Die wilde ik ook altijd toen ik jong wasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
.....doet me een beetje denken aan jongeren in zo'n 45km/uur karretje op de een of andere manier...
Oh, die doen we ook weleensquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weebee Tink! Mooi dat het lekker wasJij doet gewoon nuchtere Pilates zonder 'je bevindt je nu op een prachtig warm strand'-verhaaltjes
Denk het wel, en mijn man fietst echt wel harder dan 15, dus dan kan hij ook eens gewoon tempo maken als we samen op pad zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nog best een verschil ook nog, 15 of 23 kilometer per uur. Zou je dan ook mobieler worden, zeg maar? Op langere afstanden? Of dat dan niet?
Ok, ik geef het toe. Ik ben echt heel slecht in met krukken lopen.quote:
Ik begrijp dat het niet heel ontspannend werkt voor je?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, die doen we ook weleensOp het einde, als ontspanning
Da's dan wel nice! Zou je hem deels vergoed kunnen krijgen denk je?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
Denk het wel, en mijn man fietst echt wel harder dan 15, dus dan kan hij ook eens gewoon tempo maken als we samen op pad zijn.
Het zal me ook op veel heen en weer ritjes zomaar een half uurtje schelen
Nee denk het niet, scootmobiels krijg je in natura omdat de gemeente een deal heeft met een leverancier die een loods vol heeft staan met die dingen. De gemeente gaat dus niet dokken voor een nieuwe.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het niet heel ontspannend werkt voor je?![]()
Ik denk aan het begin altijd "lalala. Mag ik al weg". Maar na een tijdje raakte ik echt in een soort ontspanningsroesje
[..]
Da's dan wel nice! Zou je hem deels vergoed kunnen krijgen denk je?
Hebben alle scootmobielbezitters in jouw gemeente dan ook dezelfde scootmobiel?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nee denk het niet, scootmobiels krijg je in natura omdat de gemeente een deal heeft met een leverancier die een loods vol heeft staan met die dingen. De gemeente gaat dus niet dokken voor een nieuwe.
Maar ik heb wel even de tijd om te sparen, de scoot die ik nu heb doet het nog wel een tijdje en hij kost nog geen 2000 euro. (en wie weet is er tegen de tijd dat ik gespaard heb wel een nog leukere ergens) Ik kan natuurlijk wel in de tussentijd eens om tafel met de leverancier zelf
Lol nee, de meesten hebben een lelijkere, kleinere en minder snelle. Dit model mag de leverancier eigenlijk niet meer verstrekken wegens te duur, dus hier komen geen nieuwen van, maar deze hadden ze nog staan en ze vonden dat ik een beetje een robuustere en snellere moest dan "die oudjes".quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hebben alle scootmobielbezitters in jouw gemeente dan ook dezelfde scootmobiel?
En terecht!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:08 schreef MarMar het volgende:
[..]
Lol nee, de meesten hebben een lelijkere, kleinere en minder snelle. Dit model mag de leverancier eigenlijk niet meer verstrekken wegens te duur, dus hier komen geen nieuwen van, maar deze hadden ze nog staan en ze vonden dat ik een beetje een robuustere en snellere moest dan "die oudjes".
Ohzo! Ja veel vragen, maar ik vraag me wel eens af hoe dat allemaal zit enzoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nee denk het niet, scootmobiels krijg je in natura omdat de gemeente een deal heeft met een leverancier die een loods vol heeft staan met die dingen. De gemeente gaat dus niet dokken voor een nieuwe.
Maar ik heb wel even de tijd om te sparen, de scoot die ik nu heb doet het nog wel een tijdje en hij kost nog geen 2000 euro. (en wie weet is er tegen de tijd dat ik gespaard heb wel een nog leukere ergens) Ik kan natuurlijk wel in de tussentijd eens om tafel met de leverancier zelf
Vraag of je er eentje mag lenen, dan kom je er ook es uitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En terecht!
Ik kan binnenkort wel eens wat onderzoek gaan doen naar de scootmobielpopulatie in mijn gemeente. Er rijden bij mij in de buurt nogal wat van die dingen rond en daar heb ik een uitstekend uitzicht op vanaf mijn balkon.
En ik heb nou niet heel veel andere dingen te doen ofzo.
Nouja, ik kan niet zoveel doen. En dat is vrij vervelend.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee Henk, je verveelt je echt het gompes, of nie?Hopelijk kan je snel weer sprintjes trekken
Hehehehe, er staat er hier wel eens eentje in de hal onbewaakt. Zal ik gaan joyriden?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:15 schreef MarMar het volgende:
[..]
Vraag of je er eentje mag lenen, dan kom je er ook es uit
Met het sleuteltje erin? Dat is vragen om een joyridequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nouja, ik kan niet zoveel doen. En dat is vrij vervelend.
Gelukkig heb ik wel genoeg boeken en tijdschriften enzo, maar dan nog steeds. Ik ben zo afhankelijk van anderen, dat is rete irritant.
Maar nog maar 5,5 weken in het gips.
[..]
Hehehehe, er staat er hier wel eens eentje in de hal onbewaakt. Zal ik gaan joyriden?
Kan ik me wel voorstellen ja! Desalniettemin vind ik je beschrijvingen van wat je doet/wilt doen nu je 'toch niks beters te doen hebt' best grappigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nouja, ik kan niet zoveel doen. En dat is vrij vervelend.
Gelukkig heb ik wel genoeg boeken en tijdschriften enzo, maar dan nog steeds. Ik ben zo afhankelijk van anderen, dat is rete irritant.
Maar nog maar 5,5 weken in het gips.
[..]
Hehehehe, er staat er hier wel eens eentje in de hal onbewaakt. Zal ik gaan joyriden?
Oh, je bent lekker helder vandaag!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:38 schreef _Calimero_ het volgende:
Thuis!
Gezellige avond gehad!
Ben t hele weekend niet online, want voeding laptop ligt nog op werk en laptop is zo goed als leeg.. tot volgende week dus
Lowcarbstamppot maken! Met zuur- of boerenkool, of andijvie erdoor, en een lekker balletje van Francis erbij (en jus)...Of gewoon opeten met paddestoelen/wijnjus, eigenlijk kan je er hetzelfde mee doen als met aardappelpuree. Nouja, kroketjes maken hebben we hier nog niet geprobeerdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Laureline, wat kan ik met een kliekje knolselderijpuree?
Ik zou misu proberenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:05 schreef Viking84 het volgende:
Hier zijn nog twee boterhammen bij gekomen, een beker anijsmelk en zometeen ga ik een waterijsje eten en vanavond ga ik gewoon tiramusi eten.
Het is ingeleverd, op tijd, maar daar is ook alles mee gezegd. Ben er niet echt tevreden mee.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:33 schreef Blurred86 het volgende:
goed bezig Chico!kan me voorstellen dat dat een goed gevoel geeft! was het nog gelukt met de opdracht?
DaD in de trein inmiddels?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:44 schreef _aurum_ het volgende:
Vik slapen de katten bij jou op je kamer? Want volgens mij word je best vaak wakker van ze
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:57 schreef Viking84 het volgende:
[WIN] Boekenweek is Boekenprijsvragenweek op FOK!Ik win ook eens wat!
Nee! Ik vind het best wel knapquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
kende je die dude nog niet?
Hij doet ook 'A whole new world' in z'n eentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |