oh je bent nog n broekiequote:
quote:
quote:
en een zitzak dan die ook mee naar buiten kan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja ik heb op het balkon ook geen ruimte voor de hangmat constructie
als ik er ook nog een tafel en bankjes bij wil
Dat is niet voor iedereen een optiequote:
past ook nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan gewoon n lekkere bank met fijne kussens ofzo
mweh ik ben zo iemand die alles achter d'r kont laat slingerenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
en een zitzak dan die ook mee naar buiten kan?kun je daar lekker boekje in lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh ik ben zo iemand die alles achter d'r kont laat slingerendus iets wat niet tegen de regen kan moet niet buiten staan
bovendien denk ik dat de katten met de zitzak aan de haal gaan.. denk dat een hangmat een beter idee is wat dat betreft ..Die kat wordt gelanceerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikkie Dik en de hangmat![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2011 10:51:22 ]
die sufferd heeft echt geeeeeeeen idee waar hij mee bezig isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik lees blablablablabla dus blablablabla, hoe zit dat?Niets voor mij dat gepuzzel
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh ik ben zo iemand die alles achter d'r kont laat slingerendus iets wat niet tegen de regen kan moet niet buiten staan
bovendien denk ik dat de katten met de zitzak aan de haal gaan.. denk dat een hangmat een beter idee is wat dat betreft ..ik heb een zitzak gehad in combinatie met een kat en dat ging prima hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die sliep er zelf ook vaak op
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
en dan word ik geacht het wel te snappenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
quote:
oh ik heb geen bal ruimtelijk inzicht hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
past ook niet
ik zal eens kijken of ik een tekening kan maken
mja.. ik zou juist 1 plekkie willen waar de katten dan NIET liggenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik heb een zitzak gehad in combinatie met een kat en dat ging prima hoorDie sliep er zelf ook vaak op
Ohw, oke..quote:
hihihihihihihquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die kat wordt gelanceerd
Dikkie Dik en de hangmat![]()
[ afbeelding ]
kan je dan niet zo'n klaptafeltje nemen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. ik zou juist 1 plekkie willen waar de katten dan NIET liggen
ohh en m'n balkon is wel 4 meter maar wsl maar 1,5 meter breedik maak em altijd breder dan ie is
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zit niet stiekem bij jullie allemaal te lurken in het fobo hoor, dat komt door dat stomme verdwijnende quote-knopje
Die kan je vastzetten he.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zit niet stiekem bij jullie allemaal te lurken in het fobo hoor, dat komt door dat stomme verdwijnende quote-knopje
mja ik wil graag een tafel waar je met vrienden aan kan eten 's avondsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan je dan niet zo'n klaptafeltje nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |