We hebben geloof ik wel wat dingen staan, maar mijn (ons?) gebrek aan culinair inzicht zorgt ervoor dat we er geen zinnige combi van weten te makenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Darling, wanneer gaan jullie de voorraden nu eens op orde brengen? Het is écht geen moeite om een blik capucijners of bruine bonen, een pot tomatensaus, sperziebonen en appelmoes op voorraad te hebben staan. Bij calamiteiten opeten en bij de volgende boodschappenbeurt weer aanvullen.
Mijn moeder is ook eens heel erg kwaad geworden toen mijn vader op zondag op het land ging werkenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kijk nog altijd vreemd op wanneer boeren hier op zondag gewoon met de trekker op het land bezig gaan. Goddelozen!
Noem het eens op! We will halp yoo!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We hebben geloof ik wel wat dingen staan, maar mijn (ons?) gebrek aan culinair inzicht zorgt ervoor dat we er geen zinnige combi van weten te maken.
En sushi is bah.
ja dat! doe es?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Noem het eens op! We will halp yoo!
Wat staat er, dan kunnen we helpen.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We hebben geloof ik wel wat dingen staan, maar mijn (ons?) gebrek aan culinair inzicht zorgt ervoor dat we er geen zinnige combi van weten te maken.
En sushi is bah.
Wat staat er dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En sushi is bah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er moet zelfs ergens een CUL-topic zijn hiervoor, McGyveren in de keuken oid.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Noem het eens op! We will halp yoo!
Nee, maar jullie hebben andere logica. En hij bedoelt het ook niet zo.quote:
Volgens mij bedoelt hij het juist goedquote:Op maandag 28 maart 2011 19:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, maar jullie hebben andere logica. En hij bedoelt het ook niet zo.
Mannen kunnen stom zijn. Vrouwen ook eigenlijk. De combinatie maakt het helemaal hopeloos
Ja dat eerste wel, maar de tweede oplossing lijkt me tioch minder als toffe geste te zien. Maar dat lijkt me meer een "zo ver komt het toch niet" opmerking.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij het juist goedalthans de mijne zou dit als geste bedoelen
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:53 schreef Probability het volgende:
O ben ik nu zo een zeikerd of?
Klik:Oh prob! Eerder schreef je nog dat het zo goed ging!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie wonen wel gewoon vlak bij elkaar toch?
Moet hij veel studeren nog s avonds?
In het weekend elkaar zien is wel veel meer quality time dan een avondje... Compromis van vrijdag tot en met zaterdag samen?
uhm, hier ook nietquote:Op maandag 28 maart 2011 19:54 schreef Jagärtrut het volgende:
ha. Beat that, jullie zuiderlingen: Het is hier nog niet eens helemaal donker!
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja dat eerste wel, maar de tweede oplossing lijkt me tioch minder als toffe geste te zien. Maar dat lijkt me meer een "zo ver komt het toch niet" opmerking.
Kiek nou, van MoBlo!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Er moet zelfs ergens een CUL-topic zijn hiervoor, McGyveren in de keuken oid.
lol and again, we have a winner!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat is mannentaal voor "ik ben beledigd" .
Ga jij ff een vertaalwoordenboek schrijvenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niet tegen nee ...quote:Op maandag 28 maart 2011 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
Damn
Zaterdag dus fietsen, stel ik voor daarna ergens wat te eten..
Wil men door de macdriveechnie ik wil wel enigzins gezond voedsel, eet wel thuis ofzo
Het is zo'n éénpersoonspotje, dus dat lost het probleem nog niet helemaal opquote:Op maandag 28 maart 2011 20:01 schreef loveli het volgende:
Rode kool met appel in pot
Aardappelpuree a la minute
Spekreepjes
Witte wijn
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Ga jij ff een vertaalwoordenboek schrijven
Nee ik durf alleen niet terug te reageren dat dat me niet verantwoord lijkt/handig lijkt. Tegenpartij is nl niet slank en doet "aan de lijn". Dat zal dus zere schenen opleverenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niet tegen nee ...
XM ik maak altijd de raarste combinaties... doet er toch niet toe? Als het apart maar lekker is.
Zo had ik laatst lever, zilvervliesrijst en spruitjes...
Tja
Maar wel lekker
Wat is ermee?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Pastasalade met tonijn, zwarte olijven en paprika!
En als toetje die fruitcocktail met kwark.
Klaar.
Nee ik moet studeren/werken 's avonds.. We wonen niet heel dicht bij elkaar hoor.. Ik heb gewoon niet zo een zin om alleen maar naast elkaar te slapen en samen te eten, voor je het weet ben je getrouwd.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh prob! Eerder schreef je nog dat het zo goed ging!
Jullie wonen wel gewoon vlak bij elkaar toch?
Moet hij veel studeren nog s avonds?
In het weekend elkaar zien is wel veel meer quality time dan een avondje... Compromis van vrijdag tot en met zaterdag samen?
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:05 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee ik moet studeren/werken 's avonds.. We wonen niet heel dicht bij elkaar hoor.. Ik heb gewoon niet zo een zin om alleen maar naast elkaar te slapen en samen te eten, voor je het weet ben je getrouwd.
Tot de roomsaus kon ik je volgenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Bier, niks meer aan doen!
Of: de twee paprika's snijden, een ui en knoflook erbij, rijst/tagliatelle, roomsaus of satesaus maken, augurk, atjar en ik zag nog heel veel lekkers staan
Pas blikjes weggegooid die over de datum waren. Go figure.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Prima lijst toch? Ik heb ook zo ongelofelijk veel dingen in huis aan voorraad, de helft nog dicht en de helft al zeker een jaar oud*Hamster meldt*.
Ja dat snap ik ook nog welquote:Op maandag 28 maart 2011 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wie doet dat dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het raar dat je gaat fietsen (fietsen of wielrennen?) en daarna superongezond gaat eten. Dat is hetzelfde als een zak chips leegeten nadat je hardgelopen hebt.
Duvel noemde op, ik typtequote:Op maandag 28 maart 2011 20:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat je serieus je hele voorraad hebt uitgetikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |