ja maar hij weet de geheimen van alle bewonersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:19 schreef sjampoeh het volgende:
ik zat ook aan jurien te denken, zijn geheim is er nog niet uit....
Huh? vertel????quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:24 schreef Je_Psychiater het volgende:
Maik is nu definitief weg. Ze willen het maar niet geloven.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:23 schreef Spooky4u het volgende:
Is er al bekend wat er in de brief van Mike stond?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:23 schreef Spooky4u het volgende:
dan kan hij clues in het huis rondstrooien anders raden ze het nooitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar hij weet de geheimen van alle bewoners
Hij komt er weer in als alle geheimen bekend zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar hij weet de geheimen van alle bewoners
Vergeleken met Jo moeten ze volgens mij toch echt nog een inhaalslag maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:22 schreef Flow3r het volgende:
ze hebben Mo en Maik al genoeg gematst, ik hoop dat ie wegblijft
en plak vast aan de kwak van maaaikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kijkersopdracht ; en win een nachtje met Monique...
kijk is in de post boven jequote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:23 schreef Spooky4u het volgende:
En dist Jo ffquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:27 schreef TimeJumper het volgende:
Aafke dept haar puisten effe af in bed
Dat moet ook gebeurenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:27 schreef TimeJumper het volgende:
Aafke dept haar puisten effe af in bed
Die voorwaarde was dat als hij wint, hij de helft aan nummer twee moet afstaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:27 schreef MaryChey het volgende:
Goedenmorgen!
Ik heb even alles terug gelezen..
en begrijp dat Maik weg is .
Zou dat die voorwaardens zijn ?
Maik vroeg vlak voor hij het huis weer in mocht..
mag ik het over de voorwaardes hebben?
( en dat mocht hij niet)
of is het een hele slechte 1 april grap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |