Ja tuurlijk, maar dat zijn we wel gewend... ikke ikke ikke voelt alles zo goed aanquote:
zie flashboxquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:31 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Wat had Jo gezegt tegen Sharon..?
Sharon is echt boos op der..
Dat ze een vies vuile paardezeikwijf was dat naar paardepis stonk en dik was!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:31 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Wat had Jo gezegt tegen Sharon..?
Sharon is echt boos op der..
dat is toch zo?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:32 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Dat ze een vies vuile paardezeikwijf was dat naar paardepis stonk en dik was!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:33 schreef Darklight het volgende:
Bewoners, Maik is helaas overleden tijdens zijn vlucht
ik blijf erom lachenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:34 schreef TimeJumper het volgende:
Wat gaat de strijkplank nu weer aantrekken, als ze maar niet haar kerkschoentjes aandoet
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:32 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Dat ze een vies vuile paardezeikwijf was dat naar paardepis stonk en dik was!
heeeeeeeeel vaak, zoals zoveel dingen. Sommigen zijn te beroerd om het zelf even na te kijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:24 schreef danilel het volgende:
[..]
voor de hoeveelste keer is deze nu al gepost??
Ze mag er ook nóóit heen, hé?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:35 schreef Urb het volgende:
Ohhh Jo is boos omdat Sharon in de kamer haar zegje heeft mogen doen en ZIJ niet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Stem en de kamer zijn van haar hè...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:35 schreef Urb het volgende:
Ohhh Jo is boos omdat Sharon in de kamer haar zegje heeft mogen doen en ZIJ niet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:35 schreef Urb het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:35 schreef Urb het volgende:
Ohhh Jo was nu weer boos, omdat Sharon in de kamer haar zegje heeft mogen doen en ZIJ niet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
Oude bewoners komen terug??? Voor even ofzo?
SST_Cynthia SST Cynthia
Komende 24 uur ben ik helaas niet op twitter lieve mensen! Uitleg zal volgen. Tot snel! Xxx #sstnl
En Guido tweette dat gisteren ook
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:38 schreef pullup het volgende:
Het gaat een spin - off opleveren. Alle ex-bewoners gaan in een tweede huis samen met Maik voor zichzelf beginnen.
Ze rekenen op 3 miljoen kijkers
En Jurien dus ook gespot op Schiphol, melden wat mensen op twitter.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
SST_Cynthia SST Cynthia
Komende 24 uur ben ik helaas niet op twitter lieve mensen! Uitleg zal volgen. Tot snel! Xxx #sstnl
Ze heeft het zelfs vanochtend om half 6 nog geprobeerd.quote:
ff nadenken.. morgen 1 april...quote:
Als dat zo is weet je dat de stekker eruit gaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
SST_Cynthia SST Cynthia
vrijdag is het 1 april schatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:39 schreef bergenzand het volgende:
[..]
ff nadenken.. morgen 1 april...
alle oudbewoners mogen voor een dagje het huis weer in??
geraffineerde Mootje doet net alsof het niet om haar draait maar om het feit dat Maik 'zoveel met de andere meiden had en nu niet eens afscheid heeft kunnen nemen'quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Lekker belangrijk Monique, of Maik nu wel of niet afscheid heeft kunnen nemen.
Dat zou ook nog kunnenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Als dat zo is weet je dat de stekker eruit gaat.
het wandelende tuinhek is het met iedereen eens hoor, heeft geen eigen mening....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:39 schreef TimeJumper het volgende:
Sharon doet haar verhaal tegenover Laura, die het gisteren totaal met Joanne eens was,
Laat me raden, nu is ze het totaal met Sharon eens![]()
Damn how low can you goquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft het zelfs vanochtend om half 6 nog geprobeerd.
nou,ik ga niet al weer na mamakind gydo karper kijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:38 schreef pullup het volgende:
Het gaat een spin - off opleveren. Alle ex-bewoners gaan in een tweede huis samen met Maik voor zichzelf beginnen.
Ze rekenen op 3 miljoen kijkers
Ze gaan echt niet allerlei bewoners nog een keer naar Portugal vliegen voor een programma dat toch al opgedoekt wordt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Als dat zo is weet je dat de stekker eruit gaat.![]()
Kan ik me iets bij voorstellen, met dat volume van sharon...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:37 schreef snetje het volgende:
dus Jo en Sharon hebben tijdens de SL van vannacht een gesprek gehad...
Jo dus gepikeerd dat Sharon wel haar zegje heeft kunnen doen in de Kvdw en zij niet
Whahaha wandelende tuinhekquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
het wandelende tuinhek is het met iedereen eens hoor, heeft geen eigen mening....
Dan moet tie ook het bed delen met Monique?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:41 schreef Flow3r het volgende:
het zou mooi zijn als ze alleen Jurrien het huis in zouden laten met de mededeling dat hij de vervanger van Maik is
Goedemorgenquote:
nou nee, maar dat Mo de indruk zou krijgen dat nu een andere bewoner eens de kans krijgt om terug te keren ipv Maikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:42 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Dan moet tie ook het bed delen met Monique?
Er schijnt een brief te zijn waar dat in staat!quote:
een brief?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Er schijnt een brief te zijn waar dat in staat!
Wat staat er in die brief?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat die voorgoed weg is, Jurien komt terug ipv Maikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:44 schreef Lutte het volgende:
Mail die te pas en de onpas verdwijnt is de running gag die SST gaat redden?
echtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:44 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is Jurien die terug komt. Zijn geheim is nog niet geraden. Sofia kan het zeker niet zijn die zit nog in Miami. Cynthia is het ook niet die heeft vanmorgen nog getwittert dus die is gewoon op werk. Guido heeft het gisteren na een zgn teleurstelling omdat zijn opdracht het huis niet inging afgekondigd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
SST_Cynthia SST Cynthia
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:46 schreef TimeJumper het volgende:
Lijzige Laura doet voor de verandering maar weer een roezelrokje aan, zodat iedereen die lelijke kromme benen kan bewonderen.
Het vestje alle knoopjes dicht, dus mams kan gerust kijken.
Het geheel word afgemaakt met 1 van haar beroemde snoepkettingen.
Het dagverblijf kan beginnen.
Nu op naar het ontbijt voor een kringgesprek.
aangezien het ego van madame een stuk groter is geworden sinds ze met Faalex is, ben ik benieuwd of we z odie grote bek weer horen
Yay, dat zou het programma echt helpen, nog 2 nietszeggende bewoners erbij.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
SST_Spammer Secret Story Spammer
Het is bevestigd! @SST_Jurien en @SST_Cynthia op weg naar Portugal! Samen op vakantie of...? #sstnl
Dat zou echt dom zijn!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:45 schreef suzi1 het volgende:
dat ze mogen kiezen tussen guido, cynthia, jurien en maik wie van de 4 terug mag in het huis
ja dat gaat niet gebeuren hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:47 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat zou echt dom zijn!
Iedereen kiest dan natuurlijk voor Maik
hahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:46 schreef TimeJumper het volgende:
Lijzige Laura doet voor de verandering maar weer een roezelrokje aan, zodat iedereen die lelijke kromme benen kan bewonderen.
Het vestje alle knoopjes dicht, dus mams kan gerust kijken.
Het geheel word afgemaakt met 1 van haar beroemde snoepkettingen.
Het dagverblijf kan beginnen.
Nu op naar het ontbijt voor een kringgesprek.
aangezien het ego van madame een stuk groter is geworden sinds ze met Faalex is, ben ik benieuwd of we z odie grote bek weer horen
Ja maar Jurrien weet alle geheimen alquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:46 schreef marky het volgende:
[..]
Het is Jurien die terug komt. Zijn geheim is nog niet geraden. Sofia kan het zeker niet zijn die zit nog in Miami. Cynthia is het ook niet die heeft vanmorgen nog getwittert dus die is gewoon op werk. Guido heeft het gisteren na een zgn teleurstelling omdat zijn opdracht het huis niet inging afgekondigd.
Wat natuurlijk nog mooier zou zijn is als de bewoners straks in de kvdw moeten kiezen welke bewoner terug mag komen... helaas zullen ze dan weer kiezen voor Maik omdat Mo het wil.
Sofia en Servio zijn bij voorbaat uitgesloten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:45 schreef suzi1 het volgende:
dat ze mogen kiezen tussen guido, cynthia, jurien en maik wie van de 4 terug mag in het huis
dan kijk ik helemaal niet meerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
Terror Jaap neemt Maik's plaats in.
Ik zie nu ineens waar ik haar meer gezien heb, op duindigt alias Paulien maaldrift...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:46 schreef TimeJumper het volgende:
Ze durven Mootje niet te bekstekkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:48 schreef suzi1 het volgende:
dus jullie denken dat ze liever een neukende maik horen dan een guido die nog wat leuke imitaties kan doen met gerard?
ja dat heb ik ook al tig keer gezegd, alleen op de 1 of andere manier snappen ze dat niet ofzoquote:
haha sorry, helemaal vergeten dat die er ook ooit warenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sofia en Servio zijn bij voorbaat uitgesloten?
In bed bij Mo (dan ook niet?)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan kijk ik helemaal niet meer
Dát zou een interessante wending zijn!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
Terror Jaap neemt Maik's plaats in.
die staat onder de douche .... als enigste van de dames geloof ik ...weet niet waar Aafke nu isquote:
Ooit? Servio is net vijf dagen weg.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
haha sorry, helemaal vergeten dat die er ook ooit waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |