Dat ken ik, en dan koop ik het meestal ook nogquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan echt heerlijk dagdromen over dat soort dingen
maar volgens vriendje wil ik altijd allesals ik n reisprogramma zie roep ik dat ik wil reizen, bij een botenprogramma dat ik n bootje wil en ga zo maar door
quote:
DIE is wel stoer!quote:
Nou, lekker veel tijd voor ons dusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
storing bij vodafoon, het halve IBM netwerk ligt eruit dus ook geen mail meer, gaat goed hier
Gekoppeld aan een FOK!-account, zodat het automatisch in de KSC komtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Zou dat knijn al een twitteraccount hebben?
zo een hoop schelen hierquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Zou dat knijn al een twitteraccount hebben?
veel meer kan even niet inderdaadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, lekker veel tijd voor ons dus
Met geen van de drie bekendquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:23 schreef Pheno het volgende:
Even ieniemienemutte doen:
- The 3rd birthday
- Dissidia 012
- Heroes on the Move
Moet ze toch allemaal reviewen
doe je modem aan uit niet de router, was bij mij gisteren het probleemquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef Koen66 het volgende:
damn, Internet is hier echt MEGATRAAG momenteel.... Na invoeren reactie duurt het zowat een minuut voordat scherm ververst.... NIET mee te werken
Ach, binnenkort krijg je toch nieuwe collega'squote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:23 schreef Pheno het volgende:
Even ieniemienemutte doen:
- The 3rd birthday
- Dissidia 012
- Heroes on the Move
Moet ze toch allemaal reviewen
hmmmm ziet er leuk uit, maar volgens mij heb je na 10 minuten schommelen een houten reetquote:
Hihi, Thijs zegt ook hommerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
Broodje maken voor Koen:
'Mama ik heb hommer '
gelukkig heb ik met PU niets te maken. De meesten vinden FIFA tof, die moet ik ook niet reviewen. Voetbalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:24 schreef cablegunmaster het volgende:
The 3rd birthday
volgens de Power unlimited een slecht spel
we komen wel douwen anders, kan toch weinig doen nuquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga nog maar eens een poging wagen de autosleutel te laten bijmaken..
Als ik hier voor de deur weg kom met de auto ben ik al gelukkig
Succes!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, dat wil jij wel, hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
we komen wel douwen anders, kan toch weinig doen nu
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef suikertaartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |