nog steeds T-Mobilequote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan niet bellen niet en niet mailen niet
\quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:39 schreef NBT het volgende:
ja ik selecteer vaak tekst als ik het moet lezen... en sinds vandaag krijg ik dan rechtsonderin als een dm omhoog, Selecteer hulp: u heeft geselecteerd: ghdfhs
Vriend van mij selecteert ook altijd alles wat die leest. Dan ben je niet zo blij met zo'n feature.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:39 schreef NBT het volgende:
ja ik selecteer vaak tekst als ik het moet lezen... en sinds vandaag krijg ik dan rechtsonderin als een dm omhoog, Selecteer hulp: u heeft geselecteerd: ghdfhs
Dat doe ik nou eenmaal, heb moeite om teksten te begrijpen na het lezen, op een of andere manier helpt het.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
\
DAT vind ik zo debiel om te doen.. tekst selecteren om te lezen.. had ik op school ook altijd last van.. dan las je samen op de computer ee tekst begon die lamlul de tekst te selecteren.. why????
Heyyyy droompjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:40 schreef DR34M3R het volgende:
Hmm.. koffie....
Ik zou eigenlijk best ook een bakkie willen...
Ik ben een beetje voorzichtig met koffie tegenwoordig, na mijn afkickverschijnselen van 3 weken terug.. Heb een week met knallende koppijn gelopen omdat mijn maag geen koffie verdroeg..quote:
die doet het weerquote:
the horrorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben een beetje voorzichtig met koffie tegenwoordig, na mijn afkickverschijnselen van 3 weken terug.. Heb een week met knallende koppijn gelopen omdat mijn maag geen koffie verdroeg..
hmmmm da's minderquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben een beetje voorzichtig met koffie tegenwoordig, na mijn afkickverschijnselen van 3 weken terug.. Heb een week met knallende koppijn gelopen omdat mijn maag geen koffie verdroeg..
hangt ervan af hoeveel tekst het is en hoe het schreven is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
\
DAT vind ik zo debiel om te doen.. tekst selecteren om te lezen.. had ik op school ook altijd last van.. dan las je samen op de computer ee tekst begon die lamlul de tekst te selecteren.. why????
Jaquote:
FOK!forum introduceert de FOK!zoekhulpquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:39 schreef NBT het volgende:
Mooie kikkerquote:
En multitasken kunnen dames zo goed.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:47 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, verkeerde topic. Voor de verandering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |