abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94650342
Oh ja we kijken rambo :')
pi_94650374
Ey Vik, mijn favo lesbofilm is trouwens Bound :) (laat antwoord op posts van een paar topics geleden :P )
pi_94650478
Ik heb net dit gemaakt, vanavond kijken of het lekker is :9 http://www.kokenmetkarin.nl/na/pdf/KmK09-lighttiramisu.pdf
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_94650747
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 20:11 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb net dit gemaakt, vanavond kijken of het lekker is :9 http://www.kokenmetkarin.nl/na/pdf/KmK09-lighttiramisu.pdf
recept ziet er wel lekker uit :) ben benieuwd.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 20:20:52 #155
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_94650916
Oké veel te druk, even speedtempo bijgelezen.

Lijstje:
O: koffie met beetje melk
L: mange tout, courgette, worteltjes, boschampignonsaus zonder het vlees en krielaardappeltjes op een walking dinner
T: 5 nicnac's, kleine tosti kaas
T: bakje magere kwark + appel + appelsien + 1/4 handje crunch
D: champignons, koud witloof en 2 stukjes pizza

pfft ik vind echt het ritme niet!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_94651745
Hoe lang zou je moeten 'herstellen' na het lopen van de vierdaagse? Hij stopt op donderdag, zou ik maandag alweer in staat zijn tot korte wandeltochten?
  zaterdag 26 maart 2011 @ 20:45:46 #157
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94652078
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk naar Les choristes. Wat een leuke film is dat zeg! O+.
Oh! Die hebben wij nog op de planning staan voor onze volgende brei-avond met een stel meiden van koor (wat erg klinkt dat :') )

Wij kijken een reeks whodunnits; Cold Case, The Closer, en straks The Good Wife.
En vriendje is nu cappuccino voor me aan het maken c_/
  zaterdag 26 maart 2011 @ 20:48:23 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94652166
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 20:45 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Oh! Die hebben wij nog op de planning staan voor onze volgende brei-avond met een stel meiden van koor (wat erg klinkt dat :') )

Wij kijken een reeks whodunnits; Cold Case, The Closer, en straks The Good Wife.
En vriendje is nu cappuccino voor me aan het maken c_/
Echt een héérlijke film! O+. Ben er helemaal rozig van O+.

"As it is in heaven" hebben jullie dan ook al een keer gezien, zeker? ;).

Ga nu Micmacs zien, weer een heel ander soort film (de derde Franse film die ik zie vandaag :')), ben benieuwd!
Niet meer actief op Fok!
pi_94652223
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 20:37 schreef Chicolate het volgende:
Hoe lang zou je moeten 'herstellen' na het lopen van de vierdaagse? Hij stopt op donderdag, zou ik maandag alweer in staat zijn tot korte wandeltochten?
Hij stopt op vrijdag! Op zaterdag heb je ws wel wat last op zondag gaat het stukken beter en op maandag was ik weer up and running! :)
pi_94652303
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 20:49 schreef anna82 het volgende:

[..]

Hij stopt op vrijdag! Op zaterdag heb je ws wel wat last op zondag gaat het stukken beter en op maandag was ik weer up and running! :)
Ah bedankt. Heb het ook even in het vierdaagse topic gevraagd. Ik heb nogal veel blaren (en afgelopen jaar tijdens de vakantie was ik allergisch voor mn sokken :') dus duurde het herstel wat langer) en weet echt niet meer wanneer ik pijnvrij kon lopen :P.
pi_94654264
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 20:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ga nu Micmacs zien, weer een heel ander soort film (de derde Franse film die ik zie vandaag :')), ben benieuwd!
Micmacs is _O_
Ja doei.
pi_94654321
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 17:19 schreef Merel het volgende:
Blurgh, volgens mij ga ik ziek worden.
Ah, zet het toch door? -O- En we hebben het nog wel zo keurig op tijd afgerond gisteravond! :D

Ik heb echt een heerlijke dag gehad in de sauna met Greys. Helemaal zen nu! :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 21:41:42 #163
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94654527
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 20:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ah, nee die moet ik nog steeds een keer zien :D maar zal m inderdaad op de brei-avond-lijst zetten oO<
pi_94655738
Wat is het hier rustiggggg :D
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_94655743
zo, ook weer thuis.. behoorlijk gesloopt ook, maar erg gezellig gehad in Zwolle.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_94655807
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:12 schreef progje het volgende:
zo, ook weer thuis.. behoorlijk gesloopt ook, maar erg gezellig gehad in Zwolle.
Wat heb je gedaan?
pi_94656270
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan?
Gisteravond naar een optreden van onze bruiloftsband geweest. De band was gelukkig geweldig! O+ Maar daarna daar nog tot half 2 met allerlei mensen zitten praten en een rondleiding gehad in de muziekstudio die ook in dat gebouw aanwezig was. (Mijn vriend heeft ook 15 jaar een muziekstudio gehad)

Toen nog tot 5 uur in de ochtend zitten pokeren met mijn broertjes (en de nodige drank :@)
Daarna op een luchtbed geslapen in de woonkamer waar op 1 plek geen gordijnen zaten waardoor ik om half 8 al weer wakker lag :')

En toen vanaf 1 tot 5 door Zwolle heen gelopen om een pak voor mijn beide broertjes te vinden.
En echt 3x de stad doorgelopen voor mijn gevoel..

En daarna nog uit eten geweest en nu net weer thuis.
pi_94656316
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:25 schreef progje het volgende:

[..]

Gisteravond naar een optreden van onze bruiloftsband geweest. De band was gelukkig geweldig! O+ Maar daarna daar nog tot half 2 met allerlei mensen zitten praten en een rondleiding gehad in de muziekstudio die ook in dat gebouw aanwezig was. (Mijn vriend heeft ook 15 jaar een muziekstudio gehad)

Toen nog tot 5 uur in de ochtend zitten pokeren met mijn broertjes (en de nodige drank :@)
Daarna op een luchtbed geslapen in de woonkamer waar op 1 plek geen gordijnen zaten waardoor ik om half 8 al weer wakker lag :')

En toen vanaf 1 tot 5 door Zwolle heen gelopen om een pak voor mijn beide broertjes te vinden.
En echt 3x de stad doorgelopen voor mijn gevoel..

En daarna nog uit eten geweest en nu net weer thuis.
Lekker druk, ja! :D Maar wel leuk allemaal, voor je bruiloft! Wanneer ga je precies trouwen?
pi_94656331
13 mei, dus dat schiet nu wel aardig op.
pi_94656952
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:27 schreef progje het volgende:
13 mei, dus dat schiet nu wel aardig op.
Inderdaad, leuk hoor! :D
pi_94657607
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 20:11 schreef Chicolate het volgende:
Hij is lekker, maar ik heb de lange vingers iets te nat gemaakt. En er zit een zurig bijsmaakje aan wat ik niet zo goed kan plaatsen. Verder is ie prima gelukt :P.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 23:09:00 #172
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94657894
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 23:01 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hij is lekker, maar ik heb de lange vingers iets te nat gemaakt. En er zit een zurig bijsmaakje aan wat ik niet zo goed kan plaatsen. Verder is ie prima gelukt :P.
Tiramisu met kwark ipv mascarpone...... hmmm. Ik denk dat ik wel weet waar het bijsmaakje vandaan komt ;)

Maar ik ga het ook eens proberen, misschien half kwark / half mascarpone :)
pi_94658151
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 23:09 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Tiramisu met kwark ipv mascarpone...... hmmm. Ik denk dat ik wel weet waar het bijsmaakje vandaan komt ;)

Maar ik ga het ook eens proberen, misschien half kwark / half mascarpone :)
Nou ik heb het probleem al gevonden, was uitgeschoten met de cacao ... Blijkbaar geeft dat in hoge concentraties een onprettige zurige bijsmaak (had het namelijk alleen bij de bovenste laag). Ik vind het zo lekkerder dan met mascarpone, maar ik houd niet zo van romig.
pi_94660295
:W weer in zweden...nog een uurtje en ik ben thuis denk ik...
pi_94660483
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 20:45 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Dat klinkt echt geweldig, ik zie er zo een plaatje bij!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')