Jullie kunnen echt niet lezen he???quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:02 schreef trollie67 het volgende:
[..]
warom dan josti karper?iederdeen weet het toch?
dat zal het zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:02 schreef Day het volgende:
[..]
voor het geval we het niet gelijk begrepen.
Hij heeft geen kans gekregen om populair te worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:02 schreef marky het volgende:
[..]
Jurien kon toch totaal niets uitrichten in de eerste week. Ik denk dat je dan van alle bewoners de mist populaire terug haalt.
Maar gezien de keuzes die deze redaktie maakt zal het Jurien wel zijn.
Als die me dit aandoet nou sorry hoor, ALS DIE ME DIT AANDOET!!!!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:00 schreef sjampoeh het volgende:
filmpje : mo vindt brief van maikhttp://home.nowlive.eu/index.php/topic,51379.0.html
Neequote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:03 schreef Copycat het volgende:
Trappen ze in het huis wel in die brief? Nee toch, mag ik hopen.
dat geeft toch niet dat hij de geheimen weet ? ze kunnen toch hun mond houden ? of af en toe clues weggeven als het mag van de stem ??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie kunnen echt niet lezen he???
Waarom zou een oude bewoner terug moeten komen?? Alle oude bewoners weten ALLE geheimen.
Dus dan is het toch geen leuk spelletje meer? Beter komen ze alleen maar even op bezoek en gaan snel weer weg
Heerlijk hoe Gerard dit oppakt met humor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee
Gerard riep daarnet al hardop: " Maik als je volgende keer weg bent ..neem dan een boek mee"
En wat is daar dan leuk aan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus dan is het toch geen leuk spelletje meer? Beter komen ze alleen maar even op bezoek en gaan snel weer weg
Misschien krijgen ze wel als opdracht mee dat ze het niet over de geheimen mogen hebbenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie kunnen echt niet lezen he???
Waarom zou een oude bewoner terug moeten komen?? Alle oude bewoners weten ALLE geheimen.
dat werkt toch nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat geeft toch niet dat hij de geheimen weet ? ze kunnen toch hun mond houden ? of af en toe clues weggeven als het mag van de stem ??
Ja viel mijnook op, heel toevallig stonden daar al2 glazen waterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:05 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Nee joh....dit al allemaal bekend...net als gister...stonden er al 2 glazen water klaar voor Aafke en zonder dat het haar verteld was ging ze kijken of er tenminste nog 1 glas vol over was....hoezo van te voren bekend gemaakt bij de bewoners....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |