Een vriendin van mij deed verloskunde, en een deel van de studenten daar zei ook wel een paar glaasjes te zullen drinken als ze zwanger zouden zijnquote:Op zondag 27 maart 2011 16:26 schreef Rituals het volgende:
MarMar en Uniek.
Ik ben aan het leren voor m'n tentamen en kom dit tegen:
'46% van de zwangeren drinkt alcohol (32% na weten van zwangerschap)'. Schrik ik van.
ik weet niet wat het was. Misschien dat het weekend voor ze was, ze waren in ieder geval erg jolig!quote:Op zondag 27 maart 2011 16:49 schreef LadyBlack het volgende:
Champagne in het vliegtuig aangeboden?die waren ook vrolijk door het weer zeker?
Ik moet het toch vragen: waarom zit jij met dit mooie weer topics van 3 jaar terug te lezen?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben even topics van 3 jaar geleden aan het teruglezen. Kom mooie buikjes van Co tegen enzo
![]()
.
Oh ik wilde even iets checken en toen ik eenmaal aan het lezen was, kon ik niet meer stoppenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik moet het toch vragen: waarom zit jij met dit mooie weer topics van 3 jaar terug te lezen?
Ik heb een heerlijk dagje! De hele tijd gerommeld in de tuin, in de zon, net de ramen gelapt in de zon en nu ga ik koken voor een vriendinnetje die komt eten. Ik ben echt zoveel blijer in de lente/zomer!
Datte!!! Ik ben heul benieuwd en ga jullie blog zeker volgen!!quote:Op zondag 27 maart 2011 17:18 schreef LadyBlack het volgende:
Phaidra, jullie gaan gewoon bijna!Voor ik straks te laat ben: alvast een héél fijne vakantie gewenst!!
Ja ik vond het wel grappig! Ik heb er churros gegetenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Lief van jullie
Zwarte markt is gaar he?![]()
Moet even googlen op die katjes... moment....
Lief!
da's vast geen groet, zo met dat pootje
quote:Op zondag 27 maart 2011 11:20 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat altijd zo in de klas. Ik had toen ook nog een snor.
Ik zou geen goeie juf zijn want ik zou anoniem twitteren dat het een lelijke puistenkop is die niet kan zoenen.
die's cutequote:Op zondag 27 maart 2011 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is even je hoofd in de zon steken een optie? Kop koffie in de tuin ofzo, even opladen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |