mehe. die is ook best dik. wacht, ik ga t even twitteren.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:06 schreef loveli het volgende:
En als jij 'em zelf niet post doe ik het!![]()
[ afbeelding ]
ik had er wel eentje toen ik 16 was, voornamelijk omdat ik nog wel eens tien kilometer met een lekke band door de regen had moeten lopen, en mn broertje wel eens piepend met een astma aanval langs de weg stond, en toen kreeg ik er ook eentje.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:09 schreef loveli het volgende:
Toen ik op school zat bstonden er nog geen mobiele telefoons.
Toen ik ging studeren was het hip om geen mobiele telefoon te hebben. Ik kreeg op mijn 20e verjaardag zo'n blauwe kpn koelkast, omdat mijn moeder me nooit kon bereikenquote:Op zondag 27 maart 2011 11:09 schreef loveli het volgende:
Toen ik op school zat bstonden er nog geen mobiele telefoons.
Ik moet de trein van 6:46, maar het station is nog best een stuk fietsen. Ik heb echt géén zin in die hele dag.quote:Op zondag 27 maart 2011 10:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik moet ook bíjna zo vroeg... verbinding met Nijmegen is slecht, moet om tien voor zeven de trein. Ik hoop maar dat we er een leuke dag voor terugkrijgen!
ik heb de zomertijd dit weekend overwonnen door een fucked-up slaapritme: vrijdag 2.30 naar bed, zaterdag 16.00 wakker, zaterdag 4.40 zomertijd slapen, zondag 8.30 zomertijd weer op. voel me nu wel prima fit eigenlijk!
nah ik heb net echt keihard gejanktquote:Op zondag 27 maart 2011 11:22 schreef anna82 het volgende:
[..]
Toen ik ging studeren was het hip om geen mobiele telefoon te hebben. Ik kreeg op mijn 20e verjaardag zo'n blauwe kpn koelkast, omdat mijn moeder me nooit kon bereiken
Vind dat je er nuchter mee omgaat Kwak. Misschien kan het beleid door alle docenten beter worden toegepast!
quote:Op zondag 27 maart 2011 11:20 schreef conleche het volgende:
Ik zou geen goeie juf zijn want ik zou anoniem twitteren dat het een lelijke puistenkop is die niet kan zoenen.
er vroeg er laatst een in de les "heeft u twitter mevrouw"? en ik weet dat er getweet wordt over klasgenootjes etc., heb weleens een telefoon afgenomen en foto's van de les en video's van klasgenoten laten verwijderen. dus ik deed nu eens een search op mijn eigen achternaam....quote:Op zondag 27 maart 2011 11:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moet de trein van 6:46, maar het station is nog best een stuk fietsen. Ik heb echt géén zin in die hele dag.
Lastige situatie, trouwens. Weten je leerlingen dat jij die tweets leest?
hahahahahahahahahaquote:Op zondag 27 maart 2011 11:20 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat altijd zo in de klas. Ik had toen ook nog een snor.
Ik zou geen goeie juf zijn want ik zou anoniem twitteren dat het een lelijke puistenkop is die niet kan zoenen.
Dat kan ik me heel goed voorstellen! Als ik nu terugdenk aan hoe wij vroeger over sommige docenten spraken, dat kon echt niet. Alleen hadden onze beperkte puberbreinen dat toen niet door. Het is ongetwijfeld een beperkt, dom joch. Edit: wat Laureline zegt dus!!quote:Op zondag 27 maart 2011 11:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nah ik heb net echt keihard gejanktgewoon omdat t maar niet lukt met die rotklas, en omdat mn lijf mn zwakste kant is...
Ja maar dat is het punt he, dat beperkte puberbrein.... je weet dat je zelf ook (enigzins, ik was echt nķķit zo grof) zo in elkaar stak. Er waren zoveel docenten die je minstens een paar keer per week een eikel of een trut vond. Zo hoorde dat gewoon ofzo.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:33 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen! Als ik nu terugdenk aan hoe wij vroeger over sommige docenten spraken, dat kon echt niet. Alleen hadden onze beperkte puberbreinen dat toen niet door. Het is ongetwijfeld een beperkt, dom joch.
Ik vind ook dat hij om dat kk een paar dagen mag meelopen op de oncologie-afdeling van willekeurig welk ziekenhuis!
in dat geval neusspray en drinken/slikken.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:33 schreef LadyBlack het volgende:
Mwa, ik denk dat t verkoudheid is, heb ook een zere keel en had verhoging gisteren...
Maar t is irritant
Je woont ook wel in de stad daarvoor vrees ik, met dat geuzenprogrammaquote:Op zondag 27 maart 2011 11:41 schreef Laureline het volgende:
Als je de pubers hoort die onder ons raam doorlopen in hun pauze, dat is niet te geloven: die zeggen werkelijk voor ie-der woord kankah! Ik vrees dat er weinig meer aan te doen is.
Verhuizen. Ik heb een collega die om het andere woord "kanker" of "tering" zegt en het is echt een heel lieve ADO-hooliganfan. Het klinkt ook niet onaardig als 'ie het zegt.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:41 schreef Laureline het volgende:
Als je de pubers hoort die onder ons raam doorlopen in hun pauze, dat is niet te geloven: die zeggen werkelijk voor ie-der woord kankah! Ik vrees dat er weinig meer aan te doen is.
Ik kijk Dames in de Dop en heb naar Oh oh Cherso gekeken, en ik zit nog steeds met open mond te kijken hoe ongelooflijk veel die schelden en dan met name met kankah jaquote:Op zondag 27 maart 2011 11:41 schreef Laureline het volgende:
zout oplossen in kokend water en laten afkoelen. als je geen spray hebt kun je t ook opsnuiven uit een bakje. helpt échtquote:Op zondag 27 maart 2011 11:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kijk Dames in de Dop en heb naar Oh oh Cherso gekeken, en ik zit nog steeds met open mond te kijken hoe ongelooflijk veel die schelden en dan met name met kankah jaEcht héél erg vind ik dat.
MarMar, dankneusspray heb ik niet helaas, maar drinken is sowieso wel een goeie, dat vergeet ik nog wel eens
Hij is het altijd, maar nu vind ik het ook weer. Hij begreep mijn schoonouder problematiek en nu komen ze niet langer dan 1 nacht. Willen ze langer in ons huis verblijven, dan mag dat. Als wij op vakantie zijn.quote:
Wat fijn!quote:Op zondag 27 maart 2011 12:40 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hij is het altijd, maar nu vind ik het ook weer. Hij begreep mijn schoonouder problematiek en nu komen ze niet langer dan 1 nacht. Willen ze langer in ons huis verblijven, dan mag dat. Als wij op vakantie zijn.
En hij heeft alle spullen op de juiste plek teruggezet.
Hoe gaat het met jouw iemand in het bijzonder?
Fijnquote:Op zondag 27 maart 2011 12:40 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hij is het altijd, maar nu vind ik het ook weer. Hij begreep mijn schoonouder problematiek en nu komen ze niet langer dan 1 nacht. Willen ze langer in ons huis verblijven, dan mag dat. Als wij op vakantie zijn.
En hij heeft alle spullen op de juiste plek teruggezet.
quote:Hoe gaat het met jouw iemand in het bijzonder?
quote:Op zondag 27 maart 2011 12:51 schreef Razztwizzle het volgende:
En bij schelden met kanker in mijn lokaal mogen mijn leerlingen een presentatie geven over kanker. In het Engels. Die ze dan die middag in hun eigen tijd in mijn lokaal voorbereiden. Van minstens tien minuten. In hun eentje. Uit het hoofd.
het is een groepje van 6 of 7 die t doen tijdens de les. de rest doet t helemaal niet, dus dat valt wel te overzien. ze mogen t inleveren, maar ze kunnen m ook gewoon in hun tas houden... als ik ze pak is t echter inleveren. punt.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Verder ben ik het wel met jou eens, denk ik. Een collega van mij zei een keer tegen me dat ik niets van wat leerlingen zeiden persoonlijk moest opvatten. Zij kennen mij immers niet, dus ze ageren tegen mij als docent, niet als persoon en het is dan het gemakkelijkst om een docent te pakken op zijn of haar zwakte. Dat doen pubers nu eenmaal, deden wij vroeger ook.
Ik vraag me wel af of het te doen is om 30 leerlingen hun telefoons te laten inleveren aan het einde van de les. Dat zorgt voor veel oponthoud en dan moeten ze hem aan het einde van de les ook weer terug krijgen.
Nog een reden om dan eind van de dag ophalen en niet eind van de lesquote:Op zondag 27 maart 2011 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Verder ben ik het wel met jou eens, denk ik. Een collega van mij zei een keer tegen me dat ik niets van wat leerlingen zeiden persoonlijk moest opvatten. Zij kennen mij immers niet, dus ze ageren tegen mij als docent, niet als persoon en het is dan het gemakkelijkst om een docent te pakken op zijn of haar zwakte. Dat doen pubers nu eenmaal, deden wij vroeger ook.
Ik vraag me wel af of het te doen is om 30 leerlingen hun telefoons te laten inleveren aan het einde van de les. Dat zorgt voor veel oponthoud en dan moeten ze hem aan het einde van de les ook weer terug krijgen.
vorig jaar was t nog een week innemen inderdaad, maar daar kwam zoveel ruzie over, ook met ouders, dat ze ermee gestopt zijn...quote:Op zondag 27 maart 2011 13:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou moet ik zeggen dat het niet zo vaak gebeurt bij ons, omdat ze dus weten dat ze bij betrappen de telefoon een hele week kwijt zijn. Inclusief simkaart, die mogen ze er niet even gauw uithalen om in een reservetelefoon (jajadie hebben ze) te stoppen.
Spuit 11 ook nog even.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:37 schreef Chicolate het volgende:
Hoe lang zou je moeten 'herstellen' na het lopen van de vierdaagse? Hij stopt op donderdag, zou ik maandag alweer in staat zijn tot korte wandeltochten?
Ah arme kittensquote:Op zondag 27 maart 2011 14:09 schreef Swietje het volgende:
Ooh hopelijk valt 't idd mee trutje.![]()
De kittens drinken niet goed, vandaar dat ik nog geen foto's heb.. Ze moeten nu om de 2 uur met een pipetje bijgevoerd worden maar ze groeien nog niks.![]()
De zon schijnt dus ik ga lekker in de tuin zitten.
Mijn associatieve brein komt hiermee op de proppen:quote:Op zondag 27 maart 2011 14:47 schreef Siral het volgende:
lijstjeee
O: kaiserbroodje met leverkaas/aarbeitjes, kopje koffie/scheutje halfvolle melk
S: 30 day shred level 1 (piece of cake lol, had het zwaarder verwacht)
L: 250 ml melk, 35 gr brinta, beetje honing
T: appel, glas optimel drink limoen
D: kaasfondue
quote:Op zondag 27 maart 2011 14:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn associatieve brein komt hiermee op de proppen:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik op 1400 kom.. ik weet niet wat die kaasfondue gaat doen, maar mij kennende hou ik me uiteindelijk toch wel in, ik heb geschat op 700 kcal voor de kaasfondue. (zo min mogelijk stokboord, veel groente)quote:Op zondag 27 maart 2011 14:59 schreef loveli het volgende:
Pro- of contra-ana, ik ben pro gezonde vetjes, groentes, eiwitten en complexe carbs. Leverkaas zit vit A in, dus approved. Aardbeien en appel, ook approved. Brinta enzo ook. Wat missen we nog? Het draait niet alleen om de kcals, maar in welke voedingswaarde de kcals verpakt zijn. Kaasfondue kan de kcals goedmaken, maar niet je vitaminebehoefte.
Misschien kan iemand ff optellen hoeveel kcals je eet? Echt veel is het niet.
quote:Op zondag 27 maart 2011 12:51 schreef Razztwizzle het volgende:
En bij schelden met kanker in mijn lokaal mogen mijn leerlingen een presentatie geven over kanker. In het Engels. Die ze dan die middag in hun eigen tijd in mijn lokaal voorbereiden. Van minstens tien minuten. In hun eentje. Uit het hoofd.
Oh echt, wat leuk!quote:
Arggggquote:Op zondag 27 maart 2011 15:21 schreef loveli het volgende:
For pete's sake, waarom zit er zoveel gevoel in een kleine teen? Iets met een deur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Een vriendin van mij deed verloskunde, en een deel van de studenten daar zei ook wel een paar glaasjes te zullen drinken als ze zwanger zouden zijnquote:Op zondag 27 maart 2011 16:26 schreef Rituals het volgende:
MarMar en Uniek.
Ik ben aan het leren voor m'n tentamen en kom dit tegen:
'46% van de zwangeren drinkt alcohol (32% na weten van zwangerschap)'. Schrik ik van.
ik weet niet wat het was. Misschien dat het weekend voor ze was, ze waren in ieder geval erg jolig!quote:Op zondag 27 maart 2011 16:49 schreef LadyBlack het volgende:
Champagne in het vliegtuig aangeboden?die waren ook vrolijk door het weer zeker?
Ik moet het toch vragen: waarom zit jij met dit mooie weer topics van 3 jaar terug te lezen?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben even topics van 3 jaar geleden aan het teruglezen. Kom mooie buikjes van Co tegen enzo
![]()
.
Oh ik wilde even iets checken en toen ik eenmaal aan het lezen was, kon ik niet meer stoppenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik moet het toch vragen: waarom zit jij met dit mooie weer topics van 3 jaar terug te lezen?
Ik heb een heerlijk dagje! De hele tijd gerommeld in de tuin, in de zon, net de ramen gelapt in de zon en nu ga ik koken voor een vriendinnetje die komt eten. Ik ben echt zoveel blijer in de lente/zomer!
Datte!!! Ik ben heul benieuwd en ga jullie blog zeker volgen!!quote:Op zondag 27 maart 2011 17:18 schreef LadyBlack het volgende:
Phaidra, jullie gaan gewoon bijna!Voor ik straks te laat ben: alvast een héél fijne vakantie gewenst!!
Ja ik vond het wel grappig! Ik heb er churros gegetenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Lief van jullie
Zwarte markt is gaar he?![]()
Moet even googlen op die katjes... moment....
Lief!
da's vast geen groet, zo met dat pootje
quote:Op zondag 27 maart 2011 11:20 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat altijd zo in de klas. Ik had toen ook nog een snor.
die's cutequote:Op zondag 27 maart 2011 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is even je hoofd in de zon steken een optie? Kop koffie in de tuin ofzo, even opladen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |