Ik ga het straks luisteren want heb nu radio aan, maar denk wel dat ik het mooi vindquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Liebestraum, gedicht van ene Feligrath (gaat nog verder) en muziek van Liszt. Sinds ik het gedicht ken hou ik het niet goed droog bij de muziek.
Hier de mooiste uitvoering (vind ik, want Rubinstein-fan).
Mark zag politie voor de deur staan daar en hij hoorde mensen in de AH het erover hebben.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:56 schreef Laureline het volgende:
Hopelijk krijgen ze een gevangenisstraf als ze gepakt worden, en geen taakstraf, want anders ga je zo A met B vergelijken, en iedere persoon is anders!![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:56 schreef Laureline het volgende:
Hopelijk krijgen ze een gevangenisstraf als ze gepakt worden, en geen taakstraf, want anders ga je zo A met B vergelijken, en iedere persoon is anders!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ben ik het volledig mee eens. Appels LIJKEN niet eens op koeien.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:07 schreef sigme het volgende:
Zolang er maar geen appels met koeien vergeleken worden, dat vind ik té ver gaan!
Het wachten is op XM die deze stelling visueel ontkracht.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ben ik het volledig mee eens. Appels LIJKEN niet eens op koeien.
Kun je lang wachten, dit weekendquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Het wachten is op XM die deze stelling visueel ontkracht.
I helpz!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:22 schreef loveli het volgende:
Noes, dan lijken appels echt niet op koeien.
is dat gemeten met een tang of heb je op een tanita weegschaal gestaan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:15 schreef Perruche het volgende:
Ok. Confronterend +1.
Vetpercentage 39% () BMI 24.4 en buik = te dik, is zet geen nummers neer
Met zo'n weegschaal heb ik ook een keer gehad. Die zei dat mijn vertpercentage 48% was ofzo. Nu mag er best wel 5 kilo vanaf, maar een vetpercentage van 48% weiger ik te geloven.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
is dat gemeten met een tang of heb je op een tanita weegschaal gestaan?
Als het 't laatste is, dan moet je je er niks van aantrekken. Prut meet methode is.
Zelfs een glaasje water drinken verandert je vet % al
Kijk, dat heeft je nichtje goed bedacht!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:36 schreef loveli het volgende:
Ikids. Nichtje: "Als je dat leuke t-shirt aantrekt met een spijkerrokje, dan denkt iedereen dat we zusjes zijn."
Ze is 14, ik niet meerNu nog even een goed rokje scoren.
BMI van 26,5 toen, dus dat heel erg obees vond ik wel meevallen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:44 schreef Viking84 het volgende:
Nou dan moet je wel heel obees zijn, wil je voor bijna de helft uit vet bestaan!.
Half!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Met zo'n weegschaal heb ik ook een keer gehad. Die zei dat mijn vertpercentage 48% was ofzo. Nu mag er best wel 5 kilo vanaf, maar een vetpercentage van 48% weiger ik te geloven.
Ik moest het googelen! Mijn first guess was een autoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zoo, vriendlief heeft echt een supermooie bialetti (elegance) gekocht!
Crunchy mot die ik aanvankelijk aanzag voor een stukje houtquote:
Ik neem aan dat ze gokte op de overleden resident van mijn administratielaatjequote:
Met zo'n ding met je voeten op een soort weegschaal en iets vasthouden gestrekt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:25 schreef Blurred86 het volgende:
puff![]()
beterschap LB!
hoe was je vetpercentage gemeten perruche? meeste methodes zijn niet erg betrouwbaar
Hm.... nou ja, vriendin van mij heeft 31% en die is wel echt een stuk dunner. Dus zou best kunnen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
is dat gemeten met een tang of heb je op een tanita weegschaal gestaan?
Als het 't laatste is, dan moet je je er niks van aantrekken. Prut meet methode is.
Zelfs een glaasje water drinken verandert je vet % al
Join the club.....quote:
Awwquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Join the club.....
Ik dacht dat die hele golf al geweest was, was juist helemaal trots dat mijn weerstand blijkbaar zo goed was, maar helaas. Had vanochtend een aleve genomen tegen de buik- en hoofdpijn, voelde me weer kiplekker maar nu is ie weer uitgewerkt en valt t toch tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |