schrijf die zooi in je dagboek ofzo, djezusquote:Op maandag 28 maart 2011 01:10 schreef Dimens het volgende:
Eindelijk weer terug van mijn ban, voelt wel goed dus. Nu kan ik eindelijk mijn verhaal kwijt![]()
Laatste tijd continue ruzie met mijn ouders om helemaal niets. Ik krijg overal de schuld van terwijl ik er vaak niet eens iets mee te maken heb en dan moet ik maar een oplossing verzinnen of het goed maken.
Ze zeuren ook continue over dat ik niet sociaal ben en nooit eens gezellig ga bijkletsen met de familie. Ik vind het logisch als er continue slecht over mij wordt gepraat waar ik bij ben, dan zit ik zelf ook niet lekker in mijn vel. Gezellig doen waar mijn ouders bij zijn is dus echt een no go, dat kunnen ze wel vergeten.
Ze laten mij ook klusjes doen door te chanteren en daar kan ik vrij weinig aan doen. Ik wil hun eigenlijk ook chanteren maar ik heb geen idee hoe ik dit moet doen. Zo oneerlijk als er niets aan te doen valt, voelt zo machteloos.
Ook was ik zo stom om een relatie met mijn beste vriendin te beginnen, dat heeft maar een maand geduurd. Na die maand had ze ineens geen tijd meer voor mij en kwam ik erachter dat ze met een andere jongen aan het flirten was, toen was ik boos op haar geworden en het deed haar helemaal niets.
Een dag later is de met die jongen vreemd gegaan en moest ze dat ook nog eens doodleuk tegen mij vertellen. Ze had er ook geen spijt van en was gewoon door gegaan, een week later was ze samen met die jongen.
Toen was ik dus mijn vriendin kwijt, dat was vervelend maar nog niet het ergste. Wat ik wel erg vond/vind is dat ik mijn beste vriendin kwijt ben geraakt en daarnaast ook nog een grote vrienden groep.
De vrienden die ik via haar heb leren kennen hebben mij allemaal afgestoten en dat voelt ook vrij leeg.
Het vertrouwen in mensen ben ik nu dan ook helemaal kwijt. Het vertrouwen was al minimaal sinds die "vriendin" vreemd was gegaan en haar niet eens wat deed, maar het vertrouwen is helemaal weg sinds ik ben bedreigd door een collega/vriend. Omdat ik een vriend van hem had beschuldigd van diefstal van jas/sleuels/oordopjes van ¤150,- had hij mij met de dood bedreigd. En ik wilde alleen vragen of hij bij hem thuis kon kijken of mijn jas daar niet lag.
Voel mij dus vrij verrot en heb even iemand nodig die mij komt opvrolijken
Hoezo was je geband? No hate voordat je weer agressief gaat reageren of zo, is een serieuze vraag.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:10 schreef Dimens het volgende:
Eindelijk weer terug van mijn ban, voelt wel goed dus. Nu kan ik eindelijk mijn verhaal kwijt![]()
Laatste tijd continue ruzie met mijn ouders om helemaal niets. Ik krijg overal de schuld van terwijl ik er vaak niet eens iets mee te maken heb en dan moet ik maar een oplossing verzinnen of het goed maken.
Ze zeuren ook continue over dat ik niet sociaal ben en nooit eens gezellig ga bijkletsen met de familie. Ik vind het logisch als er continue slecht over mij wordt gepraat waar ik bij ben, dan zit ik zelf ook niet lekker in mijn vel. Gezellig doen waar mijn ouders bij zijn is dus echt een no go, dat kunnen ze wel vergeten.
Ze laten mij ook klusjes doen door te chanteren en daar kan ik vrij weinig aan doen. Ik wil hun eigenlijk ook chanteren maar ik heb geen idee hoe ik dit moet doen. Zo oneerlijk als er niets aan te doen valt, voelt zo machteloos.
Ook was ik zo stom om een relatie met mijn beste vriendin te beginnen, dat heeft maar een maand geduurd. Na die maand had ze ineens geen tijd meer voor mij en kwam ik erachter dat ze met een andere jongen aan het flirten was, toen was ik boos op haar geworden en het deed haar helemaal niets.
Een dag later is de met die jongen vreemd gegaan en moest ze dat ook nog eens doodleuk tegen mij vertellen. Ze had er ook geen spijt van en was gewoon door gegaan, een week later was ze samen met die jongen.
Toen was ik dus mijn vriendin kwijt, dat was vervelend maar nog niet het ergste. Wat ik wel erg vond/vind is dat ik mijn beste vriendin kwijt ben geraakt en daarnaast ook nog een grote vrienden groep.
De vrienden die ik via haar heb leren kennen hebben mij allemaal afgestoten en dat voelt ook vrij leeg.
Het vertrouwen in mensen ben ik nu dan ook helemaal kwijt. Het vertrouwen was al minimaal sinds die "vriendin" vreemd was gegaan en haar niet eens wat deed, maar het vertrouwen is helemaal weg sinds ik ben bedreigd door een collega/vriend. Omdat ik een vriend van hem had beschuldigd van diefstal van jas/sleuels/oordopjes van ¤150,- had hij mij met de dood bedreigd. En ik wilde alleen vragen of hij bij hem thuis kon kijken of mijn jas daar niet lag.
Want in een topic speciaal over hoe jij je voelt mag je niet beschrijven waarom jij je zo voelt?quote:Op maandag 28 maart 2011 01:12 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
schrijf die zooi in je dagboek ofzo, djezus![]()
![]()
ot:onverwachte leuke avond gehad dus goed
Ik had een zelf gemaakt gifje geplaatst en Murp vond dat wel een goede reden voor een ban ipv een waarschuwing.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hoezo was je geband? No hate voordat je weer agressief gaat reageren of zo, is een serieuze vraag.
OT goed, morgen pas om 12 uur beginnen.
Ken het heb het zelf ook, maar weet ook dat je daardoor wisselende stemmingen hebt en misschien dat je met een stukje nachtrust de volgende dag ook een stukje zonniger gaat zien.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:35 schreef Mishu het volgende:
Ik heb er gewoon geen zin meer in. De dingen die ik meemaak met deze stoornis (borderline). En er is geen einde aan. Don't worry (zelfmoord zal ik nooit doen) Maar hiermee leven is afschuwelijk, zeker als je wel intelligent bent. Morgen zal ik weer moeten dealen met wat er nu komt.
Dat valt me ook wel op hoor. Maar ja, het is nu eenmaal vaak zo dat als je je goed voelt je niet zo bezig bent met gevoelens en om deze op papier te zetten. Als je je slechter voelt en je hebt nergens een uitlaatklep kom je vaak op plekken zoals een dagboek of bijv. internet.quote:Op maandag 28 maart 2011 02:11 schreef iwannabehigh het volgende:
Het valt me op dat de meeste mensen hier altijd maar klagen. Wees eens positief, het leven is uiteindelijk toch echt wat je er zelf van maakt. Zeuren en alles maar op de buitenwereld afgeven heeft echt geen zin.
dit dus. Als ik me goed voel zie je mij hier ook minder... En 't is ook 'n soort uitlaatklep dit topic. Voor mij iig.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:04 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat valt me ook wel op hoor. Maar ja, het is nu eenmaal vaak zo dat als je je goed voelt je niet zo bezig bent met gevoelens en om deze op papier te zetten. Als je je slechter voelt en je hebt nergens een uitlaatklep kom je vaak op plekken zoals een dagboek of bijv. internet.
Pff, gast, tief op met je verhaal. zet het in je fotoboek ofzo.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:10 schreef Dimens het volgende:
ahhh dat is kut , huisdieren die ziek zijn is altijd even moeilijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Enorm kut en verdrietig... m'n hond ligt met kritieke toestand bij de dierenarts..
Ben bang dat ze het niet gaat redden...m'n lieve hondje..quote:Op maandag 28 maart 2011 10:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ahhh dat is kut , huisdieren die ziek zijn is altijd even moeilijk.
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ben bang dat ze het niet gaat redden...m'n lieve hondje..
Sterkte!quote:Op maandag 28 maart 2011 10:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Enorm kut en verdrietig... m'n hond ligt met kritieke toestand bij de dierenarts..
Sterkte xxxquote:Op maandag 28 maart 2011 10:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
damn... sterkte... Hoop dat ie t gaat redden!! *duimen gaat....quote:Op maandag 28 maart 2011 10:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ben bang dat ze het niet gaat redden...m'n lieve hondje..
Ze is niet meer...quote:Op maandag 28 maart 2011 10:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel voor jouquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel voor jou
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Gecondoleerd en heel veel sterkte komende tijd.
Dankjulliewel...quote:Op maandag 28 maart 2011 12:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
Sterkte ermee. Het is altijd zwaar kut als het beestje waar je van alles mee deelde er niet meer is.
Sorry voor de nieuwsgierigheid maar wat mankeerde het hondje?
On topic: Mwa, voel me moe gisteren moeite gehad met in slaap vallen. En geirriteerd aan dat stomme geluid van die enorme wagen voor de deur.
hmz.. t is toch maar een uurtje?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:48 schreef formerjellybean het volgende:
Beetje last van klok, ik merk dat ik een beetje van slag ben van de zomertijd en zou eigenlijk graag toch nog even mijn nest in willen duiken.
jij moet je teksten eens gaan lezen voordat je op invoeren druktquote:Op maandag 28 maart 2011 18:26 schreef candygirl het volgende:
omg vorige een sollicitatie gehad. Ik ben erheen gegaan na de hele middag p terras gezeten te hebben en gaan grieken. Te laat weggegaan zodat ik geen tijd had om me om te kleden, te verzorgen enz. Mijn haren in een staart , geen nette kleding aan.
Dus helemaal gehaast dat gesprek in gegaan, en beetje overmoedig door eerder de wijn op die dag, dus mezelf wel aangeprezen.Ik denk dat word nooit wat.
Kreeg ik net telefoontje odat ze het gesprek als zeer positief hadden ervaren en ze graag een tweede gesprek wilden.
www.kamertje.nl www.easykamer.nl etc etc www.google.nlquote:Op maandag 28 maart 2011 18:46 schreef Dimens het volgende:
Flink verrot, ouders zijn nu aan het berekenen hoeveel huur ik moet betalen als ik thuis wil blijven wonen.
Dan maar een eigen woning gaan zoeken. Iemand enig idee hoe ik snel en makkelijk aan een kamer kan komen, heb werkelijk geen idee
Of je leest het gewoon niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:57 schreef Miam het volgende:
[..]
Pff, gast, tief op met je verhaal. zet het in je fotoboek ofzo.
Voel me wel goed, iets nerveus voor gesprek zometeen.
Okay, dat kan goed, maar iig ook niet voor aanvallende corrigerende reacties.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit topic is gewoon niet bestemd voor ellenlange verhalen.
Zonder olifantenhuid kan je sowieso maar beter wegblijven van Fok/R&Pquote:Op maandag 28 maart 2011 18:59 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
Okay, dat kan goed, maar iig ook niet voor aanvallende corrigerende reacties.
Oneensch. Gewoon de eerste 2 reacties na je fipo skippen.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zonder olifantenhuid kan je sowieso maar beter wegblijven van Fok/R&P
Want dat staat in de regels? Oké ik zal het nooit meer doenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit topic is gewoon niet bestemd voor ellenlange verhalen.
tut tut tutquote:Op maandag 28 maart 2011 18:39 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
jij moet je teksten eens gaan lezen voordat je op invoeren drukt
mooi beestje, gecondoleerdquote:Op maandag 28 maart 2011 12:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ze was altijd mijn hondje... Hieronder een foto van de wandeling die ik met haar maakte vorige week dinsdag op m'n verjaardag. Helemaal niets aan de hand...
nice text. Waar ben je dan confused over?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:30 schreef Carooltje79 het volgende:
The world's a roller coaster
And I am not strapped in
Maybe I should hold with care
But my hands are busy in the air saying:
I wish you were here
Weet niet goed wat ik er allemaal van moet vinden... again confused
Krijg mijn gevoelens niet op een rijtje... en twijfel of ik bepaalde dingen juist wel of niet moet doen... zit een beetje in mijn twijfel fasequote:Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nice text. Waar ben je dan confused over?
OT: same shit. School zat ook niet mee vandaag. Maar dat had ik al beschreven...
ok... Ja ken t gevoel wel. Zou t erg veel uitmaken denk je wat je wel of niet doet?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Krijg mijn gevoelens niet op een rijtje... en twijfel of ik bepaalde dingen juist wel of niet moet doen... zit een beetje in mijn twijfel faseerg bang om verkeerde beslissingen te nemen..
Ja daarom zit ik er ook zo over te twijfelen.. het voelt voor mij of mijn toekomst op een T-splitsing staat en ik moet de keuze maken welke kant ik opga...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ok... Ja ken t gevoel wel. Zou t erg veel uitmaken denk je wat je wel of niet doet?
ken t... Al is die toekomst voor mij al bepaald en ben ik een kant op geduwd die ik niet op wil... Waardoor ik mezelf ook heerlijk (not) gek kan maken.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja daarom zit ik er ook zo over te twijfelen.. het voelt voor mij of mijn toekomst op een T-splitsing staat en ik moet de keuze maken welke kant ik opga...En ik ben echt een twijfelmuts dus zit mezelf lekker gek te maken
ja dat heb ik ook wel maar daar komt ook de grote twijfel vandaan... mja binnenkort moet ik wel beslissen en de grote vraag is luister ik dan naar mijn hart of mijn hoofd? want die 2 zitten nooit op een lijnquote:Op maandag 28 maart 2011 22:12 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ken t... Al is die toekomst voor mij al bepaald en ben ik een kant op geduwd die ik niet op wil... Waardoor ik mezelf ook heerlijk (not) gek kan maken.
en beetje meer OT: wurrich. Zo maar pitten. Morgen om 9u weer op school zijn om (gaap) anderen te zien presenteren. Kijken of de docent nu een beter humeur heeft
thx.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook wel maar daar komt ook de grote twijfel vandaan... mja binnenkort moet ik wel beslissen en de grote vraag is luister ik dan naar mijn hart of mijn hoofd? want die 2 zitten nooit op een lijn![]()
Succes morgen
Jaa dat kan ik ook beter doenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef Apotheose het volgende:
[..]
thx.Wou dat ik je kon helpen maar ik volg altijd mn hart/gevoel....
Dank je wel.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:58 schreef Yuki het volgende:
Neo: wat ontzettend naarsterkte
Soempie: reden genoeg om blij te zijn toch? Gefeliciteerd!
OT: beetje rare dag. Weet niet precies hoe ik me voelMaar echt positief is het iig niet.
Kijk nu al uit naar mijn bed vanavond
Hele dikke knuffel voor jouquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Begin me steeds meer te beseffen hoe permanent permanent eigenlijk is...
Bah wat voel ik me kut. Ik zal d'r gewoon nooit meer zien. Dat is zo zwaar om te beseffen
dankje.. ik kan wel een goede knuffel gebruikenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hele dikke knuffel voor jou![]()
het leven is ook zooo oneerlijk!
Knuff!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
dankje.. ik kan wel een goede knuffel gebruiken
Slapeloos in bed
En zo lig ik al een goed uur wakkerquote:Op maandag 28 maart 2011 22:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dank je wel.
Slaap lekker alvast. ^^
Ja , en bij is het zo met wintertijd en zomertijd zodra de veranderingen zijn dat ik even van de rel ben qua slapen. Een uurtje maakt dan veel verschil hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:57 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hmz.. t is toch maar een uurtje?![]()
OT: koppijn. Van alles.
quote:
Dan gepast gefeliciteerd. Beestjes zijn te lief om te overlijdenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:18 schreef Soempie het volgende:
@ Neo, wat verdrietig.Sterkte.
Ik wilde hier heel blij posten dat de hypotheek erdoor is...
Dat blijft altijd even wennen. Ik zou het ook hebben als Lola mij s'ochtends niet meer wakker maakte. Dat is mijn kat dus.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vandaag weer wat beter. Auto net terug v/d garage (en ruim 300,- lichter) en m'n verjaardagsspullen teruggebracht.
Toen ik terugkwam was er niemand die me begroette zoals dat tot eergister wel was... Toen schoot ik toch weer vol
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:21 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Dan gepast gefeliciteerd. Beestjes zijn te lief om te overlijden
Is zeker even wennen, eerlijk gezegd wil ik er niet eens aan wennen..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat blijft altijd even wennen. Ik zou het ook hebben als Lola mij s'ochtends niet meer wakker maakte. Dat is mijn kat dus.
Inderdaad een rotgevoel, heb het al wanneer ik thuis kom en de hond zit nog bij de oppas.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Toen ik terugkwam was er niemand die me begroette zoals dat tot eergister wel was... Toen schoot ik toch weer vol
Dankje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:48 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad een rotgevoel, heb het al wanneer ik thuis kom en de hond zit nog bij de oppas.
Sterkte.
*hugs* alles komt goed meid, denk maar aan Pinkpopquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:15 schreef Apotheose het volgende:
iets met 'n donkere nare ongelukkige wolk die me overal achtervolgt....... i miss it so fucking much.... *zucht*
Ditto hierquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:51 schreef Lastpost het volgende:
De zon werkt hier beter dan anti-depressiva.
Dat kan alleen maar Q-koorts zijn!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:27 schreef stbabylon het volgende:
Redelijk, nog best verkouden, nog steeds bang dat het hooikoorts is waar ik dan nu plots last van ga krijgen. Voor de rest koel, mijn leven gaat goed in de grote lijnen.
ja ook daar gaat de wolk mee naar toe... Uiteraard heb ik zin in Pinkpop (coldplay) maar het neemt de eenzaamheid niet weg. De leegte. Zou niks liever willen dat alles weer als vanouds was..... I'd give the world...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dankje.
[..]
*hugs* alles komt goed meid, denk maar aan Pinkpop
hoiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:39 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb de behoefte om te krassen, omdat niemand hoi zegt tegen me hier op fok!
maar verder voel ik me ziekig, moe en blegh
Luister je nu weer naar die stemmen in je hoofd? Slik je medicatie nu eens!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hi![]()
maar ik moest ook zeggen dat het topic hier niet voor bedoeld was![]()
Van zo'n modquote:
Die zit niet in mijn hoofd! Ik stop geen zwangere vrouwen in m'n hoofd!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:21 schreef missbehavin het volgende:
Luister je nu weer naar die stemmen in je hoofd? Slik je medicatie nu eens!
world domination can waitquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:29 schreef Urquhart het volgende:
Lui, geen zin om nuttig bezig te zijn vanavond
Als ik je daar mee beter kan laten voelen mag het wel, komkommertjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hi![]()
maar ik moest ook zeggen dat het topic hier niet voor bedoeld was![]()
ik vind dat zo raar... Dan ben je jarenlang zo intiem (op allerlei vlakken) geweest en in een keer spreek je elkaar niet meer. En als er geen ruzie oid aan te pas is gekomen snap ik dat stiekem niet... Snap ook dat het je (misschien op zn zachts gezegd?) bezig houdt...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nog steeds wat verdrietig vanwege het verlies van m'n hond.
Kwaad op m'n ex dat ze niets van zich laat horen, terwijl ze zo dol op die hond was + het feit dat ze weet hoe erg zo'n verlies is... nog geen klein condoleance smsje
*knuffel* what's up?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:12 schreef CecilBDemented het volgende:
Elke seconde wordt ik bozer en bozer en bozer.
Wooow relax. En eventueel naar 113online.nl gaan als je echt zelfmoordneigingen hebtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:01 schreef 8108139dpths het volgende:
Het loopt (weer) uit de hand... net al een gat in een deur geschopt. Don't get in my fucking way, ik sla je regelrecht het ziekenhuis in (op zijn minst). Zou het liefst ook vanavond nog voor de trein springen.
meestal zijn ze bang dat je daarna weer contact gaat zoeken en dat willen ze niet...dus is het lekker makkelijk om dan maar helemaal niks te laten horen..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nog steeds wat verdrietig vanwege het verlies van m'n hond.
Kwaad op m'n ex dat ze niets van zich laat horen, terwijl ze zo dol op die hond was + het feit dat ze weet hoe erg zo'n verlies is... nog geen klein condoleance smsje
Gezien alle omstandigheden zal dit ook exact de reden zijn. Maar ik blijf het enorm stom van haar dat ze dit doet... Ze weet hoeveel ik om die hond gaf en ze gaf zelf ook superveel om haar. Ik sms haar met de mededeling dat ze is ingeslapen en vervolgens condoleert ze mn moeder via facebook (wtf?)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:42 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
meestal zijn ze bang dat je daarna weer contact gaat zoeken en dat willen ze niet...dus is het lekker makkelijk om dan maar helemaal niks te laten horen..
Naja zij zal voor haar gevoel wel een goeie reden hebben en ik kan er toch niets aan veranderen so fuck itquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:58 schreef Mishu het volgende:
Nouja vaak zwakt toch het gevoel van verbondenheid met je ex wat af.
Heel veel succes morgen! hoop dat het je lukt om het even positief in te zienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:53 schreef cafpow het volgende:
moe, en kut. Morgen een (sollicitatie) gesprek, waar ik dus echt helemaal geen zin in.
Maar goed morgen is het weer een dag
het lukt wel, het is meer dat ik geen zin heb om de trein te moeten pakken, en eventueel dingen te moeten uitleggen, zoals het gat in mijn cv en ik heb geen zin om te zeggen dat dat door o.a. depressie en psychologische problemen is ontstaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heel veel succes morgen! hoop dat het je lukt om het even positief in te zien
Dat vind ik tof voor jequote:Op woensdag 30 maart 2011 09:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik voel me vandaag weereens super!
succes met de sollicitatie! (ik neem trouwens nooit kopietjes van diplomas mee...quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:50 schreef cafpow het volgende:
voel me matig, niet slecht maar ook niet goed. Beetje moe, en wakker geworden met lichte buikkrampen. En straks douchen en op naar sollicitatie, waar ik niet zeer veel zin in heb maar ach..wat extra geld boven het minimum kan ik goed gebruiken![]()
Ow, ik vergeet bijna dat ik kopieen van diploma's enzo moet meenemen
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
'Net lekker gepoept, voel me heerlijk!'
Ach, ik neem gewoon de originelen mee, maar meer omdat ze er specifiek om vragen. En een aantal referenties maar van de meesten ben ik de gegevens kwijt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:09 schreef Apotheose het volgende:
[..]
succes met de sollicitatie! (ik neem trouwens nooit kopietjes van diplomas mee...Eerder werk wat ik gedaan heb... )
Ditto.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef Lithia het volgende:
Ik begin steeds meer te walgen van de mensheid.
Dus eigenlijk walg je van jezelf !quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef Lithia het volgende:
Ik begin steeds meer te walgen van de mensheid.
Ja, ook van wijsneuzen als jij.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk walg je van jezelf !
oe, hopelijk niks ernstigsquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:15 schreef Xantalien het volgende:
Godverdomme.Vriendlief ongeluk gehad.
Hij heeft z'n pols gebroken en moet geopereerd worden.quote:
Sterkte en beterschap met hemquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:40 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Hij heeft z'n pols gebroken en moet geopereerd worden.maar gut, de schrik.
Zoek iets anders om controle op uit te oefenenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:28 schreef Xantalien het volgende:
Dankjullie.![]()
't Gevoel van onmacht zorgt ervoor dat ik weer wil snijden, zodat ik toch nog ergens controle op heb. Maar dat doe ik niet, want dat doet hem pijn.
Dat is wat ik al een half jaar probeer, maar heb het nog niet gevonden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:29 schreef n8n het volgende:
[..]
Zoek iets anders om controle op uit te oefenen
Ken verschillende mensen waarbij een stressbal al hielp, bij voorkeur met 'stekeltjes' die je dan ook uit kan trekken. Werkt een elastiekje om je pols ook niet?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:30 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Dat is wat ik al een half jaar probeer, maar heb het nog niet gevonden.
Lijkt me niet helemaal de juiste insteek om het dan maar niet te doen, dergelijke dingen hoor je voor jezelf te doen en niet voor een ander.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:28 schreef Xantalien het volgende:
Dankjullie.![]()
't Gevoel van onmacht zorgt ervoor dat ik weer wil snijden, zodat ik toch nog ergens controle op heb. Maar dat doe ik niet, want dat doet hem pijn.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:28 schreef Xantalien het volgende:
Dankjullie.![]()
Wellicht heb je nog een keer door hoe stompzinnig deze reactie isquote:
Nee hoor niet stompzinnig. Het is stompzinnig om zulke reacties te plaatsen om aandacht reacties uit te lokkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:38 schreef n8n het volgende:
[..]
Wellicht heb je nog een keer door hoe stompzinnig deze reactie is
Wat ga je dan doen als je single bent?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:28 schreef Xantalien het volgende:
Dankjullie.![]()
Als iemand daar op zo'n moment mee geholpen is. Niks mis met wat positieve aanmoediging, daarnaast zitten we in R&P dus dan vind ik je reactie vrij ongepast. Verder niks dan liefdequote:Op woensdag 30 maart 2011 14:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor niet stompzinnig. Het is stompzinnig om zulke reacties te plaatsen om aandacht reacties uit te lokken
Dat mag je vinden. Ik vind van niet. Maar ga vooral door met je kroelposts zal ze veel aan hebbenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:43 schreef n8n het volgende:
[..]
Als iemand daar op zo'n moment mee geholpen is. Niks mis met wat positieve aanmoediging, daarnaast zitten we in R&P dus dan vind ik je reactie vrij ongepast. Verder niks dan liefde![]()
Daar genees je psychische problemen mee, dat weet je toch, Tal!quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik vind van niet. Maar ga vooral door met je kroelposts zal ze veel aan hebben
Praktisch iedereen die in dit topic/subforum post plaatst iets om de aandacht, op welke manier dan ook en jij evengoed nu door die stompzinnige smilie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor niet stompzinnig. Het is stompzinnig om zulke reacties te plaatsen om aandacht reacties uit te lokken
kroelposts, lekker makkelijk weer. Alsof het mij ook maar iets boeit wat een willekeurig iemand met haar polsen doet. Verder vind ik het slechts niet prettig dat je zo reageert, that's allquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik vind van niet. Maar ga vooral door met je kroelposts zal ze veel aan hebben
Ach vandaag is het het krassen en morgen wil ze graag een anorexia patiënt wezen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:47 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Praktisch iedereen die in dit topic/subforum post plaatst iets om de aandacht, op welke manier dan ook en jij evengoed nu door die stompzinnige smilie.
Het is niet mijn cup-of-tea om zoiets dergelijks te plaatsen, maar blijkbaar wil ze gehoord worden en het kwijt/delen, prima toch?
Beetje treurig om zo te reageren op iemands issues.
Anorexia zul jij nooit krijgen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach vandaag is het het krassen en morgen wil ze graag een anorexia patiënt wezen.
Van mij mag ze hoor daar niet vanMaar misschien helpt echt hulp
En niet een forum
Om een gebroken polsquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat je vrij sneu bent als je iemands fobo gaat bekijken en er daarna een sneer achteraan gooit.quote:
Verder is zij wel helemaal normaal.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Omdat je vrij sneu bent als je iemands fobo gaat bekijken en er daarna een sneer achteraan gooit.
Sorry hoor, maar ik moet me in dezen toch echt achter tally scharen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Verder is zij wel helemaal normaal.
Dudequote:Op woensdag 30 maart 2011 15:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ach laatquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik moet me in dezen toch echt achter tally scharen...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach laat
Zegjes zijn gezegd. Goed zo.
Voor de rest voel ik me heerlijkTop of the world. Alleen jammer dat de tijd niet zo snel gaat
![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
4 pessimisten om precies te zijn.
missbehavin
Tally
Samzz
PBateman1978
Volgens mij moet jij de definitie van pessimist eens opzoekenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
4 pessimisten om precies te zijn.
missbehavin
Tally
Samzz
PBateman1978
Lekker boeiend man.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij de definitie van pessimist eens opzoeken
quote:
Ik zie het glaasje liever half vol.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jouw postsquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zie het glaasje liever half vol.
Mijn posts quoten maar er niet op doelen, oké.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jouw postsLees dit topic eens door man.
Ga eens lezenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn posts quoten maar er niet op doelen, oké.
Sowieso PBateman1978.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga eens lezenJij merkt juist de positieve users aan als pessimist. Heb je de rest zien posten?
Grapjas.
Dat die ondertussen nog geen zelfmoord heeft gepleegd, onbegrijpelijkquote:
Je mag mijn nieuwe sabatier wel lenenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Fuck dit, waar zijn mijn scheermesjes.
Stel meiden kwam het verpesten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gezellig hier
OT: stuk beter sinds mijn belletje vanochtend. Voel me echt een stuk opgeluchter. Vandaag weer hard een baan zoeken!
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:45 schreef Q. het volgende:
En nu huil ik weer. Waarom ben ik ook zo wispelturig?!
Wijf!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:45 schreef Q. het volgende:
En nu huil ik weer. Waarom ben ik ook zo wispelturig?!
Wat zal jij het moeilijk hebben als je ergens heen moetquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:47 schreef RudyCarell het volgende:
There i am again, crossroads
Want to go right, so bad
I get scared, sweat
Go left, back home
Will it ever stop, or begin
One day maybe, i go right
Not now, not ever?
Crossroads
Ik vind jou wel aardig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:59 schreef Mishu het volgende:
Een forum is soms net een mini-samenleving. Je hebt mensen waarmee je een band krijgt, grouping en iedereen is maar feedback op elkaar aan het geven. Wie vind men leuk en wie vooral niet?Hoera voor de interactie.
Ok, nu houd ik op als ex-socioloog
Ja precies, dus waarom zeur je zo Dimens?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:59 schreef Mishu het volgende:
Een forum is soms net een mini-samenleving. Je hebt mensen waarmee je een band krijgt, grouping en iedereen is maar feedback op elkaar aan het geven. Wie vind men leuk en wie vooral niet?Hoera voor de interactie.
Ok, nu houd ik op als ex-socioloog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |