hahaha die komt me toch wel heeel bekend voorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:26 schreef Orea het volgende:
En de washandjes tip kwam hier van de week voorbijvond ik ook een goede!
Die fase komt heel snelquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:04 schreef Orea het volgende:
Jemigals Mini Draak al zóveel tanden heeft vind ik het eerlijk gezegd niet zo gek dat ze vaak zo onrustig/lastig slaapt
mijn hemel! 't arme kind krijgt wat te verduren!
Kan me voorstellen dat dat frustreert Sola.. Lastig! Hij heeft geen mogelijkheid hier en daar iets flexibeler te kunnen zijn? Is een 2e autootje een optie?
En hahaha, mijn baby brabbelt! 't is me een kletsmajoor! Ze zit nu in de rrrrrrieeeeroeeerrrrrrrrrr fasede R dus
Papa kwam voort uit papapapapapaaaaapapapapaaaaa en toen ik zei: waar is papa dan, keek ze naar M. en zei papa. Puur toeval want daarna is het nooit meer voorgekomen
![]()
Zelfs als ze 's nachts even wakker is ligt ze hele verhalen te houden. En ze zingt tegenwoordig als we op de fiets zittendan ben ik aan het zingen, en dan doet zij hhhhhuhuhuhhhh heel zachtjes.. begin ik weer met zingen houdt ze op, ben ik klaar dan begint zij weer
meer neuriën dus, maar wel heel schattig!
Ben benieuwd wanneer we bij de fase komen dat ik zeg: Leia, zou je gewoon héél even 5 minuten je mond kunnen houden?
Leyla gaat huilen als ik zing..quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:15 schreef Orea het volgende:
Dat zou kunnen Flugel!Leia begint soms ook mee te gillen als ik zing.. misschien is het een: 'neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mama stoppppppppppppppppppppppppppppp'
![]()
Vanmorgen ook, ik lag nog op bed, zij ook. Zij lag te kletsen en ineens begint ze te gillen AAAAAAHHHH en doet een toonladdertje, waarna ze om zichzelf begint te lachen![]()
Heerlijk
Maar ik lul zelf ook 5 kwartier in 1 uur (goh, echt?), dus het is niet zo gek dat Leia ook al zoveel 'kletst'..
Pikt die van jou dat? Als die van mij om 2 uur zn beide slaapjes van 3 kwartier heeft gedaan blijft hij wakker tot 8 uur. Die gaat echt geen 3de keer slapen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:34 schreef Orea het volgende:
Gut, madammeke was me een partij mopperig! Dus maar weer teruggegooid op bed (ze was net 1,5 uur weer wakker) en weg... moe dus.. Nou ja, dan maar 3 slaapjes vandaag
Ja slapen kan ie wel goed, hij heeft ook helemaal geen moeite met zelf in slaap vallen. We kiepen 'm in bed en hij gaat slapen.....quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:00 schreef Orea het volgende:
Jij hebt ook een slaapkop!!
Leia deed overdag al heel lang zo, en 's avond om 19:00 uur om eigenlijk ook al vanaf een maand of 4. Alleen hebben we heel lang gemutst in de nacht.. dan sliep ze van 19:00 tot 2:00, kwam dan voor voeding, en rond 4:00 weer en rond 6:00 weer.. Laatst sliep ze ineens 'door' van 19:00 tot half 6 en dat is ze blijven doen.. 2 nachten kwam ze weer rond 3 uur voor voeding en sinds een paar dagen komt ze dus tussen 5 en 6 (hoera voor zomertijd) maar zo met de slaapjes overdag is het prima vol te houden
Hier is het wel: goed op de slaapsignalen letten. Als ik haar gewoon op het goede moment op bed gooi, draait ze al in slaap terwijl ik de kamer nog niet uit ben.. Is ze nog niet moe genoeg óf té moe, dan kan ik blijven lopen...
Oei dat is wel klote, dat hou je zelf ook niet vol... Misschien eens overleggen met dokter? Of is het een verkoudheid ofzo?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:00 schreef Ticootje het volgende:
Leyla heeft de laatste paar dagen dat ze om 4 uur wakker wordt en daarna niet meer wilt slapen... Op mij liggen en dan huilen.. Ze is duidelijk niet lekker, steeds heel warm, ik had haar al geen pyjama meer aangetrokken. Vannacht had ik haar ff op een andere kamer gelegd omdat ze maar bleef kraaien en babbelen... Tot ze ging huilen...
Ik ben het een beetje zat!
Haha dat is vlug!quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:06 schreef Solagratia het volgende:
Volgens mij heb ik al een gastouder gevonden hier in mijn woonplaats, flexibel 2 of 3 dagen per week. Precies wat we nodig hebben.
Ik zou hem niet blijer kunnen makenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:09 schreef Solagratia het volgende:
Ja, he. Soms moet ik me gewoon even boos maken en dan regel ik ineens heel veel.
Ik zat trouwens te denken Pessie, Nathan slaapt natuurlijk niet veel op een dag. Maar wat doet hij als je gewoon met hem op je bed gaat liggen? Dan geef je hem een speen en een speeltje en dan ga je zelf gewoon wat dutten. Of breekt hij dan de tent af?
Nee... ze wilde niets.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:48 schreef pessie het volgende:
Floris grote jongen! Wow zeg wat sta je daar al goed!
Mooie foto van Noortje.
Troeta, fijn dat de 6 maanden afspraak toch wel blijkt te kunnen.
Tico, een beetje geslapen vannacht?
Ik doe mee...quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:15 schreef Orea het volgende:
Fijne poppetjes!!halen wij het gemiddelde gewoon omhoog, oké?
De laatste keer volgde hij nog de bovenste lijn, hoe het nu is weet ik niet. Volgende week weer CB, ben benieuwd...quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
de mijne is gewoon gemiddeld, alleen kwa lengte iets kleiner
op de foto die ik gister plaatste had een 74 broek aanquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:56 schreef Ticootje het volgende:
Son ik vind het dapper! Leyla heeft echt al wel maat 74 broeken aan, beetje insnoeren maar qua lengte heeft ze ze wel nodig. Die zit van de zomer echt wel in 80. (Zeker als ik haar nog in katoen doe)
moeten we even een keer met de kinderen afspreken!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:31 schreef Ticootje het volgende:
Ik word wel heel nieuwsgierig naar floris hoor son!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achterstevoren vervoeren is zolang ze in die stoel passen, dus niet de kruin boven de rand verreweg te veiligste manier. Leyla is nog lang geen 9 kilo, ik heb nu net de zak eruit, dan heeft ze ongelofelijk veel ruimte nog... Die zit voorlopig nog in de cosi.quote:Op maandag 4 april 2011 15:49 schreef pessie het volgende:
Mooie curves!
Zie Willem in zn stoel. Wij zijn ons al wel aan het orienteren. We denken nu aan een maxi cosi tobi. Nathan heeft nog anderhalve cm voor hij in een andere mag. Hij is ook nog lang geen 9 kilo dus we hebben nog wel even.
quote:Op maandag 4 april 2011 15:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Achterstevoren vervoeren is zolang ze in die stoel passen, dus niet de kruin boven de rand verreweg te veiligste manier. Leyla is nog lang geen 9 kilo, ik heb nu net de zak eruit, dan heeft ze ongelofelijk veel ruimte nog... Die zit voorlopig nog in de cosi.
En over een maandje is het ook alweer beter weer!quote:Op maandag 4 april 2011 15:58 schreef pessie het volgende:
Het punt is dat de zak er hier niet uit kan omdat ik Nathan vaker achterop de fiets vervoer dan achterin de auto. Zonder voetenzak is zo koud op de fiets. Maar over een maandje mag hij voor op de fiets! Kijk ik dan wel weer even verder.
's avonds voor ik zelf naar bed ga moet ik echt nog even gaan kijken hoe hij zichzelf gedrapeerd heeft, dan leg ik 'm nog effe goed... Hij slaapt dus ook echt in die vreemde houdingen.quote:Op maandag 4 april 2011 17:20 schreef Morretje het volgende:
En ze sliep zo prachtig mooi door, vanaf maand 4 tot en met maand 7 ofzo. Zo 10/12 uur aan 1 stuk 's nachts.. Sinds ze kan tijgeren is dat over.
Flugel, slaapt ie dan wel, in al die vreemde houdingen?
Er wordt nog steeds gezongen boven..
Daar sta ik ook altijd even van te kijken ja!quote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef Troeta het volgende:
Ik vind het altijd verbazend dat vrouwen kunenn winkelen met zo'n maxicosi onder hun arm, ik sleep hem zowat achter me aan als een zandzak,haha
hier precies t zelfdequote:Op dinsdag 5 april 2011 09:12 schreef Orea het volgende:
Haha wij lieten de maxi niet in de auto staan, want 2 auto's en maar 1 maxi cosi.. nu met de autostoel hebben we er wel 2, want die zijn niet zo makkelijk over te zetten als de maxi cosi..
Herkenbaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:35 schreef Ticootje het volgende:
Ja maar ze is altijd verkouden lijkt het wel.
misschien toch ook wat van happy wheezerquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:35 schreef Ticootje het volgende:
Ja maar ze is altijd verkouden lijkt het wel.
Fijn dat ze zo goed geslapen heeft... Ga je d'r nu gewoon standaard op d'r buikje liggen?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:02 schreef Ticootje het volgende:
Goh mam ik slaap veel liever op m'n buikje!! 1x wakker.
Sterker nog, ik moest haar om half 8 echt wakker maken. Omgekeerde wereld. M. was helemaal van hoe kan dat en de luuf werkt goed hè? Nee schat ik heb haar op haar buik gelegd. Oh.....
Ah zie daar! Mijn kind is niet alleen!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:00 schreef Ticootje het volgende:
Nou ik wil niet te vroeg juigen... Maar als ze op haar buik wel wilt slapen dan leg ik haar dus inderdaad gewoon zo neer.
Oh das jammer, ik woon namelijk heel dicht bij Son maar ik moet werken...quote:Op woensdag 6 april 2011 20:27 schreef Orea het volgende:
Het woord MOEder komt ergens vandaan
Ik baalde eerst dat ze graag wilde dat ik di, wo en vrijdag zou gaan werken.. Vond het wel lekker, 4 dagen achter elkaar vrij. Maar stiekem ben ik heel erg blij dat het zo is gelopen! Veel relaxter zo!
en nu weer eens op vrijdag vrij! Dus vrijdag ga ik naar Son en Floris en dan gaan we naar Blijdorp! Als er nog meer mensen uit de regio zin hebben, welkom!!
Doen!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:37 schreef becky27 het volgende:
jaaa, zal ik de uitnodiging even plaatsen? Vinnum zo leuk
jaaa doen!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:37 schreef becky27 het volgende:
jaaa, zal ik de uitnodiging even plaatsen? Vinnum zo leuk
Jup!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:18 schreef Solagratia het volgende:
Je bedoelt dat hij slaapt en jij even kan studeren?![]()
Ik ging net proberen om Amy in d Manduca op mijn rug te krijgen. Lukte niet echt en ik hoorde steeds wat gegiebel achter mijn rug. Keek ik om en dan zag ik dat lachende koppie.![]()
Ik ben me aan het afvragen of ik even naar het winkelcentrum hieronder ga of naar een waar ik met de auto heen moet, want daar is een nieuwe H&M. Moeilijk moeilijk, dilemma's
online is nu ook met een code 10%korting op t hele assortiment (precies nadat k besteld had kreeg mn zus die code thuisquote:Op donderdag 7 april 2011 11:42 schreef Solagratia het volgende:
Ah, winkelcentrum hieronder en online bestellen it is!
Tico dat tllicht is inderdaad vreselijk. Dsn zie ik er ook met mooie kleren uit als een lijk
tis nie blauw of dik, heb wel even met fysio gebeld maar die belt terugquote:Op donderdag 7 april 2011 11:43 schreef Solagratia het volgende:
Oh bah draak! moet je dan je schouder niet even laten checken?
Of yoghurt op een ander moment overdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |