Nee, dus geen kunstgras, maar de vloer een leuk kleurtje geven, of een tegelpatroon erop schilderen is misschien handigerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja volgens mij is dat niet handig met 2 katten hier ..:@
het is medium zonnig
heb een raar balkon
een deel 2.5 x 4 en een deel 1x4
Haiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:13 schreef Panda72 het volgende:
zucht 10:15 in de ochtend en ik heb trek in
[ afbeelding ]
Een luxe kaassouffle van van Dobben is ditquote:
Vlonders mogen helemaal geen splinters hebbenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mj het gaat niet om de kleur maar om het gevoel aan m'n teentjesvlonders doen gewoon PIJN! en splinters zijn niet zo fijn
Hoezo niet kunnen? moet je werken op zaterdagavond?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:17 schreef pgrferrari het volgende:
Ik moet de meet van 18 juni nog ff bekijken tegen die tijd.
Echt balen dat ik bij veel meets niet kan zijn
Hmmmmmmmmmmmmmmmm ik heb trek!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Een luxe kaassouffle van van Dobben is dit
vlonders met blote voeten beter niet neequote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mj het gaat niet om de kleur maar om het gevoel aan m'n teentjesvlonders doen gewoon PIJN! en splinters zijn niet zo fijn
maar die ribbels doen alsnog pijn aan je voetenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vlonders mogen helemaal geen splinters hebben![]()
Maar op vlonders kun je niet met blote voetjesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vlonders mogen helemaal geen splinters hebben![]()
Geld / of niet kunnenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoezo niet kunnen? moet je werken op zaterdagavond?
ik heb al een betonnen balkonquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vlonders met blote voeten beter niet nee![]()
je kan wel tegels neer leggen![]()
beetje grote van 40x40 of zo
Wordt dat niet te zwaar dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vlonders met blote voeten beter niet nee![]()
je kan wel tegels neer leggen![]()
beetje grote van 40x40 of zo
Joahquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb al een betonnen balkon
maar misschien van die verende tegelszoals bij speelplaatsen
stomme dingenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar op vlonders kun je niet met blote voetjesIk heb ze ook gehad
En ze rotten super snel als je ze niet goed behandelt en herfst/winter binnenhaalt...
die rubberen tegels worden HEET als de zon er op schijntquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb al een betonnen balkon
maar misschien van die verende tegelszoals bij speelplaatsen
Ik kan helaas ook een aantal keer niet, het is niet andersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:17 schreef pgrferrari het volgende:
Ik moet de meet van 18 juni nog ff bekijken tegen die tijd.
Echt balen dat ik bij veel meets niet kan zijn
ohja... ook niet handig voor blote voetjesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stomme dingen
[..]
die rubberen tegels worden HEET als de zon er op schijnt
Ja, inclusief kattenstront want megakattenbakquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:20 schreef littledrummergirl het volgende:
stort wit zand op je balkonstradsensatie aan je voetjes
hahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, inclusief kattenstront want megakattenbak![]()
Niet goed lijkt me
dan denken de katten dat het de bak is en zit m'n balkon binnen de kortste keren onder de schijt.. niet zo lekker katten drolletjes tussen je tenenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:20 schreef littledrummergirl het volgende:
stort wit zand op je balkonstradsensatie aan je voetjes
Gewone ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stomme dingen
[..]
die rubberen tegels worden HEET als de zon er op schijnt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |