Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
ben morgen middag in gorinchemquote:
Why?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:12 schreef Solique het volgende:
Ga nu eerder naar mijn bed dan naar het terras.
ik had er tijd voor, totdat ik in een meeting hoorde dat er een reschedule gedaan moet worden deze weekquote:
Mja, ben gewoon in een zeurbui vandaag denk ikquote:
Ben verrot, geen idee waardoor.quote:
Oh, als je maar niet ziek wordt.quote:
Wil je een lekker kopje thee en een biscuitje om er in te soppen?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:13 schreef Pien85 het volgende:
Mja, ben gewoon in een zeurbui vandaag denk ikHeb besloten de kat maar even een dagje binnen te houden en nu voel ik me daar schuldig over
En ik kan H niet bereiken om te overleggen wanneer we naar de dierenarts gaan terwijl ik eigenlijk ook wel weer dat dat niet voor morgen kan en we dat dus ook echt niet NU hoeven te overleggen
En ik ben ongesteld en ik baal van dat kuthuiswerk en en en
![]()
Goed! Dank je.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, ben gewoon in een zeurbui vandaag denk ikHeb besloten de kat maar even een dagje binnen te houden en nu voel ik me daar schuldig over
En ik kan H niet bereiken om te overleggen wanneer we naar de dierenarts gaan terwijl ik eigenlijk ook wel weer dat dat niet voor morgen kan en we dat dus ook echt niet NU hoeven te overleggen
En ik ben ongesteld en ik heb kut geslapen en ik baal van dat kuthuiswerk en en en
![]()
Jaquote:Op maandag 28 maart 2011 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wil je een lekker kopje thee en een biscuitje om er in te soppen?
Dan kom ik naast je zitten op de bank, mag je tegen me aan leunen, kroel ik door je haar en sla ik een dekentje over je heen
Liever nietquote:
En als je dan een beetje doezelslaapt neem ik de poes wel even mee naar de dierenartsquote:
Van wie heb je diequote:
als je blijft slapen eindigt het op zondagquote:
Omdat de gemiddelde FOK!ker doordeweeks gewoon werkt.quote:
Van niemand, is mijn eigen ticquote:Op maandag 28 maart 2011 15:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Van wie heb je die-tic overgenomen?
mja ik bekijk net de deelnemers lijst en zie er niet echt heeeeel erg intressante leverancies bij staanquote:Op maandag 28 maart 2011 15:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik had er tijd voor, totdat ik in een meeting hoorde dat er een reschedule gedaan moet worden deze week
Was jij dat in GAM die dat deed ja? Ik dacht Spank.quote:
en foktquote:Op maandag 28 maart 2011 15:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde FOK!ker doordeweeks gewoon werkt.
de GEMIDDELDE Fok! er niet wslquote:Op maandag 28 maart 2011 15:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde FOK!ker doordeweeks gewoon werkt.
Ja, dat staat er tochquote:
Doen er meerderequote:Op maandag 28 maart 2011 15:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Was jij dat in GAM die dat deed ja? Ik dacht Spank.
Hm. Nouja!
Neequote:
Denk niet dat je daar blij van wordtquote:Op maandag 28 maart 2011 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als je dan een beetje doezelslaapt neem ik de poes wel even mee naar de dierenarts
Ik zag er inderdaad weinig bekende namen tussen staan... wij zijn er ook nietquote:Op maandag 28 maart 2011 15:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja ik bekijk net de deelnemers lijst en zie er niet echt heeeeel erg intressante leverancies bij staandus misschien skip ik ook wel
Dan kom ik wel bij je in de tuin zitten in het zonnetjequote:Op maandag 28 maart 2011 15:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee
[..]
Denk niet dat je daar blij van wordtPoes poept altijd in de auto in 't mandje
Oh.. Toch wel. Oké.quote:
quote:
* MaleDuck mompelt: zal wel aan de leeftijd liggenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:20 schreef wel.o.k het volgende:
mis ik bijna het nieuwe topic![]()
jullie gaan hard zeg
Zonnetje is wegquote:Op maandag 28 maart 2011 15:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan kom ik wel bij je in de tuin zitten in het zonnetje
ik was nog minutenlang in oude topic blijven hangenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:20 schreef wel.o.k het volgende:
mis ik bijna het nieuwe topic![]()
jullie gaan hard zeg
Na 6 jaar asiel ben ik wel wat gewend hoor snoesjequote:Op maandag 28 maart 2011 15:19 schreef Pien85 het volgende:
Denk niet dat je daar blij van wordtPoes poept altijd in de auto in 't mandje
Whehe okquote:Op maandag 28 maart 2011 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Na 6 jaar asiel ben ik wel wat gewend hoor snoesje
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
* MaleDuck mompelt: zal wel aan de leeftijd liggen
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
* MaleDuck mompelt: zal wel aan de leeftijd liggen
Snel, gooi iets!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
hoeveel dames heb jij vandaag al gepoogd daarheen te krijgenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan kom je hier maar in de tuin zitten in het zonnetje
Je komt er te weinigquote:
Alleen Pienquote:Op maandag 28 maart 2011 15:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoeveel dames heb jij vandaag al gepoogd daarheen te krijgen![]()
![]()
Ik had het druk de laatste tijd.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoeveel dames heb jij vandaag al gepoogd daarheen te krijgen![]()
![]()
In sandalen/ ballerina's/ hakken/ lage allstars?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:20 schreef RockNijntje het volgende:
Volgende keer doe ik geen sokken aan![]()
En in het verkeerde topic bezig Ph.quote:
hoge hakken onder d'r rokjequote:Op maandag 28 maart 2011 15:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
In sandalen/ ballerina's/ hakken/ lage allstars?
Dat kan je wel zien toch, pootje pakken en even de kussentjes uit elkaar drukkenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Whehe okBah wat baal ik hiervan zeg
Zit de raarste dingen af te vragen, offie niet in m'n cactus heeft gestaan enzo
Privé gaat voor fokquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snel, gooi iets!
Ach, dat zou ook nu kunnen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Week of 2 geleden heeft poes 4 kopjes van 't aanrecht weten te mikken
Misschien een scherfje ofzo daarvan in zn poot? Nee, lijkt me ook sterk, want ik mag gewoon overal aankomen
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Gelukkig wel.quote:
Sneakersquote:Op maandag 28 maart 2011 15:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
In sandalen/ ballerina's/ hakken/ lage allstars?
Heb ik al lang gedaan, lijkt ie geen last van te hebben, alleen tussen 2 teentjes aan dat ene pootje zit een soort verdikking waarbij hij weg wil als ik daar aan kom, maar ik weet dus niet of dat er niet altijd al gezeten heeft en offie niet gewoon weg wil omdat ie niet graag op zn rug op schoot ligt terwijl dr iemand in zn tenen zit te knijpenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan je wel zien toch, pootje pakken en even de kussentjes uit elkaar drukken
Misschien is hij (ze?) wel gewoon van een iets te hoog muurtje gesprongen en kwam ie verkeerd terecht en is het een beetje gekneusd/ verrekt maar niet al te pijnlijk ofzo?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, dat zou ook nu kunnen jaWeek of 2 geleden heeft poes 4 kopjes van 't aanrecht weten te mikken
Misschien een scherfje ofzo daarvan in zn poot? Nee, lijkt me ook sterk, want ik mag gewoon overal aankomen
Zelfde bij skeelerenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sneakersals je sokken bij skateboarden ook maar een beetje dubbel zitten krijg je meteen ontzettende druk op je voet
Die komen niet verder als mail, hyves en google.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Privé is fok![]()
Of weten jouw ouders dat je op Fok zit?
Hijquote:Op maandag 28 maart 2011 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien is hij (ze?) wel gewoon van een iets te hoog muurtje gesprongen en kwam ie verkeerd terecht en is het een beetje gekneusd/ verrekt maar niet al te pijnlijk ofzo?
Mijne ookquote:Op maandag 28 maart 2011 15:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Die komen niet verder als mail, hyves en google.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
hihi..volgende keer gewoon meteen die 2 tenen grijpenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb ik al lang gedaan, lijkt ie geen last van te hebben, alleen tussen 2 teentjes aan dat ene pootje zit een soort verdikking waarbij hij weg wil als ik daar aan kom, maar ik weet dus niet of dat er niet altijd al gezeten heeft en offie niet gewoon weg wil omdat ie niet graag op zn rug op schoot ligt terwijl dr iemand in zn tenen zit te knijpen
Da's niet bijster hoog. Is dat trouwens nog steeds een vak op scholen ja?quote:
Bij skeeleren zijn het dan meestal blarenquote:
Ah, zou ik ook krijgen als ik moest gaan zingen.quote:
Ja, daar twijfel ik ook een beetje aan... Trap op doet ie op 3 en half pootje geloof ikquote:Op maandag 28 maart 2011 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihi..volgende keer gewoon meteen die 2 tenen grijpen![]()
en verdikking kan natuurlijk ook een ontsteking zijn door iets in zijn pootje..maar dan is het nog steeds bijzonder dat hij wel gewoon rent
Dat dusquote:Op maandag 28 maart 2011 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, zou ik ook krijgen als ik moest gaan zingen.
Ah je hebt ons gevonden.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. Dat proefwerk ging voor mijn gevoel al slechtquote:Op maandag 28 maart 2011 15:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Da's niet bijster hoog. Is dat trouwens nog steeds een vak op scholen ja?
Ik moest maatstrepen zetten, noten benoemen, tekenen etc.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je maat 44 dragenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij skeeleren zijn het dan meestal blaren
Bij mij dan
Daar pas ik niet in, dan heb ik afgebonden voetenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:27 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Moet je maat 44 dragen![]()
Die is ook van mijn vader, zitten gewoon goed
Uh ik heb maat 37..quote:Op maandag 28 maart 2011 15:27 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Moet je maat 44 dragen![]()
Die is ook van mijn vader, zitten gewoon goed
Hmm..nou, dan inderdaad maar even afwachten tot je met vriendje kan overleggen over de dierenartsquote:Op maandag 28 maart 2011 15:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, daar twijfel ik ook een beetje aan... Trap op doet ie op 3 en half pootje geloof ik
Grootte voetjes heb jijquote:Op maandag 28 maart 2011 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar pas ik niet in, dan heb ik afgebonden voeten
Ik maat 41 of 40quote:
En je had wel gewoon goed geleerd?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Dat proefwerk ging voor mijn gevoel al slecht
[..]
Ik moest maatstrepen zetten, noten benoemen, tekenen etc.
Zeau, dat zijn kleine pollekes!quote:
Vandaag nog geen jas aangehadquote:Op maandag 28 maart 2011 15:27 schreef DaMart het volgende:
... maar vergeet niet je jas, voordat je merkt dat het zonder toch te koud was!
Ja, moet maar danquote:Op maandag 28 maart 2011 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm..nou, dan inderdaad maar even afwachten tot je met vriendje kan overleggen over de dierenarts
Ja, dan is het wel gewoon je eigen stomme schuld hequote:Op maandag 28 maart 2011 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende keer maar goed aandacht aan besteden, Sommige vakken zijn echt onnodig vind ik
Oh.quote:
Muziek, LO, tekenen, informatica, Latijns, Grieks, techniek zijn onnodig.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende keer maar goed aandacht aan besteden, Sommige vakken zijn echt onnodig vind ik
Ik weet, gelukkig telt muziek maar 1x mee op je rappoquote:Op maandag 28 maart 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan is het wel gewoon je eigen stomme schuld he
Ja, dat ga ik zo ook maar 'ns doen.quote:
Fixed.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Muziek, LO, tekenen, informatica, Latijns, Grieks, techniek zijn onnodig.
Mnah, wat zou je moeten met enorme schuiten?quote:
Stomquote:
Ah, vandaar.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je haalt me de woorden uit de mond.
[..]
13.
Ik heb juist een hekel aan Nederlandsquote:Op maandag 28 maart 2011 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wiskunde vind ik makkelijk en Nederlandsch
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, De collega van suikertaart weet het. (koelkast)
Simpel joh! Ik zie de meesten nog d/t fouten makenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb juist een hekel aan Nederlands
Wat heeft dat te maken met je leeftijd?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, De collega van suikertaart weet het. (koelkast)
ssst... het is speelkwartierquote:
Ik wil eigenlijk toch wel maat 39 ofzoquote:Op maandag 28 maart 2011 15:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mnah, wat zou je moeten met enorme schuiten?
Vindt ik nietquote:Op maandag 28 maart 2011 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Simpel joh! Ik zie de meesten nog d/t fouten maken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Ieder geval is het moeilijker schoenen vindenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Net H maar even gemailt dat ie me moet bellen als ie tijd heeftquote:Op maandag 28 maart 2011 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stom![]()
Maar komt heus goed![]()
![]()
![]()
* suikertaartje zet een lekker kopje thee en pakt de biscuitjes erbij
Waarom?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:33 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil eigenlijk toch wel maat 39 ofzo
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vindt ik nietIk vind wat jij vindt. Ik vind een kaasblokje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over water lopen!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja jíj. Maar jij bent anders.quote:
Mislukte humor van een 13-jarigequote:Op maandag 28 maart 2011 15:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met je leeftijd?
djkoelkast. reviewer van de FP.quote:
quote:
Jaquote:Op maandag 28 maart 2011 15:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Net H maar even gemailt dat ie me moet bellen als ie tijd heeftZal mij wel wat rust geven.
oh, maar daar kom ik nooitquote:
Ben jij pas 14 dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
Mislukte humor van een 13-jarigemoet je die humor van een 14-jarige eens horen
Wooot eigendunk
Rustig maar, ik ben bijna 15quote:Op maandag 28 maart 2011 15:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ben jij pas 14 dan?
Word ik nu ineens oud of ehh?
quote:
En het kaasblokje vindt van niet zeker.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind wat jij vindt. Ik vind een kaasblokje.
Moet H geen afspraken hebben op kantoorquote:
Oh, vandaarquote:
Nee, gewoon een glas water op de grond gooien en er eroverheen lopenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot het een paar dagen en nachten flink gevroren heeft!
*proest*quote:
Ik zeg ze wel af voor hemquote:Op maandag 28 maart 2011 15:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet H geen afspraken hebben op kantoor
He, dat ken ik!quote:
wel thuisquote:
Da's wel te hopen jaquote:Op maandag 28 maart 2011 15:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, vandaar. Nouja, als je nog zo jong bent dan komt dat wel.
dan loop je over het glas, streufquote:Op maandag 28 maart 2011 15:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, gewoon een glas water op de grond gooien en er eroverheen lopen
Is dat een dokter voor Dingetje?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:38 schreef summer2bird het volgende:
Woot ik belde net KNO om afspraak te verzetten, hoor je eerst dat bandje, zegt dat mens KANO arts, ik wou bijna weer ophangen, dacht dat ik de verkeerde had
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
dan loop je over het glas, streuf
Tja het controleren/repareren van vaartuigen of een menselijk lichaam is bijna hetzelfdequote:Op maandag 28 maart 2011 15:38 schreef summer2bird het volgende:
Woot ik belde net KNO om afspraak te verzetten, hoor je eerst dat bandje, zegt dat mens KANO arts, ik wou bijna weer ophangen, dacht dat ik de verkeerde had
Ja, maar het is ook zo, van die 'rebelse' pubersquote:
Rebels is lief? Whehequote:Op maandag 28 maart 2011 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook zo, van die 'rebelse' pubers
wat precies dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
Man, wat hou ik toch van Jugendstil
Whehehe, het is maar een paar jaartjes geleden dat ik net zo oud was, en toen voelde me me ook altijd al kei volwassen voor mijn leeftijd, en nu ik er op terugkijk was ik dat ook. Jou vind ik ook volwassen voor je leeftijd.quote:
Huis.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
straattaal van die kinderen die denken tegenwoordig. Wat is in hemelsnaam 'osso'?
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
straattaal van die kinderen die denken tegenwoordig. Wat is in hemelsnaam 'osso'?
Ik ga effe naar me osso, man.quote:
je bent zelf nog een kindquote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Volwassen weet ik niet, maar laten we zeggen dat ik vrij zelfstandig benquote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whehehe, het is maar een paar jaartjes geleden dat ik net zo oud was, en toen voelde me me ook altijd al kei volwassen voor mijn leeftijd, en nu ik er op terugkijk was ik dat ook. Jou vind ik ook volwassen voor je leeftijd.
Maar je bent wel een kindquote:
faka G je bent geen thug, je hebt geen stylo, jwz.quote:
Er zit een verschil tussen tieners die dit zeggen (pubers, hangjongeren ect.)quote:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen tieners die dit zeggen (pubers, hangjongeren ect.)
Tieners die zich dit niet zo interesseren en meer aan school doen zijn vaak adolescenten.
OAquote:
Bossiequote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik was vrij laat volwassen, maar dat komt waarschijnlijk door mijn autisme of Recklinghausen
Nijner.quote:
Jewaits?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:47 schreef Myraela het volgende:
osso is trouwens huis. Ff naar me oss to, jewaits.
Parisquote:Op maandag 28 maart 2011 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voornamelijk de schilderkunst![]()
maar ook dingen als dit:
[ afbeelding ]
Ja manquote:Op maandag 28 maart 2011 15:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nijner.
Nog een paar uurtjes en ik kan Rocken
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:47 schreef Myraela het volgende:
osso is trouwens huis. Ff naar me oss to, jewaits.
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Huis.
óf koffiezetapparaat, wat jou logisch lijkt.
Nou moe.quote:
Daarom moet je altijd anderen koffie voor jou laten halenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:47 schreef Koen66 het volgende:
pfffffff ga je ff koffie halen, kom je weer allerlei mensen tegen met zo'n "nu ik jou hier toch zie-vraag"
Is mooi!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voornamelijk de schilderkunst![]()
maar ook dingen als dit:
[ afbeelding ]
Ik heb soms een paar woordjes die ik er van gebruik, maar dat is dan met bepaalde vrienden. Is voor mij hetzelfde alsdat ik sommige dingen die ik hier op FOK! zeg irl nooit zou zeggen.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hou het op gewoon nederlands. snel begrijpbaar. geen gezeik van wat is ....?
ik dacht laatst, OA komt hier ook nooit meer, die kan ook wel uit de OPquote:Op maandag 28 maart 2011 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou moe.
Ik dacht 10 minuten geleden nog aan jou![]()
hé, nu ik hier toch ben om je koffie te brengen...quote:Op maandag 28 maart 2011 15:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daarom moet je altijd anderen koffie voor jou laten halen
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou moe.
Ik dacht 10 minuten geleden nog aan jou![]()
randdebielquote:Op maandag 28 maart 2011 15:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht laatst, OA komt hier ook nooit meer, die kan ook wel uit de OP![]()
![]()
(onee, OP OP OP)
FOK is gevaarlijker voor andere chatopties, betrap me zelf dagelijks op gebruik van smilie afkortingen op onze bedrijfschatquote:Op maandag 28 maart 2011 15:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb soms een paar woordjes die ik er van gebruik, maar dat is dan met bepaalde vrienden. Is voor mij hetzelfde alsdat ik sommige dingen die ik hier op FOK! zeg irl nooit zou zeggen.
oehh 1chips!!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:51 schreef RockNijntje het volgende:
Even mijn zoutgehalte op peil brengen met chips
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht laatst, OA komt hier ook nooit meer, die kan ook wel uit de OP![]()
![]()
(onee, OP OP OP)
Nee begrijp ik. Ik heb nu al muziek van ze aanstaan om warm te lopenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja manzal aan je denken
(nee niet verkeerd bedoeld
)
De baas is hier heel de week afwezigquote:Op maandag 28 maart 2011 15:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
oehh 1chips!!
wij hebben hier zo een mini borrel .. want de baas heeft een prijs gewonnen
Omdat ik n.a.v. het gepraat over tattoos weer ging denken over een uitbreiding van de mijne, en ik graag iets in jugendstil-stijl wil.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is mooi!Hoe kom je daar zo ineens bij dan?
DELENquote:
Ik vergeet soms nog wel eens dat sommige humor alleen maar voor FOK!kers begrijpbaar is.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
FOK is gevaarlijker voor andere chatopties, betrap me zelf dagelijks op gebruik van smilie afkortingen op onze bedrijfschat
en die begrijpt ze niet
Ah en al een keuze kunnen maken?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik n.a.v. het gepraat over tattoos weer ging denken over een uitbreiding van de mijne, en ik graag iets in jugendstil-stijl wil.
Nou zit ik al de hele middag plaatjes te kijken en wilde ik even kwijt dat ik het zo mooi vind
Maar voor even hoor. Drukdrukdruk op werk namelijkquote:
inderdaad jaquote:Op maandag 28 maart 2011 15:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vergeet soms nog wel eens dat sommige humor alleen maar voor FOK!kers begrijpbaar is.
omfgquote:Op maandag 28 maart 2011 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen had het op school alleen maar over JB.![]()
![]()
Kutventje
Micro-Nano-Mechanical Systems?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Quoteknop doet soms raar,
Ik heb lekker mnms
JaniesBrownie?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Kutventje
Bij de Jumbo!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:55 schreef Koen66 het volgende:
@ST: zie jij nog wel eens ergens Ketchup chips
Nee, ik ben er al meer dan een jaar over aan het denkenquote:
Die heb ik hier nog gewoon in de AH zien liggen hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 15:55 schreef Koen66 het volgende:
In Venlo zekerquote:
Ik mis je hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 15:53 schreef OA het volgende:
[..]
Maar voor even hoor. Drukdrukdruk op werk namelijk
quote:
En het wordt steeds lastiger om te kiezen?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik ben er al meer dan een jaar over aan het denken
De baas van mijn vaders werk is heel de week aanwezigquote:
Hmmmm zag ze laatst niet meer bij de AHquote:Op maandag 28 maart 2011 15:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die heb ik hier nog gewoon in de AH zien liggen hoor
Haten op James Brownquote:Op maandag 28 maart 2011 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Kutventje
Ja, ik zeg nogal vaak "Omdat appel".quote:Op maandag 28 maart 2011 15:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Bijvoorbeeld, ik zit bij m'n grootouders, en zegt m'n moeder tegen d'r moeder: Ik zou 't d'r gewoon geven.
En ik moest lachen, en niemand snapte waarom, en dat ga je ook niet uitleggen aan je opa en oma
Nee, maar ze schijnen ze bij de Jumbo in Venlo te hebbenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:55 schreef Koen66 het volgende:
Jezus Christus, is die discussie nu nog gaande?quote:
Justin bieberquote:
* Barreltje twijfelt ook al jaren over een tatooquote:Op maandag 28 maart 2011 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik ben er al meer dan een jaar over aan het denken
AH XL heeft ze wel.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmm zag ze laatst niet meer bij de AH
En Super de Boer, en C1000 oo niet
Nohhhh, wiesda?quote:
jumjumquote:Op maandag 28 maart 2011 15:55 schreef Koen66 het volgende:
nee, ik ben nog steeds op zoek naar de perfecte bloempjes in die stijlquote:Op maandag 28 maart 2011 15:56 schreef MaleDuck het volgende:
En het wordt steeds lastiger om te kiezen?
Dan zou ik het niet doen... maar ja, wie ben ik?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje twijfelt ook al jaren over een tatoo
ik ben er nog niet uit of ik het mooi vind of toch verminking
en ik heb niet iets seciaals dat ik denk DAT moet ik hebben!
Ik wil een piercing, al heul langquote:Op maandag 28 maart 2011 15:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar ze schijnen ze bij de Jumbo in Venlo te hebben
Kan trouwens ook de Jumbo zijn hoor. Maar ik heb ze iig hier in Eindhoven zien liggenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmm zag ze laatst niet meer bij de AH
En Super de Boer, en C1000 oo niet
Maar die bestaan niet dan of wel? Dan kan je m toch door iemand in die stijl laten tekenenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik ben nog steeds op zoek naar de perfecte bloempjes in die stijl
hmmmm was bij een kleine AH. XL zit hier ook wel in centrumquote:
ik wil de mijne uitbreiden, maar dan vrolijkquote:Op maandag 28 maart 2011 15:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik kan wel een keer bij de Jumbo in Zwolle kijken hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 15:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wil graag nog een keer met je Ketchupchips eten.... Forse tocht wordt dat, via Venlo naar Zwolle
Vast wel..en ik wil ze ook laten tekenen, maar dan wel met wat voorbeelden komenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar die bestaan niet dan of wel? Dan kan je m toch door iemand in die stijl laten tekenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kutventje
Ja, dat is wel zo handigquote:Op maandag 28 maart 2011 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vast wel..en ik wil ze ook laten tekenen, maar dan wel met wat voorbeelden komen
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
ja, doet hij gemeen tegen je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kutventjeils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ik kan alleen maar viooltjes tekenenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vast wel..en ik wil ze ook laten tekenen, maar dan wel met wat voorbeelden komen
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Woah, hotspot, ik ben echt fan van die jongen, die sprekende ogen, die zwoele blik, die mannelijke kaaklijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kutventje
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
zolang ik er niet uit ben komt ie er ook niet.. kan ik er ook geen spijt van hebben achterafquote:Op maandag 28 maart 2011 15:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan zou ik het niet doen... maar ja, wie ben ik?
Herkenbaarquote:Op maandag 28 maart 2011 15:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Bijvoorbeeld, ik zit bij m'n grootouders, en zegt m'n moeder tegen d'r moeder: Ik zou 't d'r gewoon geven.
En ik moest lachen, en niemand snapte waarom, en dat ga je ook niet uitleggen aan je opa en oma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |