abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94698773
En hier weer verder. Kom maar op met de emoties: fijne en minder fijn :P Ik ben moe dus ik ga pitten! :)
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_94699349
-Iets met mensen die hier normaal hun verhaal kwijt kunnen maar zodra een jongen iets plaatst kan die beter optieften.
Leuk :)

[ Bericht 90% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2011 09:03:25 ]
  maandag 28 maart 2011 @ 01:12:39 #3
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_94699398
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 01:10 schreef Dimens het volgende:
Eindelijk weer terug van mijn ban, voelt wel goed dus. Nu kan ik eindelijk mijn verhaal kwijt :')

Laatste tijd continue ruzie met mijn ouders om helemaal niets. Ik krijg overal de schuld van terwijl ik er vaak niet eens iets mee te maken heb en dan moet ik maar een oplossing verzinnen of het goed maken.
Ze zeuren ook continue over dat ik niet sociaal ben en nooit eens gezellig ga bijkletsen met de familie. Ik vind het logisch als er continue slecht over mij wordt gepraat waar ik bij ben, dan zit ik zelf ook niet lekker in mijn vel. Gezellig doen waar mijn ouders bij zijn is dus echt een no go, dat kunnen ze wel vergeten.

Ze laten mij ook klusjes doen door te chanteren en daar kan ik vrij weinig aan doen. Ik wil hun eigenlijk ook chanteren maar ik heb geen idee hoe ik dit moet doen. Zo oneerlijk als er niets aan te doen valt, voelt zo machteloos.

Ook was ik zo stom om een relatie met mijn beste vriendin te beginnen, dat heeft maar een maand geduurd. Na die maand had ze ineens geen tijd meer voor mij en kwam ik erachter dat ze met een andere jongen aan het flirten was, toen was ik boos op haar geworden en het deed haar helemaal niets.
Een dag later is de met die jongen vreemd gegaan en moest ze dat ook nog eens doodleuk tegen mij vertellen. Ze had er ook geen spijt van en was gewoon door gegaan, een week later was ze samen met die jongen.

Toen was ik dus mijn vriendin kwijt, dat was vervelend maar nog niet het ergste. Wat ik wel erg vond/vind is dat ik mijn beste vriendin kwijt ben geraakt en daarnaast ook nog een grote vrienden groep.
De vrienden die ik via haar heb leren kennen hebben mij allemaal afgestoten en dat voelt ook vrij leeg.

Het vertrouwen in mensen ben ik nu dan ook helemaal kwijt. Het vertrouwen was al minimaal sinds die "vriendin" vreemd was gegaan en haar niet eens wat deed, maar het vertrouwen is helemaal weg sinds ik ben bedreigd door een collega/vriend. Omdat ik een vriend van hem had beschuldigd van diefstal van jas/sleuels/oordopjes van ¤150,- had hij mij met de dood bedreigd. En ik wilde alleen vragen of hij bij hem thuis kon kijken of mijn jas daar niet lag.

Voel mij dus vrij verrot en heb even iemand nodig die mij komt opvrolijken :{
schrijf die zooi in je dagboek ofzo, djezus :') :{w
ot:onverwachte leuke avond gehad dus goed :Y
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_94699475
quote:
Eindelijk weer terug van mijn ban, voelt wel goed dus. Nu kan ik eindelijk mijn verhaal kwijt :')

Laatste tijd continue ruzie met mijn ouders om helemaal niets. Ik krijg overal de schuld van terwijl ik er vaak niet eens iets mee te maken heb en dan moet ik maar een oplossing verzinnen of het goed maken.
Ze zeuren ook continue over dat ik niet sociaal ben en nooit eens gezellig ga bijkletsen met de familie. Ik vind het logisch als er continue slecht over mij wordt gepraat waar ik bij ben, dan zit ik zelf ook niet lekker in mijn vel. Gezellig doen waar mijn ouders bij zijn is dus echt een no go, dat kunnen ze wel vergeten.

Ze laten mij ook klusjes doen door te chanteren en daar kan ik vrij weinig aan doen. Ik wil hun eigenlijk ook chanteren maar ik heb geen idee hoe ik dit moet doen. Zo oneerlijk als er niets aan te doen valt, voelt zo machteloos.

Ook was ik zo stom om een relatie met mijn beste vriendin te beginnen, dat heeft maar een maand geduurd. Na die maand had ze ineens geen tijd meer voor mij en kwam ik erachter dat ze met een andere jongen aan het flirten was, toen was ik boos op haar geworden en het deed haar helemaal niets.
Een dag later is de met die jongen vreemd gegaan en moest ze dat ook nog eens doodleuk tegen mij vertellen. Ze had er ook geen spijt van en was gewoon door gegaan, een week later was ze samen met die jongen.

Toen was ik dus mijn vriendin kwijt, dat was vervelend maar nog niet het ergste. Wat ik wel erg vond/vind is dat ik mijn beste vriendin kwijt ben geraakt en daarnaast ook nog een grote vrienden groep.
De vrienden die ik via haar heb leren kennen hebben mij allemaal afgestoten en dat voelt ook vrij leeg.

Het vertrouwen in mensen ben ik nu dan ook helemaal kwijt. Het vertrouwen was al minimaal sinds die "vriendin" vreemd was gegaan en haar niet eens wat deed, maar het vertrouwen is helemaal weg sinds ik ben bedreigd door een collega/vriend. Omdat ik een vriend van hem had beschuldigd van diefstal van jas/sleuels/oordopjes van ¤150,- had hij mij met de dood bedreigd. En ik wilde alleen vragen of hij bij hem thuis kon kijken of mijn jas daar niet lag.

Hoezo was je geband? No hate voordat je weer agressief gaat reageren of zo, is een serieuze vraag.

OT goed, morgen pas om 12 uur beginnen.
pi_94699531
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 01:12 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

schrijf die zooi in je dagboek ofzo, djezus :') :{w
ot:onverwachte leuke avond gehad dus goed :Y
Want in een topic speciaal over hoe jij je voelt mag je niet beschrijven waarom jij je zo voelt?
Logisch 14.gif
Lees en post dan gewoon niet.
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 01:15 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hoezo was je geband? No hate voordat je weer agressief gaat reageren of zo, is een serieuze vraag.

OT goed, morgen pas om 12 uur beginnen.
Ik had een zelf gemaakt gifje geplaatst en Murp vond dat wel een goede reden voor een ban ipv een waarschuwing.
PM/DM maar als je het gifje wilt zien, verder mogen we eigenlijk geen bans bespreken.
pi_94699584
Te lui om op te staan en naar bed te gaan, moet mezelf zo even een grote schop onder mijn hol geven en erin duiken. Eigenlijk zou ik best een afstandbediening willen hebben die me zo van deze kamer naar de slaapkamer toe zapt.
  maandag 28 maart 2011 @ 01:35:14 #7
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94699870
Ik heb er gewoon geen zin meer in. De dingen die ik meemaak met deze stoornis (borderline). En er is geen einde aan. Don't worry (zelfmoord zal ik nooit doen) Maar hiermee leven is afschuwelijk, zeker als je wel intelligent bent. Morgen zal ik weer moeten dealen met wat er nu komt.
  maandag 28 maart 2011 @ 01:36:25 #8
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94699884
Het leven is gewoon afschuwelijk voor mensen met deze stoornis. Ik denk niet dat mensen dat weten. Ik houd juist wel rekening met andere mensen!
pi_94699908
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 01:35 schreef Mishu het volgende:
Ik heb er gewoon geen zin meer in. De dingen die ik meemaak met deze stoornis (borderline). En er is geen einde aan. Don't worry (zelfmoord zal ik nooit doen) Maar hiermee leven is afschuwelijk, zeker als je wel intelligent bent. Morgen zal ik weer moeten dealen met wat er nu komt.
Ken het heb het zelf ook, maar weet ook dat je daardoor wisselende stemmingen hebt en misschien dat je met een stukje nachtrust de volgende dag ook een stukje zonniger gaat zien.

Zo en nu schop ik mezelf even keihard naar de slaapkamer trusten.
pi_94700120
knuffel!
pi_94700204
voor wie er een wil dan
  maandag 28 maart 2011 @ 02:02:38 #12
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_94700368
Weer een korte nacht... wat een verrassing ;(
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
pi_94700479
Het valt me op dat de meeste mensen hier altijd maar klagen. Wees eens positief, het leven is uiteindelijk toch echt wat je er zelf van maakt. Zeuren en alles maar op de buitenwereld afgeven heeft echt geen zin.
pi_94702109
Chagerijnig

:{

Het is te vroeg voor mijn gevoel, vriend was belachelijk druk en ik moet zo naar de dokter toe. Eerst maar even douchen... Daarna zal mijn lieve kant ook vast wel ontwaakt zijn.
pi_94702185
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 02:11 schreef iwannabehigh het volgende:
Het valt me op dat de meeste mensen hier altijd maar klagen. Wees eens positief, het leven is uiteindelijk toch echt wat je er zelf van maakt. Zeuren en alles maar op de buitenwereld afgeven heeft echt geen zin.
Dat valt me ook wel op hoor. Maar ja, het is nu eenmaal vaak zo dat als je je goed voelt je niet zo bezig bent met gevoelens en om deze op papier te zetten. Als je je slechter voelt en je hebt nergens een uitlaatklep kom je vaak op plekken zoals een dagboek of bijv. internet.
pi_94702244
Weer terug bij af. Mijn jeuk is weer terug. Kom maar slapeloze nachten! :'(
  maandag 28 maart 2011 @ 08:17:50 #17
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_94702289
Vieze vuile kutouders. Kap toch een keer met pushen. SNAP DAN DAT IK DIT FUCKING JAAR NIET HAAL. En dan 's ochtends aankomen met; 'Als je dit jaar haalt krijg je een nieuwe laptop'. Als ik godverdomme straks naar MBO ga heb ik een nieuwe laptop nodig, als ik eventueel naar 5 havo zou gaan niet. Vieze hoerenneukers. Val toch dood met je chantage. VAL DOOD.
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
  maandag 28 maart 2011 @ 08:29:16 #18
176114 Under_Score
Sarcastische lul
  maandag 28 maart 2011 @ 08:31:44 #19
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94702438
Geen begrip en geluk in mijn wereld momenteel ;(
pi_94702458
quote:
Op maandag 28 maart 2011 08:04 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Dat valt me ook wel op hoor. Maar ja, het is nu eenmaal vaak zo dat als je je goed voelt je niet zo bezig bent met gevoelens en om deze op papier te zetten. Als je je slechter voelt en je hebt nergens een uitlaatklep kom je vaak op plekken zoals een dagboek of bijv. internet.
dit dus. Als ik me goed voel zie je mij hier ook minder... En 't is ook 'n soort uitlaatklep dit topic. Voor mij iig. :)
pi_94702785
quote:

Pff, gast, tief op met je verhaal. zet het in je fotoboek ofzo.

Voel me wel goed, iets nerveus voor gesprek zometeen.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  maandag 28 maart 2011 @ 09:08:27 #22
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_94702972
Veel te vroeg wakker met een kop vol snot. Niet happy dus.
pi_94703060
Wakker. Net terug van dokter, oren zijn uitgespoten. Pft, hoor meteen zoveel meer. Hoofd vol prikkels, haha. Ook verwijzing naar fysiotherapie opgehaald, straks maar een afspraak maken.

Boodschapjes zijn ook al in huis aangezien ik toch in de buurt van de super was.

Straks even vriendlief bellen om excuses te maken voor mijn chagerijnigheid vanmorgen, hij kon er ook niets aan doen.

:') :D!
pi_94703154
Vertieft en opgefokt, zo meteen maar even een nieuw onderkomen zoeken.
  maandag 28 maart 2011 @ 09:46:43 #25
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94703725
Had ik maar mijn zenuwen onder bedwang kunnen houden en hem durven aanspreken. Dan had alles toch anders kunnen zijn. Iemand was me voor. Verlegenheid is bikkel- en bikkelhard.
pi_94703804
Wakker en al vroeg opruimerig voor mijn doen, net al de stofzuiger gepakt :o Meestal begint dat bij mij pas s'middags.
pi_94703917
in spanning voor een telefoontje van mijn sollicitatie
Verder heb ik zo het gevoel dat dit wel eens een leuke week gaat worden
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_94704033
enorm opgelucht nu ik een aantal dingen heb laten varen :D
pi_94704109
Enorm kut en verdrietig... m'n hond ligt met kritieke toestand bij de dierenarts..
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_94704348
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 10:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Enorm kut en verdrietig... m'n hond ligt met kritieke toestand bij de dierenarts..
ahhh dat is kut , huisdieren die ziek zijn is altijd even moeilijk.
pi_94704462
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 10:09 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

ahhh dat is kut , huisdieren die ziek zijn is altijd even moeilijk.
Ben bang dat ze het niet gaat redden...m'n lieve hondje..
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 28 maart 2011 @ 10:17:25 #32
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_94704545
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 10:14 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

;( sterkte
pi_94704723
quote:
Sterkte! :*

OT: Al weer veel te veel gedaan vandaag. Nu eerst ontbijten en dan maar bezig met mijn scriptie, mocht ik daar nu puf voor hebben..
pi_94704834
quote:
Sterkte xxx

Al veel gedaan op deze morgen.
Alleen net naar mijn sollicitatie geinformeerd ,omdat ze eigenlijk vrijdag zouden bellen moet ik nog wachten tot vanmiddag aghhhhrr
pi_94705039
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 10:14 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

damn... sterkte... Hoop dat ie t gaat redden!! *duimen gaat....
  maandag 28 maart 2011 @ 11:03:32 #36
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_94705869
Ik haat de zomertijd, weer überkut geslapen. Kan de regering niet eens boeven gaan vangen of zo?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 28 maart 2011 @ 11:05:16 #37
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_94705927
Aardig opgeknapt, weer helpt daar vast ook wel bij.
Iets teveel uitgegeven deze maand, wordt een extra krantenwijkje voor de rekeningen. :+
pi_94706070
quote:
Ze is niet meer...
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_94706106
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:10 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ze is niet meer...
aww. ;( ;(
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_94706113
quote:

[..]

Ze is niet meer...
Sterkte en gecondoleerd
  maandag 28 maart 2011 @ 11:13:43 #41
244451 Carooltje79
pi_94706173
quote:

[..]

Ze is niet meer...
Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel voor jou
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
pi_94706210
quote:

[..]

Ze is niet meer...
;(

Gecondoleerd en heel veel sterkte komende tijd.
pi_94706243
Ik voel me nu zoals praktisch altijd eigenlijk, dus....

GOED !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_94708263
quote:

[..]

Ze is niet meer...
:'( Sterkte ermee. Het is altijd zwaar kut als het beestje waar je van alles mee deelde er niet meer is.
Sorry voor de nieuwsgierigheid maar wat mankeerde het hondje?

On topic: Mwa, voel me moe gisteren moeite gehad met in slaap vallen. En geirriteerd aan dat stomme geluid van die enorme wagen voor de deur. }:|
pi_94708586
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:11 schreef Miam het volgende:

[..]

aww. ;( ;(
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:11 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Sterkte en gecondoleerd
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:13 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel voor jou
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:14 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

;(

Gecondoleerd en heel veel sterkte komende tijd.
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 12:13 schreef cafpow het volgende:

[..]

:'( Sterkte ermee. Het is altijd zwaar kut als het beestje waar je van alles mee deelde er niet meer is.
Sorry voor de nieuwsgierigheid maar wat mankeerde het hondje?

On topic: Mwa, voel me moe gisteren moeite gehad met in slaap vallen. En geirriteerd aan dat stomme geluid van die enorme wagen voor de deur. }:|
Dankjulliewel...
Ze had een niertumor zei de arts. Het was normaal dat ze daar nooit last van heeft gehad, maar die is afgelopen weekend opengesprongen en toen is de rotzooi in d'r buik terecht gekomen en heeft d'r hele buikvlies doen ontsteken.
Een operatie leek de arts onnodig, omdat de kans op uitzaaiingen groot was en de kans op het overleven klein... Daar zou ze alleen maar veel pijn van krijgen.

Ze was altijd mijn hondje... Hieronder een foto van de wandeling die ik met haar maakte vorige week dinsdag op m'n verjaardag. Helemaal niets aan de hand...
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_94709010
Prachtige hond. Spijtig dat zij er niet meer is. Nogmaals sterkte.
pi_94710131
wat een mooi beestje O+ echt een prachthond!

ook nogmaals door mij veel sterkte toegewenst :*

OT; ik voel me wel redelijk goed.
pi_94711051
wat erg voor ,en idd prachtige hond

Ot ; geschrokken :X mijn vriend roept me net terwijl hij buiten staat of ik kon komen.
Ging niet zo goed met hem, spierwit, geen kleur op de lippen of niks.
Hij kon niet meer staan,evenwichtstoornis, en hij is 2 meter groot en zo'n 100 kilo, zie hem maar eens naar binnen te krijgen dan :{w
  maandag 28 maart 2011 @ 13:41:24 #49
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94711527
O, ik hoop zo dat ik straks dingen weer leuk ga vinden en dat ik me niet eens meer bezighoud met een bepaald persoon. Op naar een leuk leven zonder hem. Wel met nieuwe kansen.
pi_94711782
Beetje last van klok, ik merk dat ik een beetje van slag ben van de zomertijd en zou eigenlijk graag toch nog even mijn nest in willen duiken.
  maandag 28 maart 2011 @ 13:51:45 #51
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94711925
Ik voel me heel rustig en vredig. Gisteren de hele dag geslapen en vannacht opgestaan en de nacht doorgehaald. Wat gegeten, gedouched, Net drie kartier gewandeld en flink lopen sjouwen met boodschappen. Er moet nog zoveel gebeuren maar alles op zn tijd en laat alles op me afkomen. En heerlijk ontspannen weer vertoeven achter de P.C. - Mischien is een onregelmatige leven/ritme precies wat ik nodig heb.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_94712348
En weer terug bij chagerijnigheid. Waarom? Geen idee. Het is mijn dag gewoon niet. Normaal loop ik ook al rond kwart voor twee altijd rond op de manege en nu ging ik smsen dat ik pas rond kwart voor drie aanwezig zal zijn. Waarom? Geen idee.

Ik heb echt geen zin vandaag.

Nu toch maar mijzelf naar de manege toeslepen. Mensen rekenen op me. En als ik rond zessen thuis ben duik ik onder de douche, trek ik mijn pyjama aan, bak ik een paar pannenkoeken en kom dan denk ik niet meer van de bank af totdat het tijd is om te gaan slapen.

Hrmph!

:{
pi_94714055
@Neo: sterkte! ;(

ik heb ook weer es een rotdag. Presentatie vanmorgen ging niet fijn. Lading 'feedback' out of the blue van een andere docent die t verschil niet weet tussen een mening en iets wat je uit ervaring weet. En net weer een presentatie gegeven waarmee ik origineel startte met een EIGEN radiofragment... En geen HOND die er op reageert. Niks noppes nada. Of ligt het aan mij? Had wel een reactie verwacht... Ben je es origineel...

nou ja, 'ik moet hte me niet aantrekken'
pi_94714230
Ik heb woensdag ook weer twee presentaties. Ik heb d'r echt een hekel aan en ik kan er echt tegenop zien :')
  maandag 28 maart 2011 @ 15:18:10 #55
30252 Soempie
Procreating
pi_94715406
@ Neo, wat verdrietig. ;( Sterkte.

Ik wilde hier heel blij posten dat de hypotheek erdoor is...
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_94718246
ben nu moe, en heb een super zwaar hoofd }:|
pi_94718856
Bedankt iedereen wat betreffende mijn hond
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_94720348
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:48 schreef formerjellybean het volgende:
Beetje last van klok, ik merk dat ik een beetje van slag ben van de zomertijd en zou eigenlijk graag toch nog even mijn nest in willen duiken.
hmz.. t is toch maar een uurtje? :? :@

OT: koppijn. Van alles.
  maandag 28 maart 2011 @ 16:58:49 #59
50430 Yuki
Student Midwife
pi_94720417
Neo: wat ontzettend naar ;( sterkte :*

Soempie: reden genoeg om blij te zijn toch? Gefeliciteerd!

OT: beetje rare dag. Weet niet precies hoe ik me voel :? Maar echt positief is het iig niet.
Kijk nu al uit naar mijn bed vanavond :@
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 28 maart 2011 @ 17:02:21 #60
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94720602

[ Bericht 29% gewijzigd door Mishu op 28-03-2011 17:06:48 ]
pi_94723767
Net terug van de manege. Ben toch wel blij dat ik gegaan ben. Enorm kunnen lachen daar en het bezig zijn met de paarden vind ik ook altijd fijn.

O+

Wel vreemd dat mijn telefoon ineens stuk is... Hmm, oh well. Meer mensen problemen met T-mobile op dit moment? Mensen op de manege i.i.g. niet.

En nu duik ik onder de douche want ik stink naar paard!

EDIT: Lees net dat het storing is bij T-Mobile. Lekker, duurt al drie uur. Wel rustig zo, niet te bereiken zijn

:D
pi_94724251
omg! vorig week een sollicitatie gehad. Ik ben erheen gegaan na de hele middag op het terras gezeten te hebben en gaan grieken. Te laat weggegaan zodat ik geen tijd had om me om te kleden, te verzorgen enz. Mijn haren in een staart , geen nette kleding aan.
Dus helemaal gehaast dat gesprek in gegaan, en beetje overmoedig door eerder de wijn op die dag, dus mezelf wel aangeprezen.Ik denk dat word nooit wat.
Kreeg ik net telefoontje dat ze het gesprek als zeer positief hadden ervaren en ze graag een tweede gesprek wilden.

[ Bericht 1% gewijzigd door candygirl op 28-03-2011 19:38:14 ]
  maandag 28 maart 2011 @ 18:34:44 #63
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_94724608
Nog 4,5 dagen alleen. Nog 4,5 dagen alleen. Bijna weer weekend, bijna weer naar vriendlief. _O-
  maandag 28 maart 2011 @ 18:39:36 #64
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_94724855
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:26 schreef candygirl het volgende:
omg vorige een sollicitatie gehad. Ik ben erheen gegaan na de hele middag p terras gezeten te hebben en gaan grieken. Te laat weggegaan zodat ik geen tijd had om me om te kleden, te verzorgen enz. Mijn haren in een staart , geen nette kleding aan.
Dus helemaal gehaast dat gesprek in gegaan, en beetje overmoedig door eerder de wijn op die dag, dus mezelf wel aangeprezen.Ik denk dat word nooit wat.
Kreeg ik net telefoontje odat ze het gesprek als zeer positief hadden ervaren en ze graag een tweede gesprek wilden.
jij moet je teksten eens gaan lezen voordat je op invoeren drukt :P
  maandag 28 maart 2011 @ 18:40:44 #65
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94724900
Redelijk ok.
pi_94725164
Flink verrot, ouders zijn nu aan het berekenen hoeveel huur ik moet betalen als ik thuis wil blijven wonen.
Dan maar een eigen woning gaan zoeken. Iemand enig idee hoe ik snel en makkelijk aan een kamer kan komen, heb werkelijk geen idee :')
  maandag 28 maart 2011 @ 18:47:06 #67
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_94725198
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:46 schreef Dimens het volgende:
Flink verrot, ouders zijn nu aan het berekenen hoeveel huur ik moet betalen als ik thuis wil blijven wonen.
Dan maar een eigen woning gaan zoeken. Iemand enig idee hoe ik snel en makkelijk aan een kamer kan komen, heb werkelijk geen idee :')
www.kamertje.nl www.easykamer.nl etc etc www.google.nl
  maandag 28 maart 2011 @ 18:47:33 #68
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94725224
Kamernet.nl, vrienden, particuliere huur. Inschrijven bij een woningbouwvereniging. Eeh.. Anti-kraak?
pi_94725625
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 08:57 schreef Miam het volgende:

[..]

Pff, gast, tief op met je verhaal. zet het in je fotoboek ofzo.

Voel me wel goed, iets nerveus voor gesprek zometeen.
Of je leest het gewoon niet.
  maandag 28 maart 2011 @ 18:57:44 #70
50430 Yuki
Student Midwife
pi_94725675
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:56 schreef Snuwerd het volgende:

[..]

Of je leest het gewoon niet.
Dit topic is gewoon niet bestemd voor ellenlange verhalen.
pi_94725748
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:57 schreef Yuki het volgende:

[..]

Okay, dat kan goed, maar iig ook niet voor aanvallende corrigerende reacties.
  maandag 28 maart 2011 @ 19:02:49 #72
50430 Yuki
Student Midwife
pi_94725946
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:59 schreef Snuwerd het volgende:

[..]

Okay, dat kan goed, maar iig ook niet voor aanvallende corrigerende reacties.
Zonder olifantenhuid kan je sowieso maar beter wegblijven van Fok/R&P :')
pi_94726066
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:02 schreef Yuki het volgende:

[..]

Zonder olifantenhuid kan je sowieso maar beter wegblijven van Fok/R&P :')
Oneensch. Gewoon de eerste 2 reacties na je fipo skippen.
pi_94726102
Hé realisme = (y)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2011 19:05:59 ]
pi_94726649
Prima, zit lekker in het zonnetje :)
pi_94726822
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:57 schreef Yuki het volgende:

[..]

Want dat staat in de regels? Oké ik zal het nooit meer doen :)
Bedankt trouwens voor die website's, ben er al volop aan het kijken.
  maandag 28 maart 2011 @ 19:25:51 #77
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_94727225
Whut? Voor de ene school heb je 100 formulieren die je moet invullen, en voor de andere school laat je wat gegevens achter en mag je al op gesprek? Wtf. :') Na dit jaar hopelijk naar Zwolle naar school. :)
  maandag 28 maart 2011 @ 19:31:12 #78
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94727522
Ik ben ernstig toe aan een leuk vriendje :@ Ik heb zin in een arm om me heen.
pi_94728022
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:39 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

jij moet je teksten eens gaan lezen voordat je op invoeren drukt :P
tut tut tut

Had het al verbeterd maar was schijnbaar niet gelukt.
Zo nu douchen en mijn bedje in, ben zo moe
  maandag 28 maart 2011 @ 20:43:52 #80
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_94732263
@candy: dat is wel erg vroeg he?

@neo: gecondoleerd,ze ziet er erg lief uit :*

ot: boh hard gesport :Y en nu twijfelend over n derde sport..wie had dat ooit gedacht? :P nu lkkr relaxed greys anatomy kijken O+
  maandag 28 maart 2011 @ 20:45:46 #81
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94732385
Emotionele huildag gehad. Niet echt kunnen leren voor de 2 toetsen morgen maar met een beetje geluk haal ik ze toch. Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan.

Zit te denken over een emotie-regulatie therapie, wil minder heftig reageren op dingen.
  maandag 28 maart 2011 @ 21:10:49 #82
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_94734107
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 12:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ze was altijd mijn hondje... Hieronder een foto van de wandeling die ik met haar maakte vorige week dinsdag op m'n verjaardag. Helemaal niets aan de hand...
mooi beestje, gecondoleerd :'(

zelf voel ik me erg goed :D
  maandag 28 maart 2011 @ 21:30:19 #83
244451 Carooltje79
pi_94735523
The world's a roller coaster
And I am not strapped in
Maybe I should hold with care
But my hands are busy in the air saying:

I wish you were here

Weet niet goed wat ik er allemaal van moet vinden... again confused -O-
pi_94736311
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:30 schreef Carooltje79 het volgende:
The world's a roller coaster
And I am not strapped in
Maybe I should hold with care
But my hands are busy in the air saying:

I wish you were here

Weet niet goed wat ik er allemaal van moet vinden... again confused -O-
nice text. Waar ben je dan confused over? :@

OT: same shit. School zat ook niet mee vandaag. Maar dat had ik al beschreven...
  maandag 28 maart 2011 @ 21:44:12 #85
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_94736511
ziek, wat een timing ;(
  maandag 28 maart 2011 @ 21:45:25 #86
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_94736600
Misselijk van m'n tandpasta. :') En ik voel me vies omdat ik vandaag niks sportiefs heb gedaan.
  maandag 28 maart 2011 @ 21:50:13 #87
244451 Carooltje79
pi_94736928
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef Apotheose het volgende:

[..]

nice text. Waar ben je dan confused over? :@

OT: same shit. School zat ook niet mee vandaag. Maar dat had ik al beschreven...
Krijg mijn gevoelens niet op een rijtje... en twijfel of ik bepaalde dingen juist wel of niet moet doen... zit een beetje in mijn twijfel fase :@ erg bang om verkeerde beslissingen te nemen..
pi_94737363
Moe
pi_94737850
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:50 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

Krijg mijn gevoelens niet op een rijtje... en twijfel of ik bepaalde dingen juist wel of niet moet doen... zit een beetje in mijn twijfel fase :@ erg bang om verkeerde beslissingen te nemen..
ok... Ja ken t gevoel wel. Zou t erg veel uitmaken denk je wat je wel of niet doet? :@
  maandag 28 maart 2011 @ 22:03:12 #90
244451 Carooltje79
pi_94737992
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:01 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ok... Ja ken t gevoel wel. Zou t erg veel uitmaken denk je wat je wel of niet doet? :@
Ja daarom zit ik er ook zo over te twijfelen.. het voelt voor mij of mijn toekomst op een T-splitsing staat en ik moet de keuze maken welke kant ik opga... -O- En ik ben echt een twijfelmuts dus zit mezelf lekker gek te maken :X
pi_94738687
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:03 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

Ja daarom zit ik er ook zo over te twijfelen.. het voelt voor mij of mijn toekomst op een T-splitsing staat en ik moet de keuze maken welke kant ik opga... -O- En ik ben echt een twijfelmuts dus zit mezelf lekker gek te maken :X
ken t... Al is die toekomst voor mij al bepaald en ben ik een kant op geduwd die ik niet op wil... Waardoor ik mezelf ook heerlijk (not) gek kan maken. :X

en beetje meer OT: wurrich. Zo maar pitten. Morgen om 9u weer op school zijn om (gaap) anderen te zien presenteren. Kijken of de docent nu een beter humeur heeft :')
  maandag 28 maart 2011 @ 22:14:30 #92
244451 Carooltje79
pi_94738875
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:12 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ken t... Al is die toekomst voor mij al bepaald en ben ik een kant op geduwd die ik niet op wil... Waardoor ik mezelf ook heerlijk (not) gek kan maken. :X

en beetje meer OT: wurrich. Zo maar pitten. Morgen om 9u weer op school zijn om (gaap) anderen te zien presenteren. Kijken of de docent nu een beter humeur heeft :')
ja dat heb ik ook wel maar daar komt ook de grote twijfel vandaan... mja binnenkort moet ik wel beslissen en de grote vraag is luister ik dan naar mijn hart of mijn hoofd? want die 2 zitten nooit op een lijn :{

Succes morgen :*
  maandag 28 maart 2011 @ 22:20:13 #93
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_94739324
Soms vind ik het jammer dat ik mezelf niet helemaal kan uithongeren door m'n diabetes. Dan zou ik binnen een dag in coma raken. En dat terwijl ik eigenlijk ook wel besef dat dat m'n redding is, dat ik dat niet kan doen. Ik ben raar. :')
pi_94739705
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:14 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

ja dat heb ik ook wel maar daar komt ook de grote twijfel vandaan... mja binnenkort moet ik wel beslissen en de grote vraag is luister ik dan naar mijn hart of mijn hoofd? want die 2 zitten nooit op een lijn :{

Succes morgen :*
thx. :) Wou dat ik je kon helpen maar ik volg altijd mn hart/gevoel.... :@
  maandag 28 maart 2011 @ 22:26:32 #95
244451 Carooltje79
pi_94739837
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef Apotheose het volgende:

[..]

thx. :) Wou dat ik je kon helpen maar ik volg altijd mn hart/gevoel.... :@
Jaa dat kan ik ook beter doen :Y mijn hoofd volgen brengt me nooit veel goeds :N
  maandag 28 maart 2011 @ 22:27:45 #96
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_94739922
What the fuck...
pi_94740204
Ik erger me dood aan een tv programma
  maandag 28 maart 2011 @ 22:46:28 #98
30252 Soempie
Procreating
pi_94741137
Ontspannen. Lekker anderhalf uur gesport. :)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 28 maart 2011 @ 22:48:49 #99
30252 Soempie
Procreating
pi_94741296
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 16:58 schreef Yuki het volgende:
Neo: wat ontzettend naar ;( sterkte :*

Soempie: reden genoeg om blij te zijn toch? Gefeliciteerd!

OT: beetje rare dag. Weet niet precies hoe ik me voel :? Maar echt positief is het iig niet.
Kijk nu al uit naar mijn bed vanavond :@
Dank je wel. :)

Slaap lekker alvast. ^^
pi_94741970
verdrietig om iets, mezelf ;(
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_94744296
quote:
9s.gif Op maandag 28 maart 2011 22:58 schreef Beach het volgende:
verdrietig om iets, mezelf ;(
zoiets dus, omdat ik mezelf mis :)
pi_94745493
Begin me steeds meer te beseffen hoe permanent permanent eigenlijk is...
Bah wat voel ik me kut. Ik zal d'r gewoon nooit meer zien. Dat is zo zwaar om te beseffen
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 29 maart 2011 @ 00:39:33 #103
244451 Carooltje79
pi_94746434
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 00:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Begin me steeds meer te beseffen hoe permanent permanent eigenlijk is...
Bah wat voel ik me kut. Ik zal d'r gewoon nooit meer zien. Dat is zo zwaar om te beseffen
Hele dikke knuffel voor jou :*

het leven is ook zooo oneerlijk!
pi_94747288
Voel me nu zwaar kut. Zit erdoorheen en ben me keihard aan het confronteren met iets wat ik jaren geleden had moeten doen maar ik wordt er zo moedeloos van.

Pffff ik voel me verward, alleen, onbegrepen en wil me gewoon weer goed voelen.
pi_94748052
quote:
Op dinsdag 29 maart 2011 00:39 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

Hele dikke knuffel voor jou :*

het leven is ook zooo oneerlijk!
dankje.. ik kan wel een goede knuffel gebruiken
Slapeloos in bed ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 29 maart 2011 @ 02:33:41 #106
334377 whatsupworld
Loving life, myself, my dears
pi_94748736
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 01:37 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

dankje.. ik kan wel een goede knuffel gebruiken
Slapeloos in bed ;(
Knuff!
pi_94749066
Prima, alleen een beetje maf. En ik heb ook een rare neiging om veel te veel te roken vanavond.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 04:56:15 #108
50430 Yuki
Student Midwife
pi_94749167
quote:
Op maandag 28 maart 2011 22:48 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dank je wel. :)

Slaap lekker alvast. ^^
En zo lig ik al een goed uur wakker :')

Piekeren :{
pi_94749202
Probeer piekeren om te vormen in positieve gedachtes en mooie plannen voor de toekomst :)
Voltaire.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 07:23:42 #110
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94749490
Lopen tot de zon komt.. Tot ie straalt. Dat dus. Proberen om mijn draai weer terug te vinden. Voel me nu op 1 of andere manier een beetje afstandelijk naar mijn leven toe. Kweetniet.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 07:42:55 #111
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_94749618
Oh, ik ben zo verliefd! O+
  dinsdag 29 maart 2011 @ 08:49:47 #112
30252 Soempie
Procreating
pi_94750307
Blij! Ik heb zo'n lieve vriendin die net een mail stuurde waar ik helemaal vrolijk van word. Onze agenda's lopen alleen over, maar nu toch net een datum geprikt om lekker de stad in te gaan. O+
  dinsdag 29 maart 2011 @ 08:52:22 #113
50430 Yuki
Student Midwife
pi_94750357
Beetje nerveus voor m'n oogmeting zo :')
pi_94750393
Moe, 1 uur vannacht begonnen met onderhoud, maar goed had ik maar een vak moeten leren :P algemene tendens qua gevoel: eenzaam -O-
pi_94750402
Ik voel mij nu..........

GEWELDIG
pi_94750559
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 16:57 schreef Apotheose het volgende:

[..]

hmz.. t is toch maar een uurtje? :? :@

OT: koppijn. Van alles.
Ja , en bij is het zo met wintertijd en zomertijd zodra de veranderingen zijn dat ik even van de rel ben qua slapen. Een uurtje maakt dan veel verschil hoor.

OT opgelucht kan weer internetten mijn server lag er gisteren uit en was even bang dat het aan de dongel lag.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 09:12:24 #117
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_94750675
Hehe dat uurtje is voor mij ook een groot verschil, moet ik ook even aan wennen.
Zelfde met temperatuursverschillen, zodra de 'zomerse' temperaturen aanbreken eet ik de eerste dagen niet veel meer dan een ijsje en wat fruit. :+

OT: Opgewekt, zin in de dag ... en ik voel me tegelijkertijd zo instabiel als wat, hoeft maar iets kleins te gebeuren en m'n humeur is gelijk het omgekeerde. :{
pi_94750956
:r
  dinsdag 29 maart 2011 @ 09:33:13 #119
203640 heavenstar
Fluctuat Nec Mergitur!
pi_94751030
Afwachtend....whehe!
13 Juni: Bon Jovi
27 Juni: Muse
Liebe ist für alle - auch für mich
pi_94751187
verschrikkelijk klote. gvd ;( ;( ;( ;(
  dinsdag 29 maart 2011 @ 09:55:41 #121
50430 Yuki
Student Midwife
pi_94751541
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:40 schreef Miam het volgende:
:*
pi_94751805
zucht... zitten ze hier ff te puzzelen hoe ze t rooster zo kunnen hebben dat we maar 2 dagen naar school hoeven. Klinkt idioot maar daar heb ik nu helemaal geen trek in. :N
pi_94752316
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 09:40 schreef Miam het volgende:
:*

OT: Een stuk beter.. straks maar even heerlijk genieten van het zonnetje buiten O+ Nu eerst aan de slag.
pi_94752374
paar ziekenhuisbezoeken vandaag -O- en erna terras op *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door candygirl op 29-03-2011 12:42:56 ]
pi_94755861
voel me kut, maar blij ik kan mijn zonnebril op sterkte gaan halen *O*
pi_94756658
Fucking kut! ik heb zoon zin om iemand met haar smoel over de gehele a12 te trekken.
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_94757828
Lekker net even naar krommenie gefietst, en voor mezelf een bolletjesplant gekocht. Dat is voor mij al heel wat want ik ben totaal plantloos in huis maar met de lente krijg ik dus de kriebels en wil ik ook een plantje.
pi_94758131
Onrustig... en dat nu al máándenlang. Blegh! :{
pi_94758380
Vandaag weer wat beter. Auto net terug v/d garage (en ruim 300,- lichter }:| ) en m'n verjaardagsspullen teruggebracht.
Toen ik terugkwam was er niemand die me begroette zoals dat tot eergister wel was... Toen schoot ik toch weer vol ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:21:21 #130
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_94758713
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 15:18 schreef Soempie het volgende:
@ Neo, wat verdrietig. ;( Sterkte.

Ik wilde hier heel blij posten dat de hypotheek erdoor is...
Dan gepast gefeliciteerd. Beestjes zijn te lief om te overlijden :{
pi_94758782
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vandaag weer wat beter. Auto net terug v/d garage (en ruim 300,- lichter }:| ) en m'n verjaardagsspullen teruggebracht.
Toen ik terugkwam was er niemand die me begroette zoals dat tot eergister wel was... Toen schoot ik toch weer vol ;(
Dat blijft altijd even wennen. Ik zou het ook hebben als Lola mij s'ochtends niet meer wakker maakte. Dat is mijn kat dus.
pi_94759002
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:21 schreef zyx1981 het volgende:

[..]

Dan gepast gefeliciteerd. Beestjes zijn te lief om te overlijden :{
Inderdaad ;(
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:23 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat blijft altijd even wennen. Ik zou het ook hebben als Lola mij s'ochtends niet meer wakker maakte. Dat is mijn kat dus.
Is zeker even wennen, eerlijk gezegd wil ik er niet eens aan wennen..
Maar ze heeft het nu goed daarboven :)
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:29:49 #133
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_94759045
Oh, wat een heerlijke dag, wat een heerlijk weer, wat een heerlijk humeur O+ Enige wat mist is vriendlief. Dus als het zaterdag en zondag ook zo is, is alles perfect, inclusief vriend. O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
  dinsdag 29 maart 2011 @ 13:48:14 #134
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_94759778
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Inderdaad een rotgevoel, heb het al wanneer ik thuis kom en de hond zit nog bij de oppas.
Sterkte. ;(
pi_94760727
iets met 'n donkere nare ongelukkige wolk die me overal achtervolgt....... i miss it so fucking much.... *zucht*
pi_94760831
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:48 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Inderdaad een rotgevoel, heb het al wanneer ik thuis kom en de hond zit nog bij de oppas.
Sterkte. ;(
Dankje.
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:15 schreef Apotheose het volgende:
iets met 'n donkere nare ongelukkige wolk die me overal achtervolgt....... i miss it so fucking much.... *zucht*
*hugs* alles komt goed meid, denk maar aan Pinkpop :)
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 29 maart 2011 @ 14:28:25 #137
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94761206
Ik mag 3 woningen/kamers bezichtigen in Amsterdam! Hoera voor studentenwoningweb.nl!
pi_94762918
Ik voel me heerlijk O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 15:51:51 #139
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_94764351
De zon werkt hier beter dan anti-depressiva. :7
pi_94765444
voel me wel redelijk, baal van het gepieker maar daar kan ik even niks aan doen.
Verder blij met mijn nieuwe zonnebril en lekker tevreden met een schone woning :)
  dinsdag 29 maart 2011 @ 16:33:03 #141
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_94766138
THE FUCK!? M'n suiker zat op 2.3! En ik had niet eens wat door. Had nog mooi uit de hand kunnen lopen; coma. :{ Maar goed dat m'n moeder aanspoorde om te gaan kijken omdat ik wat bleek zag. :{ Donders. :{
-EDIT-
Owwwww... Meter kapot. :')

[ Bericht 12% gewijzigd door Xantalien op 29-03-2011 16:56:48 ]
pi_94767459
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:51 schreef Lastpost het volgende:
De zon werkt hier beter dan anti-depressiva. :7
Ditto hier *O*
Zo Enchilada's maken :Y)
pi_94768156
Wel goed. Lekker gewerkt. 45 minuten daarvan met mijn baas in de file gestaan :') Wel lekker bij kunnen kletsen.

Nu ff snel wat eten (vriend maakt soep voor me) en daarna weer op naar de manege om bij te springen omdat ze mensen tekort komen.

:)
pi_94768368
Redelijk, nog best verkouden, nog steeds bang dat het hooikoorts is waar ik dan nu plots last van ga krijgen. Voor de rest koel, mijn leven gaat goed in de grote lijnen.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 17:28:00 #145
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94768375
Ik heb een vet zere schouder, ik word er gewoon depressief van ;(

En dan zit er ook nog een hippie naast me een stinkende mandarijn te eten ;(
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 29 maart 2011 @ 17:29:00 #146
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94768402
quote:
Op dinsdag 29 maart 2011 17:27 schreef stbabylon het volgende:
Redelijk, nog best verkouden, nog steeds bang dat het hooikoorts is waar ik dan nu plots last van ga krijgen. Voor de rest koel, mijn leven gaat goed in de grote lijnen.
Dat kan alleen maar Q-koorts zijn! :o
pi_94768445
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 17:29 schreef Samzz het volgende:
Altijd weer die Q hè!
pi_94768493
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 17:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Fijn... stuur een amateurhypochonder het internet op met zo'n opmerking :(
  dinsdag 29 maart 2011 @ 17:38:28 #149
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_94768721
Godver, ziek in bed :r
  dinsdag 29 maart 2011 @ 17:39:39 #150
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94768773
Ik heb de behoefte om te krassen, omdat niemand hoi zegt tegen me hier op fok! :(

maar verder voel ik me ziekig, moe en blegh
pi_94769006
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:18 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dankje.

[..]

*hugs* alles komt goed meid, denk maar aan Pinkpop :)
ja ook daar gaat de wolk mee naar toe... Uiteraard heb ik zin in Pinkpop (coldplay) maar het neemt de eenzaamheid niet weg. De leegte. Zou niks liever willen dat alles weer als vanouds was..... I'd give the world...

Goed, ik ga nog ff wat opruimen en dan eten. Zie je wel @ pinkpop :D
pi_94769675
quote:
Op dinsdag 29 maart 2011 17:39 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb de behoefte om te krassen, omdat niemand hoi zegt tegen me hier op fok! :(

maar verder voel ik me ziekig, moe en blegh

hoi :@
pi_94769775
Voel me best goed weer vandaag maar heb wel heel lang geslapen.

En hoi :)
Voltaire.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:19:35 #154
141482 Q.
JurassiQ
pi_94770153
quote:
8s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 17:30 schreef Techno het volgende:

[..]

Altijd weer die Q hè!
Graag gedaan. 8-)
For great justice!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:19:50 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94770167
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:07 schreef Dimens het volgende:

[..]

hoi :@
hi :D

maar ik moest ook zeggen dat het topic hier niet voor bedoeld was :@
pi_94770216
Van wie moest je dat zeggen?
Voltaire.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:21:33 #157
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_94770244
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Luister je nu weer naar die stemmen in je hoofd? Slik je medicatie nu eens! :(
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_94770332
treurig ondefinieerbaar gevoel van binnen
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:24:23 #159
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94770380
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:21 schreef truepositive het volgende:
Van wie moest je dat zeggen?
Van zo'n mod :(
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:21 schreef missbehavin het volgende:
Luister je nu weer naar die stemmen in je hoofd? Slik je medicatie nu eens! :(
Die zit niet in mijn hoofd! Ik stop geen zwangere vrouwen in m'n hoofd! :P
pi_94770632
Lui, geen zin om nuttig bezig te zijn vanavond
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:32:35 #161
308715 Daalder82
Den ueberlurker
pi_94770764
Mijn lichaam gaf eerder vandaag op het werk een "ho" signaal, niet fijn :{. En ik zit nog steeds met gare onverwerkte emoties, maar dat loopt al langer dan vandaag.
pi_94773237
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:29 schreef Urquhart het volgende:
Lui, geen zin om nuttig bezig te zijn vanavond
world domination can wait
pi_94773935
quote:
Op dinsdag 29 maart 2011 18:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als ik je daar mee beter kan laten voelen mag het wel, komkommertje :@
OT: Voel mij wel beter, het huis uit en weg met het bedrijf waar ik werk. Lekker uit eten bij Van Der Valk *O*
  dinsdag 29 maart 2011 @ 19:39:11 #164
30252 Soempie
Procreating
pi_94774164
Beetje gaar van de hele dag werken (ruim 9 uur }:| ). Kwam er net achter dat een collega in dezelfde wijk woont. Gezellig met hem naar huis gefietst, dus dat is dan weer leuk.
pi_94774590
Goed :)
pi_94774760
op therapeutische basis gewerkt vandaag, ging vrij goed, nu moet ik het bekopen met veel pijn in rug en been natuurlijk, ik wist dat dit veel te voorbarig was, maar zo gaan bazen te werk blijkt maar weer.

verdomme wat een pijn, en daardoor voel ik me zo enorm kut.
pi_94776272
Flabbergasted. Woah... Zojuist een telefoontje van wel de laatste die ik het verwacht had. :o O+
pi_94776352
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:19 schreef Q. het volgende:
Graag gedaan. 8-)
Ik denk nog wel een beetje aan je. O+
pi_94778624
verveeld en beetje zenuwachtig. Verder mwa, wel redelijk, denk ik 8)7 :?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 21:01:20 #170
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_94779138
Af en toe kunnen bepaalde personen zich echt als een zak gedragen.
pi_94779290
Bored...
pi_94779348
Ongelofelijk wat kunnen sommige vrouwen toch elkaar misgunnende loeders zijn onderling... :o :N
  dinsdag 29 maart 2011 @ 21:06:23 #173
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_94779454
O+ nieuwe broek,nieuwe schoenen ik voel me prima op de pijn in mn linker kleine teentje na :')
  dinsdag 29 maart 2011 @ 21:07:51 #174
244451 Carooltje79
pi_94779564
*zucht* wat een vage dag vandaag -O- werd weer aan iets herinnerd wat ik liever wilde vergeten.. tnx! nog :{
  dinsdag 29 maart 2011 @ 21:16:54 #175
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94780155
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_94781250
Kwaad en doodmoe
pi_94781348
Ka-pot!

Zo lekker onder de douche, afl. Naruto kijken (nerd, I know) en dan lekker :z
  dinsdag 29 maart 2011 @ 21:37:29 #178
50430 Yuki
Student Midwife
pi_94781641
Opgelucht, omdat het beter gaat met oma O+
Beetje onwennig, want ik moet een bril :+
En wat sipjes... :@
pi_94781653
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 21:32 schreef Miam het volgende:
Kwaad en doodmoe
daar word je ook doodmoe van.... -O-
pi_94782773
kwaad
  dinsdag 29 maart 2011 @ 21:54:54 #181
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94782972
Dubbel. Hopelijk is mijn toekomst leuk. We'll see. Ik heb er nog niet alle vertrouwen in maargoed. Niet te veel verwachtingen hebben dus. Gewoon bij mezelf blijven en niet in 1 keer de hele wereld willen. We doen het stapje voor stapje.
  † In Memoriam † dinsdag 29 maart 2011 @ 22:01:51 #182
264940 8108139dpths
pi_94783511
Het loopt (weer) uit de hand... net al een gat in een deur geschopt. Don't get in my fucking way, ik sla je regelrecht het ziekenhuis in (op zijn minst). Zou het liefst ook vanavond nog voor de trein springen. }:|
pi_94783735
Nog steeds wat verdrietig vanwege het verlies van m'n hond.
Kwaad op m'n ex dat ze niets van zich laat horen, terwijl ze zo dol op die hond was + het feit dat ze weet hoe erg zo'n verlies is... nog geen klein condoleance smsje :{
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_94784383
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kwaad op m'n ex dat ze niets van zich laat horen, terwijl ze zo dol op die hond was + het feit dat ze weet hoe erg zo'n verlies is... nog geen klein condoleance smsje :{
ik vind dat zo raar... Dan ben je jarenlang zo intiem (op allerlei vlakken) geweest en in een keer spreek je elkaar niet meer. En als er geen ruzie oid aan te pas is gekomen snap ik dat stiekem niet... Snap ook dat het je (misschien op zn zachts gezegd?) bezig houdt...

OT: stuck in this hole enzo
pi_94784575
Elke seconde wordt ik bozer en bozer en bozer.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:13:13 #186
244451 Carooltje79
pi_94784621
quote:
4s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:12 schreef CecilBDemented het volgende:
Elke seconde wordt ik bozer en bozer en bozer.
*knuffel* what's up?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:23:29 #187
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94785348
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:01 schreef 8108139dpths het volgende:
Het loopt (weer) uit de hand... net al een gat in een deur geschopt. Don't get in my fucking way, ik sla je regelrecht het ziekenhuis in (op zijn minst). Zou het liefst ook vanavond nog voor de trein springen. }:|
Wooow relax. En eventueel naar 113online.nl gaan als je echt zelfmoordneigingen hebt :Y
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:27:03 #188
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94785561
High on Disco en roomijs met vanillesmaak en slagroom weetooknietw'rom.

"I'm so glad that I'm a woman " *groovin 8)7
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:42:08 #189
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_94786640
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
meestal zijn ze bang dat je daarna weer contact gaat zoeken en dat willen ze niet...dus is het lekker makkelijk om dan maar helemaal niks te laten horen..
pi_94787374
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:42 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

meestal zijn ze bang dat je daarna weer contact gaat zoeken en dat willen ze niet...dus is het lekker makkelijk om dan maar helemaal niks te laten horen..
Gezien alle omstandigheden zal dit ook exact de reden zijn. Maar ik blijf het enorm stom van haar dat ze dit doet... Ze weet hoeveel ik om die hond gaf en ze gaf zelf ook superveel om haar. Ik sms haar met de mededeling dat ze is ingeslapen en vervolgens condoleert ze mn moeder via facebook (wtf?)
Vandaar dus dat ik toch wel kwaad ben. Maargoed, dit zal wel weer afzwakken :)
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:58:18 #191
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94787786
Nouja vaak zwakt toch het gevoel van verbondenheid met je ex wat af.
pi_94788012
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:58 schreef Mishu het volgende:
Nouja vaak zwakt toch het gevoel van verbondenheid met je ex wat af.
Naja zij zal voor haar gevoel wel een goeie reden hebben en ik kan er toch niets aan veranderen so fuck it ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 29 maart 2011 @ 23:03:14 #193
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_94788104
voel me goed. alleen last van een raar bioritme. morgen maar op tijd eruit ongeacht wat er ook gebeurt.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 23:45:03 #194
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_94789991
Brak en ik word gek van die poes hier, leuk zo'n krols beest. _O- :r
pi_94790346
moe, en kut. Morgen een (sollicitatie) gesprek, waar ik dus echt helemaal geen zin in.
Maar goed morgen is het weer een dag :)
  woensdag 30 maart 2011 @ 00:04:16 #196
244451 Carooltje79
pi_94790811
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 23:53 schreef cafpow het volgende:
moe, en kut. Morgen een (sollicitatie) gesprek, waar ik dus echt helemaal geen zin in.
Maar goed morgen is het weer een dag :)
Heel veel succes morgen! hoop dat het je lukt om het even positief in te zien :*
pi_94791755
Positief zijn ^O^
Voltaire.
pi_94792425
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 00:04 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

Heel veel succes morgen! hoop dat het je lukt om het even positief in te zien :*
het lukt wel, het is meer dat ik geen zin heb om de trein te moeten pakken, en eventueel dingen te moeten uitleggen, zoals het gat in mijn cv en ik heb geen zin om te zeggen dat dat door o.a. depressie en psychologische problemen is ontstaan.

Maar goed ik zie wel nu slapen :O
  woensdag 30 maart 2011 @ 02:37:44 #199
244451 Carooltje79
pi_94794663
En ik kan gewoon weer niet slapen -O-
pi_94794888
verhueg me onzettend op de twee komende dagen, maar voor nu.......waarom wil ik alles oplossen voor anderen terwijl ik zelf bijna niks meer voel in het algeheel dan
pi_94794955
Omdat empathie natuurlijk is ;)
Voltaire.
  woensdag 30 maart 2011 @ 08:30:08 #202
50430 Yuki
Student Midwife
pi_94796679
Beetje moe. :)
  woensdag 30 maart 2011 @ 08:33:16 #203
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_94796720
Wanhopig en moedeloos ;(
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 30 maart 2011 @ 08:33:43 #204
30252 Soempie
Procreating
pi_94796725
Beetje nerveus. Gister iets niet zo handig aangepakt op m'n werk, maar wel heel eerlijk, terwijl ik er eigenlijk omheen had moeten lullen. Als ze er vandaag iets van zeggen krijgen ze de volle laag. :r
pi_94796902
Hele nacht nauwelijks geslapen en extra de wekker om 8:30 om de dierenarts te bellen, blijkt ie pas 9u open te zijn.. en t is vies warm op m'n kamer :r
Samengevat: kapot!

Edit: alsnog met de dierenarts gebeld en het was nog mogelijk om haar apart te laten cremeren en de urn te krijgen
Wederom samengevat: opgelucht

[ Bericht 23% gewijzigd door Neo-Mullen op 30-03-2011 09:10:28 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 30 maart 2011 @ 09:11:01 #206
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_94797375
Superbelabberd door de griep en nu moet ik ook nog eens 110km rijden naar de bedrijfsarts 8)7
pi_94797415
opgelucht. voor even.
pi_94797431
Ik heb geen zin maar zal en moet toch gaan werken.
  woensdag 30 maart 2011 @ 09:14:57 #209
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94797461
Ik voel me GEWELDIG *O*
pi_94797621
Ik voel me vandaag weereens super!
pi_94797741
Wakker en dus komen de emoties weer. En wederom blijft het gewoon stil. Dat trek ik Echt niet! Never
  woensdag 30 maart 2011 @ 09:41:26 #212
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94798104
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 09:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik voel me vandaag weereens super!
Dat vind ik tof voor je :D
pi_94798161
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 09:41 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat vind ik tof voor je :D
Fuck YEAH !
pi_94798551
Ik voel mij vandaag/morgen ondanks het bewolkte koele weer prima. :Y *O*
Goed geslapen,vrouw is helemaal herstelt van de griep en ga vandaag eens flink wat werk verzetten dat er nog ligt. :Y :s)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_94798652
Ik voel me super vandaag, heerlijk geslapen!

Zojuist te horen gekregen dat de koop van onze nieuwe auto door gaat en we hem morgen op kunnen komen halen!
pi_94798897
Achja
pi_94799933
Pff, veel te druk! Maar verder wel prima :)
pi_94802336
heb coldplay (amsterdam) maar weer opgezet. Even me verliezen in hun muziek is zo mooi
pi_94802566
voel me matig, niet slecht maar ook niet goed. Beetje moe, en wakker geworden met lichte buikkrampen. En straks douchen en op naar sollicitatie, waar ik niet zeer veel zin in heb maar ach..wat extra geld boven het minimum kan ik goed gebruiken :)
Ow, ik vergeet bijna dat ik kopieen van diploma's enzo moet meenemen :o
pi_94803186
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:50 schreef cafpow het volgende:
voel me matig, niet slecht maar ook niet goed. Beetje moe, en wakker geworden met lichte buikkrampen. En straks douchen en op naar sollicitatie, waar ik niet zeer veel zin in heb maar ach..wat extra geld boven het minimum kan ik goed gebruiken :)
Ow, ik vergeet bijna dat ik kopieen van diploma's enzo moet meenemen :o
succes met de sollicitatie! (ik neem trouwens nooit kopietjes van diplomas mee... :@ Eerder werk wat ik gedaan heb... )
pi_94803531
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
'Net lekker gepoept, voel me heerlijk!'
pi_94803574
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:19 schreef Techno het volgende:

[..]

_O-
Tap tap tap
pi_94803578
Beetje gespannen maar wel oké :)
pi_94803645
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:09 schreef Apotheose het volgende:

[..]

succes met de sollicitatie! (ik neem trouwens nooit kopietjes van diplomas mee... :@ Eerder werk wat ik gedaan heb... )
Ach, ik neem gewoon de originelen mee, maar meer omdat ze er specifiek om vragen. En een aantal referenties maar van de meesten ben ik de gegevens kwijt.
Voel me dus ook beetje gestressed om mijn referentiegegevens bij elkaar te krijgen }:|
  woensdag 30 maart 2011 @ 12:30:03 #225
333374 Lithia
Too serious
pi_94803852
Ik begin steeds meer te walgen van de mensheid.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_94803971
quote:
15s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef Lithia het volgende:
Ditto.
pi_94804084
quote:
15s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef Lithia het volgende:
Dus eigenlijk walg je van jezelf !
  woensdag 30 maart 2011 @ 12:43:37 #228
333374 Lithia
Too serious
pi_94804282
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:37 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dus eigenlijk walg je van jezelf !
Ja, ook van wijsneuzen als jij.
  woensdag 30 maart 2011 @ 12:52:48 #229
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_94804648
Moe van alles eigenlijk.

Maar goed, waait ook wel weer een keer over.
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
  woensdag 30 maart 2011 @ 13:15:59 #230
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_94805548
Godverdomme. :{ Vriendlief ongeluk gehad. :{
pi_94806002
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:15 schreef Xantalien het volgende:
Godverdomme. :{ Vriendlief ongeluk gehad. :{
oe, hopelijk niks ernstigs :o
  woensdag 30 maart 2011 @ 13:39:51 #232
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_94806530
inderdaad. sterkte in ieder geval.

voel me goed :) alleen nog te veel te doen, en te weinig tijd om het te doen.
  woensdag 30 maart 2011 @ 13:40:03 #233
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_94806542
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:27 schreef cafpow het volgende:

[..]

oe, hopelijk niks ernstigs :o
Hij heeft z'n pols gebroken en moet geopereerd worden. :{ maar gut, de schrik. ;(
  woensdag 30 maart 2011 @ 13:47:41 #234
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_94806823
Ik merk langzame vooruitgang :)
stupidity has become as common as common sense was before
pi_94807273
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 13:40 schreef Xantalien het volgende:

[..]

Hij heeft z'n pols gebroken en moet geopereerd worden. :{ maar gut, de schrik. ;(
Sterkte en beterschap met hem :)
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:28:16 #236
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_94808381
Dankjullie. *;
't Gevoel van onmacht zorgt ervoor dat ik weer wil snijden, zodat ik toch nog ergens controle op heb. Maar dat doe ik niet, want dat doet hem pijn. ;(
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:29:02 #237
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94808410
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:28 schreef Xantalien het volgende:
Dankjullie. *;
't Gevoel van onmacht zorgt ervoor dat ik weer wil snijden, zodat ik toch nog ergens controle op heb. Maar dat doe ik niet, want dat doet hem pijn. ;(
Zoek iets anders om controle op uit te oefenen
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:30:30 #238
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_94808473
quote:
17s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:29 schreef n8n het volgende:

[..]

Zoek iets anders om controle op uit te oefenen
Dat is wat ik al een half jaar probeer, maar heb het nog niet gevonden. :P
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:36:14 #239
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94808676
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:30 schreef Xantalien het volgende:

[..]

Dat is wat ik al een half jaar probeer, maar heb het nog niet gevonden. :P
Ken verschillende mensen waarbij een stressbal al hielp, bij voorkeur met 'stekeltjes' die je dan ook uit kan trekken. Werkt een elastiekje om je pols ook niet?
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:37:54 #240
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_94808739
quote:
Dankjullie. *;
Lijkt me niet helemaal de juiste insteek om het dan maar niet te doen, dergelijke dingen hoor je voor jezelf te doen en niet voor een ander.
Al heb je dat vast al 100 keer gehoord, maar oke. :+
pi_94808748
quote:
Dankjullie. *;
:')
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:38:59 #242
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94808787
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:38 schreef Tally het volgende:

[..]

Wellicht heb je nog een keer door hoe stompzinnig deze reactie is :*
pi_94808821
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:38 schreef n8n het volgende:

[..]

Wellicht heb je nog een keer door hoe stompzinnig deze reactie is :*
Nee hoor niet stompzinnig. Het is stompzinnig om zulke reacties te plaatsen om aandacht reacties uit te lokken :)
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:42:59 #244
333374 Lithia
Too serious
pi_94808957
quote:
Dankjullie. *;
Wat ga je dan doen als je single bent?
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:43:15 #245
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94808969
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:39 schreef Tally het volgende:

[..]

Nee hoor niet stompzinnig. Het is stompzinnig om zulke reacties te plaatsen om aandacht reacties uit te lokken :)
Als iemand daar op zo'n moment mee geholpen is. Niks mis met wat positieve aanmoediging, daarnaast zitten we in R&P dus dan vind ik je reactie vrij ongepast. Verder niks dan liefde :*
pi_94809009
quote:
17s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:43 schreef n8n het volgende:

[..]

Als iemand daar op zo'n moment mee geholpen is. Niks mis met wat positieve aanmoediging, daarnaast zitten we in R&P dus dan vind ik je reactie vrij ongepast. Verder niks dan liefde :*
Dat mag je vinden. Ik vind van niet. Maar ga vooral door met je kroelposts zal ze veel aan hebben :*
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:44:45 #247
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94809031
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:44 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat mag je vinden. Ik vind van niet. Maar ga vooral door met je kroelposts zal ze veel aan hebben :*
Daar genees je psychische problemen mee, dat weet je toch, Tal!
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:47:18 #248
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_94809124
quote:

[..]

Praktisch iedereen die in dit topic/subforum post plaatst iets om de aandacht, op welke manier dan ook en jij evengoed nu door die stompzinnige smilie.
Het is niet mijn cup-of-tea om zoiets dergelijks te plaatsen, maar blijkbaar wil ze gehoord worden en het kwijt/delen, prima toch?
Beetje treurig om zo te reageren op iemands issues. :{
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:47:59 #249
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94809149
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:44 schreef Tally het volgende:

[..]

kroelposts, lekker makkelijk weer. Alsof het mij ook maar iets boeit wat een willekeurig iemand met haar polsen doet. Verder vind ik het slechts niet prettig dat je zo reageert, that's all
pi_94809208
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:47 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Praktisch iedereen die in dit topic/subforum post plaatst iets om de aandacht, op welke manier dan ook en jij evengoed nu door die stompzinnige smilie.
Het is niet mijn cup-of-tea om zoiets dergelijks te plaatsen, maar blijkbaar wil ze gehoord worden en het kwijt/delen, prima toch?
Beetje treurig om zo te reageren op iemands issues. :{
Ach vandaag is het het krassen en morgen wil ze graag een anorexia patiënt wezen.
Van mij mag ze hoor daar niet van :) Maar misschien helpt echt hulp :) En niet een forum :)
pi_94809402
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:49 schreef Tally het volgende:

[..]

Ach vandaag is het het krassen en morgen wil ze graag een anorexia patiënt wezen.
Van mij mag ze hoor daar niet van :) Maar misschien helpt echt hulp :) En niet een forum :)
Anorexia zul jij nooit krijgen.
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:55:19 #252
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_94809433
quote:

[..]

Om een gebroken pols :')
  woensdag 30 maart 2011 @ 14:55:44 #253
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94809448
Ik wil ook altijd snijden, mijn boterham, de pasta, whatever. Ook lekker met zo'n mes door de boter.

Serieus: vervelend voor je :)
pi_94809465
Topic wending.
pi_94809710
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:54 schreef Dimens het volgende:

[..]

pi_94810125
quote:
18s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Waarom die pi?
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:11:09 #257
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_94810139
Ik voel me trouwens prima.
pi_94810217
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:10 schreef Dimens het volgende:

[..]

Waarom die pi?
Omdat je vrij sneu bent als je iemands fobo gaat bekijken en er daarna een sneer achteraan gooit.
pi_94810303
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:11 schreef Lastpost het volgende:
Ik voel me trouwens prima.
pi_94810354
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:12 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Omdat je vrij sneu bent als je iemands fobo gaat bekijken en er daarna een sneer achteraan gooit.
Verder is zij wel helemaal normaal.
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:20:24 #261
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_94810514
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:16 schreef Dimens het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik moet me in dezen toch echt achter tally scharen...
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:22:14 #262
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94810593
Ik heb zin om leuke dingen te doen en happy te zijn met leuke lieve mensen! Maar ik ben ziek... Maar de wil is er ;)
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:23:35 #263
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94810650
quote:

[..]

Dude :')
pi_94810667
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:20 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik moet me in dezen toch echt achter tally scharen...
Ach laat :)
Zegjes zijn gezegd. Goed zo.
Trouwens toch zat ruimte achter mijn rug/buik/kont
;)

Voor de rest voel ik me heerlijk O+ Top of the world. Alleen jammer dat de tijd niet zo snel gaat ;( :P
O en mijn mooie hanger niet past aan mijn ketting ;(
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:24:36 #265
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_94810691
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:24 schreef Tally het volgende:

[..]

Ach laat :)
Zegjes zijn gezegd. Goed zo.

Voor de rest voel ik me heerlijk O+ Top of the world. Alleen jammer dat de tijd niet zo snel gaat ;( :P
:* is goed babe
pi_94810773
Velen pessimisten hier.
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:28:27 #267
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_94810834
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:26 schreef Dimens het volgende:
Velen pessimisten hier.
:D Joh?!
pi_94810965
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:28 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:D Joh?!
4 pessimisten om precies te zijn.
missbehavin
Tally
Samzz
PBateman1978
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:33:02 #269
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_94811010
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:31 schreef Dimens het volgende:

[..]

missbehavin
Tally
Samzz
PBateman1978
O+ naampost
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:33:52 #270
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94811050
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:31 schreef Dimens het volgende:

[..]

missbehavin
Tally
Samzz
PBateman1978
Volgens mij moet jij de definitie van pessimist eens opzoeken :*
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:35:42 #271
333374 Lithia
Too serious
pi_94811133
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:26 schreef Dimens het volgende:
Velen pessimisten hier.
Lekker boeiend man.

OT: Voel me goed, heb weer iets ontdekt wat mij goed kan helpen.
pi_94811167
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Volgens mij moet jij de definitie van pessimist eens opzoeken :*
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:54 schreef Dimens het volgende:

[..]

quote:

[..]

Ik zie het glaasje liever half vol.
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:37:09 #273
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94811198
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:36 schreef Dimens het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik zie het glaasje liever half vol.
Ik doelde niet op jouw posts :D Lees dit topic eens door man.
pi_94811260
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik doelde niet op jouw posts :D Lees dit topic eens door man.
Mijn posts quoten maar er niet op doelen, oké.
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:39:37 #275
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_94811307
Geweldig, je verdedigt iemand die wil gaan snijden om de gebroken pols van d'r vriendje, maar ik ben de pessimist. :')
OT: O+
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:39:51 #276
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94811313
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:38 schreef Dimens het volgende:

[..]

Mijn posts quoten maar er niet op doelen, oké.
Ga eens lezen :') Jij merkt juist de positieve users aan als pessimist. Heb je de rest zien posten?

Grapjas.
pi_94811376
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ga eens lezen :') Jij merkt juist de positieve users aan als pessimist. Heb je de rest zien posten?

Grapjas.
Sowieso PBateman1978.
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:42:07 #278
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_94811400
Ja die bateman is vreselijk :r
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:42:41 #279
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94811427
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:42 schreef missbehavin het volgende:
Ja die bateman is vreselijk :r
Dat die ondertussen nog geen zelfmoord heeft gepleegd, onbegrijpelijk :')
pi_94811460
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:41 schreef Dimens het volgende:

[..]

Sowieso PBateman1978.
Fuck dit, waar zijn mijn scheermesjes.
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:43:56 #281
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_94811474
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:43 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Fuck dit, waar zijn mijn scheermesjes.
Je mag mijn nieuwe sabatier wel lenen :7
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:44:30 #282
141482 Q.
JurassiQ
pi_94811498
Ik voel me krasserig door al die slowchat hier.
For great justice!
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:44:43 #283
141482 Q.
JurassiQ
pi_94811508
Oh, en nu voel ik me weer top. Wat is het leven toch mooi. O+.
For great justice!
pi_94811514
Gezellig hier :)

OT: stuk beter sinds mijn belletje vanochtend. Voel me echt een stuk opgeluchter. Vandaag weer hard een baan zoeken!
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:45:00 #285
141482 Q.
JurassiQ
pi_94811517
En nu huil ik weer. Waarom ben ik ook zo wispelturig? :'(!
For great justice!
pi_94811528
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gezellig hier :)

OT: stuk beter sinds mijn belletje vanochtend. Voel me echt een stuk opgeluchter. Vandaag weer hard een baan zoeken!
Stel meiden kwam het verpesten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2011 15:45:47 ]
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:46:21 #287
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94811566
quote:
9s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:45 schreef Q. het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen O+

En ja, ik weet dat het MPD heet, maar dat rijmt niet.
pi_94811591
There i am again, crossroads
Want to go right, so bad
I get scared, sweat
Go left, back home

Will it ever stop, or begin
One day maybe, i go right
Not now, not ever?
Crossroads
pi_94811592
quote:
9s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:45 schreef Q. het volgende:
Wijf!
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:47:42 #290
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_94811617
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:47 schreef RudyCarell het volgende:
There i am again, crossroads
Want to go right, so bad
I get scared, sweat
Go left, back home

Will it ever stop, or begin
One day maybe, i go right
Not now, not ever?
Crossroads
Wat zal jij het moeilijk hebben als je ergens heen moet -O-
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:49:32 #291
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_94811700
Oke, oke, oke. Wacht;

OH WAT VOEL IK ME GEWELDIG WOEIIIII. O+

Ik dacht dat dit topic was om te kunnen uiten hoe je je voelt, en er niet van zulke reacties steeds op te krijgen. Van mij hoeven jullie er echt geen aandacht aan te schenken hoor. Blijkbaar spreekt het jullie aan om er commentaar op te hebben, maar ga dan niet zeggen dat ik om aandacht vraag. Dank u.
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:51:02 #292
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_94811749
Nee, het is enkel hoe wij ons voelen
pi_94811865
wow dude what happened here :?

Offtopic vervelend voor je dat je krasneigingen hebt, maar ergens hoef ik dat niet zo te lezen (and don't get me wrong been there, maar vind het niet iets wat op een forum te gooien daarvoor ga je gewoon naar hulpinstanties)

Verder opruimerig
pi_94811941
Maar de reacties erop kunnen ook best weg blijven.
  woensdag 30 maart 2011 @ 15:59:11 #295
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94812081
Een forum is soms net een mini-samenleving. Je hebt mensen waarmee je een band krijgt, grouping en iedereen is maar feedback op elkaar aan het geven. Wie vind men leuk en wie vooral niet? :P Hoera voor de interactie.

Ok, nu houd ik op als ex-socioloog ;)
pi_94812120
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:59 schreef Mishu het volgende:
Een forum is soms net een mini-samenleving. Je hebt mensen waarmee je een band krijgt, grouping en iedereen is maar feedback op elkaar aan het geven. Wie vind men leuk en wie vooral niet? :P Hoera voor de interactie.

Ik vind jou wel aardig.
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:00:55 #297
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_94812162
Dank je :@
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:00:56 #298
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_94812163
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:59 schreef Mishu het volgende:

Ja precies, dus waarom zeur je zo Dimens? :+
pi_94812521
Nieuwsgierig ze zijn beneden van de woningbouw bezig met de schuur maar ik weet niet echt wat ze aan het doen zijn zal het straks wel zien.
pi_94812859
meh... vandaag weinig tijd voor leuke dingen vanavond maar belangrijke shit
en ik voel langzaam wat door mn handen glippen als ik niet snel actie onderneem
pi_94812935
Groepsknuffel anyone?
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')