abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94800790
Voel je je dan uitgerust genoeg om te werken? Ik heb een tijd om 6 uur de bus moeten nemen om dan om 9 uur op school te zijn, de rest van de dag kon ik echt niet opletten. 7 uur is een stuk beter ja.
pi_94800913
Op zich wel.. het opstaan is altijd ruk maar na een douche voel ik me stukken beter... En het helpt dat Leia praktisch niet meer komt 's nachts (uitzonderingen daargelaten natuurlijk) en ik lig eigenlijk nooit meer later dan 22:00 op bed ;)
pi_94801986
Het moment van je benen over de rand van het bed zwaaien is het ergste ja :P Haha later dan 22:00 naar bed is dan echt funest. Mijn bed en slaap is mij trouwens heilig en ik heb ook nog een ochtendhumeur, dus je kan mij maar beter laten slapen.
pi_94802422
Ik had een ochtendhumeur, niet te zuinig ook... Echter, sinds Leia er is, heb ik die niet meer O+ al komt ze 20 keer per nacht, elke keer dat lachende bekkie, tovert bij mij ook een lach op mijn gezicht! Zelfs mijn meneer is erover verbaasd ;)
pi_94803999
Gut, madammeke was me een partij mopperig! Dus maar weer teruggegooid op bed (ze was net 1,5 uur weer wakker) en weg... moe dus.. Nou ja, dan maar 3 slaapjes vandaag :')
  woensdag 30 maart 2011 @ 12:45:06 #56
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_94804341
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:34 schreef Orea het volgende:
Gut, madammeke was me een partij mopperig! Dus maar weer teruggegooid op bed (ze was net 1,5 uur weer wakker) en weg... moe dus.. Nou ja, dan maar 3 slaapjes vandaag :')
Pikt die van jou dat? Als die van mij om 2 uur zn beide slaapjes van 3 kwartier heeft gedaan blijft hij wakker tot 8 uur. Die gaat echt geen 3de keer slapen.
pi_94804459
Yups.. zodra ze heel duidelijke slaapsignalen afgeeft (ogen wrijven, mekkeren, niks is goed) dan gaat ze gewoon op bed. Of ze overdag nou 6 keer slaapt of niet, om 19:00 gaat het lichtje uit voor de grote slaap.. dat zit er inmiddels wel ingebakken...

Ze slaapt in principe nu een keer of 2 en dan 1.5 a 2 uur.. Zeg maar om 6 uur wakker, dan van 9:30 tot 11/11:30 en meestal nog van 14:00 tot 15:30/16:00. En dan om 19:00 uiterlijk (meestal valt ze eerder al om) naar bed voor de nacht..

Het heeft lang geduurd voordat ze 's nachts wat langere stukken ging slapen, maar dat overdag is heel lang al zo geweest...
  woensdag 30 maart 2011 @ 12:51:44 #58
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_94804599
Willem valt 's ochtends in de box altijd even een half uurtje tot uurtje in slaap, vervolgens wakker tot 14/15 uur en dan slapen tot 17/18 uur. Daarna tussen 20 en 21 weer naar bed voor de nacht... Als we hem niet wakker hoeven maken slaapt hij tot een uurtje of 8/9 door.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_94804928
Jij hebt ook een slaapkop!! :)

Leia deed overdag al heel lang zo, en 's avond om 19:00 uur om eigenlijk ook al vanaf een maand of 4. Alleen hebben we heel lang gemutst in de nacht.. dan sliep ze van 19:00 tot 2:00, kwam dan voor voeding, en rond 4:00 weer en rond 6:00 weer.. Laatst sliep ze ineens 'door' van 19:00 tot half 6 en dat is ze blijven doen.. 2 nachten kwam ze weer rond 3 uur voor voeding en sinds een paar dagen komt ze dus tussen 5 en 6 (hoera voor zomertijd :O ) maar zo met de slaapjes overdag is het prima vol te houden :)

Hier is het wel: goed op de slaapsignalen letten. Als ik haar gewoon op het goede moment op bed gooi, draait ze al in slaap terwijl ik de kamer nog niet uit ben.. Is ze nog niet moe genoeg óf té moe, dan kan ik blijven lopen...
pi_94804949
Leyla heeft de laatste paar dagen dat ze om 4 uur wakker wordt en daarna niet meer wilt slapen... Op mij liggen en dan huilen.. Ze is duidelijk niet lekker, steeds heel warm, ik had haar al geen pyjama meer aangetrokken. Vannacht had ik haar ff op een andere kamer gelegd omdat ze maar bleef kraaien en babbelen... Tot ze ging huilen...
Ik ben het een beetje zat!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 30 maart 2011 @ 13:07:20 #61
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_94805208
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:00 schreef Orea het volgende:
Jij hebt ook een slaapkop!! :)

Leia deed overdag al heel lang zo, en 's avond om 19:00 uur om eigenlijk ook al vanaf een maand of 4. Alleen hebben we heel lang gemutst in de nacht.. dan sliep ze van 19:00 tot 2:00, kwam dan voor voeding, en rond 4:00 weer en rond 6:00 weer.. Laatst sliep ze ineens 'door' van 19:00 tot half 6 en dat is ze blijven doen.. 2 nachten kwam ze weer rond 3 uur voor voeding en sinds een paar dagen komt ze dus tussen 5 en 6 (hoera voor zomertijd :O ) maar zo met de slaapjes overdag is het prima vol te houden :)

Hier is het wel: goed op de slaapsignalen letten. Als ik haar gewoon op het goede moment op bed gooi, draait ze al in slaap terwijl ik de kamer nog niet uit ben.. Is ze nog niet moe genoeg óf té moe, dan kan ik blijven lopen...
Ja slapen kan ie wel goed, hij heeft ook helemaal geen moeite met zelf in slaap vallen. We kiepen 'm in bed en hij gaat slapen.....

quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:00 schreef Ticootje het volgende:
Leyla heeft de laatste paar dagen dat ze om 4 uur wakker wordt en daarna niet meer wilt slapen... Op mij liggen en dan huilen.. Ze is duidelijk niet lekker, steeds heel warm, ik had haar al geen pyjama meer aangetrokken. Vannacht had ik haar ff op een andere kamer gelegd omdat ze maar bleef kraaien en babbelen... Tot ze ging huilen...
Ik ben het een beetje zat!
Oei dat is wel klote, dat hou je zelf ook niet vol... Misschien eens overleggen met dokter? Of is het een verkoudheid ofzo?
pi_94805337
Eerst heerst ook van alles... lastig!
pi_94805953
Ze is en blijft maar verkouden ja, en ze voelt zich ook niet lekker. Maar vannacht had ik het gewoon gehad. Ik moet slaap.. Dus ik ging haar niet meteen halen en toen werd M. wakker, of ik haar niet moest halen?!?! Ik heb alleen gemompeld dat ik wil slapen.... En ben toen toch maar weer opgestaan. En toen moest ze toch maar weer wel op me slapen. Maar ik wil gewoon niet dat het een gewoonte gaat worden. Ze moet gewoon op haar plekje liggen, ik hou mn hand al op dr buijje zodat ze merkt dat ik er echt wel ben.. Ik, ik, ik, ik....
  woensdag 30 maart 2011 @ 13:50:50 #64
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_94806960
Ai, dat is klote ja als je er helemaal alleen voor staat. Jij werkt toch ook gewoon?
pi_94807074
Kan hij niet eens gewoon een nacht overpakken? Ik weet dat Leyla praktisch niet uit een fles drinkt en dat ze 's nachts inhaalt, maar jij zult toch ook een keer aan je slaap moeten komen?
pi_94807562
He bah Tico, dat is rot! Ik ben hard aan het bedenken of ik de geniale tip heb, maar ik kan nergens op komen.
pi_94807588
Volgens mij heb ik al een gastouder gevonden hier in mijn woonplaats, flexibel 2 of 3 dagen per week. Precies wat we nodig hebben.
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:07:28 #68
259886 pessie
pi_94807611
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:06 schreef Solagratia het volgende:
Volgens mij heb ik al een gastouder gevonden hier in mijn woonplaats, flexibel 2 of 3 dagen per week. Precies wat we nodig hebben.
Haha dat is vlug!
pi_94807681
Ja, he. Soms moet ik me gewoon even boos maken en dan regel ik ineens heel veel.

Ik zat trouwens te denken Pessie, Nathan slaapt natuurlijk niet veel op een dag. Maar wat doet hij als je gewoon met hem op je bed gaat liggen? Dan geef je hem een speen en een speeltje en dan ga je zelf gewoon wat dutten. Of breekt hij dan de tent af?
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:11:19 #70
259886 pessie
pi_94807763
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:09 schreef Solagratia het volgende:
Ja, he. Soms moet ik me gewoon even boos maken en dan regel ik ineens heel veel.

Ik zat trouwens te denken Pessie, Nathan slaapt natuurlijk niet veel op een dag. Maar wat doet hij als je gewoon met hem op je bed gaat liggen? Dan geef je hem een speen en een speeltje en dan ga je zelf gewoon wat dutten. Of breekt hij dan de tent af?
Ik zou hem niet blijer kunnen maken :') . Dan krijg ik "PPPRRRRRRRRRRRRRRR" en wordt er aan mn haren getrokken. De speen wordt dan ergens heen gelanceerd (zelfs nu weet ie zn speen uit zn wieg te lanceren, gisteren zelfs zn knuffel).
pi_94807802
En speelt Nathan wel eens in bed?

Leia ligt vaak 's morgens als ik bijv. ga douchen, in haar bed. Gewoon te spelen (hangt een mobiel boven, heb een rammelaar in de buurt) en als ik een keer een was moet vouwen, boven moet stofzuigen, etc. dan ligt ze er ook. Ze vind het dus ook helemaal niet erg om gewoon in haar bed te liggen.

Het heeft wel even geduurd voordat ik haar kon wegleggen en ze zo in slaap viel, maar wellicht dat een positieve associatie met bed ook wel kan helpen...

Wat doe je als hij wakker wordt? Laat je hem dan ook wel eens gewoon liggen? Ik ben er nu achter dat als ik meteen op het eerste kraaitje reageer, ze wakker is. Laat ik haar ff pruttelen, valt ze 9 van de 10 keer zo weer in slaap!

Sola, goed bezig.. Dat zou fijn zijn!! :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Orea op 30-03-2011 14:22:29 ]
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:19:59 #72
259886 pessie
pi_94808083
Nathan slaapt bijna altijd binnen 5 minuten. Dat is geen probleem. Als hij wakker wordt is hij ook echt wakker, ik heb hem wel eens laten liggen maar op een gegeven moment snapt hij volgens mij niet waarom ik hem er nog niet heb uitgehaald en begint hij te huilen.

Stom, denk ik kind is toch binnen een half uur weer wakker wat heeft naar bed gaan voor zin, slaapt ie alweer een uur -O-
pi_94808281
Oh ja, dat ken ik Pessie! Amy heeft ook lange tijd maar 3 kwartier geslapen en dan heeft naar bed gaan geen zin. Totdat ze ineens wel lang slaapt.

Maar heeft hij wel een positieve associatie met zijn bed? Of vindt hij zijn bed puur voor slapen?
pi_94811778
Ik haal leyla niet uit bed als ze niet huilt. Soms wordt ze wakker en dan gaat ze liggen babbelen en dan opeens slaapt ze weer.. Ik wacht dus echt toch ze zelf aangeeft dat ze eruit wilt.
pi_94824387
Ik laat Floris ook liggen tot ie echt gaat huilen.
Moet zeggen dat k m ook niet in bed moet leggen als ie niet moe is hoor :') Dat pikt ie niet!

Ik hoor een klein snurkertje door de babyfoon O+

Oh en nog even trots doen, dit had ik nog niet laten zien ;) Vond t ook wel knap van m dat ie t deed, zonder dat ik in de buurt was (en dat ding is nog een stukje verschoven), maar dat ding viel eerst altijd om als ie zich eraan optrok en nu dus niet meer. En hij liep een stukje erachteraan :') tot ie dus bij de kast was en niet verder kon :P

[ Bericht 32% gewijzigd door Sonnetje85 op 30-03-2011 21:55:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')