Pikt die van jou dat? Als die van mij om 2 uur zn beide slaapjes van 3 kwartier heeft gedaan blijft hij wakker tot 8 uur. Die gaat echt geen 3de keer slapen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:34 schreef Orea het volgende:
Gut, madammeke was me een partij mopperig! Dus maar weer teruggegooid op bed (ze was net 1,5 uur weer wakker) en weg... moe dus.. Nou ja, dan maar 3 slaapjes vandaag
Ja slapen kan ie wel goed, hij heeft ook helemaal geen moeite met zelf in slaap vallen. We kiepen 'm in bed en hij gaat slapen.....quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:00 schreef Orea het volgende:
Jij hebt ook een slaapkop!!
Leia deed overdag al heel lang zo, en 's avond om 19:00 uur om eigenlijk ook al vanaf een maand of 4. Alleen hebben we heel lang gemutst in de nacht.. dan sliep ze van 19:00 tot 2:00, kwam dan voor voeding, en rond 4:00 weer en rond 6:00 weer.. Laatst sliep ze ineens 'door' van 19:00 tot half 6 en dat is ze blijven doen.. 2 nachten kwam ze weer rond 3 uur voor voeding en sinds een paar dagen komt ze dus tussen 5 en 6 (hoera voor zomertijd) maar zo met de slaapjes overdag is het prima vol te houden
Hier is het wel: goed op de slaapsignalen letten. Als ik haar gewoon op het goede moment op bed gooi, draait ze al in slaap terwijl ik de kamer nog niet uit ben.. Is ze nog niet moe genoeg óf té moe, dan kan ik blijven lopen...
Oei dat is wel klote, dat hou je zelf ook niet vol... Misschien eens overleggen met dokter? Of is het een verkoudheid ofzo?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:00 schreef Ticootje het volgende:
Leyla heeft de laatste paar dagen dat ze om 4 uur wakker wordt en daarna niet meer wilt slapen... Op mij liggen en dan huilen.. Ze is duidelijk niet lekker, steeds heel warm, ik had haar al geen pyjama meer aangetrokken. Vannacht had ik haar ff op een andere kamer gelegd omdat ze maar bleef kraaien en babbelen... Tot ze ging huilen...
Ik ben het een beetje zat!
Haha dat is vlug!quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:06 schreef Solagratia het volgende:
Volgens mij heb ik al een gastouder gevonden hier in mijn woonplaats, flexibel 2 of 3 dagen per week. Precies wat we nodig hebben.
Ik zou hem niet blijer kunnen makenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:09 schreef Solagratia het volgende:
Ja, he. Soms moet ik me gewoon even boos maken en dan regel ik ineens heel veel.
Ik zat trouwens te denken Pessie, Nathan slaapt natuurlijk niet veel op een dag. Maar wat doet hij als je gewoon met hem op je bed gaat liggen? Dan geef je hem een speen en een speeltje en dan ga je zelf gewoon wat dutten. Of breekt hij dan de tent af?
Nee... ze wilde niets.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:48 schreef pessie het volgende:
Floris grote jongen! Wow zeg wat sta je daar al goed!
Mooie foto van Noortje.
Troeta, fijn dat de 6 maanden afspraak toch wel blijkt te kunnen.
Tico, een beetje geslapen vannacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |