef TimeJumper het volgende:
Ze durven Mootje niet te bekstekkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:48 schreef suzi1 het volgende:
dus jullie denken dat ze liever een neukende maik horen dan een guido die nog wat leuke imitaties kan doen met gerard?
ja dat heb ik ook al tig keer gezegd, alleen op de 1 of andere manier snappen ze dat niet ofzoquote:
haha sorry, helemaal vergeten dat die er ook ooit warenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sofia en Servio zijn bij voorbaat uitgesloten?
In bed bij Mo (dan ook niet?)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan kijk ik helemaal niet meer
Dát zou een interessante wending zijn!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
Terror Jaap neemt Maik's plaats in.
die staat onder de douche .... als enigste van de dames geloof ik ...weet niet waar Aafke nu isquote:
Ooit? Servio is net vijf dagen weg.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
haha sorry, helemaal vergeten dat die er ook ooit waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |