ik vind dat zo raar... Dan ben je jarenlang zo intiem (op allerlei vlakken) geweest en in een keer spreek je elkaar niet meer. En als er geen ruzie oid aan te pas is gekomen snap ik dat stiekem niet... Snap ook dat het je (misschien op zn zachts gezegd?) bezig houdt...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nog steeds wat verdrietig vanwege het verlies van m'n hond.
Kwaad op m'n ex dat ze niets van zich laat horen, terwijl ze zo dol op die hond was + het feit dat ze weet hoe erg zo'n verlies is... nog geen klein condoleance smsje
*knuffel* what's up?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:12 schreef CecilBDemented het volgende:
Elke seconde wordt ik bozer en bozer en bozer.
Wooow relax. En eventueel naar 113online.nl gaan als je echt zelfmoordneigingen hebtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:01 schreef 8108139dpths het volgende:
Het loopt (weer) uit de hand... net al een gat in een deur geschopt. Don't get in my fucking way, ik sla je regelrecht het ziekenhuis in (op zijn minst). Zou het liefst ook vanavond nog voor de trein springen.
meestal zijn ze bang dat je daarna weer contact gaat zoeken en dat willen ze niet...dus is het lekker makkelijk om dan maar helemaal niks te laten horen..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nog steeds wat verdrietig vanwege het verlies van m'n hond.
Kwaad op m'n ex dat ze niets van zich laat horen, terwijl ze zo dol op die hond was + het feit dat ze weet hoe erg zo'n verlies is... nog geen klein condoleance smsje
Gezien alle omstandigheden zal dit ook exact de reden zijn. Maar ik blijf het enorm stom van haar dat ze dit doet... Ze weet hoeveel ik om die hond gaf en ze gaf zelf ook superveel om haar. Ik sms haar met de mededeling dat ze is ingeslapen en vervolgens condoleert ze mn moeder via facebook (wtf?)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:42 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
meestal zijn ze bang dat je daarna weer contact gaat zoeken en dat willen ze niet...dus is het lekker makkelijk om dan maar helemaal niks te laten horen..
Naja zij zal voor haar gevoel wel een goeie reden hebben en ik kan er toch niets aan veranderen so fuck itquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:58 schreef Mishu het volgende:
Nouja vaak zwakt toch het gevoel van verbondenheid met je ex wat af.
Heel veel succes morgen! hoop dat het je lukt om het even positief in te zienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:53 schreef cafpow het volgende:
moe, en kut. Morgen een (sollicitatie) gesprek, waar ik dus echt helemaal geen zin in.
Maar goed morgen is het weer een dag
het lukt wel, het is meer dat ik geen zin heb om de trein te moeten pakken, en eventueel dingen te moeten uitleggen, zoals het gat in mijn cv en ik heb geen zin om te zeggen dat dat door o.a. depressie en psychologische problemen is ontstaan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heel veel succes morgen! hoop dat het je lukt om het even positief in te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |