Ah arme kittensquote:Op zondag 27 maart 2011 14:09 schreef Swietje het volgende:
Ooh hopelijk valt 't idd mee trutje.![]()
De kittens drinken niet goed, vandaar dat ik nog geen foto's heb.. Ze moeten nu om de 2 uur met een pipetje bijgevoerd worden maar ze groeien nog niks.![]()
De zon schijnt dus ik ga lekker in de tuin zitten.
Mijn associatieve brein komt hiermee op de proppen:quote:Op zondag 27 maart 2011 14:47 schreef Siral het volgende:
lijstjeee
O: kaiserbroodje met leverkaas/aarbeitjes, kopje koffie/scheutje halfvolle melk
S: 30 day shred level 1 (piece of cake lol, had het zwaarder verwacht)
L: 250 ml melk, 35 gr brinta, beetje honing
T: appel, glas optimel drink limoen
D: kaasfondue
quote:Op zondag 27 maart 2011 14:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn associatieve brein komt hiermee op de proppen:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik op 1400 kom.. ik weet niet wat die kaasfondue gaat doen, maar mij kennende hou ik me uiteindelijk toch wel in, ik heb geschat op 700 kcal voor de kaasfondue. (zo min mogelijk stokboord, veel groente)quote:Op zondag 27 maart 2011 14:59 schreef loveli het volgende:
Pro- of contra-ana, ik ben pro gezonde vetjes, groentes, eiwitten en complexe carbs. Leverkaas zit vit A in, dus approved. Aardbeien en appel, ook approved. Brinta enzo ook. Wat missen we nog? Het draait niet alleen om de kcals, maar in welke voedingswaarde de kcals verpakt zijn. Kaasfondue kan de kcals goedmaken, maar niet je vitaminebehoefte.
Misschien kan iemand ff optellen hoeveel kcals je eet? Echt veel is het niet.
quote:Op zondag 27 maart 2011 12:51 schreef Razztwizzle het volgende:
En bij schelden met kanker in mijn lokaal mogen mijn leerlingen een presentatie geven over kanker. In het Engels. Die ze dan die middag in hun eigen tijd in mijn lokaal voorbereiden. Van minstens tien minuten. In hun eentje. Uit het hoofd.
Oh echt, wat leuk!quote:
Arggggquote:Op zondag 27 maart 2011 15:21 schreef loveli het volgende:
For pete's sake, waarom zit er zoveel gevoel in een kleine teen? Iets met een deur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |