Ik kreeg een foldertje van het UWV waarin stond dat indien de situatie verbetert en ik zou gaan solliciteren, zij adviseren om niet bij de sollicitatie te vermelden dat er sprake is van een beperking/chronische ziekte...quote:Op maandag 28 maart 2011 17:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maar hoe handig is dat om duidelijk te maken bij een sollicitatie?
Ik weet wel dat je eerlijk moet zijn enzo, maar ik zou zoiets niet vermelden, ook niet als ze ernaar vissen... Plus dat mag niet, wettelijk gezien.
*Trots* Tot nu aan één stuk doorgewerkt en het is dan nog wel niet klaar, maar het is van schoenendozen, op volgorde in mappen verdwenen. Ik schat nog een half dagje werk nu.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:16 schreef conleche het volgende:
Oké. Ik ga nú aan de omzetbelasting beginnen. Nu!
Nou nee, niet voor de omzetbelasting, dat kan ik zelf nog wel.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:01 schreef loveli het volgende:
Geen miep meer die het niet voor je regelt?
Helemaal mee eens, echter het letterlijke advies in het standaardfoldertje van het UWV is het niet te vermelden bij de sollicitatie en pas NA de proefperiode te melden dat je waarschijnlijk wel een uitkering krijgt als je weer te ziek wordt om te werkenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nou ja, ze mogen officieel niet vragen naar kinderwens enzo, maar er wordt toch best vaak gevraagd
"Hoe zie je jezelf over 5 jaar"...
Als de beperking in principe geen invloed heeft op de uitoefening van het werk, dan hoeft het ook niet gemeld te worden denk ik![]()
Bij een probleem met grote kans op regelmatig ziekteverzuim / nu al vaak ziek zijn / zou ik het ethisch minder vinden om er niets van te zeggen / fulltime te gaan werken.
Dat betaalt een bedrijf niet zelf, dat betaalt het UWV, en daar betaalt iedereen premie voor.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:08 schreef conleche het volgende:
Bij kleinere bedrijven snap ik heel goed dat ze het vragen. Die hebben gewoon niet de ruimte om iemand door te betalen terwijl ziek, of met ouderschapsverlof.
Bij ziekte moet de werkgever toch zeker 2 jaar meebetalen? Of is dat intussen weer achterhaald?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat betaalt een bedrijf niet zelf, dat betaalt het UWV, en daar betaalt iedereen premie voor.
1 jaar doorbetalen, 2e jaar 70% maar voor zover ik weet is daar wel een verzekering voor? Kzal het mijn exwerkgever eens vragen.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij ziekte moet de werkgever toch zeker 2 jaar meebetalen? Of is dat intussen weer achterhaald?
Dat weet ik niet, ik zat met mn hoofd bij zwangerschapsverlof.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij ziekte moet de werkgever toch zeker 2 jaar meebetalen? Of is dat intussen weer achterhaald?
Of langer wanneer de werknemer het "goed" speelt.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, maar dat bedoel ik ook niet!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik zat met mn hoofd bij zwangerschapsverlof.
Neemt natuurlijk niet weg dat er een vervanger ingewerkt moet worden en dat is altijd lastig, maar ik vind het dus niet zo heel onetisch om aan het werk te willen terwijl ik ook een kind wil.
bronquote:Loon
Gedurende de eerste twee jaar ziekte is de werkgever verplicht het loon van de zieke werknemer door te betalen.
Klopt helemaal, mijn grote frustratie bij sommigenquote:
Nee, in gortepap zit gort.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:33 schreef Viking84 het volgende:
Geen idee wat dat is.
Ik lust alleen havermout en Brinta en absoluut geen gortepap. Zit daar ook boekweit in?
Dat klinkt wel logisch jaquote:Op maandag 28 maart 2011 18:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, in gortepap zit gort.
Gort is gemaakt van gerst, en gerst is een graan.
Die bestaan wel, maar de premie daarvoor is zodanig hoog dat het voor een klein/beginnend bedrijf best een grote kostenpost is om zoiets af te sluiten. Wij (vriendje's bedrijf) hebben er bijvoorbeeld ook geen. Als een werknemer daadwerkelijk ziek wordt ben je natuurlijk veel meer kwijt (of liever gezegd, je bent je werknemer kwijt en je hebt geen geld om er nog één aan te nemen), maar op dit moment is het gewoon te duur.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:14 schreef MarMar het volgende:
[..]
1 jaar doorbetalen, 2e jaar 70% maar voor zover ik weet is daar wel een verzekering voor? Kzal het mijn exwerkgever eens vragen.
Ja, dat aten wij vroeger ķķk vaak. Als kind vond ik gierst en boekweit lastig uit elkaar te houden, van die kleine driehoekige frummels. Gierst vond ik toen niet erg lekker, tegenwoordig wel. Maar dat maak ik nou echt helemaal nooit zelf, mijn moeder dus nog wel eens.quote:
En hippies.quote:
Kloptquote:Op maandag 28 maart 2011 18:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Hippies zijn mensen die ook als ze wel geld hebben denken dat er iets nobels aan is om te leven als iemand die niks heeft. Of zijn dat communisten?![]()
Alsof arme mensen het er niet van zouden nemen als ze ineens wél geld hadden.
-edit- Doet me denken aan die film over Tolstoj en z'n volgelingen, The Last Station. Best een mooie film.![]()
Sorry!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:28 schreef Laureline het volgende:
Daarom heb ik bij grote klussen m'n dames ook alleen maar freelance in dienst. Zelf word ik trouwens ook nooit ergens vast aangenomen, alleen freelance! Het is anders voor niemand te betalen, čn veel te riskant. Ik merk bij sommige organisaties wel dat de mensen in vaste dienst ook veel vaker ziek zijn
niet zo'n best lijstje, vind ik. A, te weinig. B, geen groente. C, geen ongesuikerd fruit!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:33 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje
O: boterham parmaham
T: boterham brie
L: sla met tomaatjes (ijsberg) en 4 crackers met jam
T: 3 handjes ongezouten pinda's
D: Stoofpeertjes met schnitzel en gebakken aardappeltjes (olijfolie) en toe yoghurt met rabarber
Het restje rabarbar eet ik morgen op
wat voor rechten heb je daarvoor nodig? Hoe lang zit je nog thuis, denk je? Kun je je al wat beter redden op krukken? Heb je veel pijn?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Sorry!Zit echt niet voor de lol ziek thuis, maar het is wel fijn dat ik gewoon mn geld krijg ondanks dat ik niets kan doen.
Owja, dat niets kunnen doen komt ook door de werkgever die me nog geen thuiswerkrechten heeft gegeven.
Ik maak met kerst altijd watergruwel. En dan veels te veel, de rest in de diepvries, en dan kan er nog maandenlang af en toe gewatergruweld worden.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou heb ik ineens trek in griesmeelpap of krentjebrij.
Als de werkgever er niet voor zou opdraaien, zou het standaard loon hoger moeten zijn. Of denk ik verkeerd?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:04 schreef conleche het volgende:
Best moeilijke materie. Ik vind dat de overheid hiervoor zou moeten opdraaien en niet de werkgever.
Voor een groot bedrijf is het misschien wel te behappen, maar voor een klein bedrijf kan het de doodsteek zijn.
Ik weet niet, wat ik wel weet, is dat op deze manier werkgevers echt heel moeilijk mensen in vaste dienst willen nemen en ik begrijp dat best. Ik pieker er ook niet over. Ik kan het me echt niet permitteren om iemand door te betalen en ook nog een vervanger aan te nemen.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Als de werkgever er niet voor zou opdraaien, zou het standaard loon hoger moeten zijn. Of denk ik verkeerd?
Dat werkt niet; dat hogere loon wordt accuut het gewone loon. Wat wel misschien werkt is de belastingbetaler ervoor laten opdraaien, zoals bij zwangerschapsverlof, maar daar zouden ook veel haken & ogen aan zitten.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Als de werkgever er niet voor zou opdraaien, zou het standaard loon hoger moeten zijn. Of denk ik verkeerd?
Wanneer kan ik komen eten?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik maak met kerst altijd watergruwel. En dan veels te veel, de rest in de diepvries, en dan kan er nog maandenlang af en toe gewatergruweld worden.
Griesmeelpudding maak ik om de twee weken ofzo, er staan nu nog twee porties.
Ik moet in kunnen loggen en daar heb ik "iets" voor nodig. Dat "iets" is ondertussen wel voor me aangevraagd, maar thuiswerken is niet de standaard bij mijn werkgever. Komt wel steeds meer hoor, komend jaar een verhuizing naar een nieuw gebouw en daar zijn minder werkplekken dan medewerkers.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat voor rechten heb je daarvoor nodig? Hoe lang zit je nog thuis, denk je? Kun je je al wat beter redden op krukken? Heb je veel pijn?
Kreeg jij ook van die amper beetgare groenten?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:06 schreef Laureline het volgende:
Mijn moeder en haar vriendinnen waren ook al zo hip als sigme's ouders! Ik hoefde nog net niet naar de vrije school, maar we aten wel bruine rijst met zeewier (dat moest allemaal peperduur gekocht bij de macrobiotische winkel, niks lekker goedkoop!) en japanse kruidenstrooisels eroverheen. Als je wilde uit een aardewerken kom met stokjes!
Ook aan de bikkelharde appeltaart (volgens mij met zuurdesemdeeg, héééél erg donkerbruinig, en het rees nooit!) heb ik dierbare herinneringen
Herkenbaar. Al maakte die van mij gelukkig iets vaker macaroni.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn moeder maakte altijd aardappelen / groente / vlees. En misschien 1x per maand macaroni ofzo.
Zowel zwarte als rode rijst zijn erg lekker, vind ik. Net als zilvervliesrijst, al heb ik wel eerst twintig jaar ongegeneerd geparfumeerde witte rijst moeten eten om de echte weer te gaan waarderen.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:10 schreef Laureline het volgende:
Laatst kreeg ik zwarte rijst in een restaurant, dat was tot mijn verbazing heel lekker! En niet zo gronderig als de door mij zo gehate bruine rijst van vroeger.
Geen groente? Die krop ijsbergsla tsja..moet maar een dagjequote:Op maandag 28 maart 2011 19:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
niet zo'n best lijstje, vind ik. A, te weinig. B, geen groente. C, geen ongesuikerd fruit!
Oh, als je nog eens afreist naar de familie in Drente dan wel naar vriendinnetje in Zwolle, dan kan je best even komen langswaaien. Even de beesten bewonderen (gewoon gepast oei en aah volstaat) en dan krijg je zo een lunch bestaande uit toetje naar keuze als dank.quote:
Biedt je werkgever je geen vervoer aan dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik moet in kunnen loggen en daar heb ik "iets" voor nodig. Dat "iets" is ondertussen wel voor me aangevraagd, maar thuiswerken is niet de standaard bij mijn werkgever. Komt wel steeds meer hoor, komend jaar een verhuizing naar een nieuw gebouw en daar zijn minder werkplekken dan medewerkers.
Ik zit iig deze week nog thuis. Op orders van de bedrijfsarts omdat ik nog hechtingen heb en ivm besmettingsgevaar. Maar ik hoop toch wel snel weer af en toe naar mijn werk te kunnen. Gewoon om het huis uit te zijn. Alleen moet ik daar dus wel kunnen komen en dat is dus een beetje het probleem.![]()
Pijn gaat goed nu (stuk minder pijnstillers dan vorige week!) en met de krukken gaat het ook al beter.![]()
Ga zo op expeditie naar mijn vrijwilligerswerk. Aan de andere kant van de parkeerplaats achter het gebouw waar ik woon.
Dit dus, ik kan geen fruit meer zien (zeker niet als ontbijt), sinaasappelsap gaat er net weer in..quote:Op maandag 28 maart 2011 19:18 schreef LadyBlack het volgende:
Hier ook redelijk macrobiotisch opgevoed. Mijn moeder gaf speciaal een briefje mee naar het kinderdagverblijf dat ik géén suiker mocht. Tot ik een jaar oud was ongeveer. Op brood hadden we pindakaas die je zelf door moest roeren, en in plaats van chocopasta hadden we carobepastaOhja en de boterhammen waren ook van de natuurvoedingswinkel, formaatje mini maar loodzwaar!
Gaat wel geregeld worden, maar dan is het nog steeds rete onhandig om met een gebroken enkel op kantoor te zitten. Hoop dat het ooit wel beter gaat, maar nu zit ik dus continu met mijn been hoog en dat werkt bijzonder slecht als je aan een bureau zit.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bied je werkgever je geen vervoer aan dan?
Te laat ge-editquote:Op maandag 28 maart 2011 19:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Biedt je werkgever je geen vervoer aan dan?
Ja leuk hčquote:Op maandag 28 maart 2011 19:28 schreef Syrena het volgende:
Zaterdag 21 graden zie ik netHalloooooo tuin!
Morgen even kijken of m'n zonnebrandvoorraad nog ergens slingert.
Heerlijk, dan ben ik in Antwerpenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:28 schreef Syrena het volgende:
Lekkerrrrrr!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja leuk hč. Mijn moeder is dan jarig, dus we kunnen fijn buiten zitten
.
Daar is het een stuk frisser, zie ik netquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ja is ook onhandigquote:Op maandag 28 maart 2011 19:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Gaat wel geregeld worden, maar dan is het nog steeds rete onhandig om met een gebroken enkel op kantoor te zitten. Hoop dat het ooit wel beter gaat, maar nu zit ik dus continu met mijn been hoog en dat werkt bijzonder slecht als je aan een bureau zit.![]()
Woensdag krijg ik wat collega's op bezoek, kreeg de vraag wat ongeveer het maximum aantal mensen was wat ik hier kon hebben.
Ja, niks voor mij hč! Kan je nagaan wat de herinnering aan het macrobiotische eten bij me teweegbrengtquote:Op maandag 28 maart 2011 19:26 schreef Viking84 het volgende:
Psst Lau, je wilt je laatste post nog even doorlezen.
quote:
Oeh lekker!! Dan gaan we naar Brussel (ronde van Vlaanderen).quote:Op maandag 28 maart 2011 19:28 schreef Syrena het volgende:
Huh, kan water aanbranden dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn vaderkon geen water koken, dan brandde het aan maar zijn gebakken aardappelen waren hemels!!
Mijjn moeder is/was vrij hip, wij aten al snel pasta, gingen wel eens chinees halen.
Maar moeders aardappelen/groente/vlees en bruine bonen met vetspek is niet na te maken, ze kan goed koken
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar is het een stuk frisser, zie ik net. Balen!
Ging het toch nog even controlerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:30 schreef Viking84 het volgende:
Wij gaan zaterdag ws patat van 't Hoekje eten. En m'n moeder is zondag jarig, maar viert het zaterdag, omdat ze op zondag geen eten wil halen.
.
Your body. Your soul. Your rituals.
Ik ga vast oefenen op mijn oei's en aah's!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, als je nog eens afreist naar de familie in Drente dan wel naar vriendinnetje in Zwolle, dan kan je best even komen langswaaien. Even de beesten bewonderen (gewoon gepast oei en aah volstaat) en dan krijg je zo een lunch bestaande uit toetje naar keuze als dank.
nog maar 15 graden? de temperatuur is hier vandaag net een graad boven nul geweest!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:30 schreef Syrena het volgende:
[..]
Lekkerrrrrr!
Ik hoop wel dat de vooruitzichten zo blijven, normaal dan snoepen ze per dag dat je dichterbij komt er een graad afen dan is het ineens nog maar 15 graden en zwaarbewolkt
![]()
Mijn moeder was al een BBQ aan het plannen
Nee, nog niks over gelezen!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nog maar 15 graden? de temperatuur is hier vandaag net een graad boven nul geweest!
Zo, ik ben weer in Zweden, ik kan weer zeuren over het weer!![]()
Had ik al gezegd dat ik jullie pakje zo lief vond??![]()
Moest de hele dag glimlachen als ik het weer zag!
Gatsi. Verse nasi-boer bellen?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Okee. Nasi opgewarmd, maar is niet meer eetbaar. Smaakt naar snot.
Now what.
Jamaarrr als ze je een paar dagen lekker maken met 21 graden dan lijkt 15 heel koudquote:Op maandag 28 maart 2011 19:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nog maar 15 graden? de temperatuur is hier vandaag net een graad boven nul geweest!
Zo, ik ben weer in Zweden, ik kan weer zeuren over het weer!![]()
Had ik al gezegd dat ik jullie pakje zo lief vond??![]()
Moest de hele dag glimlachen als ik het weer zag!
Gewoon niks.. slanktechnisch heel verantwoordquote:Op maandag 28 maart 2011 19:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Now what.
Broccoliquote:Op maandag 28 maart 2011 19:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Now what.
We have a winner.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gewoon niks.. slanktechnisch heel verantwoord
Ik kijk nog altijd vreemd op wanneer boeren hier op zondag gewoon met de trekker op het land bezig gaan. Goddelozen!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Roggebrood met boter en stroop is het lekkerst
Op de boerderij werd op zondag echt ook niet gemaaid, gehooid ofzo.. dan maar nat in de bult op maandag
De Appie is open toch! Of anders pizza? Anything?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We have a winner.
De bezorg-nasi is dicht.
Darling, wanneer gaan jullie de voorraden nu eens op orde brengen? Het is écht geen moeite om een blik capucijners of bruine bonen, een pot tomatensaus, sperziebonen en appelmoes op voorraad te hebben staan. Bij calamiteiten opeten en bij de volgende boodschappenbeurt weer aanvullen.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We have a winner.
De bezorg-nasi is dicht.
Dit dusquote:Op maandag 28 maart 2011 19:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Darling, wanneer gaan jullie de voorraden nu eens op orde brengen? Het is écht geen moeite om een blik capucijners of bruine bonen, een pot tomatensaus, sperziebonen en appelmoes op voorraad te hebben staan. Bij calamiteiten opeten en bij de volgende boodschappenbeurt weer aanvullen.
We hebben geloof ik wel wat dingen staan, maar mijn (ons?) gebrek aan culinair inzicht zorgt ervoor dat we er geen zinnige combi van weten te makenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Darling, wanneer gaan jullie de voorraden nu eens op orde brengen? Het is écht geen moeite om een blik capucijners of bruine bonen, een pot tomatensaus, sperziebonen en appelmoes op voorraad te hebben staan. Bij calamiteiten opeten en bij de volgende boodschappenbeurt weer aanvullen.
Mijn moeder is ook eens heel erg kwaad geworden toen mijn vader op zondag op het land ging werkenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kijk nog altijd vreemd op wanneer boeren hier op zondag gewoon met de trekker op het land bezig gaan. Goddelozen!
Noem het eens op! We will halp yoo!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We hebben geloof ik wel wat dingen staan, maar mijn (ons?) gebrek aan culinair inzicht zorgt ervoor dat we er geen zinnige combi van weten te maken.
En sushi is bah.
ja dat! doe es?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Noem het eens op! We will halp yoo!
Wat staat er, dan kunnen we helpen.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We hebben geloof ik wel wat dingen staan, maar mijn (ons?) gebrek aan culinair inzicht zorgt ervoor dat we er geen zinnige combi van weten te maken.
En sushi is bah.
Wat staat er dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En sushi is bah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er moet zelfs ergens een CUL-topic zijn hiervoor, McGyveren in de keuken oid.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Noem het eens op! We will halp yoo!
Nee, maar jullie hebben andere logica. En hij bedoelt het ook niet zo.quote:
Volgens mij bedoelt hij het juist goedquote:Op maandag 28 maart 2011 19:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, maar jullie hebben andere logica. En hij bedoelt het ook niet zo.
Mannen kunnen stom zijn. Vrouwen ook eigenlijk. De combinatie maakt het helemaal hopeloos
Ja dat eerste wel, maar de tweede oplossing lijkt me tioch minder als toffe geste te zien. Maar dat lijkt me meer een "zo ver komt het toch niet" opmerking.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij het juist goedalthans de mijne zou dit als geste bedoelen
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:53 schreef Probability het volgende:
O ben ik nu zo een zeikerd of?
Klik:Oh prob! Eerder schreef je nog dat het zo goed ging!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie wonen wel gewoon vlak bij elkaar toch?
Moet hij veel studeren nog s avonds?
In het weekend elkaar zien is wel veel meer quality time dan een avondje... Compromis van vrijdag tot en met zaterdag samen?
uhm, hier ook nietquote:Op maandag 28 maart 2011 19:54 schreef Jagärtrut het volgende:
ha. Beat that, jullie zuiderlingen: Het is hier nog niet eens helemaal donker!
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja dat eerste wel, maar de tweede oplossing lijkt me tioch minder als toffe geste te zien. Maar dat lijkt me meer een "zo ver komt het toch niet" opmerking.
Kiek nou, van MoBlo!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Er moet zelfs ergens een CUL-topic zijn hiervoor, McGyveren in de keuken oid.
lol and again, we have a winner!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat is mannentaal voor "ik ben beledigd" .
Ga jij ff een vertaalwoordenboek schrijvenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niet tegen nee ...quote:Op maandag 28 maart 2011 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
Damn
Zaterdag dus fietsen, stel ik voor daarna ergens wat te eten..
Wil men door de macdriveechnie ik wil wel enigzins gezond voedsel, eet wel thuis ofzo
Het is zo'n éénpersoonspotje, dus dat lost het probleem nog niet helemaal opquote:Op maandag 28 maart 2011 20:01 schreef loveli het volgende:
Rode kool met appel in pot
Aardappelpuree a la minute
Spekreepjes
Witte wijn
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Ga jij ff een vertaalwoordenboek schrijven
Nee ik durf alleen niet terug te reageren dat dat me niet verantwoord lijkt/handig lijkt. Tegenpartij is nl niet slank en doet "aan de lijn". Dat zal dus zere schenen opleverenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niet tegen nee ...
XM ik maak altijd de raarste combinaties... doet er toch niet toe? Als het apart maar lekker is.
Zo had ik laatst lever, zilvervliesrijst en spruitjes...
Tja
Maar wel lekker
Wat is ermee?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Pastasalade met tonijn, zwarte olijven en paprika!
En als toetje die fruitcocktail met kwark.
Klaar.
Nee ik moet studeren/werken 's avonds.. We wonen niet heel dicht bij elkaar hoor.. Ik heb gewoon niet zo een zin om alleen maar naast elkaar te slapen en samen te eten, voor je het weet ben je getrouwd.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh prob! Eerder schreef je nog dat het zo goed ging!
Jullie wonen wel gewoon vlak bij elkaar toch?
Moet hij veel studeren nog s avonds?
In het weekend elkaar zien is wel veel meer quality time dan een avondje... Compromis van vrijdag tot en met zaterdag samen?
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:05 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee ik moet studeren/werken 's avonds.. We wonen niet heel dicht bij elkaar hoor.. Ik heb gewoon niet zo een zin om alleen maar naast elkaar te slapen en samen te eten, voor je het weet ben je getrouwd.
Tot de roomsaus kon ik je volgenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Bier, niks meer aan doen!
Of: de twee paprika's snijden, een ui en knoflook erbij, rijst/tagliatelle, roomsaus of satesaus maken, augurk, atjar en ik zag nog heel veel lekkers staan
Pas blikjes weggegooid die over de datum waren. Go figure.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Prima lijst toch? Ik heb ook zo ongelofelijk veel dingen in huis aan voorraad, de helft nog dicht en de helft al zeker een jaar oud*Hamster meldt*.
Ja dat snap ik ook nog welquote:Op maandag 28 maart 2011 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wie doet dat dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het raar dat je gaat fietsen (fietsen of wielrennen?) en daarna superongezond gaat eten. Dat is hetzelfde als een zak chips leegeten nadat je hardgelopen hebt.
Duvel noemde op, ik typtequote:Op maandag 28 maart 2011 20:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat je serieus je hele voorraad hebt uitgetikt.
Me too maarja *houdt zich in.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het raar dat je gaat fietsen (fietsen of wielrennen?) en daarna superongezond gaat eten. Dat is hetzelfde als een zak chips leegeten nadat je hardgelopen hebt.
Pindakaas, ketjap, sambal, bruine suiker, gemberpoeder (djahe) en aan lengen met water of melkquote:Op maandag 28 maart 2011 20:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Satesaus maken? Hoe doe je dat dan? Wij kopen altijd zo'n bakje.
Maar, lasagnesaus is alleen de bechamelsaus... geloof ik.
Bij ons zit 'ie niet op 10 minuten loopafstand hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 20:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoax, Duvel is naar de Appie. Zalm halen.
Omdat je daar dik van wordt? Of omdat je dan geen goede bouwstenen hebt voor nieuwe spieren?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef Viking84 het volgende:
Bij mij wel, maar ik ga toch altijd met de auto. Jullie hebben een autoquote:Op maandag 28 maart 2011 20:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bij ons zit 'ie niet op 10 minuten loopafstand hoor.
Want? Slecht voedsel is niet slecht voor je conditie en ontneemt je het landschap ook niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef Viking84 het volgende:
Maak het wel eens met paprika in repen/lasagnepbladen/Japaleno's/bechamel.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Satesaus maken? Hoe doe je dat dan? Wij kopen altijd zo'n bakje.
Maar, lasagnesaus is alleen de bechamelsaus... geloof ik.
als je alleen chips eet, dan is het misschien niet zo een goed idee..quote:Op maandag 28 maart 2011 20:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Want? Slecht voedsel is niet slecht voor je conditie en ontneemt je het landschap ook niet.
Het eerstequote:Op maandag 28 maart 2011 20:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Omdat je daar dik van wordt? Of omdat je dan geen goede bouwstenen hebt voor nieuwe spieren?
Daar ligt 1 rollade in die we ooit eens gratis hebben gekregen bij de Jumboquote:Op maandag 28 maart 2011 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maak het wel eens met paprika in repen/lasagnepbladen/Japaleno's/bechamel.
Je hebt geen vlees in huis? Vriezer ofzo?
Als je sport om op gewicht te blijven / af te vallen, kun je net zo goed niet gaan sporten als je daarna aan de snacks gaat.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Want? Slecht voedsel is niet slecht voor je conditie en ontneemt je het landschap ook niet.
Ik mis de link misschien, maar niet iedere wielrenner wil afvallen/op gewicht blijven? Of gaat het om een specifiek geval?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je sport om op gewicht te blijven / af te vallen, kun je net zo goed niet gaan sporten als je daarna aan de snacks gaat.
Milkshake is ook nog aardig calorierijk hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Me too maarja *houdt zich in.
Ik ga tussen de middag wel extra lekker etendan hoef ik alleen maar een milkshake
in de drive.
Ik doe een hele gekke optie hoor... weet niet of het uberhaupt kan... maar de olijven kunnen ook apart *duikt weg*quote:Op maandag 28 maart 2011 20:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar ligt 1 rollade in die we ooit eens gratis hebben gekregen bij de Jumbo![]()
.
@sigme: klinkt nog niet gek, maar... alleen Duvel lust zwarte olijven.
De milkshake is het product met de meeste kcals. in de mac. Je hebt er bij van > 1100 kcals. dat je het even weet.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Me too maarja *houdt zich in.
Ik ga tussen de middag wel extra lekker etendan hoef ik alleen maar een milkshake
in de drive.
Jaa, maar als je dingen kookt in het uitlekvocht van die dingen, smaakt het er toch naar. Vrees ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik doe een hele gekke optie hoor... weet niet of het uberhaupt kan... maar de olijven kunnen ook apart *duikt weg*
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Prima lijst toch? Ik heb ook zo ongelofelijk veel dingen in huis aan voorraad, de helft nog dicht en de helft al zeker een jaar oud*Hamster meldt*.
Ik vind het gewoon vreemd. Van mensen die sporten verwacht je toch ook dat ze op andere terreinen ook bewust met hun lichaam bezig zijn? Ik iig.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik mis de link misschien, maar niet iedere wielrenner wil afvallen/op gewicht blijven? Of gaat het om een specifiek geval?
Toen ik gisteren posts van 3 jaar geleden terug las, kwam ik ook posts tegen waarin ik de wind van voren kreeg van jou wegens een milkshakequote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef conleche het volgende:
[..]
De milkshake is het product met de meeste kcals. in de mac. Je hebt er bij van > 1100 kcals. dat je het even weet.
Je hebt daar een prima salade met gegrilde kip!
Ja! Dat! Beide puntenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Sigme!Die voorraad! En ook allemaal van die gezonde dingen!
Ik vrees dat mijn voorraad toch meer in de categorie "gedroogde ossenstaart soep houdbaar tot 2008" valt.
Maar dat hoeft toch ook niet? doe je het in water met zout.. boeiequote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jaa, maar als je dingen kookt in het uitlekvocht van die dingen, smaakt het er toch naar. Vrees ik.
Heb je dat kratje bier onderaan gemist ofzo?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Sigme!Die voorraad! En ook allemaal van die gezonde dingen!
Ik vrees dat mijn voorraad toch meer in de categorie "gedroogde ossenstaart soep houdbaar tot 2008" valt.
Juist als je sport kun je je zo nu en dan stom voer permiteren. Zit je alleen op je luie krent, dan niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vreemd. Van mensen die sporten verwacht je toch ook dat ze op andere terreinen ook bewust met hun lichaam bezig zijn? Ik iig.
Niks mis met bierquote:Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je dat kratje bier onderaan gemist ofzo?.
Let eens op jij!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je dat kratje bier onderaan gemist ofzo?.
Dit is denk ik so far de winnerquote:Op maandag 28 maart 2011 20:03 schreef MarMar het volgende:
spekreepjes, paprikas en pepertje wokken en wat rijst in bouillon koken
Dan een runderbouillonblokje door de cous kruimelen, paprika's en smoezelige peentjes niet met uitlekvocht maar met schoon water smoren, dat over de cous schenken en aanvullen met kokend water voor zover nodig. Duvel kan de olijven er los bijkrijgen indien de pot maar eens leeg moest.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar ligt 1 rollade in die we ooit eens gratis hebben gekregen bij de Jumbo![]()
.
@sigme: klinkt nog niet gek, maar... alleen Duvel lust zwarte olijven.
Ik ken genoeg mensen die alleen maar sporten vanwege hun conditie. En je kan over het algemeen gezond eten, maar na het sporten wat lekkers nemen. Bij een pauze chocolademelk met gebak ofzo.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vreemd. Van mensen die sporten verwacht je toch ook dat ze op andere terreinen ook bewust met hun lichaam bezig zijn? Ik iig.
Maar dat is dus niet waar. Grote valkuil om een relatie te zien tussen verzadigde vetten & conditie.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het eersteen het tweede
omdat het kan.
Kun je nagaan hoe hard je ze anders kon rollen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:20 schreef Viking84 het volgende:
Dat zal dan aan mijn referentiekader liggen: ik ken vooral mensen die lopen op te scheppen dat ze gesport hebben, terwijl ze alles wat ze eraf krijgen er driedubbel weer aan eten.
Gelukkig hoef jij niet voor ze te lopen en/of hun kilo's te dragen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:20 schreef Viking84 het volgende:
Dat zal dan aan mijn referentiekader liggen: ik ken vooral mensen die lopen op te scheppen dat ze gesport hebben, terwijl ze alles wat ze eraf krijgen er driedubbel weer aan eten.
Thank God no!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij niet voor ze te lopen en/of hun kilo's te dragen.
Nasi is niet erg lang houdbaar, chinees in het algemeen niet. Ook niet in de vriezer; hoe meer gekruid iets is, hoe minder lang houdbaar in de vriezer. Overigens eet ik wél zeker een maand of langer van een maandmenu'tje, maar ik vries dan ook gecontroleerd in (eerst afkoelen en een goeie vriezer).quote:Op maandag 28 maart 2011 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Ewelina: we hadden nou eindelijk eens iets uit de vriezer gehaald, maar dat was dus al niet meer goed. Heeft er nog geen maand in gelegen. De rest ligt er al (veel) langer in. Vriezer bevalt wat dat betreft dus nog niet zo denderend. Het blijft hier meestal bij brood en diepvriesspinazie e.d.
Komijn hebben we evenmin.
Goed van jequote:Op maandag 28 maart 2011 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Afkoelen hadden we ook gedaan! Ja en of het een goede vriezer is weet ik niet.
Ik vries mijn vlees altijd in. Maar dat eten jullie weinig.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Ewelina: we hadden nou eindelijk eens iets uit de vriezer gehaald, maar dat was dus al niet meer goed. Heeft er nog geen maand in gelegen. De rest ligt er al (veel) langer in. Vriezer bevalt wat dat betreft dus nog niet zo denderend. Het blijft hier meestal bij brood en diepvriesspinazie e.d.
Komijn hebben we evenmin.
Ondergetekende was de onhygiënische Chinees in kwestiequote:Op maandag 28 maart 2011 20:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Goed van je! Dan heb je gewoon pech gehad, of een onhygiënische Chinees.
Wat voor soort vriezer hebben we het over?
Oh gij onhygiënische Chinees!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ondergetekende was de onhygiënische Chinees in kwestie.
En vriezer, mja, gewoon zo'n koelkast met 2 deuren, onderste deel vriezert.
Nee hoor, dat zag je toch? Het is een maandmenu'tje, gelijk een auto'tje en foto's enzo. Toon ruggegraat!quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zag je toch? Het is een maandmenu'tje, gelijk een auto'tje en foto's enzo. Toon ruggegraat!
Aha. Wel, dan zal je de hygiënevergelijking met de gemiddelde afhaalchinees wel winnen. Pech dus.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ondergetekende was de onhygiënische Chinees in kwestie.
En vriezer, mja, gewoon zo'n koelkast met 2 deuren, onderste deel vriezert.
kinder/puppy-vlees ipv nasi/bami!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh gij onhygiënische Chinees!
*ziet een verband met XM's voormalige sig*
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb net een kleine chocolademilkshake gehad! </opbiecht> Stukje gelopen met het vriendje na het eten![]()
Volgens mij lek ik 1x per maand ook ruggegraat
ik las het even als dat je dus NA dat 7 -gangendiner langs de Mac was gegaanquote:Op maandag 28 maart 2011 20:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben gister ons uiterst culinaire weekend met 7-gangendiner in stijl afgesloten met een ritje langs de Mac. Duvel een huppeldepuppounder en friet en zulks en ik alleen een hamburgertje, medium frietjes en jahaa ook een medium vanille milkshake.
wat een groot ontbijtquote:Op maandag 28 maart 2011 20:40 schreef uniekhoorn het volgende:
12:00 ontbijt 4.00 beleg grillworst, voorverpakt 73 2.40 0.96 6.60 0.00 bewerken verwijderen
12:00 ontbijt 3.00 snee brood, drents volkoren donker 272 13.17 38.02 7.46 0.00 bewerken verwijderen
12:00 ontbijt 3.00 Sinaasappel sinaasappel 324 7.20 79.20 0.00 0.00 bewerken verwijderen
12:00 ontbijt 300.00 ml maaltijdsoep, bruine bonen met hele rookworstjes en spek 219 10.50 27.60 7.50 0.00 bewerken verwijderen
12:00 ontbijt 600.00 gr kwark, mager 258 45.00 19.80 0.60 0.00 bewerken verwijderen
12:00 ontbijt 20.00 gr chocolade, letter puur 113 1.40 10.20 7.40 0.00 bewerken verwijderen
12:00 ontbijt 300.00 gr bladspinazie, gesneden 45 9.00 3.00 0.00 0.00 bewerken verwijderen
12:00 ontbijt 400.00 gr kapucijners, vers en gekookt 424 24.00 72.00 1.60 0.00 bewerken verwijderen
12:00 ontbijt 1.00 punt gebak, slagroomtaart 332 5.50 30.00 20.00 0.00 bewerken verwijderen
Kilocalorieën (omgerekend): 2056 472 1123 460 0
en nog wat chips...
Nee, er zat wel 24 uur tussen!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik las het even als dat je dus NA dat 7 -gangendiner langs de Mac was gegaan
Zo is ie wat kleiner:quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zo is ie wat kleiner:
12:00 ontbijt 4.00 beleg grillworst, voorverpakt 73 2.40 0.96 6.60 0.00 bewerken verwijderen
12:00 ontbijt 3.00 snee brood, drents volkoren donker 272 13.17 38.02 7.46 0.00 bewerken verwijderen
12:00 ontbijt 3.00 Sinaasappel sinaasappel 324 7.20 79.20 0.00 0.00 bewerken verwijderen
12:00 ontbijt 300.00 ml maaltijdsoep, bruine bonen met hele rookworstjes en spek 219 10.50 27.60 7.50 0.00 bewerken verwijderen
12:00 ontbijt 600.00 gr kwark, mager 258 45.00 19.80 0.60 0.00 bewerken verwijderen
12:00 ontbijt 20.00 gr chocolade, letter puur 113 1.40 10.20 7.40 0.00 bewerken verwijderen
12:00 ontbijt 300.00 gr bladspinazie, gesneden 45 9.00 3.00 0.00 0.00 bewerken verwijderen
12:00 ontbijt 400.00 gr kapucijners, vers en gekookt 424 24.00 72.00 1.60 0.00 bewerken verwijderen
12:00 ontbijt 1.00 punt gebak, slagroomtaart 332 5.50 30.00 20.00 0.00 bewerken verwijderen
Kilocalorieën (omgerekend): 2056 472 1123 460 0
en nog wat chips...
Goed zeg!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Whoe! Ik heb al 3 weken geen vreetbui/idioot daglijstje meer gehad!
de andere tentamens gaan állemaal lukken, maar dit is iets wat ik gewoon niet ziequote:Op maandag 28 maart 2011 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Goed zeg!!!
Mo, jij bent een topwijf, waarom geloof je niet in jezelf? Je bent zo streng voor jezelf.
Nee hoor, donderdag gaat het regenen!quote:
Eet smakelijkquote:
Kan er ook bij als garnituur..quote:Op maandag 28 maart 2011 20:54 schreef Duvel het volgende:
Oh shit, nog vergeten een paar jalapeņo's er doorheen te snijden... Nou ja, zoals het nu is, is het ook lekker.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker gevarieerd ML.. nog wel onder de 1500 maar je krijgt je voedingsstoffen bijna.. nog wat groente en een stukje fruit.. Kan mooi nog
Mja een blikje cola van vanmiddag zal ws wel helpen helaas.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker gevarieerd ML.. nog wel onder de 1500 maar je krijgt je voedingsstoffen
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Rabarber heb ik echt lang niet op! Lekker!
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:16 schreef Merel het volgende:
Sorry dat ik de laatste tijd zo weinig reageer hoor. Zit met m'n hoofd ergens anders. En ik zit op het randje tussen zwaar verkouden en gewoon griep dus ik voel me nogal suboptimaal. Heb ik iets gemist? Phaidra is al vertrokken he?
Roggebrood lust ik al niet en de eieren komen mjn neus een beetje uitquote:Op maandag 28 maart 2011 21:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat dat betreft snap ik de "weinig" eters niet hoor.
Inderdaad, griekse yoghurt, honing, roggebroden met stroop, noten, eieren... *droomt verder*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkoudheid of.. ?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:20 schreef Merel het volgende:
Nou ik heb er vandaag al zes pakjes zakdoeken doorheen gejaagd en m'n neus is zo rood als van een clowntje
Lijstjes zijn ook niet geweldig. Ook niet heel slecht, maar ik kies niet bewust zeg maar.
Ontbijt doe ik wel bewust trouwens: lekker volle yoghurt met smaakjes die eigenlijk in het toetjesschap staan. Ik ben al die magere vetvrije suikervrije zuivel zo zat!
En hij leeft weer!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:35 schreef Merel het volgende:
Ooooh ik heb het topic vermoord
[ afbeelding ]
Misschien stel ik mij wel aan hoor, maar toen we net begonnen zei ik dat ik alleen maar leuk wilde daten en de rest niet zo hoefde. (beetje als grapje, beetje omdat ik geen zin had in weer sleur sleur sleur) Maar goed.quote:
Nah, beetje wat je al zei vrijdag, het hoeft niet alleen maar op zijn manier..quote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef Probability het volgende:
[..]
Misschien stel ik mij wel aan hoor, maar toen we net begonnen zei ik dat ik alleen maar leuk wilde daten en de rest niet zo hoefde. (beetje als grapje, beetje omdat ik geen zin had in weer sleur sleur sleur) Maar goed.
Bot overkomen als je emotioneel bent, heel herkenbaar.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef Probability het volgende:
[..]
Misschien stel ik mij wel aan hoor, maar toen we net begonnen zei ik dat ik alleen maar leuk wilde daten en de rest niet zo hoefde. (beetje als grapje, beetje omdat ik geen zin had in weer sleur sleur sleur) Maar goed.
Lekkerquote:Op maandag 28 maart 2011 21:20 schreef Merel het volgende:
Nou ik heb er vandaag al zes pakjes zakdoeken doorheen gejaagd en m'n neus is zo rood als van een clowntje
Lijstjes zijn ook niet geweldig. Ook niet heel slecht, maar ik kies niet bewust zeg maar.
Ontbijt doe ik wel bewust trouwens: lekker volle yoghurt met smaakjes die eigenlijk in het toetjesschap staan. Ik ben al die magere vetvrije suikervrije zuivel zo zat!
Of wat?quote:
Hij bedoelde het inderdaad als iets heel aardigs dat ik kwam slapen en snapte niet hoe ik daar nu weer nee op kon zeggenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Bot overkomen als je emotioneel bent, heel herkenbaar.
Maarre.. niet oude frustraties op een nieuwe vent projecteren, nieuwe vent, nieuwe frustraties. Nieuwe sleur
Ja daar ga ik niet eens op in hoor, maar het is wel irritant.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:48 schreef loveli het volgende:
En dat van beste vriend, best begrijpelijk dat 'ie denkt dat da niet kan, want de meeste mannen kunnen dat niet met een vrouw als jij.
Wat hij dan weet nog niet begrijpt is dat 'ie daar zich geen zorgen over hoeft te maken. Als jij er geen punt van zou maken over het hoe en wanneer jullie elkaar zien, dan zou 'ie zich daar zorgen over moeten maken.
Ja dat!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:49 schreef Probability het volgende:
Maar goed, ik ben er zelf ook nog bij..
Ik dacht eerst dat je bedoelde dat je die zakdoekjes nodig had wegens verdriet, maar later bedacht ik mij dat je zei dat je grieperig was.quote:
Wel weer begrijpelijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:49 schreef Probability het volgende:
Komt geloof ik doordat een eerder vriendinnetje van hem -met beste vriend- opeens de mededeling had dat ze liever heel gelukkig werd met de 'beste vriend'. Maar goed, ik ben er zelf ook nog bij..
Oh zoquote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef Probability het volgende:
Ik dacht eerst dat je bedoelde dat je die zakdoekjes nodig had wegens verdriet, maar later bedacht ik mij dat je zei dat je grieperig was.
Ik kan echt wel omgaan met aandacht, het is echt niet zo dat als iemand mij hččl erg leuk vindt dat ik dan zeg: o nou in dat geval doe ik wel even aan liefdadigheidswerk!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:51 schreef MarMar het volgende:
ik heb/had altijd meer vrienden dan vriendinnen en ik ben haske beledigd als mijn partner mij niet gewoon vertrouwt
Ik hoop het ook! Oprecht.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:53 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh zoIk hoop dat ik dit weekend voor het laatst om de collega gehuild heb en dat het nu helemaal klaar is.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:54 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik kan echt wel omgaan met aandacht, het is echt niet zo dat als iemand mij hččl erg leuk vindt dat ik dan zeg: o nou in dat geval doe ik wel even aan liefdadigheidswerk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Nah dat ja, je kerel kan toch ook gewoon trots zijn als iemand anders je ook een lekker ding vindt, maar je zíjn meisje bent!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:54 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik kan echt wel omgaan met aandacht, het is echt niet zo dat als iemand mij hččl erg leuk vindt dat ik dan zeg: o nou in dat geval doe ik wel even aan liefdadigheidswerk!
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:58 schreef Merel het volgende:
Ooh heeft Jagar het pakketjes binnen? Wat leuk! Zie je wel, ik mis vanalles!
Ja, echt! Ik moest de hele dag glimlachen, elke keer als ik het pakje zag! Zo lief van jullie!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:59 schreef Goodbye het volgende:
Oooohhhh, dat heb ik ook gemist! Vond je het tof allemaal Jagar?
Die site is tof he! Maar wel duur. Bijna 100 euro voor een 2-persoons hoes voor mn oude bank ...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, echt! Ik moest de hele dag glimlachen, elke keer als ik het pakje zag! Zo lief van jullie!![]()
![]()
![]()
In de categorie cool: bekleding voor je ikea bank! http://www.bemz.com
Tofquote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, echt! Ik moest de hele dag glimlachen, elke keer als ik het pakje zag! Zo lief van jullie!![]()
![]()
![]()
Ja inderdaad. Iquote:Op maandag 28 maart 2011 21:57 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nah dat ja, je kerel kan toch ook gewoon trots zijn als iemand anders je ook een lekker ding vindt, maar je zíjn meisje bent!
Leukquote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat zei ik ook al tegen hem.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:06 schreef neen het volgende:
Vertrouwen van een ander is moeilijk als je jezelf ook niet helemaal vertrouwd ofzo.
Of als je vertrouwen in het verleden beschaamd is geweest. Of als iemand echt niet te vertrouwen is.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:06 schreef neen het volgende:
Vertrouwen van een ander is moeilijk als je jezelf ook niet helemaal vertrouwd ofzo.
190 voor de mijnequote:Op maandag 28 maart 2011 22:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die site is tof he! Maar wel duur. Bijna 100 euro voor een 2-persoons hoes voor mn oude bank ...
Ik geloof ook niet dat een mens 100% monogaam is, maar daar ben je zelf bij. Ik heb liever dat het 99% van de tijd heel erg leuk is en dat hij in een dronken bui door een meisje wordt gezoend, dan dat het constant maar zo-zo is.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Of als je vertrouwen in het verleden beschaamd is geweest. Of als iemand echt niet te vertrouwen is.
Die laatste is niet persoonlijk bedoeld, maar algemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |