mehe. die is ook best dik. wacht, ik ga t even twitteren.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:06 schreef loveli het volgende:
En als jij 'em zelf niet post doe ik het!![]()
[ afbeelding ]
ik had er wel eentje toen ik 16 was, voornamelijk omdat ik nog wel eens tien kilometer met een lekke band door de regen had moeten lopen, en mn broertje wel eens piepend met een astma aanval langs de weg stond, en toen kreeg ik er ook eentje.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:09 schreef loveli het volgende:
Toen ik op school zat bstonden er nog geen mobiele telefoons.
Toen ik ging studeren was het hip om geen mobiele telefoon te hebben. Ik kreeg op mijn 20e verjaardag zo'n blauwe kpn koelkast, omdat mijn moeder me nooit kon bereikenquote:Op zondag 27 maart 2011 11:09 schreef loveli het volgende:
Toen ik op school zat bstonden er nog geen mobiele telefoons.
Ik moet de trein van 6:46, maar het station is nog best een stuk fietsen. Ik heb echt géén zin in die hele dag.quote:Op zondag 27 maart 2011 10:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik moet ook bíjna zo vroeg... verbinding met Nijmegen is slecht, moet om tien voor zeven de trein. Ik hoop maar dat we er een leuke dag voor terugkrijgen!
ik heb de zomertijd dit weekend overwonnen door een fucked-up slaapritme: vrijdag 2.30 naar bed, zaterdag 16.00 wakker, zaterdag 4.40 zomertijd slapen, zondag 8.30 zomertijd weer op. voel me nu wel prima fit eigenlijk!
nah ik heb net echt keihard gejanktquote:Op zondag 27 maart 2011 11:22 schreef anna82 het volgende:
[..]
Toen ik ging studeren was het hip om geen mobiele telefoon te hebben. Ik kreeg op mijn 20e verjaardag zo'n blauwe kpn koelkast, omdat mijn moeder me nooit kon bereiken
Vind dat je er nuchter mee omgaat Kwak. Misschien kan het beleid door alle docenten beter worden toegepast!
quote:Op zondag 27 maart 2011 11:20 schreef conleche het volgende:
Ik zou geen goeie juf zijn want ik zou anoniem twitteren dat het een lelijke puistenkop is die niet kan zoenen.
er vroeg er laatst een in de les "heeft u twitter mevrouw"? en ik weet dat er getweet wordt over klasgenootjes etc., heb weleens een telefoon afgenomen en foto's van de les en video's van klasgenoten laten verwijderen. dus ik deed nu eens een search op mijn eigen achternaam....quote:Op zondag 27 maart 2011 11:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moet de trein van 6:46, maar het station is nog best een stuk fietsen. Ik heb echt géén zin in die hele dag.
Lastige situatie, trouwens. Weten je leerlingen dat jij die tweets leest?
hahahahahahahahahaquote:Op zondag 27 maart 2011 11:20 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat altijd zo in de klas. Ik had toen ook nog een snor.
Ik zou geen goeie juf zijn want ik zou anoniem twitteren dat het een lelijke puistenkop is die niet kan zoenen.
Dat kan ik me heel goed voorstellen! Als ik nu terugdenk aan hoe wij vroeger over sommige docenten spraken, dat kon echt niet. Alleen hadden onze beperkte puberbreinen dat toen niet door. Het is ongetwijfeld een beperkt, dom joch. Edit: wat Laureline zegt dus!!quote:Op zondag 27 maart 2011 11:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nah ik heb net echt keihard gejanktgewoon omdat t maar niet lukt met die rotklas, en omdat mn lijf mn zwakste kant is...
Ja maar dat is het punt he, dat beperkte puberbrein.... je weet dat je zelf ook (enigzins, ik was echt nóóit zo grof) zo in elkaar stak. Er waren zoveel docenten die je minstens een paar keer per week een eikel of een trut vond. Zo hoorde dat gewoon ofzo.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:33 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen! Als ik nu terugdenk aan hoe wij vroeger over sommige docenten spraken, dat kon echt niet. Alleen hadden onze beperkte puberbreinen dat toen niet door. Het is ongetwijfeld een beperkt, dom joch.
Ik vind ook dat hij om dat kk een paar dagen mag meelopen op de oncologie-afdeling van willekeurig welk ziekenhuis!
in dat geval neusspray en drinken/slikken.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:33 schreef LadyBlack het volgende:
Mwa, ik denk dat t verkoudheid is, heb ook een zere keel en had verhoging gisteren...
Maar t is irritant
Je woont ook wel in de stad daarvoor vrees ik, met dat geuzenprogrammaquote:Op zondag 27 maart 2011 11:41 schreef Laureline het volgende:
Als je de pubers hoort die onder ons raam doorlopen in hun pauze, dat is niet te geloven: die zeggen werkelijk voor ie-der woord kankah! Ik vrees dat er weinig meer aan te doen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |