Verhuizen. Ik heb een collega die om het andere woord "kanker" of "tering" zegt en het is echt een heel lieve ADO-hooliganfan. Het klinkt ook niet onaardig als 'ie het zegt.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:41 schreef Laureline het volgende:
Als je de pubers hoort die onder ons raam doorlopen in hun pauze, dat is niet te geloven: die zeggen werkelijk voor ie-der woord kankah! Ik vrees dat er weinig meer aan te doen is.
Ik kijk Dames in de Dop en heb naar Oh oh Cherso gekeken, en ik zit nog steeds met open mond te kijken hoe ongelooflijk veel die schelden en dan met name met kankah jaquote:Op zondag 27 maart 2011 11:41 schreef Laureline het volgende:
Als je de pubers hoort die onder ons raam doorlopen in hun pauze, dat is niet te geloven: die zeggen werkelijk voor ie-der woord kankah! Ik vrees dat er weinig meer aan te doen is.
zout oplossen in kokend water en laten afkoelen. als je geen spray hebt kun je t ook opsnuiven uit een bakje. helpt échtquote:Op zondag 27 maart 2011 11:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kijk Dames in de Dop en heb naar Oh oh Cherso gekeken, en ik zit nog steeds met open mond te kijken hoe ongelooflijk veel die schelden en dan met name met kankah jaEcht héél erg vind ik dat.
MarMar, dankneusspray heb ik niet helaas, maar drinken is sowieso wel een goeie, dat vergeet ik nog wel eens
Hij is het altijd, maar nu vind ik het ook weer. Hij begreep mijn schoonouder problematiek en nu komen ze niet langer dan 1 nacht. Willen ze langer in ons huis verblijven, dan mag dat. Als wij op vakantie zijn.quote:
Wat fijn!quote:Op zondag 27 maart 2011 12:40 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hij is het altijd, maar nu vind ik het ook weer. Hij begreep mijn schoonouder problematiek en nu komen ze niet langer dan 1 nacht. Willen ze langer in ons huis verblijven, dan mag dat. Als wij op vakantie zijn.
En hij heeft alle spullen op de juiste plek teruggezet.
Hoe gaat het met jouw iemand in het bijzonder?
Fijnquote:Op zondag 27 maart 2011 12:40 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hij is het altijd, maar nu vind ik het ook weer. Hij begreep mijn schoonouder problematiek en nu komen ze niet langer dan 1 nacht. Willen ze langer in ons huis verblijven, dan mag dat. Als wij op vakantie zijn.
En hij heeft alle spullen op de juiste plek teruggezet.
quote:Hoe gaat het met jouw iemand in het bijzonder?
quote:Op zondag 27 maart 2011 12:51 schreef Razztwizzle het volgende:
En bij schelden met kanker in mijn lokaal mogen mijn leerlingen een presentatie geven over kanker. In het Engels. Die ze dan die middag in hun eigen tijd in mijn lokaal voorbereiden. Van minstens tien minuten. In hun eentje. Uit het hoofd.
het is een groepje van 6 of 7 die t doen tijdens de les. de rest doet t helemaal niet, dus dat valt wel te overzien. ze mogen t inleveren, maar ze kunnen m ook gewoon in hun tas houden... als ik ze pak is t echter inleveren. punt.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Verder ben ik het wel met jou eens, denk ik. Een collega van mij zei een keer tegen me dat ik niets van wat leerlingen zeiden persoonlijk moest opvatten. Zij kennen mij immers niet, dus ze ageren tegen mij als docent, niet als persoon en het is dan het gemakkelijkst om een docent te pakken op zijn of haar zwakte. Dat doen pubers nu eenmaal, deden wij vroeger ook.
Ik vraag me wel af of het te doen is om 30 leerlingen hun telefoons te laten inleveren aan het einde van de les. Dat zorgt voor veel oponthoud en dan moeten ze hem aan het einde van de les ook weer terug krijgen.
Nog een reden om dan eind van de dag ophalen en niet eind van de lesquote:Op zondag 27 maart 2011 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Verder ben ik het wel met jou eens, denk ik. Een collega van mij zei een keer tegen me dat ik niets van wat leerlingen zeiden persoonlijk moest opvatten. Zij kennen mij immers niet, dus ze ageren tegen mij als docent, niet als persoon en het is dan het gemakkelijkst om een docent te pakken op zijn of haar zwakte. Dat doen pubers nu eenmaal, deden wij vroeger ook.
Ik vraag me wel af of het te doen is om 30 leerlingen hun telefoons te laten inleveren aan het einde van de les. Dat zorgt voor veel oponthoud en dan moeten ze hem aan het einde van de les ook weer terug krijgen.
vorig jaar was t nog een week innemen inderdaad, maar daar kwam zoveel ruzie over, ook met ouders, dat ze ermee gestopt zijn...quote:Op zondag 27 maart 2011 13:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou moet ik zeggen dat het niet zo vaak gebeurt bij ons, omdat ze dus weten dat ze bij betrappen de telefoon een hele week kwijt zijn. Inclusief simkaart, die mogen ze er niet even gauw uithalen om in een reservetelefoon (jajadie hebben ze) te stoppen.
Spuit 11 ook nog even.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:37 schreef Chicolate het volgende:
Hoe lang zou je moeten 'herstellen' na het lopen van de vierdaagse? Hij stopt op donderdag, zou ik maandag alweer in staat zijn tot korte wandeltochten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |