recept ziet er wel lekker uitquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:11 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb net dit gemaakt, vanavond kijken of het lekker ishttp://www.kokenmetkarin.nl/na/pdf/KmK09-lighttiramisu.pdf
Oh! Die hebben wij nog op de planning staan voor onze volgende brei-avond met een stel meiden van koor (wat erg klinkt datquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk naar Les choristes. Wat een leuke film is dat zeg!.
Echt een héérlijke film!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh! Die hebben wij nog op de planning staan voor onze volgende brei-avond met een stel meiden van koor (wat erg klinkt dat)
Wij kijken een reeks whodunnits; Cold Case, The Closer, en straks The Good Wife.
En vriendje is nu cappuccino voor me aan het maken
Hij stopt op vrijdag! Op zaterdag heb je ws wel wat last op zondag gaat het stukken beter en op maandag was ik weer up and running!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:37 schreef Chicolate het volgende:
Hoe lang zou je moeten 'herstellen' na het lopen van de vierdaagse? Hij stopt op donderdag, zou ik maandag alweer in staat zijn tot korte wandeltochten?
Ah bedankt. Heb het ook even in het vierdaagse topic gevraagd. Ik heb nogal veel blaren (en afgelopen jaar tijdens de vakantie was ik allergisch voor mn sokkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hij stopt op vrijdag! Op zaterdag heb je ws wel wat last op zondag gaat het stukken beter en op maandag was ik weer up and running!
Micmacs isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt een héérlijke film!. Ben er helemaal rozig van
.
"As it is in heaven" hebben jullie dan ook al een keer gezien, zeker?.
Ga nu Micmacs zien, weer een heel ander soort film (de derde Franse film die ik zie vandaag), ben benieuwd!
Ah, zet het toch door?quote:
Ah, nee die moet ik nog steeds een keer zienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt een héérlijke film!. Ben er helemaal rozig van
.
"As it is in heaven" hebben jullie dan ook al een keer gezien, zeker?.
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:12 schreef progje het volgende:
zo, ook weer thuis.. behoorlijk gesloopt ook, maar erg gezellig gehad in Zwolle.
Gisteravond naar een optreden van onze bruiloftsband geweest. De band was gelukkig geweldig!quote:
Lekker druk, ja!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:25 schreef progje het volgende:
[..]
Gisteravond naar een optreden van onze bruiloftsband geweest. De band was gelukkig geweldig!Maar daarna daar nog tot half 2 met allerlei mensen zitten praten en een rondleiding gehad in de muziekstudio die ook in dat gebouw aanwezig was. (Mijn vriend heeft ook 15 jaar een muziekstudio gehad)
Toen nog tot 5 uur in de ochtend zitten pokeren met mijn broertjes (en de nodige drank)
Daarna op een luchtbed geslapen in de woonkamer waar op 1 plek geen gordijnen zaten waardoor ik om half 8 al weer wakker lag
En toen vanaf 1 tot 5 door Zwolle heen gelopen om een pak voor mijn beide broertjes te vinden.
En echt 3x de stad doorgelopen voor mijn gevoel..
En daarna nog uit eten geweest en nu net weer thuis.
Inderdaad, leuk hoor!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:27 schreef progje het volgende:
13 mei, dus dat schiet nu wel aardig op.
Hij is lekker, maar ik heb de lange vingers iets te nat gemaakt. En er zit een zurig bijsmaakje aan wat ik niet zo goed kan plaatsen. Verder is ie prima geluktquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:11 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb net dit gemaakt, vanavond kijken of het lekker ishttp://www.kokenmetkarin.nl/na/pdf/KmK09-lighttiramisu.pdf
Tiramisu met kwark ipv mascarpone...... hmmm. Ik denk dat ik wel weet waar het bijsmaakje vandaan komtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij is lekker, maar ik heb de lange vingers iets te nat gemaakt. En er zit een zurig bijsmaakje aan wat ik niet zo goed kan plaatsen. Verder is ie prima gelukt.
Nou ik heb het probleem al gevonden, was uitgeschoten met de cacao ... Blijkbaar geeft dat in hoge concentraties een onprettige zurige bijsmaak (had het namelijk alleen bij de bovenste laag). Ik vind het zo lekkerder dan met mascarpone, maar ik houd niet zo van romig.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tiramisu met kwark ipv mascarpone...... hmmm. Ik denk dat ik wel weet waar het bijsmaakje vandaan komt
Maar ik ga het ook eens proberen, misschien half kwark / half mascarpone
Dat klinkt echt geweldig, ik zie er zo een plaatje bij!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh! Die hebben wij nog op de planning staan voor onze volgende brei-avond met een stel meiden van koor (wat erg klinkt dat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |