Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Hoe groot is je balkon?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb inspiratie nodig voor het balkoner moet toch wel IETS leuks van te maken zijn
groot genoeg voor een hangmatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe groot is je balkon?En er is een speciaal balkontopic he?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe groot is je balkon?En er is een speciaal balkontopic he?
de vloer groen schilderen, bloembakken ophangen met perkplantjes en eventueel poten met kuipplanten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:07 schreef Barretje80 het volgende:
Maargoed, balkon ideen..
ik wil wel iets met plantjes, maar wel graag low- maintenance plantjes want ik ben er niet zo'n held mee
en ik wil kunstgras want dan kan je op je blote voeten buiten lopen, maar eigenlijk niet want ik vind kunst gras suf
idea's anyone??
Geen kunstgras nemen, iets met kans op ongediertequote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:07 schreef Barretje80 het volgende:
Maargoed, balkon ideen..
ik wil wel iets met plantjes, maar wel graag low- maintenance plantjes want ik ben er niet zo'n held mee
en ik wil kunstgras want dan kan je op je blote voeten buiten lopen, maar eigenlijk niet want ik vind kunst gras suf
idea's anyone??
Betonverfquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de vloer groen schilderen, bloembakken ophangen met perkplantjes en eventueel poten met kuipplanten.
mijn weerbericht app zei hetquote:
Goedemogren zkmeisjequote:
mja volgens mij is dat niet handig met 2 katten hier ..:@quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen kunstgras nemen, iets met kans op ongedierteEen vriendin van me had een vlooienplaag op het balkon
En heb je een zonnig balkon of niet?
mj het gaat niet om de kleur maar om het gevoel aan m'n teentjesquote:
Nee, dus geen kunstgras, maar de vloer een leuk kleurtje geven, of een tegelpatroon erop schilderen is misschien handigerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja volgens mij is dat niet handig met 2 katten hier ..:@
het is medium zonnig
heb een raar balkon
een deel 2.5 x 4 en een deel 1x4
Haiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:13 schreef Panda72 het volgende:
zucht 10:15 in de ochtend en ik heb trek in
[ afbeelding ]
Een luxe kaassouffle van van Dobben is ditquote:
Vlonders mogen helemaal geen splinters hebbenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mj het gaat niet om de kleur maar om het gevoel aan m'n teentjesvlonders doen gewoon PIJN! en splinters zijn niet zo fijn
Hoezo niet kunnen? moet je werken op zaterdagavond?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:17 schreef pgrferrari het volgende:
Ik moet de meet van 18 juni nog ff bekijken tegen die tijd.
Echt balen dat ik bij veel meets niet kan zijn
Hmmmmmmmmmmmmmmmm ik heb trek!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Een luxe kaassouffle van van Dobben is dit
vlonders met blote voeten beter niet neequote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mj het gaat niet om de kleur maar om het gevoel aan m'n teentjesvlonders doen gewoon PIJN! en splinters zijn niet zo fijn
maar die ribbels doen alsnog pijn aan je voetenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vlonders mogen helemaal geen splinters hebben![]()
Maar op vlonders kun je niet met blote voetjesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vlonders mogen helemaal geen splinters hebben![]()
Geld / of niet kunnenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoezo niet kunnen? moet je werken op zaterdagavond?
ik heb al een betonnen balkonquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vlonders met blote voeten beter niet nee![]()
je kan wel tegels neer leggen![]()
beetje grote van 40x40 of zo
Wordt dat niet te zwaar dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vlonders met blote voeten beter niet nee![]()
je kan wel tegels neer leggen![]()
beetje grote van 40x40 of zo
Joahquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb al een betonnen balkon
maar misschien van die verende tegelszoals bij speelplaatsen
stomme dingenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar op vlonders kun je niet met blote voetjesIk heb ze ook gehad
En ze rotten super snel als je ze niet goed behandelt en herfst/winter binnenhaalt...
die rubberen tegels worden HEET als de zon er op schijntquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb al een betonnen balkon
maar misschien van die verende tegelszoals bij speelplaatsen
Ik kan helaas ook een aantal keer niet, het is niet andersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:17 schreef pgrferrari het volgende:
Ik moet de meet van 18 juni nog ff bekijken tegen die tijd.
Echt balen dat ik bij veel meets niet kan zijn
ohja... ook niet handig voor blote voetjesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stomme dingen
[..]
die rubberen tegels worden HEET als de zon er op schijnt
Ja, inclusief kattenstront want megakattenbakquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:20 schreef littledrummergirl het volgende:
stort wit zand op je balkonstradsensatie aan je voetjes
hahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, inclusief kattenstront want megakattenbak![]()
Niet goed lijkt me
dan denken de katten dat het de bak is en zit m'n balkon binnen de kortste keren onder de schijt.. niet zo lekker katten drolletjes tussen je tenenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:20 schreef littledrummergirl het volgende:
stort wit zand op je balkonstradsensatie aan je voetjes
Gewone ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stomme dingen
[..]
die rubberen tegels worden HEET als de zon er op schijnt
Ik lees blablablablabla dus blablablabla, hoe zit dat?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:22 schreef Symphonic het volgende:
Oke het examenbureau in de bocht, even bij de les blijven:
Klas FM1Z wordt Fm2Z en Fm1Z wordt FM1x, maar hoe kan het dan dat daar de toetsen van VS1y staan die VS2Z zijn geworden omdat de VS1y nu de VS1X is
Ik heb echt zoooooo'n leuke baan![]()
en er was niet fulltime felle zon toch? Dan kan rubber miss wel. Ik kan weinig anders bedenken eigk. Miss kun je in het tuincentrum nog eens kijken wat ze allemaal voor ondergronden voor speelplaatsen hebben ofzo?quote:
WHUUUUUTquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:22 schreef Symphonic het volgende:
Klas FM1Z wordt Fm2Z en Fm1Z wordt FM1x, maar hoe kan het dan dat daar de toetsen van VS1y staan die VS2Z zijn geworden omdat de VS1y nu de VS1X is
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik loop met dit weer en warmer graag op blote voeten dus dan merk je het wel waneer ze warm zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en er was niet fulltime felle zon toch? Dan kan rubber miss wel. Ik kan weinig anders bedenken eigk. Miss kun je in het tuincentrum nog eens kijken wat ze allemaal voor ondergronden voor speelplaatsen hebben ofzo?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik loop met dit weer en warmer graag op blote voeten dus dan merk je het wel waneer ze warm zijn
ja dat is ook lekkerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik loop met dit weer en warmer graag op blote voeten dus dan merk je het wel waneer ze warm zijn
op je balkon??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dat is ook lekker
helaas woon ik middenin n grote stad en ligt er hier overal glas, of n verdwaalde naald als je pech hebt
Peter... Ik hou van puzzelen, maar, ehm... Dit gaat zelfs mij boven de petquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:22 schreef Symphonic het volgende:
mja buiten zal ik ook niet op blote voeten lopenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dat is ook lekker
helaas woon ik middenin n grote stad en ligt er hier overal glas, of n verdwaalde naald als je pech hebt
Ik weet hetquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook
nadeel van veel op blote voeten lopen is EELT
heb geen balkonquote:
praat eens nederlandsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Peter... Ik hou van puzzelen, maar, ehm... Dit gaat zelfs mij boven de pet...
Een tweede orde inhomogene differentiaalvergelijking zegt me nog meer...
lekker buurtjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb geen balkon![]()
maar zal niet verbaasd zijn, vorige buren waren bijv cokedealers, na n politieinval kwamen er n berg automatische wapens uit dat huis die de agenten hadden ingenomenen daar liep ook n zoontje van 3 rond..
is nederlandsquote:
dus FM1Z word FM2Z EN FM1X, welke van de 2 wordt het nu....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:22 schreef Symphonic het volgende:
tjaquote:
ohh tuin danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb geen balkon![]()
maar zal niet verbaasd zijn, vorige buren waren bijv cokedealers, na n politieinval kwamen er n berg automatische wapens uit dat huis die de agenten hadden ingenomenen daar liep ook n zoontje van 3 rond..
Ik nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is nederlands
tweede orde inhomogene differentiaal vergelijkingen begrijp ik ook nog wel
Je kunt ze lakken als ze onbehandeld zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh tuin dan
maar goed.. de tegels zijn een goed ideeverder wil ik een houten tafel en twee bankjes die onder de tafel geschoven kunnen worden volgens mij hebben ze dat bij ikea wel
alleen hoop ik dat de tafel en bankjes niet meteen wegrotten
ok,quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tjaveel meer kan ik als student niet betalen. Afgelopen november waren er 5 schietpartijen in mijn blok... Sindsdien is er heel veel politiepatrouille ( paarden in de straat
) en is het heel rustig
ohjah.. maar daar ben ik niet zo goed in geloof ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt ze lakken als ze onbehandeld zijnDat zou al kunnen helpen
en ze hebben speciale plastic hoezen, bij de blokker enzo, die kun je er overheen doen waardoor ze beschermd zijn tegen regen enzo
* suikertaartje mompelt iets over het laatste stukjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Peter... Ik hou van puzzelen, maar, ehm... Dit gaat zelfs mij boven de pet...
Een tweede orde inhomogene differentiaalvergelijking zegt me nog meer...
suikertaartjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje mompelt iets over het laatste stukje
ja idd, dan liever wat langer sparen in n afgeragd oud huisje, dan ergens kopen waarvan de waarde miss gigantisch daalt als de wijk nog slechter wordtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok,
mjah starterswoningen zijn inderdaad duur voortaan.
ook in Tilburg, staan er huizen te koop waarvan ik heb: wil ik wil in die buurt wonen
je had het toch over de meet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar het is een BBQ die wij dan betalenEn als ik jullie ophaal en breng kost het jullie NIETS
Dus jullie komen maar gewoon
![]()
fatboy heeft geweldige hangmattenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohjah.. maar daar ben ik niet zo goed in geloof iknetjes zijn
en .. als de tafel er staat moet ik nog wel in een hangmat kunnen.. hmm.. wordt puzzelen allemaal
of zo'n hangstoelwil gewoon relaxt op het balkon een boek kunnen lezen
Nee, over de dankjewel BBQ waar jullie moeten zijnquote:
mja maar je mag met z'n tweeen maar 120 kilo wegen ofzo ..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
fatboy heeft geweldige hangmattenvoor twee personen
Sugar lips!quote:
Ja hoor, we komen er aanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lief meisjeKun je me ziekmelden en ophalen?
![]()
Ik heb zo'n hoofdpijn
en ben zo moe...
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja maar je mag met z'n tweeen maar 120 kilo wegen ofzo ..
dat gaat em niet worden..
bovendien hou ik niet zo van die felle kleuren
komt goed. Dacht de meet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, over de dankjewel BBQ waar jullie moeten zijn![]()
mja ik heb op het balkon ook geen ruimte voor de hangmat constructiequote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat kan.. N mooie stoffen tropische is ook gaaf
. Zon stoel lijkt me lastiger, moet je echt vastankeren in je bovenbuurmans balkon enzo
mkja blijf nog wel ff thuis wonenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, dan liever wat langer sparen in n afgeragd oud huisje, dan ergens kopen waarvan de waarde miss gigantisch daalt als de wijk nog slechter wordt
dan gewoon n lekkere bank met fijne kussens ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja ik heb op het balkon ook geen ruimte voor de hangmat constructie
als ik er ook nog een tafel en bankjes bij wil
oh je bent nog n broekiequote:
quote:
quote:
en een zitzak dan die ook mee naar buiten kan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja ik heb op het balkon ook geen ruimte voor de hangmat constructie
als ik er ook nog een tafel en bankjes bij wil
Dat is niet voor iedereen een optiequote:
past ook nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan gewoon n lekkere bank met fijne kussens ofzo
mweh ik ben zo iemand die alles achter d'r kont laat slingerenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
en een zitzak dan die ook mee naar buiten kan?kun je daar lekker boekje in lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh ik ben zo iemand die alles achter d'r kont laat slingerendus iets wat niet tegen de regen kan moet niet buiten staan
bovendien denk ik dat de katten met de zitzak aan de haal gaan.. denk dat een hangmat een beter idee is wat dat betreft ..Die kat wordt gelanceerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikkie Dik en de hangmat![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2011 10:51:22 ]
die sufferd heeft echt geeeeeeeen idee waar hij mee bezig isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik lees blablablablabla dus blablablabla, hoe zit dat?Niets voor mij dat gepuzzel
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh ik ben zo iemand die alles achter d'r kont laat slingerendus iets wat niet tegen de regen kan moet niet buiten staan
bovendien denk ik dat de katten met de zitzak aan de haal gaan.. denk dat een hangmat een beter idee is wat dat betreft ..ik heb een zitzak gehad in combinatie met een kat en dat ging prima hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die sliep er zelf ook vaak op
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
en dan word ik geacht het wel te snappenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
quote:
oh ik heb geen bal ruimtelijk inzicht hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
past ook niet
ik zal eens kijken of ik een tekening kan maken
mja.. ik zou juist 1 plekkie willen waar de katten dan NIET liggenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik heb een zitzak gehad in combinatie met een kat en dat ging prima hoorDie sliep er zelf ook vaak op
Ohw, oke..quote:
hihihihihihihquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die kat wordt gelanceerd
Dikkie Dik en de hangmat![]()
[ afbeelding ]
kan je dan niet zo'n klaptafeltje nemen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. ik zou juist 1 plekkie willen waar de katten dan NIET liggen
ohh en m'n balkon is wel 4 meter maar wsl maar 1,5 meter breedik maak em altijd breder dan ie is
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zit niet stiekem bij jullie allemaal te lurken in het fobo hoor, dat komt door dat stomme verdwijnende quote-knopje
Die kan je vastzetten he.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zit niet stiekem bij jullie allemaal te lurken in het fobo hoor, dat komt door dat stomme verdwijnende quote-knopje
mja ik wil graag een tafel waar je met vrienden aan kan eten 's avondsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan je dan niet zo'n klaptafeltje nemen?
nee, bij jou zeg ik hoe dan ook altijd iets als ik kijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
even kijken en je op je kop geven dat je geen berichtje heb achter gelaten
nou laat maarje hebt nie eens gelurkt
normaal gesproken wel.. maar fok! doet ene beetje raar met dat knopje de laatste tijdquote:
Dat heb ik ook steedsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
Heb je ook een balkon boven je? Dan zou ik zo'n schommelhangstoel nemenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja ik wil graag een tafel waar je met vrienden aan kan eten 's avonds
dan is het dus wel handig om aan twee kanten te kunnen zitten.. en in de lengte richting hebben we ruimte zatgewoon een niet zo brede tafel
wsl wordt het de eettafel die we nu hebben die is lang genoeg en ook niet al te breed.. twee bankjes erbij die onder de tafel geschoven kunnen worden en het ruimte probleem is opgelost..
alleen nog een plekkie om te lezen
dat dusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
normaal gesproken wel.. maar fok! doet ene beetje raar met dat knopje de laatste tijd
Oh, niet gemerkt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
normaal gesproken wel.. maar fok! doet ene beetje raar met dat knopje de laatste tijd
jup... en jah.. daar twijfel ik ook nog overquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je ook een balkon boven je? Dan zou ik zo'n schommelhangstoel nemen
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij instellingen een optie om ze altijd zichtbaar te hebben.
thnxquote:
http://link.marktplaats.nl/434265335quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup... en jah.. daar twijfel ik ook nog over
nu nog een goede niet te dure vinden
Ik ben altijd bang dat als ik 1 bil erin hang dat ie dan al breektquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/434265335
en dan een plaid of kussentje erin en klaar ben je
Ik vind ze tofquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben altijd bang dat als ik 1 bil erin hang dat ie dan al breektenge dingen
Ze zien er wel leuk uit ja, maar ik zou er ook niet in durven gaan zitten...quote:
ohh.. zo'n ding lijkt me helemaal niet lekker zittenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/434265335
en dan een plaid of kussentje erin en klaar ben je
Dat ziet er wel relaxed uit ja!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. zo'n ding lijkt me helemaal niet lekker zitten
zoeen lijkt me fijner :
[ afbeelding ]
die kleurtjesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zoeen lijkt me fijner :
[ afbeelding ]
ja idd... dat je erin gaat zitten en dat je dan op de grond knalt.. bij voorkeur wanneer je visite hebt ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:09 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat ziet er wel relaxed uit ja!toch blijft het eng, van die hang dingen!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd... dat je erin gaat zitten en dat je dan op de grond knalt.. bij voorkeur wanneer je visite hebt ofzo
mja.. die kleurtjes voor mij dan niet,quote:
die kleurtjes heb ik dan weer geen last vanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. die kleurtjes voor mij dan niet,
Ja, die lijkt me heerlijk..en onbetaalbaarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zoeen lijkt me fijner :
[ afbeelding ]
Nogal ja.quote:
owjah die heb je ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
of als je net op een hoogtepunt bent
vaker langs komenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Nogal ja.Ik heb nog niet echt het gevoel dat ik "erbij" hoor ofzo!
dat ding is dus 80 eur.. nog best te doen..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die lijkt me heerlijk..en onbetaalbaar
Ik fok eigenlijk nooit savonds.. Dan ben ik of druk met sporten en zulks, of vriendje is thuis...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vaker langs komen
'savonds is het ook gezellig
Oh dat wil ik ook, maar ook dat vind ik eng..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga toch voor zoiets
[ afbeelding ]
met kussens en dan lekker hangen en wiegen![]()
bij voorkeur met zijn 2en
Ik ook wat minder, omdat ik zo'n last heb van mijn armquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik fok eigenlijk nooit savonds.. Dan ben ik of druk met sporten en zulks, of vriendje is thuis...
Dat is wel heel relaxed ja, zijn die dingen duur?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga toch voor zoiets
[ afbeelding ]
ohhh das wel heeeel erg burgerlijk hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga toch voor zoiets
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef Toekito het volgende:
wie graaft hier op Zuid een aantal kabels kapot aub?
ehm...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat is wel heel relaxed ja, zijn die dingen duur?
quote:Levering in doos 749 Euro incl. BTW
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohhh das wel heeeel erg burgerlijk hoor
's avonds juist zo gezellie hier vaakquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik fok eigenlijk nooit savonds.. Dan ben ik of druk met sporten en zulks, of vriendje is thuis...
mental image, ik moest lachenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd... dat je erin gaat zitten en dat je dan op de grond knalt.. bij voorkeur wanneer je visite hebt ofzo
Valt opzich wel mee.... Eens ff tweedehands kijken..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm...
ja
[..]
[..]
maar dat geeft niet
ik ben tenslotte een saaie grijze ITer
Dat ziet er toch niet uit johquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat ding is dus 80 eur.. nog best te doen..
de standaard is 150 eur
[ afbeelding ]
ik houd het savonds meestal niet echt bij, afgeleid door verschillende dingenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
's avonds juist zo gezellie hier vaak
Mja, tegen sporten en vriendjes valt niet te concurreren
Dan probeer ik wel eens een keertje savonds hier te zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
's avonds juist zo gezellie hier vaak
Mja, tegen sporten en vriendjes valt niet te concurreren
die vind ik er dan weer heel porno uitzienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ziet er toch niet uit joh![]()
Doe dan deze maar![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ohh die wil BarMan wel.. kostda??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe dan deze maar![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Minder vrouwen lastigvallen danquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik houd het savonds meestal niet echt bij, afgeleid door verschillende dingen
Die bovenste ziet er wel goed uit ja, ik zie mezelf al liggen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
Deze vind ik mooi
[ afbeelding ]
He Bar is dit niet wat?
[ afbeelding ]
die zag ik net ook voorbij komenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe dan deze maar![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ook nog een hond en tvquote:
quote:
Laat je Hond tv kijken.quote:
oei die eerste.. net alsof je in een of andere cleopatra film zitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
Deze vind ik mooi
[ afbeelding ]
He Bar is dit niet wat?
[ afbeelding ]
En romantiek!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]jaaaa zacht windje door de stof, wit wijntje in de hand, klein vuurtje..
zomer
400 euro maarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh die wil BarMan wel.. kostda??
dat dakje kan je er vast afhalenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oei die eerste.. net alsof je in een of andere cleopatra film zit
en de tweede.. liever geen dakje erboven:P
heeeeeeeeeeerlijkquote:
ohhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Veel plezier op het toilet en tot zoquote:
ik kan echt heerlijk dagdromen over dat soort dingenquote:
haha,quote:
Met kussens er in welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ziet er niet echt comfortabel uit eigenlijk...
Dat ken ik, en dan koop ik het meestal ook nogquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan echt heerlijk dagdromen over dat soort dingen
maar volgens vriendje wil ik altijd allesals ik n reisprogramma zie roep ik dat ik wil reizen, bij een botenprogramma dat ik n bootje wil en ga zo maar door
quote:
DIE is wel stoer!quote:
Nou, lekker veel tijd voor ons dusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
storing bij vodafoon, het halve IBM netwerk ligt eruit dus ook geen mail meer, gaat goed hier
Gekoppeld aan een FOK!-account, zodat het automatisch in de KSC komtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Zou dat knijn al een twitteraccount hebben?
zo een hoop schelen hierquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Zou dat knijn al een twitteraccount hebben?
veel meer kan even niet inderdaadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, lekker veel tijd voor ons dus
Met geen van de drie bekendquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:23 schreef Pheno het volgende:
Even ieniemienemutte doen:
- The 3rd birthday
- Dissidia 012
- Heroes on the Move
Moet ze toch allemaal reviewen
doe je modem aan uit niet de router, was bij mij gisteren het probleemquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef Koen66 het volgende:
damn, Internet is hier echt MEGATRAAG momenteel.... Na invoeren reactie duurt het zowat een minuut voordat scherm ververst.... NIET mee te werken
Ach, binnenkort krijg je toch nieuwe collega'squote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:23 schreef Pheno het volgende:
Even ieniemienemutte doen:
- The 3rd birthday
- Dissidia 012
- Heroes on the Move
Moet ze toch allemaal reviewen
hmmmm ziet er leuk uit, maar volgens mij heb je na 10 minuten schommelen een houten reetquote:
Hihi, Thijs zegt ook hommerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
Broodje maken voor Koen:
'Mama ik heb hommer '
gelukkig heb ik met PU niets te maken. De meesten vinden FIFA tof, die moet ik ook niet reviewen. Voetbalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:24 schreef cablegunmaster het volgende:
The 3rd birthday
volgens de Power unlimited een slecht spel
we komen wel douwen anders, kan toch weinig doen nuquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga nog maar eens een poging wagen de autosleutel te laten bijmaken..
Als ik hier voor de deur weg kom met de auto ben ik al gelukkig
Succes!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, dat wil jij wel, hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
we komen wel douwen anders, kan toch weinig doen nu
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
Een barreltje, tochquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:27 schreef Pheno het volgende:
Heeft iemand Koen gezien, die wil ook douwen!
die is er nietquote:
Ik hou maar effe wijselijk mijn mondquote:
welke selecteerhulp?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:29 schreef NBT het volgende:
Waar zou ik die selecteerhulp uit kunnen zetten?
whahahahaquote:
BBQquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
wat voor pizza zal ik eens bestellen voor morgen avond....
Hawai.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
ik hou alleen van veggie-pizza'squote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
dat lijkt me wel wat inderdaadquote:
quote:BBQ BACON BEEF
BBQ saus i.p.v. tomatensaus, kaas, bacon, rundergehakt, extra kaas en een rand met boterzachte knoflookolie.
MPG is de aandouwer!quote:
Salamiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
quote:EAST SIDE SHOARMA
Tomatensaus, kaas, shoarma (100% kip), extra kaas, gratis cupje knoflooksaus en een rand met boterzachte knoflookolie. (Ook mogelijk als Calzone!)
Wat een lelijke VW Golfquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:33 schreef pgrferrari het volgende:
Een Mini met lelijke Corsa koplampen![]()
[ afbeelding ]
jah is lekkerquote:
shoarma en dan daarbij 100% kip? Dan is het geen shoarma...quote:
gekruid vlees, ik doe het ervoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
shoarma en dan daarbij 100% kip? Dan is het geen shoarma...
Laatst nog een jongetje gezien waar ze eendjes aan het voeren waren en dat jongetje van 4 gooide alles wat hij maar kon vinden en in de handen grijpen de vijver in.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
nog steeds T-Mobilequote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan niet bellen niet en niet mailen niet
\quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:39 schreef NBT het volgende:
ja ik selecteer vaak tekst als ik het moet lezen... en sinds vandaag krijg ik dan rechtsonderin als een dm omhoog, Selecteer hulp: u heeft geselecteerd: ghdfhs
Vriend van mij selecteert ook altijd alles wat die leest. Dan ben je niet zo blij met zo'n feature.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:39 schreef NBT het volgende:
ja ik selecteer vaak tekst als ik het moet lezen... en sinds vandaag krijg ik dan rechtsonderin als een dm omhoog, Selecteer hulp: u heeft geselecteerd: ghdfhs
Dat doe ik nou eenmaal, heb moeite om teksten te begrijpen na het lezen, op een of andere manier helpt het.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
\
DAT vind ik zo debiel om te doen.. tekst selecteren om te lezen.. had ik op school ook altijd last van.. dan las je samen op de computer ee tekst begon die lamlul de tekst te selecteren.. why????
Heyyyy droompjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:40 schreef DR34M3R het volgende:
Hmm.. koffie....
Ik zou eigenlijk best ook een bakkie willen...
Ik ben een beetje voorzichtig met koffie tegenwoordig, na mijn afkickverschijnselen van 3 weken terug.. Heb een week met knallende koppijn gelopen omdat mijn maag geen koffie verdroeg..quote:
die doet het weerquote:
the horrorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben een beetje voorzichtig met koffie tegenwoordig, na mijn afkickverschijnselen van 3 weken terug.. Heb een week met knallende koppijn gelopen omdat mijn maag geen koffie verdroeg..
hmmmm da's minderquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben een beetje voorzichtig met koffie tegenwoordig, na mijn afkickverschijnselen van 3 weken terug.. Heb een week met knallende koppijn gelopen omdat mijn maag geen koffie verdroeg..
hangt ervan af hoeveel tekst het is en hoe het schreven is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
\
DAT vind ik zo debiel om te doen.. tekst selecteren om te lezen.. had ik op school ook altijd last van.. dan las je samen op de computer ee tekst begon die lamlul de tekst te selecteren.. why????
Jaquote:
FOK!forum introduceert de FOK!zoekhulpquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:39 schreef NBT het volgende:
Mooie kikkerquote:
En multitasken kunnen dames zo goed.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:47 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, verkeerde topic. Voor de verandering.
quote:
Tsja, ik faal.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:48 schreef Solique het volgende:
[..]
En multitasken kunnen dames zo goed.
gratisquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:47 schreef Pheno het volgende:
LOL, sluit de PS3-debug aan, zit er nog een game in van de vorige eigenaar
egniequote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:48 schreef Solique het volgende:
[..]
En multitasken kunnen dames zo goed.
Heavy Rain, oudje, maar nog niet gespeeld met Move, dus doe ik dat straks ooit maarquote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je avatar!
Ik jat 'm ff voor een ander forum
leek me een tof spelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heavy Rain, oudje, maar nog niet gespeeld met Move, dus doe ik dat straks ooit maar
Eerst even een game die volgende week wel online moet staan.
Thnx!quote:
hier ookquote:
wat moet je ermee ?quote:
De FOK!stok?quote:
Of jij nu wel je ava wil aanpassen... Nu raak ik in de war met mezelf op dat andere forumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |