mja.. die kleurtjes voor mij dan niet,quote:
die kleurtjes heb ik dan weer geen last vanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. die kleurtjes voor mij dan niet,
Ja, die lijkt me heerlijk..en onbetaalbaarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. zo'n ding lijkt me helemaal niet lekker zitten
zoeen lijkt me fijner :
[ afbeelding ]
Nogal ja.quote:
owjah die heb je ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
of als je net op een hoogtepunt bent
vaker langs komenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:12 schreef NBT het volgende:
[..]
Nogal ja.Ik heb nog niet echt het gevoel dat ik "erbij" hoor ofzo!
dat ding is dus 80 eur.. nog best te doen..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die lijkt me heerlijk..en onbetaalbaar
Ik fok eigenlijk nooit savonds.. Dan ben ik of druk met sporten en zulks, of vriendje is thuis...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vaker langs komen
'savonds is het ook gezellig
Oh dat wil ik ook, maar ook dat vind ik eng..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga toch voor zoiets
[ afbeelding ]
met kussens en dan lekker hangen en wiegen![]()
bij voorkeur met zijn 2en
Ik ook wat minder, omdat ik zo'n last heb van mijn armquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik fok eigenlijk nooit savonds.. Dan ben ik of druk met sporten en zulks, of vriendje is thuis...
Dat is wel heel relaxed ja, zijn die dingen duur?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga toch voor zoiets
[ afbeelding ]
ohhh das wel heeeel erg burgerlijk hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga toch voor zoiets
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef Toekito het volgende:
wie graaft hier op Zuid een aantal kabels kapot aub?
ehm...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat is wel heel relaxed ja, zijn die dingen duur?
quote:Levering in doos 749 Euro incl. BTW
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohhh das wel heeeel erg burgerlijk hoor
's avonds juist zo gezellie hier vaakquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik fok eigenlijk nooit savonds.. Dan ben ik of druk met sporten en zulks, of vriendje is thuis...
mental image, ik moest lachenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd... dat je erin gaat zitten en dat je dan op de grond knalt.. bij voorkeur wanneer je visite hebt ofzo
Valt opzich wel mee.... Eens ff tweedehands kijken..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm...
ja
[..]
[..]
maar dat geeft niet
ik ben tenslotte een saaie grijze ITer
Dat ziet er toch niet uit johquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat ding is dus 80 eur.. nog best te doen..
de standaard is 150 eur
[ afbeelding ]
ik houd het savonds meestal niet echt bij, afgeleid door verschillende dingenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
's avonds juist zo gezellie hier vaak
Mja, tegen sporten en vriendjes valt niet te concurreren
Dan probeer ik wel eens een keertje savonds hier te zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
's avonds juist zo gezellie hier vaak
Mja, tegen sporten en vriendjes valt niet te concurreren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |