kan je dan niet zo'n klaptafeltje nemen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. ik zou juist 1 plekkie willen waar de katten dan NIET liggen
ohh en m'n balkon is wel 4 meter maar wsl maar 1,5 meter breedik maak em altijd breder dan ie is
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zit niet stiekem bij jullie allemaal te lurken in het fobo hoor, dat komt door dat stomme verdwijnende quote-knopje
Die kan je vastzetten he.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zit niet stiekem bij jullie allemaal te lurken in het fobo hoor, dat komt door dat stomme verdwijnende quote-knopje
mja ik wil graag een tafel waar je met vrienden aan kan eten 's avondsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan je dan niet zo'n klaptafeltje nemen?
nee, bij jou zeg ik hoe dan ook altijd iets als ik kijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
even kijken en je op je kop geven dat je geen berichtje heb achter gelaten
nou laat maarje hebt nie eens gelurkt
normaal gesproken wel.. maar fok! doet ene beetje raar met dat knopje de laatste tijdquote:
Dat heb ik ook steedsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
Heb je ook een balkon boven je? Dan zou ik zo'n schommelhangstoel nemenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja ik wil graag een tafel waar je met vrienden aan kan eten 's avonds
dan is het dus wel handig om aan twee kanten te kunnen zitten.. en in de lengte richting hebben we ruimte zatgewoon een niet zo brede tafel
wsl wordt het de eettafel die we nu hebben die is lang genoeg en ook niet al te breed.. twee bankjes erbij die onder de tafel geschoven kunnen worden en het ruimte probleem is opgelost..
alleen nog een plekkie om te lezen
dat dusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
normaal gesproken wel.. maar fok! doet ene beetje raar met dat knopje de laatste tijd
Oh, niet gemerkt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
normaal gesproken wel.. maar fok! doet ene beetje raar met dat knopje de laatste tijd
jup... en jah.. daar twijfel ik ook nog overquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je ook een balkon boven je? Dan zou ik zo'n schommelhangstoel nemen
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij instellingen een optie om ze altijd zichtbaar te hebben.
thnxquote:
http://link.marktplaats.nl/434265335quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup... en jah.. daar twijfel ik ook nog over
nu nog een goede niet te dure vinden
Ik ben altijd bang dat als ik 1 bil erin hang dat ie dan al breektquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/434265335
en dan een plaid of kussentje erin en klaar ben je
Ik vind ze tofquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben altijd bang dat als ik 1 bil erin hang dat ie dan al breektenge dingen
Ze zien er wel leuk uit ja, maar ik zou er ook niet in durven gaan zitten...quote:
ohh.. zo'n ding lijkt me helemaal niet lekker zittenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/434265335
en dan een plaid of kussentje erin en klaar ben je
Dat ziet er wel relaxed uit ja!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. zo'n ding lijkt me helemaal niet lekker zitten
zoeen lijkt me fijner :
[ afbeelding ]
die kleurtjesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. zo'n ding lijkt me helemaal niet lekker zitten
zoeen lijkt me fijner :
[ afbeelding ]
ja idd... dat je erin gaat zitten en dat je dan op de grond knalt.. bij voorkeur wanneer je visite hebt ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:09 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat ziet er wel relaxed uit ja!toch blijft het eng, van die hang dingen!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd... dat je erin gaat zitten en dat je dan op de grond knalt.. bij voorkeur wanneer je visite hebt ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |