Nee, de ezel was helemaal bejaard en grijs, zo'n melancholische Iejoorquote:Op zondag 27 maart 2011 19:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hadden ze ook eenbaby ezel
Puff?
Ik heb op vakantie nog eenbaby ezeltje
in de houdgreep genomen omdat ik met m op de foto wilde maar het beest de hele tijd wegliep of z'n kont naar de camera draaide.
Valt tegen, maar af en toe een baaldag moet kunnen.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja dat was goed![]()
Jij ook nog een beetje genoten van de dag?
Dan zijn ze ook schattig.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee, de ezel was helemaal bejaard en grijs, zo'n melancholische Iejoor
Ik had er vandaag ook een beetje last van hoor. Het is zooooooooo irritant als je dingen gewoon niet kunt.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Valt tegen, maar af en toe een baaldag moet kunnen.
dat klinkt als een fijne dagquote:Op zondag 27 maart 2011 19:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lijstje van vandaag
O: twee croissantjes met hagelslag, espresso
T: peer, espresso
B: Kalfjes, geitjes en de ezel aaien
L: pizza met tomatensaus, courgette, spekjes en mozarella, glaasje rode wijn
T: espresso
T: amaretto ijsje van de italiaan
B: in het zonnetje liggen op het gras, voor het eerst dit jaar
T: klein blokje pure chocolade
D: chili con carne zonder extra KH
T: griekse yoghurt toetje met iets (gaat vriendje voor me maken)
Dat was het ook jaquote:
Ja, gaat hartstikke goed.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:37 schreef LadyBlack het volgende:
Gaat dat allemaal soepel dus met je ex? Wat fijn!
PM.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:06 schreef Chicolate het volgende:
Hele fijne vakantie Phaidra! Ik ben vergeten te vragen om een linkje naar je blog, kan iemand het naar mij sturen?
maar natuurlijk!quote:Op maandag 28 maart 2011 01:33 schreef Chicolate het volgende:
Ik doe mee met een fotowedstrijd waarbij alleen de top 25 qua publieksstemmen bekeken wordt door de jury. Wie mag ik een linkje sturen om op mijn foto te stemmen?Don't worry, het is geen super waardeloze pic ofzo
.
Fijne vakantiequote:Op maandag 28 maart 2011 07:22 schreef Phaidra het volgende:
Over 5 min. boarden! Tot over een paar weken Slankies!
quote:Op maandag 28 maart 2011 01:33 schreef Chicolate het volgende:
Ik doe mee met een fotowedstrijd waarbij alleen de top 25 qua publieksstemmen bekeken wordt door de jury. Wie mag ik een linkje sturen om op mijn foto te stemmen?Don't worry, het is geen super waardeloze pic ofzo
.
quote:Op maandag 28 maart 2011 09:16 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is niets beters dan op maandagmorgen op kantoor komen, en een pakje aantreffen van een heleboel lieve mensen! En in dat pakje nog een heleboel toffe en lieve cadeautjes uit te mogen pakken...
Dank jullie wel!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is niets beters dan op maandagmorgen op kantoor komen, en een pakje aantreffen van een heleboel lieve mensen! En in dat pakje nog een heleboel toffe en lieve cadeautjes uit te mogen pakken...
Dank jullie wel!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie wel!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie wel!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:01 schreef Rituals het volgende:
Ik heb volgens mij een hele domme vraag, maar dit soort vragen komen steeds terug in de oud tentamens en ik kom er gewoon niet uit. Hoe kan ik dit soort vragen beantwoorden? Zonder rekenmachine.
Je hebt al gegoogled?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:
Ja (vrij vluchtig), maar dan komen ze met berekeningen die ik geleerd heb tijdens mijn statistiek-vakken (waarbij je echt gebruik maakt van je GR). Er is vast een hele makkelijke manier die ik niet weetquote:
Miss staat het wel in mijn statistiekboek, maar dat ligt bij Mark en daar is het een enorme teringzooiquote:Op maandag 28 maart 2011 10:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja (vrij vluchtig), maar dan komen ze met berekeningen die ik geleerd heb tijdens mijn statistiek-vakken (waarbij je echt gebruik maakt van je GR). Er is vast een hele makkelijke manier die ik niet weet. Hoop ik
.
Ik zal het eerst nog een keer zelf proberen danquote:Op maandag 28 maart 2011 10:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Miss staat het wel in mijn statistiekboek, maar dat ligt bij Mark en daar is het een enorme teringzooi.
Wellicht weet Puff het.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:08 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zal het eerst nog een keer zelf proberen dan. Hoopte dat iemand dit zo even zou weten, omdat het vast hartstikke simpel is
.
/duf, maar hier lijkt een berekening te staan:quote:Op maandag 28 maart 2011 10:05 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja (vrij vluchtig), maar dan komen ze met berekeningen die ik geleerd heb tijdens mijn statistiek-vakken (waarbij je echt gebruik maakt van je GR). Er is vast een hele makkelijke manier die ik niet weet. Hoop ik
.
Die site had ik ook gevonden. Dan heb je het over deze formule?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:10 schreef loveli het volgende:
[..]
/duf, maar hier lijkt een berekening te staan:
http://www.prezies.nl/zkh/powi/gebr_cijfers.html
oi. Hoe wist je hoe hij heette? Maar wel heel lief van jullie!quote:Op maandag 28 maart 2011 10:05 schreef Viking84 het volgende:
[..].
(of bedoelde je dit nou sarcastisch?Ik heb hem via Facebook benaderd en hem om je werkadres gevraagd, na het plan uitgelegd te hebben
)
Volgens mij kwamen een paar anderen met die naam. Bovendien heb je zelf een keer een lijstje met namen van vriendjes gepost hier. Plus z'n profielfoto, die kon niet missenquote:Op maandag 28 maart 2011 10:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oi. Hoe wist je hoe hij heette? Maar wel heel lief van jullie!
Ik heb volgens mij een hele domme vraag, maar dit soort vragen komen steeds terug in de oud tentamens en ik kom er gewoon niet uit. Hoe kan ik dit soort vragen beantwoorden? Zonder rekenmachine.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het cumulatieve risico mag aan beide kanten 2,5% afwijken (samen 5% CI, confidence interval). Op 200 is dat dus 5, zodat ik voor 2 zou gaan.Ik hoop dat je het zo snapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grofweg is het 95% CI 2,5*SD/wortel n. wortel n moet dan wel kunnen schatten --> 15 ofzo? 2,5*9/wortel254 = 1.5 --> 2
Net trouwens de eerste aflevering van beauty & the beast gekeken en ik vond mezelf er al ijdel en oppervlakkig enzo door.Doet beseffen dat je beter tevreden kan zijn
[ Bericht 4% gewijzigd door MevrouwPuff op 28-03-2011 10:52:21 ]
Echt? Nou ja, hierin zag je ze wel naar elkaar toe groeien, en ik denk dat mensen die daarnaar kijken misschien wel gaan proberen normaler in de reactie te zijn als ze eens een afwijkender persoon zien.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:49 schreef Perruche het volgende:
Dat beauty & the beast vind ik echt zo'n tenenkrommend programma... nog erger dan "mijn kind is te dik"
Ja, super! Dankjewel. Dit bedoelde ik inderdaad met 'er is vast een hele makkelijke manier'quote:Op maandag 28 maart 2011 10:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Statistiek, ik zal er eens naar kijken
[..]
Ik hoop dat je het zo snapt.
Net trouwens de eerste aflevering van beauty & the beast gekeken en ik vond mezelf er al ijdel en oppervlakkig enzo door.Doet beseffen dat je beter tevreden kan zijn
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Blij dat je er blij mee bent, Jag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Lieve N. ,quote:Op maandag 28 maart 2011 11:22 schreef V1z0R het volgende:
Wat stond er nou eigenlijk op het kaartje?
Leuk.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Lieve N. ,
Op deze manier wilden wij je van harte feliciteren met het behalven van je promotie plek. We zijn allemaal heel trots op je en wensen je veel succes, ook met de koude winters die je nog tegemoet gaat. Hopelijk heb je snel een eigen plekje.
Heel veel liefs,
een heeeele boel nicks.
Ik voel me zo lekker warm als ik terug kom. De eerste vijf min dan. Nu zit ik te niezen en te koukleumenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh ik wil ook weer rennen! Endorfine ftw![]()
Als ik morgen niets voel bij het opstaan, ga ik weer
Lief briefje erbij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
I feel your pain....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erg he, na 5 jaar
![]()
Ik heb maar 1 tip: naproxen / aleve feminax
Ohja, en naar loveli luisteren als ze tips geeft over supplementen![]()
De pijn gaat nog wel, maar ik ben een labiele dweil, m'n huid ziet eruit als roodgevlekte gatenkaas en ik voel me gewoon vies. Ben het echt niet meer gewendquote:Op maandag 28 maart 2011 12:47 schreef LadyBlack het volgende:
I feel your pain....erg he, na 5 jaar
![]()
Ik heb maar 1 tip: naproxen / aleve feminax
Ohja, en naar loveli luisteren als ze tips geeft over supplementen
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:48 schreef Rituals het volgende:
Wat fijn co!![]()
Nu kun je weer gaan genieten van eten.
Ehm..... dan rest het advies om goed naar loveli te luisterenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De pijn gaat nog wel, maar ik ben een labiele dweil, m'n huid ziet eruit als roodgevlekte gatenkaas en ik voel me gewoon vies. Ben het echt niet meer gewend.
Waardeloos, echt.
Ik ben ook benieuwd... nog nooit gedaan dus het kan alleen maar meevallenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben heel benieuwd wat jij van de muziek van deze release vindt Perruche. Ik ga dus echt geen lessen meer meefietsen zolang deze release is. Ga buiten de lestijden wel fietsen met m'n iPodje op...
Low-carb + wodka dieet!quote:
Omega's!! Bij menstruatieklachten werken borageolie/teunisbloemolie het beste (zit bepaalde vorm omega-6 in, GLA), sowieso zou ik er bij jou graag wat visolie in zien gaan. Magnesium tegen de stress (en voor 1001 andere dingen), zit in groene groente, maar ook in supplementen. Gezien je eetpatroon zou ik er minstens 400 mg per dag in stoppen, liefst nog meer. 200 mg is de standaard dosering, wat meer kan zeker geen kwaad. Gecombineerd met calcium mag ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ehm..... dan rest het advies om goed naar loveli te luisteren
Die weet vast iets waar je humeur een beetje stabiel van blijft?
Naja, het was maar een bodempje per dag hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Low-carb + wodka dieet!
Ik zou een boek schrijven als ik jou was
Ik ben schorquote:Op maandag 28 maart 2011 11:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Cadeautjes zijn altijd tof!![]()
Loveli, hoe was Justin Bieber gister?Is de piep van de gillende meisjes al uit je oren?
I knew itquote:
Mijn gok:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) 19 tot 21 procent.
Waarom: 100% min 95% is 5%.
5% is 1 van de 20, dus 1 erbij en 1 eraf voor de interval.
Tenminste, dat zegt mijn logica.. verder ben ik eigenlijk heel slecht in wiskunde![]()
Ja, dat is het wel. Ik ga niet Word etc. er ook op zetten hoor...quote:Op maandag 28 maart 2011 13:19 schreef Perruche het volgende:
Mini, ik zou het er alleen opzetten als het relevant is voor de functie. Anders krijg je zo'n waslijst met computerdingen waar je mee overweg kan
Is dat nou sarcastisch?quote:
ja, zou ik doen!quote:Op maandag 28 maart 2011 13:17 schreef Mini_rulez het volgende:
Vraagje voor de computernerds hier.Is het gebruikelijk om het op je CV te zetten als je overweg kunt met dingen als Illustrator en LaTeX?
Biergist zou toch ook goed voor je huid moeten zijn, of niet?
Als het relevant is voor de functie: zeker op je cv zetten! Zet er ook even bij hoeveel ervaring je ermee hebt.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:17 schreef Mini_rulez het volgende:
Vraagje voor de computernerds hier.Is het gebruikelijk om het op je CV te zetten als je overweg kunt met dingen als Illustrator en LaTeX?
Ja! Die oordopjes zijn redelijk essentieel tegenwoordig.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ben schorEr bestaat een variant op de wave. Er begint er eentje te schreeuwen, dan volgt de rest van de zaal. Met dank aan Alpine heb ik een prima avond gehad. En m'n armen getraind, want camera vastgehouden
Als je dat zou doen zou een 90% CI breder moeten zijn dan een 95% CI, terwijl het juist smaller is.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mijn gok:
1) 19 tot 21 procent.
Waarom: 100% min 95% is 5%.
5% is 1 van de 20, dus 1 erbij en 1 eraf voor de interval.
Tenminste, dat zegt mijn logica.. verder ben ik eigenlijk heel slecht in wiskunde
Ik had vroeger een 4 op wiskundequote:Op maandag 28 maart 2011 13:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je dat zou doen zou een 90% CI breder moeten zijn dan een 95% CI, terwijl het juist smaller is.
Verder weet ik ook niet hoe het moet, heel slecht want ik zou het eigenlijk wel moeten weten.
Ik gebruik magnesium AC, dat is een "chelaat" (Chico zal het beter kunnen uitleggen, maar een chelaat is een vrij grote scheikundige verbinding/complex waarbij het magnesium in een aminuzuueverbinding zit. Deze vorm is goed op te nemen, maar wel groter dan bv. magnesiumoxide, dat moet je niet nemen en zit in goedkope magnesium. Magnesium pidolaat is ook goed en beter biologisch beschikbaar, maar duur en wordt specifieker gebruikt, omdat pidolaat goed opneembaar is in rode bloedcellen en andere lichaamscellen, waardoor het eraan gebonden magnesium ook goed wordt getransporteerd en in de cellen wordt opgenomen.)quote:Op maandag 28 maart 2011 13:16 schreef Perruche het volgende:
Loveli, de visolie bevalt me wel. Ik wil dus ook je advies opvolgen en magnesium erbij nemen. Je hebt het vast al eens verteld, maar maakt het "type" nog uit? is er een soort die beter opneembaar is bijv.?
Visolie moet je opletten dat er veel DHA/EPA in zit, verhouding tussen die 2 is meestal 40/60 in capsules. Krillolie (olie uit kleine zeegarnaaltjes) is het beste opneembaar, er zijn ook omega's uit algen voor vegetariers. Hoeveelheden visolie moet je denken aan 1 of meerdere grammen per dag (ik doe 2 of 3 capsules van een gram, waar resp, 18% EPA en 12% DHA in zit.), of regelmatig goede vette vis.quote:Voor sterke botten; goed voor hart en bloedvaten; voor behoud van een gezonde bloeddruk; helpt bij verlaging van het cholesterolgehalte; bij stijve en stramme spieren; helpt bij geestelijke druk en inspanning; bij ongemakken voorafgaand aan de menstruatie; bij verhoogde uitscheiding en/of behoefte aan magnesium (intensieve sportbeoefening, stress, gebruik van bepaalde medicijnen, overmatige alcoholconsumptie, hoge calcium inname, gebruik van veel suiker).
Ik ook. Alles wat ik met de computer kan staat erop. Er zijn nog teveel mensen voor wie het werken met office oid niet vanzelfsprekend is.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef Viking84 het volgende:
Waarom zou je Word niet op je cv zetten? Ik heb MS Office er gewoon opstaan hoor!
Ik ook, heb het na 4VWO dan ook uit mijn pakket gegooid. Oh wat was ik blij dat ik dat nog kon doenquote:
Ik ben voor de Tuinen, m'n nekhaar zegt dat bij kruidvat meer goedkope ingredienten voor supplementen worden gebruikt.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
I knew it
Even gaan shoppen bij kruidvat.nl ofzo, of een willekeurige andere drogist binnenlopen. De Tuinen is heel uitgebreid![]()
Eierdooiers zijn goed, mits zacht. Vitamine A wordt streng gereguleerd omdat het vetoplosbaar is en kan ophopen, veel te veel vitamine A is terratogeen, dus schadelijk voor ongeboren vrucht. Vandaar dat ze er (te) voorzichtig mee doen.quote:Mijn pilletjes bevatten maar 15% van de ADH magnesium... gelukkig eet ik wel vaak groene groenten. Maar is wel iets om te onthouden. Zink zit er ook in, visolie denk ik ook, maar geen vitamine A zie ikKrijg ik die binnen als ik eidooiers eet? Dan zit ik namelijk wel goed
Ja! Daar kom ik ook steeds meer achter! Zelfs leeftijdsgenoten die echt heel slecht overweg kunnen met computersquote:Op maandag 28 maart 2011 13:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Alles wat ik met de computer kan staat erop. Er zijn nog teveel mensen voor wie het werken met office oid niet vanzelfsprekend is.
Ja, sorryquote:Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, dat is het wel. Ik ga niet Word etc. er ook op zetten hoor...Maar dit zijn wel iets minder vanzelfsprekende dingen, in mijn vakgebied tenminste.
[..]
Is dat nou sarcastisch?
Ik heb een potje van de kruidvat, zal dus inderdaad wel de cheap ass variant zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 13:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ben voor de Tuinen, m'n nekhaar zegt dat bij kruidvat meer goedkope ingredienten voor supplementen worden gebruikt.
[..]
Eierdooiers zijn goed, mits zacht. Vitamine A wordt streng gereguleerd omdat het vetoplosbaar is en kan ophopen, veel te veel vitamine A is terratogeen, dus schadelijk voor ongeboren vrucht. Vandaar dat ze er (te) voorzichtig mee doen.
Staat er op je pilletjes welke magnesium? Zoals uitgelegd, goed opneembaar spul is groot en dan past niet alles voor 1 dag in 1 pil. Dus of er zit te weinig in, of er zit slecht opneembaar spul in (2% opneembaar ofzo). Hoeveel zink? 10 mg/dag is een goede onderhoudsdosering. Haring, peulvruchten zit iig zink in.
Buiten miezert hetquote:Op maandag 28 maart 2011 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb nog helemaal niks gemerkt van de zomertijd!had dit weekend een heel raar ritme, dat scheelt wel
Schijnt de zon daar al weer een beetje MarMar?
En bij weinig tiet dat het badpak overbemeten isquote:Op maandag 28 maart 2011 13:40 schreef Tinkepink het volgende:
Bikini vind ik wel leuk. Het badpak geeft bij meer tiet volgens mij de indruk dat de draagster hangtieten heeft.
Wat is er mis mee dan?quote:
Waarom is dit? Ik eet altijd eigenlijk altijd hardgekookte eieren (zachtgekookt vind ik viesquote:
Ik wel. Gisteren vond ik de dag omvliegen. Je denkt dat zo'n uurtje weinig uitmaakt. Nou wel dus. En vandaag had ik moeite om eruit te komen.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb nog helemaal niks gemerkt van de zomertijd!had dit weekend een heel raar ritme, dat scheelt wel
Schijnt de zon daar al weer een beetje MarMar?
Als je de dooiers kookt, maak je de vitamines kapot en zijn de gezonde vetten die erin zitten ook minder gezond. Zit niets anders op dan leren zachte dooiers lekker te vinden.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:44 schreef mille-feuille het volgende:
![]()
[..]
Waarom is dit? Ik eet altijd eigenlijk altijd hardgekookte eieren (zachtgekookt vind ik vies).
Ik merk het normaal ook heel goed hoor! Heb 's ochtends sowieso altijd moeite om uit bed te komen, aan het begin van de zomertijd altijd nog veel meerquote:Op maandag 28 maart 2011 13:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wel. Gisteren vond ik de dag omvliegen. Je denkt dat zo'n uurtje weinig uitmaakt. Nou wel dus. En vandaag had ik moeite om eruit te komen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:47 schreef loveli het volgende:
Als je de dooiers kookt, maak je de vitamines kapot en zijn de gezonde vetten die erin zitten ook minder gezond. Zit niets anders op dan leren zachte dooiers lekker te vinden.
Ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord. Als lichte statistiek nerd weet ik dat het niet moeilijk is, maar hoe het ook alweer moest.....quote:Op maandag 28 maart 2011 14:00 schreef Rituals het volgende:
Ik zie op ons discussieforum dat de vraag die ik net stelde ook door een medestudent is gesteld voor in het vragenuurtje aankomende donderdag. Hopelijk wordt hij dan behandeld.
Goed om te weten dat ik in ieder geval niet de enige ben die er niet uitkomt.
Ik haalde bij mijn vorige studie 8-ens en 9-ens voor statistiek, maar hier kom ik niet uitquote:Op maandag 28 maart 2011 14:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord. Als lichte statistiek nerd weet ik dat het niet moeilijk is, maar hoe het ook alweer moest.....
http://www.zweigmedia.com/RealWorld/finitetopic1/confint.htmlquote:Op maandag 28 maart 2011 14:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik haalde bij mijn vorige studie 8-ens en 9-ens voor statistiek, maar hier kom ik niet uit. Zou het soms TE makkelijk zijn?
![]()
Zodra ik het antwoord weet, zal ik het posten.
Vaak denk je gewoon ook te moeilijk. Ik heb nog wel eens geprobeerd wiskunde sommen te maken voor de brugklas havo/vwo toen ik al een tijdje van school af was.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik haalde bij mijn vorige studie 8-ens en 9-ens voor statistiek, maar hier kom ik niet uit. Zou het soms TE makkelijk zijn?
![]()
Zodra ik het antwoord weet, zal ik het posten.
Dat is wel weer fijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:16 schreef Tinkepink het volgende:
Dinkel is boekweit ja. Ik heb het eens uitgeprobeerd om te kijken of mijn darmen hier beter op reageren. Het antwoord is overigens nee. Alhoewel het erg lekker brood is, heb ik toch last van een opgezwollen buik. Geen brood dus voor mij. Gekookte aardappelen zijn ook niet zo"n succes. Gelukkig reageer ik niet op pannenkoeken, koekjes, taart, ijs, crackers, rijstwafels etc
Ben jij er dan zoeentje die qua darmen last heeft van de vezels en niet van de suikers? Of stop je ook volkoren in pannekoeken?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:16 schreef Tinkepink het volgende:
Dinkel is boekweit ja. Ik heb het eens uitgeprobeerd om te kijken of mijn darmen hier beter op reageren. Het antwoord is overigens nee. Alhoewel het erg lekker brood is, heb ik toch last van een opgezwollen buik. Geen brood dus voor mij. Gekookte aardappelen zijn ook niet zo"n succes. Gelukkig reageer ik niet op pannenkoeken, koekjes, taart, ijs, crackers, rijstwafels etc
Niet compleet gelezen, maar daar gaan ze er volgens mij vanuit dat je een standaarddeviatie hebt? Die heb ik in mijn vragen niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:13 schreef loveli het volgende:
[..]
http://www.zweigmedia.com/RealWorld/finitetopic1/confint.html
Niet gelezen, maar lijkt mij uitleg?
Rauwkost kan ik wel hebben. En havermout ook. Pannenkoeken maak ik soms met volkorenmeel, soms ook niet. Net wat we in huis hebben. Wat de trigger precies is weet ik nog niet, ik vermoed toch het gist in brood. Gist in taart reageer ik dan weer niet op, al gebruiken we daar hetzelfde gist voor. Aardappelen zijn misschien toeval, omdat ik die vaak eet als ik ook brood eet.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben jij er dan zoeentje die qua darmen last heeft van de vezels en niet van de suikers? Of stop je ook volkoren in pannekoeken?
Dat vond ik ook zo raar ja! Bij de enige manier die ik kon verzinnen om aan een confidence interval te komen heb je inderdaad een standaarddeviatie nodig.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:18 schreef Rituals het volgende:
[..]
Niet compleet gelezen, maar daar gaan ze er volgens mij vanuit dat je een standaarddeviatie hebt? Die heb ik in mijn vragen niet.
Ja maar.. betrouwbaarheid, standaarddeviatie en betrouwbaarheidsintervallen hangen toch ergens met elkaar samen?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:18 schreef Rituals het volgende:
[..]
Niet compleet gelezen, maar daar gaan ze er volgens mij vanuit dat je een standaarddeviatie hebt? Die heb ik in mijn vragen niet.
Tarwe? Je zult niet de eerste zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Rauwkost kan ik wel hebben. En havermout ook. Pannenkoeken maak ik soms met volkorenmeel, soms ook niet. Net wat we in huis hebben. Wat de trigger precies is weet ik nog niet, ik vermoed toch het gist in brood. Gist in taart reageer ik dan weer niet op, al gebruiken we daar hetzelfde gist voor. Aardappelen zijn misschien toeval, omdat ik die vaak eet als ik ook brood eet.
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:08 schreef Rituals het volgende:
@Puff, ik ben bang dat jouw methode niet helemaal juist is. Nog een voorbeeldvraag:Hmm ik zou inderdaad eerder 16-24 zeggen ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou ja, ik zou niet weten hoe je dit anders moet doen zonder grote moeilijke sommen.
Ben benieuwd of je van je docent een andere methode krijgt.![]()
Cleavage.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo, ik ben terug van rijles.
Als de examinator in een goede bui is, zou ik een kans hebben
quote:
Niet druk over maken. If you torture the data long enough, it will confess to anything. Als ik ga kijken hoeveel mijn schoenen per kilometer kosten schrik ik ook. Kijk ik naar hoeveel lol ik eraan beleef, dan zijn ze best hun geld waard.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:39 schreef MarMar het volgende:
http://www.wmobezuinigen.(...)iddeld-20-00-euro-km
Dit kom ik net tegen en hier word ik ontzettend kwaad van.
Stemmingmakerij van de bovenste plank.. suggestieve kutstelling, alsof scootmobiels alleen maar staan te verstoffen en alsof mensen ervoor kiezen dat ze niet zo vaak de deur uit kunnen en toch afhankelijk zijn van zo'n ding áls ze de deur eens uit kunnen.
Dit verdient een
Over geldverkwisting met de enorme bureaucratie rept die k*tsite met geen woord!! Walgelijk!
Wat voor een rare instantie zou er achter die site zitten? Toch de hulpbehoevenden in een kwaad daglicht stellen ofzo?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:39 schreef MarMar het volgende:
http://www.wmobezuinigen.(...)iddeld-20-00-euro-km
Dit kom ik net tegen en hier word ik ontzettend kwaad van.
Stemmingmakerij van de bovenste plank.. suggestieve kutstelling, alsof scootmobiels alleen maar staan te verstoffen en alsof mensen ervoor kiezen dat ze niet zo vaak de deur uit kunnen en toch afhankelijk zijn van zo'n ding áls ze de deur eens uit kunnen.
Dit verdient een
Over geldverkwisting met de enorme bureaucratie rept die k*tsite met geen woord!! Walgelijk!
Maar je zit dan met een stuk hogere Quality of Looks* dan met Allstars!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:48 schreef loveli het volgende:
Die schoenen zitten op 300 euro/kilometer
Is dit nou voor mij of voor LB bedoeld?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Omega's!! Bij menstruatieklachten werken borageolie/teunisbloemolie het beste (zit bepaalde vorm omega-6 in, GLA), sowieso zou ik er bij jou graag wat visolie in zien gaan. Magnesium tegen de stress (en voor 1001 andere dingen), zit in groene groente, maar ook in supplementen. Gezien je eetpatroon zou ik er minstens 400 mg per dag in stoppen, liefst nog meer. 200 mg is de standaard dosering, wat meer kan zeker geen kwaad. Gecombineerd met calcium mag ook.
Huid: vitamine A en E. Eierdooier, lever, of supplement (A-D druppels van Davitamon, bestaan die nog of is het tegenwoordig alleen D?). Vitamine D is ook goed, dus de zon in met he hoofd en zoveel mogelijk onderdelen onbedekt. Als je je benen graag ingepakt houdt prima, maar ga dan ff topless. Huidoppervlak in de zon = vitamine D. Mededeling voor janpietklaashenkwim: ook goed voor je botten, dus prima dat je op je balkon zit ipv op je werk.
Zink is ook goed voor je huid, maar nie samen met vit A innemen, want dan neem je (een van) beide minder goed op. Ofzo.
Wel: Groene groente, zalm, makreel, haring (ook goed omdat er selenium in zit), zachte eierdooiers.
Niet: suikers (pasta).
Supplementen om mee te beginnen: visolie!!!! en magnesium!!! Eventueel te vervangen door 3 vismomenten per week en 400 gram groene groente/dag (Ik gok dat je voor supplementen kiest).
Voor iedereen.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is dit nou voor mij of voor LB bedoeld?
Kutnrs. Echt onwijs. Amerikaans geschreeuw. Niet te hardenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:14 schreef Viking84 het volgende:
Wat is er mis met de muziek, XM? Gewoon kutnrs of iets anders?
Blijft het nog steeds kutmuziek. Ik ga echt met een oude release buiten de lessen fietsen. Lijkt me de beste optie.quote:
Mijn examinatrice zou daar niet bijster van onder de indruk zijn geweest. Die had zelf behoorlijk wat cleavage.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:45 schreef loveli het volgende:
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Mijn oma had er inderdaad ook een, maar durfde het ding helemaal niet te gebruiken.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik weet wel dat mijn oma haast een scootmobiel had gekregen terwijl ze zo'n ding niet eens wíl, "omdat het toch gratis is".
http://www.factumadvies.nl/ guess again...quote:Op maandag 28 maart 2011 14:43 schreef Perruche het volgende:
MarMar, ik begrijp je frustratie, maar alle berichten op die vage site zijn zo. En geen een politicus (behalve iemand van de PVV die nooit van "statistiek" gehoord heeft) neemt zoiets serieus heur.
desalniettemin
Wie is de 'je' dan in deze zin?quote:
quote:Gezien je eetpatroon zou ik er minstens 400 mg per dag in stoppen, liefst nog meer.
Dinkel is toch spelt, geen boekweit?quote:
Dat ze adviseren betekent niet dat hun advies ook wordt opgevolgd. Denktanks etc. geven vaak "belachelijk"advies, onhaalbaar, controversieel, etc. Om alle mogelijkheden af te gaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
http://www.factumadvies.nl/ guess again...
That's you, babe!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wie is de 'je' dan in deze zin?
[..]
"Er liiiigt tussen Dinkel en Reeeegge en laaaand.."quote:Op maandag 28 maart 2011 15:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haha, verwarring alom.
Ik dacht direct aan de rivier in Twente
Het schooone en nijvere Twehenteeeeequote:Op maandag 28 maart 2011 15:09 schreef loveli het volgende:
[..]
"Er liiiigt tussen Dinkel en Reeeegge en laaaand.."
wh00p!quote:
En aangezien spelt een tarwesoort is en boekweit een héél andere plantesoort, zou ik bij last van gewone tarwe meer resultaat verwachten van uitwijken naar boekweit dan van dinkel/spelt.quote:
Spelt is oude tarwe met weinig opbrengst per aar. Tarwe is doorgefokt graan met veel korrels per aar en wegens enzymen geen bestrijdingsmiddelen nodig, insecten gaan er dood van. Spelt is landbouwtechnisch veel intensiever, maar beter voor de darmen.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:11 schreef sigme het volgende:
[..]
En aangezien spelt een tarwesoort is en boekweit een héél andere plantesoort, zou ik bij last van gewone tarwe meer resultaat verwachten van uitwijken naar boekweit dan van dinkel/spelt.
Tsja, een heel ander plantje, dat een soort driehoekige harde zaadjes maakt. Die doppen gaan eraf en dan hou je een ook driehoekig korreltje over.quote:
Wij aten het vroeger thuis veel, ik vind het erg lekker, maar eet het zelden nog.quote:De vorm van het boekweitzaad komt sterk overeen met die van beukennootjes, al zijn ze beduidend kleiner, ongeveer 6 mm lang. Het zaad werd tot meel gemalen, hoewel boekweit beslist geen graan is. Boekweit is een 'pseudograan': de zaden, het meel en alle andere afgeleide producten van boekweit bevatten geen gluten.
Boekweitmeel bevat veel magnesium, kalium en fosfor. Het is voedzaam en licht verteerbaar. Tegenwoordig wordt het ook geteeld voor de geneeskunde.
Boekweit lijkt een graanproduct, maar is het dus niet. Het meel ervan kan goed worden gemengd met dat van granen, bijvoorbeeld als basis voor pannenkoeken. Geroosterde boekweitkorrels heten ook wel 'kasha' en zijn bekend uit de Oost-Europese keuken.
Jah right.. ik heb iets teveel ervaring met baggeradviezen die toch opgevolgd worden.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat ze adviseren betekent niet dat hun advies ook wordt opgevolgd. Denktanks etc. geven vaak "belachelijk"advies, onhaalbaar, controversieel, etc. Om alle mogelijkheden af te gaan.
Daarnaast zijn er heel veel overheids-advies organen en er zijn er vast ook die tegenwicht bieden
Oh, gewoon Buchweizen.quote:
Oe, ook naais!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:47 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh nice!
Wij krijgen 230 euro terug van Essenten dat nog wel na zo'n koude winter!
Dat heeft de belastingaangifteinvulman berekend! Nouja ik weet dus niet 100% zeker hoeveel, maar het zal weinig schelen neem ik zo aan, hij is een proquote:Op maandag 28 maart 2011 15:51 schreef Viking84 het volgende:
Hoe weet je nu al dat je wat terug krijgt, Maria?
Geen fijne berekening om zonder rekenmachine te doen, maar wel te doen.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:03 schreef GlowMouse het volgende:
De variantie schat je overal met np(1-p) waarbij p de geschatte kans is. De n is bij elke anders.
Daarna kun je een normale benadering doen en kom je bij 1 op 0.2 +/- 1.96* sqrt(200*0.20*0.80)/200
^^ al zou ik het ws wel snappen als ik m'n boek er nog even bij zou pakkenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:07 schreef MarMar het volgende:
Dat antwoord van Glowmouse is echt chinees voor mij
Klopt inderdaad. De formule moet je er wel bij hebben, maar met afgeronde getallen kom je er ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:04 schreef loveli het volgende:
Aan de vraagstelling/antwoorden te zien is het niet het doel dat je precies uitrekent hoe het zit, maar dat je het begrip betrouwbaarheidsinterval begrijpt en globaal kunt inschatten hoe de range is?
Haha, dat kan!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden hier meer over te horen.
Ik was net ook bij de AH en er hing een bord dat er veel nieuwe producten komen op de groenteafdeling.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben heel a-modieus met sokken in sandalen gegaan. Nachtwacht zal blij zijn te horen dat ie nog even langs de XL mag fietsen, want het hele schap groenten was leeg. Huh?
Alleen twee weken tentamens nu zijn iets minder fijn maar goedquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
Flashback naar een week geleden
Mag ook bij StartPeople niet verder in de procedure voor de BelastingTelefoon.....
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
Flashback naar een week geleden
Mag ook bij StartPeople niet verder in de procedure voor de BelastingTelefoon.....
Dat snapte ik niet zo goed. Ik kon namelijk wel verder gaan voor een functie bij een ander callcentrumquote:Op maandag 28 maart 2011 17:05 schreef Perruche het volgende:
Jammer LB!
Mag je niet door omdat je de test nietn goed had gemaakt of omdat je bij het andere UZB hem ook al had gedaan?
Denk dat de afspraak is dat als iemand de test 1x niet goed heeft afgelegd hij/zij niet meer in aanmerking komt?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat snapte ik niet zo goed. Ik kon namelijk wel verder gaan voor een functie bij een ander callcentrum![]()
Was een afspraak tussen de Belastingdienst en de uitzendbureaus, maar ik snap het belang van de Belastingdienst in deze niet zo goed. Ik heb toch bewezen dat ik daar graag wil werken en dat ik die test goed kan maken!
shiiit ik moet ooknog belasting aangifte doen en wil er eigenlijk ook iemand bij hebben die me kan helpen...quote:Op maandag 28 maart 2011 15:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, ook naais!![]()
Ik krijg wat collegeld terug, en wat van de loonbelasting, en wat van het huusje! Hoeveel dat precies voor mij is weet ik even niet, want hij heeft crea verdeeld over mij + vriendje zodat we optimaal terugkrijgen![]()
En deze meneer is ook freelance boekhouder en kan me misschien helpen met mn financiële meukjes van mn bedrijfje!
Ja dat dacht ik ook, maar die test was een algemene callcenter test, dus ik was echt heel verbaasd toen ze zei dat ik wel in aanmerking kwam voor een functie bij een ander callcentrumquote:Op maandag 28 maart 2011 17:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat de afspraak is dat als iemand de test 1x niet goed heeft afgelegd hij/zij niet meer in aanmerking komt?
Desallniettemin, balen
Niet zo druk makenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:51 schreef Viking84 het volgende:
Godver! Ze zijn echt overal met de weg bezig hier. Heb ik eindelijk een heel fijn hardlooprondje gevonden, gaan ze daar ook bezig vanaf 11 april. Ik ben echt pissig nu.
Is die andere functie ook inbound? Zo ja dan is dat misschien ook wel leuk!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar die test was een algemene callcenter test, dus ik was echt heel verbaasd toen ze zei dat ik wel in aanmerking kwam voor een functie bij een ander callcentrum
?? Zeg je dat ook tegen XM met d'r RPM-muziek? Het is gewoon niet tof als je een relaxte route hebt en je moet dan ineens een stuk gaan omlopen, omdat ze echt OVERAL bezig zijn.quote:
Ik begreep dat het best wel druk is, maar misschien kan je nog wat regelen! Heb je al iemand/iets op het oog? Bellen kan altijd en anders word je misschien wel doorverwezen!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
shiiit ik moet ooknog belasting aangifte doen en wil er eigenlijk ook iemand bij hebben die me kan helpen...
rijkelijk laat natuurlijk
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
?? Zeg je dat ook tegen XM met d'r RPM-muziek? Het is gewoon niet tof als je een relaxte route hebt en je moet dan ineens een stuk gaan omlopen, omdat ze echt OVERAL bezig zijn.
Maar goed, als het goed is heb ik er geen last van.
Dan nog kan bovenstaande afspraak gelden toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar die test was een algemene callcenter test, dus ik was echt heel verbaasd toen ze zei dat ik wel in aanmerking kwam voor een functie bij een ander callcentrum
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op maandag 28 maart 2011 17:14 schreef Tinkepink het volgende:
Waar liggen jouw talenten eigenlijk LB? Ik heb eigenlijk het gevoel dat jij solliciteert op banen die niet echt bij je passen
De andere zijn technisch of outbound....quote:Op maandag 28 maart 2011 17:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is die andere functie ook inbound? Zo ja dan is dat misschien ook wel leuk!
Eh, ja. Dat. Wat heb ik er nou ineens mee te maken?quote:
De gemene deler is dat de zin in sporten wordt verpest door een externe factorquote:Op maandag 28 maart 2011 17:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh, ja. Dat. Wat heb ik er nou ineens mee te maken?.
Doe mij eens vertellen wat er met RPM is? Nieuwe release niet leuk? /nieuwsgierig isquote:Op maandag 28 maart 2011 17:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh, ja. Dat. Wat heb ik er nou ineens mee te maken?.
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja zo, als ik thuis ben. Mobiel posten is irri als je meer dan 1 regel wilt posten.
We kunnen ook Mo erbij halen, die vaak voor d'r beurt ergens van baalt en dat het dan toch mee blijkt te vallenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De gemene deler is dat de zin in sporten wordt verpest door een externe factor.
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:20 schreef loveli het volgende:
[..]
We kunnen ook Mo erbij halen, die vaak voor d'r beurt ergens van baalt en dat het dan toch mee blijkt te vallen
Ik zie jou eerder tussen mensen dan achter een computer en een foon. Ben benieuwd watvoor baan Tink voor jou in gedachten heeft.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De andere zijn technisch of outbound....
Tink, ik weet het echt niet meer, dit leek me een veilige en ook nog wel gezellige optie.
Ik weet iig zeker dat ik niet geschikt ben voor freelance dingen, ik ben erg toe aan regelmaat en zekerheid, hoe saai dat ook mag zijn. Bovendien wilde ik naast de Belastingtelefoon een archief-opleiding gaan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik heb ontdekt dat alle tweets met #wmo op die site terechtkomen, dus ik heb voldoende mogelijkheden om mij af te reageren vooralsnogquote:Op maandag 28 maart 2011 17:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Kut LB...
Razz, zo vervelend je heupblessure, dit soort dingen duren altijd zo vreselijk lang, bah
MarMar, al weer wat afgekoeld?
MarMar, ik begrijp je frustratie, maar is het niet veel fijner om ergens voor te vechten dan egrens tegen? Je kunt je energie zoveel beter gebruiken.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:26 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt dat alle tweets met #wmo op die site terechtkomen, dus ik heb voldoende mogelijkheden om mij af te reageren vooralsnog
Dan snap ik al helemaal niet waar je je druk om maakt.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:27 schreef Viking84 het volgende:
Uh, ik heb wel ergere problemen. Maar goed, nevermind
.
Komt goedquote:Op maandag 28 maart 2011 17:27 schreef Viking84 het volgende:
Uh, ik heb wel ergere problemen. Maar goed, nevermind
.
Welkom in Den Haag, Vik. Ik heb bijvoorbeeld al 20 jaar het centrum niet niet opgebroken gezien!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:51 schreef Viking84 het volgende:
Godver! Ze zijn echt overal met de weg bezig hier. Heb ik eindelijk een heel fijn hardlooprondje gevonden, gaan ze daar ook bezig vanaf 11 april. Ik ben echt pissig nu.
Dat bijt elkaar niet noodzakelijkerwijs en in dit geval eigenlijk helemaal niet. Zolang overheden zulke instanties inhuren voor advies blijven zorgvragers tegen dezelfde idiote regels aanlopen.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:28 schreef loveli het volgende:
[..]
MarMar, ik begrijp je frustratie, maar is het niet veel fijner om ergens voor te vechten dan egrens tegen? Je kunt je energie zoveel beter gebruiken.
Ik zeg alleen, niet zo druk maken!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
?? Zeg je dat ook tegen XM met d'r RPM-muziek? Het is gewoon niet tof als je een relaxte route hebt en je moet dan ineens een stuk gaan omlopen, omdat ze echt OVERAL bezig zijn.
Maar goed, als het goed is heb ik er geen last van.
Opzich klopt dat ook wel hoor, ik keek na mijn studie niet voor niets eerst weer naar de horeca. Maarja, te oud, en bovendien kijk ik nu ook iets anders naar banen; fysiek zwaar werk is mogelijk over een tijdje niet zo handigquote:Op maandag 28 maart 2011 17:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik zie jou eerder tussen mensen dan achter een computer en een foon. Ben benieuwd watvoor baan Tink voor jou in gedachten heeft.
Maar hoe handig is dat om duidelijk te maken bij een sollicitatie?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Opzich klopt dat ook wel hoor, ik keek na mijn studie niet voor niets eerst weer naar de horeca. Maarja, te oud, en bovendien kijk ik nu ook iets anders naar banen; fysiek zwaar werk is mogelijk over een tijdje niet zo handig![]()
En achter een computer werken lijkt me best prima, als het maar met collega's is
Dat zijn dingen waar ze niks mee te maken hebbenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maar hoe handig is dat om duidelijk te maken bij een sollicitatie?
Ik weet wel dat je eerlijk moet zijn enzo, maar ik zou zoiets niet vermelden, ook niet als ze ernaar vissen... Plus dat mag niet, wettelijk gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |