Me too maarja *houdt zich in.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het raar dat je gaat fietsen (fietsen of wielrennen?) en daarna superongezond gaat eten. Dat is hetzelfde als een zak chips leegeten nadat je hardgelopen hebt.
Pindakaas, ketjap, sambal, bruine suiker, gemberpoeder (djahe) en aan lengen met water of melkquote:Op maandag 28 maart 2011 20:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Satesaus maken? Hoe doe je dat dan? Wij kopen altijd zo'n bakje.
Maar, lasagnesaus is alleen de bechamelsaus... geloof ik.
Bij ons zit 'ie niet op 10 minuten loopafstand hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 20:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoax, Duvel is naar de Appie. Zalm halen.
Omdat je daar dik van wordt? Of omdat je dan geen goede bouwstenen hebt voor nieuwe spieren?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het raar dat je gaat fietsen (fietsen of wielrennen?) en daarna superongezond gaat eten. Dat is hetzelfde als een zak chips leegeten nadat je hardgelopen hebt.
Bij mij wel, maar ik ga toch altijd met de auto. Jullie hebben een autoquote:Op maandag 28 maart 2011 20:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bij ons zit 'ie niet op 10 minuten loopafstand hoor.
Want? Slecht voedsel is niet slecht voor je conditie en ontneemt je het landschap ook niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef Viking84 het volgende:
Maak het wel eens met paprika in repen/lasagnepbladen/Japaleno's/bechamel.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Satesaus maken? Hoe doe je dat dan? Wij kopen altijd zo'n bakje.
Maar, lasagnesaus is alleen de bechamelsaus... geloof ik.
als je alleen chips eet, dan is het misschien niet zo een goed idee..quote:Op maandag 28 maart 2011 20:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Want? Slecht voedsel is niet slecht voor je conditie en ontneemt je het landschap ook niet.
Het eerstequote:Op maandag 28 maart 2011 20:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Omdat je daar dik van wordt? Of omdat je dan geen goede bouwstenen hebt voor nieuwe spieren?
Daar ligt 1 rollade in die we ooit eens gratis hebben gekregen bij de Jumboquote:Op maandag 28 maart 2011 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maak het wel eens met paprika in repen/lasagnepbladen/Japaleno's/bechamel.
Je hebt geen vlees in huis? Vriezer ofzo?
Als je sport om op gewicht te blijven / af te vallen, kun je net zo goed niet gaan sporten als je daarna aan de snacks gaat.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Want? Slecht voedsel is niet slecht voor je conditie en ontneemt je het landschap ook niet.
Ik mis de link misschien, maar niet iedere wielrenner wil afvallen/op gewicht blijven? Of gaat het om een specifiek geval?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je sport om op gewicht te blijven / af te vallen, kun je net zo goed niet gaan sporten als je daarna aan de snacks gaat.
Milkshake is ook nog aardig calorierijk hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Me too maarja *houdt zich in.
Ik ga tussen de middag wel extra lekker etendan hoef ik alleen maar een milkshake
in de drive.
Ik doe een hele gekke optie hoor... weet niet of het uberhaupt kan... maar de olijven kunnen ook apart *duikt weg*quote:Op maandag 28 maart 2011 20:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar ligt 1 rollade in die we ooit eens gratis hebben gekregen bij de Jumbo![]()
.
@sigme: klinkt nog niet gek, maar... alleen Duvel lust zwarte olijven.
De milkshake is het product met de meeste kcals. in de mac. Je hebt er bij van > 1100 kcals. dat je het even weet.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Me too maarja *houdt zich in.
Ik ga tussen de middag wel extra lekker etendan hoef ik alleen maar een milkshake
in de drive.
Jaa, maar als je dingen kookt in het uitlekvocht van die dingen, smaakt het er toch naar. Vrees ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik doe een hele gekke optie hoor... weet niet of het uberhaupt kan... maar de olijven kunnen ook apart *duikt weg*
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Prima lijst toch? Ik heb ook zo ongelofelijk veel dingen in huis aan voorraad, de helft nog dicht en de helft al zeker een jaar oud*Hamster meldt*.
Ik vind het gewoon vreemd. Van mensen die sporten verwacht je toch ook dat ze op andere terreinen ook bewust met hun lichaam bezig zijn? Ik iig.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik mis de link misschien, maar niet iedere wielrenner wil afvallen/op gewicht blijven? Of gaat het om een specifiek geval?
Toen ik gisteren posts van 3 jaar geleden terug las, kwam ik ook posts tegen waarin ik de wind van voren kreeg van jou wegens een milkshakequote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef conleche het volgende:
[..]
De milkshake is het product met de meeste kcals. in de mac. Je hebt er bij van > 1100 kcals. dat je het even weet.
Je hebt daar een prima salade met gegrilde kip!
Ja! Dat! Beide puntenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Sigme!Die voorraad! En ook allemaal van die gezonde dingen!
Ik vrees dat mijn voorraad toch meer in de categorie "gedroogde ossenstaart soep houdbaar tot 2008" valt.
Maar dat hoeft toch ook niet? doe je het in water met zout.. boeiequote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jaa, maar als je dingen kookt in het uitlekvocht van die dingen, smaakt het er toch naar. Vrees ik.
Heb je dat kratje bier onderaan gemist ofzo?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Sigme!Die voorraad! En ook allemaal van die gezonde dingen!
Ik vrees dat mijn voorraad toch meer in de categorie "gedroogde ossenstaart soep houdbaar tot 2008" valt.
Juist als je sport kun je je zo nu en dan stom voer permiteren. Zit je alleen op je luie krent, dan niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vreemd. Van mensen die sporten verwacht je toch ook dat ze op andere terreinen ook bewust met hun lichaam bezig zijn? Ik iig.
Niks mis met bierquote:Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je dat kratje bier onderaan gemist ofzo?.
Let eens op jij!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je dat kratje bier onderaan gemist ofzo?.
Dit is denk ik so far de winnerquote:Op maandag 28 maart 2011 20:03 schreef MarMar het volgende:
spekreepjes, paprikas en pepertje wokken en wat rijst in bouillon koken
Dan een runderbouillonblokje door de cous kruimelen, paprika's en smoezelige peentjes niet met uitlekvocht maar met schoon water smoren, dat over de cous schenken en aanvullen met kokend water voor zover nodig. Duvel kan de olijven er los bijkrijgen indien de pot maar eens leeg moest.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar ligt 1 rollade in die we ooit eens gratis hebben gekregen bij de Jumbo![]()
.
@sigme: klinkt nog niet gek, maar... alleen Duvel lust zwarte olijven.
Ik ken genoeg mensen die alleen maar sporten vanwege hun conditie. En je kan over het algemeen gezond eten, maar na het sporten wat lekkers nemen. Bij een pauze chocolademelk met gebak ofzo.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vreemd. Van mensen die sporten verwacht je toch ook dat ze op andere terreinen ook bewust met hun lichaam bezig zijn? Ik iig.
Maar dat is dus niet waar. Grote valkuil om een relatie te zien tussen verzadigde vetten & conditie.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het eersteen het tweede
omdat het kan.
Kun je nagaan hoe hard je ze anders kon rollen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:20 schreef Viking84 het volgende:
Dat zal dan aan mijn referentiekader liggen: ik ken vooral mensen die lopen op te scheppen dat ze gesport hebben, terwijl ze alles wat ze eraf krijgen er driedubbel weer aan eten.
Gelukkig hoef jij niet voor ze te lopen en/of hun kilo's te dragen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:20 schreef Viking84 het volgende:
Dat zal dan aan mijn referentiekader liggen: ik ken vooral mensen die lopen op te scheppen dat ze gesport hebben, terwijl ze alles wat ze eraf krijgen er driedubbel weer aan eten.
Thank God no!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij niet voor ze te lopen en/of hun kilo's te dragen.
Nasi is niet erg lang houdbaar, chinees in het algemeen niet. Ook niet in de vriezer; hoe meer gekruid iets is, hoe minder lang houdbaar in de vriezer. Overigens eet ik wél zeker een maand of langer van een maandmenu'tje, maar ik vries dan ook gecontroleerd in (eerst afkoelen en een goeie vriezer).quote:Op maandag 28 maart 2011 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Ewelina: we hadden nou eindelijk eens iets uit de vriezer gehaald, maar dat was dus al niet meer goed. Heeft er nog geen maand in gelegen. De rest ligt er al (veel) langer in. Vriezer bevalt wat dat betreft dus nog niet zo denderend. Het blijft hier meestal bij brood en diepvriesspinazie e.d.
Komijn hebben we evenmin.
Goed van jequote:Op maandag 28 maart 2011 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Afkoelen hadden we ook gedaan! Ja en of het een goede vriezer is weet ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |