http://www.factumadvies.nl/ guess again...quote:Op maandag 28 maart 2011 14:43 schreef Perruche het volgende:
MarMar, ik begrijp je frustratie, maar alle berichten op die vage site zijn zo. En geen een politicus (behalve iemand van de PVV die nooit van "statistiek" gehoord heeft) neemt zoiets serieus heur.
desalniettemin
Wie is de 'je' dan in deze zin?quote:
quote:Gezien je eetpatroon zou ik er minstens 400 mg per dag in stoppen, liefst nog meer.
Dinkel is toch spelt, geen boekweit?quote:
Dat ze adviseren betekent niet dat hun advies ook wordt opgevolgd. Denktanks etc. geven vaak "belachelijk"advies, onhaalbaar, controversieel, etc. Om alle mogelijkheden af te gaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
http://www.factumadvies.nl/ guess again...
That's you, babe!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wie is de 'je' dan in deze zin?
[..]
"Er liiiigt tussen Dinkel en Reeeegge en laaaand.."quote:Op maandag 28 maart 2011 15:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haha, verwarring alom.
Ik dacht direct aan de rivier in Twente
Het schooone en nijvere Twehenteeeeequote:Op maandag 28 maart 2011 15:09 schreef loveli het volgende:
[..]
"Er liiiigt tussen Dinkel en Reeeegge en laaaand.."
wh00p!quote:
En aangezien spelt een tarwesoort is en boekweit een héél andere plantesoort, zou ik bij last van gewone tarwe meer resultaat verwachten van uitwijken naar boekweit dan van dinkel/spelt.quote:
Spelt is oude tarwe met weinig opbrengst per aar. Tarwe is doorgefokt graan met veel korrels per aar en wegens enzymen geen bestrijdingsmiddelen nodig, insecten gaan er dood van. Spelt is landbouwtechnisch veel intensiever, maar beter voor de darmen.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:11 schreef sigme het volgende:
[..]
En aangezien spelt een tarwesoort is en boekweit een héél andere plantesoort, zou ik bij last van gewone tarwe meer resultaat verwachten van uitwijken naar boekweit dan van dinkel/spelt.
Tsja, een heel ander plantje, dat een soort driehoekige harde zaadjes maakt. Die doppen gaan eraf en dan hou je een ook driehoekig korreltje over.quote:
Wij aten het vroeger thuis veel, ik vind het erg lekker, maar eet het zelden nog.quote:De vorm van het boekweitzaad komt sterk overeen met die van beukennootjes, al zijn ze beduidend kleiner, ongeveer 6 mm lang. Het zaad werd tot meel gemalen, hoewel boekweit beslist geen graan is. Boekweit is een 'pseudograan': de zaden, het meel en alle andere afgeleide producten van boekweit bevatten geen gluten.
Boekweitmeel bevat veel magnesium, kalium en fosfor. Het is voedzaam en licht verteerbaar. Tegenwoordig wordt het ook geteeld voor de geneeskunde.
Boekweit lijkt een graanproduct, maar is het dus niet. Het meel ervan kan goed worden gemengd met dat van granen, bijvoorbeeld als basis voor pannenkoeken. Geroosterde boekweitkorrels heten ook wel 'kasha' en zijn bekend uit de Oost-Europese keuken.
Jah right.. ik heb iets teveel ervaring met baggeradviezen die toch opgevolgd worden.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat ze adviseren betekent niet dat hun advies ook wordt opgevolgd. Denktanks etc. geven vaak "belachelijk"advies, onhaalbaar, controversieel, etc. Om alle mogelijkheden af te gaan.
Daarnaast zijn er heel veel overheids-advies organen en er zijn er vast ook die tegenwicht bieden
Oh, gewoon Buchweizen.quote:
Oe, ook naais!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:47 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh nice!
Wij krijgen 230 euro terug van Essenten dat nog wel na zo'n koude winter!
Dat heeft de belastingaangifteinvulman berekend! Nouja ik weet dus niet 100% zeker hoeveel, maar het zal weinig schelen neem ik zo aan, hij is een proquote:Op maandag 28 maart 2011 15:51 schreef Viking84 het volgende:
Hoe weet je nu al dat je wat terug krijgt, Maria?
Geen fijne berekening om zonder rekenmachine te doen, maar wel te doen.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:03 schreef GlowMouse het volgende:
De variantie schat je overal met np(1-p) waarbij p de geschatte kans is. De n is bij elke anders.
Daarna kun je een normale benadering doen en kom je bij 1 op 0.2 +/- 1.96* sqrt(200*0.20*0.80)/200
^^ al zou ik het ws wel snappen als ik m'n boek er nog even bij zou pakkenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:07 schreef MarMar het volgende:
Dat antwoord van Glowmouse is echt chinees voor mij
Klopt inderdaad. De formule moet je er wel bij hebben, maar met afgeronde getallen kom je er ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:04 schreef loveli het volgende:
Aan de vraagstelling/antwoorden te zien is het niet het doel dat je precies uitrekent hoe het zit, maar dat je het begrip betrouwbaarheidsinterval begrijpt en globaal kunt inschatten hoe de range is?
Haha, dat kan!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden hier meer over te horen.
Ik was net ook bij de AH en er hing een bord dat er veel nieuwe producten komen op de groenteafdeling.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben heel a-modieus met sokken in sandalen gegaan. Nachtwacht zal blij zijn te horen dat ie nog even langs de XL mag fietsen, want het hele schap groenten was leeg. Huh?
Alleen twee weken tentamens nu zijn iets minder fijn maar goedquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
Flashback naar een week geleden
Mag ook bij StartPeople niet verder in de procedure voor de BelastingTelefoon.....
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
Flashback naar een week geleden
Mag ook bij StartPeople niet verder in de procedure voor de BelastingTelefoon.....
Dat snapte ik niet zo goed. Ik kon namelijk wel verder gaan voor een functie bij een ander callcentrumquote:Op maandag 28 maart 2011 17:05 schreef Perruche het volgende:
Jammer LB!
Mag je niet door omdat je de test nietn goed had gemaakt of omdat je bij het andere UZB hem ook al had gedaan?
Denk dat de afspraak is dat als iemand de test 1x niet goed heeft afgelegd hij/zij niet meer in aanmerking komt?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat snapte ik niet zo goed. Ik kon namelijk wel verder gaan voor een functie bij een ander callcentrum![]()
Was een afspraak tussen de Belastingdienst en de uitzendbureaus, maar ik snap het belang van de Belastingdienst in deze niet zo goed. Ik heb toch bewezen dat ik daar graag wil werken en dat ik die test goed kan maken!
shiiit ik moet ooknog belasting aangifte doen en wil er eigenlijk ook iemand bij hebben die me kan helpen...quote:Op maandag 28 maart 2011 15:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, ook naais!![]()
Ik krijg wat collegeld terug, en wat van de loonbelasting, en wat van het huusje! Hoeveel dat precies voor mij is weet ik even niet, want hij heeft crea verdeeld over mij + vriendje zodat we optimaal terugkrijgen![]()
En deze meneer is ook freelance boekhouder en kan me misschien helpen met mn financiële meukjes van mn bedrijfje!
Ja dat dacht ik ook, maar die test was een algemene callcenter test, dus ik was echt heel verbaasd toen ze zei dat ik wel in aanmerking kwam voor een functie bij een ander callcentrumquote:Op maandag 28 maart 2011 17:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat de afspraak is dat als iemand de test 1x niet goed heeft afgelegd hij/zij niet meer in aanmerking komt?
Desallniettemin, balen
Niet zo druk makenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:51 schreef Viking84 het volgende:
Godver! Ze zijn echt overal met de weg bezig hier. Heb ik eindelijk een heel fijn hardlooprondje gevonden, gaan ze daar ook bezig vanaf 11 april. Ik ben echt pissig nu.
Is die andere functie ook inbound? Zo ja dan is dat misschien ook wel leuk!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar die test was een algemene callcenter test, dus ik was echt heel verbaasd toen ze zei dat ik wel in aanmerking kwam voor een functie bij een ander callcentrum
?? Zeg je dat ook tegen XM met d'r RPM-muziek? Het is gewoon niet tof als je een relaxte route hebt en je moet dan ineens een stuk gaan omlopen, omdat ze echt OVERAL bezig zijn.quote:
Ik begreep dat het best wel druk is, maar misschien kan je nog wat regelen! Heb je al iemand/iets op het oog? Bellen kan altijd en anders word je misschien wel doorverwezen!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
shiiit ik moet ooknog belasting aangifte doen en wil er eigenlijk ook iemand bij hebben die me kan helpen...
rijkelijk laat natuurlijk
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
?? Zeg je dat ook tegen XM met d'r RPM-muziek? Het is gewoon niet tof als je een relaxte route hebt en je moet dan ineens een stuk gaan omlopen, omdat ze echt OVERAL bezig zijn.
Maar goed, als het goed is heb ik er geen last van.
Dan nog kan bovenstaande afspraak gelden toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar die test was een algemene callcenter test, dus ik was echt heel verbaasd toen ze zei dat ik wel in aanmerking kwam voor een functie bij een ander callcentrum
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op maandag 28 maart 2011 17:14 schreef Tinkepink het volgende:
Waar liggen jouw talenten eigenlijk LB? Ik heb eigenlijk het gevoel dat jij solliciteert op banen die niet echt bij je passen
De andere zijn technisch of outbound....quote:Op maandag 28 maart 2011 17:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is die andere functie ook inbound? Zo ja dan is dat misschien ook wel leuk!
Eh, ja. Dat. Wat heb ik er nou ineens mee te maken?quote:
De gemene deler is dat de zin in sporten wordt verpest door een externe factorquote:Op maandag 28 maart 2011 17:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh, ja. Dat. Wat heb ik er nou ineens mee te maken?.
Doe mij eens vertellen wat er met RPM is? Nieuwe release niet leuk? /nieuwsgierig isquote:Op maandag 28 maart 2011 17:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh, ja. Dat. Wat heb ik er nou ineens mee te maken?.
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja zo, als ik thuis ben. Mobiel posten is irri als je meer dan 1 regel wilt posten.
We kunnen ook Mo erbij halen, die vaak voor d'r beurt ergens van baalt en dat het dan toch mee blijkt te vallenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De gemene deler is dat de zin in sporten wordt verpest door een externe factor.
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:20 schreef loveli het volgende:
[..]
We kunnen ook Mo erbij halen, die vaak voor d'r beurt ergens van baalt en dat het dan toch mee blijkt te vallen
Ik zie jou eerder tussen mensen dan achter een computer en een foon. Ben benieuwd watvoor baan Tink voor jou in gedachten heeft.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De andere zijn technisch of outbound....
Tink, ik weet het echt niet meer, dit leek me een veilige en ook nog wel gezellige optie.
Ik weet iig zeker dat ik niet geschikt ben voor freelance dingen, ik ben erg toe aan regelmaat en zekerheid, hoe saai dat ook mag zijn. Bovendien wilde ik naast de Belastingtelefoon een archief-opleiding gaan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik heb ontdekt dat alle tweets met #wmo op die site terechtkomen, dus ik heb voldoende mogelijkheden om mij af te reageren vooralsnogquote:Op maandag 28 maart 2011 17:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Kut LB...
Razz, zo vervelend je heupblessure, dit soort dingen duren altijd zo vreselijk lang, bah
MarMar, al weer wat afgekoeld?
MarMar, ik begrijp je frustratie, maar is het niet veel fijner om ergens voor te vechten dan egrens tegen? Je kunt je energie zoveel beter gebruiken.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:26 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt dat alle tweets met #wmo op die site terechtkomen, dus ik heb voldoende mogelijkheden om mij af te reageren vooralsnog
Dan snap ik al helemaal niet waar je je druk om maakt.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:27 schreef Viking84 het volgende:
Uh, ik heb wel ergere problemen. Maar goed, nevermind
.
Komt goedquote:Op maandag 28 maart 2011 17:27 schreef Viking84 het volgende:
Uh, ik heb wel ergere problemen. Maar goed, nevermind
.
Welkom in Den Haag, Vik. Ik heb bijvoorbeeld al 20 jaar het centrum niet niet opgebroken gezien!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:51 schreef Viking84 het volgende:
Godver! Ze zijn echt overal met de weg bezig hier. Heb ik eindelijk een heel fijn hardlooprondje gevonden, gaan ze daar ook bezig vanaf 11 april. Ik ben echt pissig nu.
Dat bijt elkaar niet noodzakelijkerwijs en in dit geval eigenlijk helemaal niet. Zolang overheden zulke instanties inhuren voor advies blijven zorgvragers tegen dezelfde idiote regels aanlopen.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:28 schreef loveli het volgende:
[..]
MarMar, ik begrijp je frustratie, maar is het niet veel fijner om ergens voor te vechten dan egrens tegen? Je kunt je energie zoveel beter gebruiken.
Ik zeg alleen, niet zo druk maken!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
?? Zeg je dat ook tegen XM met d'r RPM-muziek? Het is gewoon niet tof als je een relaxte route hebt en je moet dan ineens een stuk gaan omlopen, omdat ze echt OVERAL bezig zijn.
Maar goed, als het goed is heb ik er geen last van.
Opzich klopt dat ook wel hoor, ik keek na mijn studie niet voor niets eerst weer naar de horeca. Maarja, te oud, en bovendien kijk ik nu ook iets anders naar banen; fysiek zwaar werk is mogelijk over een tijdje niet zo handigquote:Op maandag 28 maart 2011 17:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik zie jou eerder tussen mensen dan achter een computer en een foon. Ben benieuwd watvoor baan Tink voor jou in gedachten heeft.
Maar hoe handig is dat om duidelijk te maken bij een sollicitatie?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Opzich klopt dat ook wel hoor, ik keek na mijn studie niet voor niets eerst weer naar de horeca. Maarja, te oud, en bovendien kijk ik nu ook iets anders naar banen; fysiek zwaar werk is mogelijk over een tijdje niet zo handig![]()
En achter een computer werken lijkt me best prima, als het maar met collega's is
Dat zijn dingen waar ze niks mee te maken hebbenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maar hoe handig is dat om duidelijk te maken bij een sollicitatie?
Ik weet wel dat je eerlijk moet zijn enzo, maar ik zou zoiets niet vermelden, ook niet als ze ernaar vissen... Plus dat mag niet, wettelijk gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |