abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? zondag 27 maart 2011 @ 11:50:39 #226
70532 loveli
N
pi_94668646
quote:
10s.gif Op zondag 27 maart 2011 11:41 schreef Laureline het volgende:
Als je de pubers hoort die onder ons raam doorlopen in hun pauze, dat is niet te geloven: die zeggen werkelijk voor ie-der woord kankah! Ik vrees dat er weinig meer aan te doen is.
Verhuizen. Ik heb een collega die om het andere woord "kanker" of "tering" zegt en het is echt een heel lieve ADO-hooliganfan. Het klinkt ook niet onaardig als 'ie het zegt.
Als ik Ajax-fan was geweest had ik misschien anders over hem gedacht. En hij over mij.
crap in = crap out
pi_94668695
Ze hebben geloof ik geen idee meer wat dat woord nu eigenlijk betekent!
  zondag 27 maart 2011 @ 11:53:41 #228
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94668717
quote:
10s.gif Op zondag 27 maart 2011 11:41 schreef Laureline het volgende:
Als je de pubers hoort die onder ons raam doorlopen in hun pauze, dat is niet te geloven: die zeggen werkelijk voor ie-der woord kankah! Ik vrees dat er weinig meer aan te doen is.
Ik kijk Dames in de Dop en heb naar Oh oh Cherso gekeken, en ik zit nog steeds met open mond te kijken hoe ongelooflijk veel die schelden en dan met name met kankah ja :o Echt héél erg vind ik dat.

MarMar, dank :) neusspray heb ik niet helaas, maar drinken is sowieso wel een goeie, dat vergeet ik nog wel eens :')
pi_94668728
Zo, net wakker.zelfs zonder zomertijd is het een unicum dat ik zo lang alaap, en ik had me nog wel een keer kunnen omdraaien, maar was bang dan vanavond biet meer te slapen..
pi_94668839
Het is trouwens wel echt heerlijk he! Mijn schoonouders zijn naar huis, ik werd wakker in mijn eigen bed naast mijn knappe kerel en nu gaan we lekker ontbijten op ons balkon in de zon. O+
  Vis een optie? zondag 27 maart 2011 @ 11:59:56 #231
70532 loveli
N
pi_94668869
Hij is weer lief?
crap in = crap out
pi_94668930
Oh, en kwak, leuk je weer eens te zien, maar sorry, heb geen tips!
pi_94669172
Morningggg, wat een heerlijk weer O+ Zo maar even lekker brunchen op een terrasje :7
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 27 maart 2011 @ 12:28:32 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94669623
Heb Windows opnieuw op m'n laptop gezet en nu is 'ie weer zo lekker snel! O+. Liep om de haverklap vast, heel irritant.
Niet meer actief op Fok!
pi_94669645
ik heb echt heerlijk geslapen O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zondag 27 maart 2011 @ 12:30:49 #236
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_94669674
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 11:53 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik kijk Dames in de Dop en heb naar Oh oh Cherso gekeken, en ik zit nog steeds met open mond te kijken hoe ongelooflijk veel die schelden en dan met name met kankah ja :o Echt héél erg vind ik dat.

MarMar, dank :) neusspray heb ik niet helaas, maar drinken is sowieso wel een goeie, dat vergeet ik nog wel eens :')
zout oplossen in kokend water en laten afkoelen. als je geen spray hebt kun je t ook opsnuiven uit een bakje. helpt écht
Kwak
pi_94669675
Morning!

Wilde gaan sporten maar was helemaal vergeten dat het zomertijd was :') dus nu een uur te laat voor mijn les, kansloos!

Nu ga ik morgen avond, en zometeen lekker naar het Amsterdamse bos fietsen met vriendje.
pi_94669912
quote:
Op zondag 27 maart 2011 11:59 schreef loveli het volgende:
Hij is weer lief?
Hij is het altijd, maar nu vind ik het ook weer. Hij begreep mijn schoonouder problematiek en nu komen ze niet langer dan 1 nacht. Willen ze langer in ons huis verblijven, dan mag dat. Als wij op vakantie zijn.

En hij heeft alle spullen op de juiste plek teruggezet.

Hoe gaat het met jouw iemand in het bijzonder?
pi_94669972
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 12:40 schreef anna82 het volgende:

[..]

Hij is het altijd, maar nu vind ik het ook weer. Hij begreep mijn schoonouder problematiek en nu komen ze niet langer dan 1 nacht. Willen ze langer in ons huis verblijven, dan mag dat. Als wij op vakantie zijn.

Wat fijn! ^O^

Hopelijk zijn zijn ouders niet boos erover :)
pi_94670222
Kwak - ik heb het ook gehad met leerlingen. Las ik op twitter "Die kkrazztwizzle is echt kkstreng, wat een kutwijf, weer eruit gestuurd" . Wat dat betreft is er geen verschil tussen 2MAVO en 2GYM :') . Ik heb toen besloten niet meer op twitter mee te lezen. Vroeger werden die dingen op briefjes en in agenda's geschreven, nu op twitter. Het is nagenoeg nooit persoonlijk bedoeld, het is gewoon wat je doet als je veertien bent, zeiken over leraren in harde taal. Behalve als ik vermoed dat er gepest wordt o.i.d. is mijn beleid het maar gewoon niet te lezen en het lekker hun manier van onderling communiceren te laten zijn.

Als ik telefoons zie neem ik ze natuurlijk in (in de bovenbouw waarschuw ik 1 keer, in de onderbouw niet). Beleid op school is dat ze dan de telefoon na een week weer kunnen ophalen bij de administratie.
pi_94670259
En bij schelden met kanker in mijn lokaal mogen mijn leerlingen een presentatie geven over kanker. In het Engels. Die ze dan die middag in hun eigen tijd in mijn lokaal voorbereiden. Van minstens tien minuten. In hun eentje. Uit het hoofd.
  Vis een optie? zondag 27 maart 2011 @ 12:51:24 #242
70532 loveli
N
pi_94670263
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 12:40 schreef anna82 het volgende:

[..]

Fijn O+
quote:
O+ *)
crap in = crap out
pi_94670555
quote:
Op zondag 27 maart 2011 12:51 schreef loveli het volgende:

[..]

O+ *)
Ook fijn! Heel! O+

Wat een fijne dag is het!
  zondag 27 maart 2011 @ 13:04:19 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94670666
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 12:51 schreef Razztwizzle het volgende:
En bij schelden met kanker in mijn lokaal mogen mijn leerlingen een presentatie geven over kanker. In het Engels. Die ze dan die middag in hun eigen tijd in mijn lokaal voorbereiden. Van minstens tien minuten. In hun eentje. Uit het hoofd.
^O^.

Verder ben ik het wel met jou eens, denk ik. Een collega van mij zei een keer tegen me dat ik niets van wat leerlingen zeiden persoonlijk moest opvatten. Zij kennen mij immers niet, dus ze ageren tegen mij als docent, niet als persoon en het is dan het gemakkelijkst om een docent te pakken op zijn of haar zwakte. Dat doen pubers nu eenmaal, deden wij vroeger ook.

Ik vraag me wel af of het te doen is om 30 leerlingen hun telefoons te laten inleveren aan het einde van de les. Dat zorgt voor veel oponthoud en dan moeten ze hem aan het einde van de les ook weer terug krijgen :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 27 maart 2011 @ 13:07:42 #245
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_94670751
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 13:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

^O^.

Verder ben ik het wel met jou eens, denk ik. Een collega van mij zei een keer tegen me dat ik niets van wat leerlingen zeiden persoonlijk moest opvatten. Zij kennen mij immers niet, dus ze ageren tegen mij als docent, niet als persoon en het is dan het gemakkelijkst om een docent te pakken op zijn of haar zwakte. Dat doen pubers nu eenmaal, deden wij vroeger ook.

Ik vraag me wel af of het te doen is om 30 leerlingen hun telefoons te laten inleveren aan het einde van de les. Dat zorgt voor veel oponthoud en dan moeten ze hem aan het einde van de les ook weer terug krijgen :').
het is een groepje van 6 of 7 die t doen tijdens de les. de rest doet t helemaal niet, dus dat valt wel te overzien. ze mogen t inleveren, maar ze kunnen m ook gewoon in hun tas houden... als ik ze pak is t echter inleveren. punt.
Kwak
pi_94670803
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 13:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

^O^.

Nog een reden om dan eind van de dag ophalen en niet eind van de les :) Hele dag zonder telefoon vinden ze vast erg.
pi_94670880
Nou moet ik zeggen dat het niet zo vaak gebeurt bij ons, omdat ze dus weten dat ze bij betrappen de telefoon een hele week kwijt zijn. Inclusief simkaart, die mogen ze er niet even gauw uithalen om in een reservetelefoon (jaja :') die hebben ze) te stoppen.

Ik heb brugklassers met een iPhone en een Blackberry :X

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2011 13:13:00 ]
  zondag 27 maart 2011 @ 13:13:13 #248
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_94670900
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 13:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou moet ik zeggen dat het niet zo vaak gebeurt bij ons, omdat ze dus weten dat ze bij betrappen de telefoon een hele week kwijt zijn. Inclusief simkaart, die mogen ze er niet even gauw uithalen om in een reservetelefoon (jaja :') die hebben ze) te stoppen.
vorig jaar was t nog een week innemen inderdaad, maar daar kwam zoveel ruzie over, ook met ouders, dat ze ermee gestopt zijn...
Kwak
  Vis een optie? zondag 27 maart 2011 @ 13:14:22 #249
70532 loveli
N
pi_94670924
Sommige ouders :')

M'n nichtje was haar foon 4 maanden kwijt wegens wangebruik, ingenomen door haar ouders.
crap in = crap out
pi_94671469
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 20:37 schreef Chicolate het volgende:
Hoe lang zou je moeten 'herstellen' na het lopen van de vierdaagse? Hij stopt op donderdag, zou ik maandag alweer in staat zijn tot korte wandeltochten?
Spuit 11 ook nog even.
Bij mij viel het wel mee, heb een jaar of 9 terug de 50 gelopen, blaren vielen mee (lang leve sporttape!) en mijn grootste probleem was de pijn aan mijn heup de laatste dag.
De dag na de 4daagse ben ik op scoutingkamp gegaan en was ik vooral ontzettend stijf, maar verder eigenlijk nergens meer last van gehad. :)
Mijn advies: zorg voor genoeg training vooraf en genoeg nachtrust tijdens en na de 4daagse. Owja, en goed materiaal. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')