Die wilde ik ook altijd toen ik jong wasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
.....doet me een beetje denken aan jongeren in zo'n 45km/uur karretje op de een of andere manier...
Oh, die doen we ook weleensquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weebee Tink! Mooi dat het lekker wasJij doet gewoon nuchtere Pilates zonder 'je bevindt je nu op een prachtig warm strand'-verhaaltjes
Denk het wel, en mijn man fietst echt wel harder dan 15, dus dan kan hij ook eens gewoon tempo maken als we samen op pad zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nog best een verschil ook nog, 15 of 23 kilometer per uur. Zou je dan ook mobieler worden, zeg maar? Op langere afstanden? Of dat dan niet?
Ok, ik geef het toe. Ik ben echt heel slecht in met krukken lopen.quote:
Ik begrijp dat het niet heel ontspannend werkt voor je?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, die doen we ook weleensOp het einde, als ontspanning
Da's dan wel nice! Zou je hem deels vergoed kunnen krijgen denk je?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
Denk het wel, en mijn man fietst echt wel harder dan 15, dus dan kan hij ook eens gewoon tempo maken als we samen op pad zijn.
Het zal me ook op veel heen en weer ritjes zomaar een half uurtje schelen
Nee denk het niet, scootmobiels krijg je in natura omdat de gemeente een deal heeft met een leverancier die een loods vol heeft staan met die dingen. De gemeente gaat dus niet dokken voor een nieuwe.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het niet heel ontspannend werkt voor je?![]()
Ik denk aan het begin altijd "lalala. Mag ik al weg". Maar na een tijdje raakte ik echt in een soort ontspanningsroesje
[..]
Da's dan wel nice! Zou je hem deels vergoed kunnen krijgen denk je?
Hebben alle scootmobielbezitters in jouw gemeente dan ook dezelfde scootmobiel?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nee denk het niet, scootmobiels krijg je in natura omdat de gemeente een deal heeft met een leverancier die een loods vol heeft staan met die dingen. De gemeente gaat dus niet dokken voor een nieuwe.
Maar ik heb wel even de tijd om te sparen, de scoot die ik nu heb doet het nog wel een tijdje en hij kost nog geen 2000 euro. (en wie weet is er tegen de tijd dat ik gespaard heb wel een nog leukere ergens) Ik kan natuurlijk wel in de tussentijd eens om tafel met de leverancier zelf
Lol nee, de meesten hebben een lelijkere, kleinere en minder snelle. Dit model mag de leverancier eigenlijk niet meer verstrekken wegens te duur, dus hier komen geen nieuwen van, maar deze hadden ze nog staan en ze vonden dat ik een beetje een robuustere en snellere moest dan "die oudjes".quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hebben alle scootmobielbezitters in jouw gemeente dan ook dezelfde scootmobiel?
En terecht!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:08 schreef MarMar het volgende:
[..]
Lol nee, de meesten hebben een lelijkere, kleinere en minder snelle. Dit model mag de leverancier eigenlijk niet meer verstrekken wegens te duur, dus hier komen geen nieuwen van, maar deze hadden ze nog staan en ze vonden dat ik een beetje een robuustere en snellere moest dan "die oudjes".
Ohzo! Ja veel vragen, maar ik vraag me wel eens af hoe dat allemaal zit enzoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nee denk het niet, scootmobiels krijg je in natura omdat de gemeente een deal heeft met een leverancier die een loods vol heeft staan met die dingen. De gemeente gaat dus niet dokken voor een nieuwe.
Maar ik heb wel even de tijd om te sparen, de scoot die ik nu heb doet het nog wel een tijdje en hij kost nog geen 2000 euro. (en wie weet is er tegen de tijd dat ik gespaard heb wel een nog leukere ergens) Ik kan natuurlijk wel in de tussentijd eens om tafel met de leverancier zelf
Vraag of je er eentje mag lenen, dan kom je er ook es uitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En terecht!
Ik kan binnenkort wel eens wat onderzoek gaan doen naar de scootmobielpopulatie in mijn gemeente. Er rijden bij mij in de buurt nogal wat van die dingen rond en daar heb ik een uitstekend uitzicht op vanaf mijn balkon.
En ik heb nou niet heel veel andere dingen te doen ofzo.
Nouja, ik kan niet zoveel doen. En dat is vrij vervelend.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee Henk, je verveelt je echt het gompes, of nie?Hopelijk kan je snel weer sprintjes trekken
Hehehehe, er staat er hier wel eens eentje in de hal onbewaakt. Zal ik gaan joyriden?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:15 schreef MarMar het volgende:
[..]
Vraag of je er eentje mag lenen, dan kom je er ook es uit
Met het sleuteltje erin? Dat is vragen om een joyridequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nouja, ik kan niet zoveel doen. En dat is vrij vervelend.
Gelukkig heb ik wel genoeg boeken en tijdschriften enzo, maar dan nog steeds. Ik ben zo afhankelijk van anderen, dat is rete irritant.
Maar nog maar 5,5 weken in het gips.
[..]
Hehehehe, er staat er hier wel eens eentje in de hal onbewaakt. Zal ik gaan joyriden?
Kan ik me wel voorstellen ja! Desalniettemin vind ik je beschrijvingen van wat je doet/wilt doen nu je 'toch niks beters te doen hebt' best grappigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nouja, ik kan niet zoveel doen. En dat is vrij vervelend.
Gelukkig heb ik wel genoeg boeken en tijdschriften enzo, maar dan nog steeds. Ik ben zo afhankelijk van anderen, dat is rete irritant.
Maar nog maar 5,5 weken in het gips.
[..]
Hehehehe, er staat er hier wel eens eentje in de hal onbewaakt. Zal ik gaan joyriden?
Oh, je bent lekker helder vandaag!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:38 schreef _Calimero_ het volgende:
Thuis!
Gezellige avond gehad!
Ben t hele weekend niet online, want voeding laptop ligt nog op werk en laptop is zo goed als leeg.. tot volgende week dus
Lowcarbstamppot maken! Met zuur- of boerenkool, of andijvie erdoor, en een lekker balletje van Francis erbij (en jus)...Of gewoon opeten met paddestoelen/wijnjus, eigenlijk kan je er hetzelfde mee doen als met aardappelpuree. Nouja, kroketjes maken hebben we hier nog niet geprobeerdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Laureline, wat kan ik met een kliekje knolselderijpuree?
Ik zou misu proberenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:05 schreef Viking84 het volgende:
Hier zijn nog twee boterhammen bij gekomen, een beker anijsmelk en zometeen ga ik een waterijsje eten en vanavond ga ik gewoon tiramusi eten.
Het is ingeleverd, op tijd, maar daar is ook alles mee gezegd. Ben er niet echt tevreden mee.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:33 schreef Blurred86 het volgende:
goed bezig Chico!kan me voorstellen dat dat een goed gevoel geeft! was het nog gelukt met de opdracht?
DaD in de trein inmiddels?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:44 schreef _aurum_ het volgende:
Vik slapen de katten bij jou op je kamer? Want volgens mij word je best vaak wakker van ze
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:57 schreef Viking84 het volgende:
[WIN] Boekenweek is Boekenprijsvragenweek op FOK!Ik win ook eens wat!
Nee! Ik vind het best wel knapquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
kende je die dude nog niet?
Hij doet ook 'A whole new world' in z'n eentje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijst:
O: boterham sandwichspread, beschuit paard, beker melk
S: hardlopen
T: 450 gr kwark
L: gekookt eitje, appel, boterham kaas
T's: sinaasappel, cafe noir, blokje choco, wortels
D: Uit eten bij de pizzaria, fantasie van de chef, dus weet niet welke pizza
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Hardloopgeneuzel:Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijst:
O: boterham sandwichspread, beschuit paard, beker melk
S: hardlopen
T: 450 gr kwark
L: gekookt eitje, appel, boterham kaas
T's: sinaasappel, cafe noir, blokje choco, wortels
D: Uit eten bij de pizzaria, fantasie van de chef, dus weet niet welke pizza@ hardloopgeneuzel.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:49 schreef Mini_rulez het volgende:
HPKW, als ik jou zo hoor moet ik een beetje aan Rear Window denken.
Die heeft een kin...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die dude komt hoog met z'n stem!Leuk gedaan! Trip down memory lane!
Die moest ik googlen!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:49 schreef Mini_rulez het volgende:
HPKW, als ik jou zo hoor moet ik een beetje aan Rear Window denken.
Wat mini zegt!quote:Rot dat het niet goed gaat met je moeder Puff.Hopelijk kun je haar helpen maar je kunt mensen ook niet altijd van elke fout behoeden, soms doen ze toch wat ze zelf willen. Zeker ouders niet trouwens.
LB beterschap!
Succes met je scriptiehel!quote:Verder dan dit topic heb ik niet bijgelezen, en nu ga ik maar weer eens aan de scriptie...
Hehehe, herkenbaar.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:06 schreef uniekhoorn het volgende:
![]()
Mijn max was 13.1 km/uur, toen moest ik een groep militairen voorbij![]()
Ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:09 schreef Mini_rulez het volgende:
OMG...Dat neemt gewoon beslissingen over Nederland, enzo.
Ohjee!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Vanmorgen lekker een rondje hardgelopen. Nu ruzie met de Duutser.
Die tegenover de AH? R?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:39 schreef Viking84 het volgende:
Lau, de Koreaanse patatboer is overvallen
.
Ow.....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat ja. Maar ook een beetje:quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:56 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
omg! ik kan niet kiezen tussenen
Ach, je zal ze de kost geven die zullen zeggen "Jamaar het is toch ook niet te vergelijken!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat ja. Maar ook een beetje:en
en
iets met graf en eigen.
ah niet tof! hopelijk duurt de ruzie niet langquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Hihi.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:37 schreef conleche het volgende:
[..]
en
iets met graf en eigen.
Ik denk eigenlijk dat de gemiddelde PVV'er nu roept: "Hehe, wat fijn! eindelijk iemand die al dat cijfertjesgeneuzel onderuitschopt!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:37 schreef conleche het volgende:
[..]
en
iets met graf en eigen.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:36 schreef loveli het volgende:
O lieb, so lang du lieben kannst!
O lieb, so lang du lieben magst!
Die Stunde kommt, die Stunde kommt,
Wo du an Gräbern stehst und klagst.
Und sorge, daß dein Herze glüht
Und Liebe hegt und Liebe trägt,
Solang ihm noch ein ander Herz
In Liebe warm entgegenschlägt!
Liebestraum, gedicht van ene Feligrath (gaat nog verder) en muziek van Liszt. Sinds ik het gedicht ken hou ik het niet goed droog bij de muziek.quote:
Ik ga het straks luisteren want heb nu radio aan, maar denk wel dat ik het mooi vindquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Liebestraum, gedicht van ene Feligrath (gaat nog verder) en muziek van Liszt. Sinds ik het gedicht ken hou ik het niet goed droog bij de muziek.
Hier de mooiste uitvoering (vind ik, want Rubinstein-fan).
Mark zag politie voor de deur staan daar en hij hoorde mensen in de AH het erover hebben.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:56 schreef Laureline het volgende:
Hopelijk krijgen ze een gevangenisstraf als ze gepakt worden, en geen taakstraf, want anders ga je zo A met B vergelijken, en iedere persoon is anders!![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:56 schreef Laureline het volgende:
Hopelijk krijgen ze een gevangenisstraf als ze gepakt worden, en geen taakstraf, want anders ga je zo A met B vergelijken, en iedere persoon is anders!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ben ik het volledig mee eens. Appels LIJKEN niet eens op koeien.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:07 schreef sigme het volgende:
Zolang er maar geen appels met koeien vergeleken worden, dat vind ik té ver gaan!
Het wachten is op XM die deze stelling visueel ontkracht.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ben ik het volledig mee eens. Appels LIJKEN niet eens op koeien.
Kun je lang wachten, dit weekendquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Het wachten is op XM die deze stelling visueel ontkracht.
I helpz!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:22 schreef loveli het volgende:
Noes, dan lijken appels echt niet op koeien.
is dat gemeten met een tang of heb je op een tanita weegschaal gestaan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:15 schreef Perruche het volgende:
Ok. Confronterend +1.
Vetpercentage 39% () BMI 24.4 en buik = te dik, is zet geen nummers neer
Met zo'n weegschaal heb ik ook een keer gehad. Die zei dat mijn vertpercentage 48% was ofzo. Nu mag er best wel 5 kilo vanaf, maar een vetpercentage van 48% weiger ik te geloven.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
is dat gemeten met een tang of heb je op een tanita weegschaal gestaan?
Als het 't laatste is, dan moet je je er niks van aantrekken. Prut meet methode is.
Zelfs een glaasje water drinken verandert je vet % al
Kijk, dat heeft je nichtje goed bedacht!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:36 schreef loveli het volgende:
Ikids. Nichtje: "Als je dat leuke t-shirt aantrekt met een spijkerrokje, dan denkt iedereen dat we zusjes zijn."
Ze is 14, ik niet meerNu nog even een goed rokje scoren.
BMI van 26,5 toen, dus dat heel erg obees vond ik wel meevallen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:44 schreef Viking84 het volgende:
Nou dan moet je wel heel obees zijn, wil je voor bijna de helft uit vet bestaan!.
Half!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Met zo'n weegschaal heb ik ook een keer gehad. Die zei dat mijn vertpercentage 48% was ofzo. Nu mag er best wel 5 kilo vanaf, maar een vetpercentage van 48% weiger ik te geloven.
Ik moest het googelen! Mijn first guess was een autoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zoo, vriendlief heeft echt een supermooie bialetti (elegance) gekocht!
Crunchy mot die ik aanvankelijk aanzag voor een stukje houtquote:
Ik neem aan dat ze gokte op de overleden resident van mijn administratielaatjequote:
Met zo'n ding met je voeten op een soort weegschaal en iets vasthouden gestrekt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:25 schreef Blurred86 het volgende:
puff![]()
beterschap LB!
hoe was je vetpercentage gemeten perruche? meeste methodes zijn niet erg betrouwbaar
Hm.... nou ja, vriendin van mij heeft 31% en die is wel echt een stuk dunner. Dus zou best kunnen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
is dat gemeten met een tang of heb je op een tanita weegschaal gestaan?
Als het 't laatste is, dan moet je je er niks van aantrekken. Prut meet methode is.
Zelfs een glaasje water drinken verandert je vet % al
Join the club.....quote:
Awwquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Join the club.....
Ik dacht dat die hele golf al geweest was, was juist helemaal trots dat mijn weerstand blijkbaar zo goed was, maar helaas. Had vanochtend een aleve genomen tegen de buik- en hoofdpijn, voelde me weer kiplekker maar nu is ie weer uitgewerkt en valt t toch tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |