Oe, ook naais!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:47 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh nice!
Wij krijgen 230 euro terug van Essenten dat nog wel na zo'n koude winter!
Dat heeft de belastingaangifteinvulman berekend! Nouja ik weet dus niet 100% zeker hoeveel, maar het zal weinig schelen neem ik zo aan, hij is een proquote:Op maandag 28 maart 2011 15:51 schreef Viking84 het volgende:
Hoe weet je nu al dat je wat terug krijgt, Maria?
Geen fijne berekening om zonder rekenmachine te doen, maar wel te doen.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:03 schreef GlowMouse het volgende:
De variantie schat je overal met np(1-p) waarbij p de geschatte kans is. De n is bij elke anders.
Daarna kun je een normale benadering doen en kom je bij 1 op 0.2 +/- 1.96* sqrt(200*0.20*0.80)/200
^^ al zou ik het ws wel snappen als ik m'n boek er nog even bij zou pakkenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:07 schreef MarMar het volgende:
Dat antwoord van Glowmouse is echt chinees voor mij
Klopt inderdaad. De formule moet je er wel bij hebben, maar met afgeronde getallen kom je er ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:04 schreef loveli het volgende:
Aan de vraagstelling/antwoorden te zien is het niet het doel dat je precies uitrekent hoe het zit, maar dat je het begrip betrouwbaarheidsinterval begrijpt en globaal kunt inschatten hoe de range is?
Haha, dat kan!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden hier meer over te horen.
Ik was net ook bij de AH en er hing een bord dat er veel nieuwe producten komen op de groenteafdeling.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben heel a-modieus met sokken in sandalen gegaan. Nachtwacht zal blij zijn te horen dat ie nog even langs de XL mag fietsen, want het hele schap groenten was leeg. Huh?
Alleen twee weken tentamens nu zijn iets minder fijn maar goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |