Roggebrood lust ik al niet en de eieren komen mjn neus een beetje uitquote:Op maandag 28 maart 2011 21:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat dat betreft snap ik de "weinig" eters niet hoor.
Inderdaad, griekse yoghurt, honing, roggebroden met stroop, noten, eieren... *droomt verder*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkoudheid of.. ?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:20 schreef Merel het volgende:
Nou ik heb er vandaag al zes pakjes zakdoeken doorheen gejaagd en m'n neus is zo rood als van een clowntje
Lijstjes zijn ook niet geweldig. Ook niet heel slecht, maar ik kies niet bewust zeg maar.
Ontbijt doe ik wel bewust trouwens: lekker volle yoghurt met smaakjes die eigenlijk in het toetjesschap staan. Ik ben al die magere vetvrije suikervrije zuivel zo zat!
En hij leeft weer!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:35 schreef Merel het volgende:
Ooooh ik heb het topic vermoord
[ afbeelding ]
Misschien stel ik mij wel aan hoor, maar toen we net begonnen zei ik dat ik alleen maar leuk wilde daten en de rest niet zo hoefde. (beetje als grapje, beetje omdat ik geen zin had in weer sleur sleur sleur) Maar goed.quote:
Nah, beetje wat je al zei vrijdag, het hoeft niet alleen maar op zijn manier..quote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef Probability het volgende:
[..]
Misschien stel ik mij wel aan hoor, maar toen we net begonnen zei ik dat ik alleen maar leuk wilde daten en de rest niet zo hoefde. (beetje als grapje, beetje omdat ik geen zin had in weer sleur sleur sleur) Maar goed.
Bot overkomen als je emotioneel bent, heel herkenbaar.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef Probability het volgende:
[..]
Misschien stel ik mij wel aan hoor, maar toen we net begonnen zei ik dat ik alleen maar leuk wilde daten en de rest niet zo hoefde. (beetje als grapje, beetje omdat ik geen zin had in weer sleur sleur sleur) Maar goed.
Lekkerquote:Op maandag 28 maart 2011 21:20 schreef Merel het volgende:
Nou ik heb er vandaag al zes pakjes zakdoeken doorheen gejaagd en m'n neus is zo rood als van een clowntje
Lijstjes zijn ook niet geweldig. Ook niet heel slecht, maar ik kies niet bewust zeg maar.
Ontbijt doe ik wel bewust trouwens: lekker volle yoghurt met smaakjes die eigenlijk in het toetjesschap staan. Ik ben al die magere vetvrije suikervrije zuivel zo zat!
Of wat?quote:
Hij bedoelde het inderdaad als iets heel aardigs dat ik kwam slapen en snapte niet hoe ik daar nu weer nee op kon zeggenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Bot overkomen als je emotioneel bent, heel herkenbaar.
Maarre.. niet oude frustraties op een nieuwe vent projecteren, nieuwe vent, nieuwe frustraties. Nieuwe sleur
Ja daar ga ik niet eens op in hoor, maar het is wel irritant.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:48 schreef loveli het volgende:
En dat van beste vriend, best begrijpelijk dat 'ie denkt dat da niet kan, want de meeste mannen kunnen dat niet met een vrouw als jij.
Wat hij dan weet nog niet begrijpt is dat 'ie daar zich geen zorgen over hoeft te maken. Als jij er geen punt van zou maken over het hoe en wanneer jullie elkaar zien, dan zou 'ie zich daar zorgen over moeten maken.
Ja dat!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:49 schreef Probability het volgende:
Maar goed, ik ben er zelf ook nog bij..
Ik dacht eerst dat je bedoelde dat je die zakdoekjes nodig had wegens verdriet, maar later bedacht ik mij dat je zei dat je grieperig was.quote:
Wel weer begrijpelijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:49 schreef Probability het volgende:
Komt geloof ik doordat een eerder vriendinnetje van hem -met beste vriend- opeens de mededeling had dat ze liever heel gelukkig werd met de 'beste vriend'. Maar goed, ik ben er zelf ook nog bij..
Oh zoquote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef Probability het volgende:
Ik dacht eerst dat je bedoelde dat je die zakdoekjes nodig had wegens verdriet, maar later bedacht ik mij dat je zei dat je grieperig was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |