Dat vind ik tof voor jequote:Op woensdag 30 maart 2011 09:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik voel me vandaag weereens super!
succes met de sollicitatie! (ik neem trouwens nooit kopietjes van diplomas mee...quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:50 schreef cafpow het volgende:
voel me matig, niet slecht maar ook niet goed. Beetje moe, en wakker geworden met lichte buikkrampen. En straks douchen en op naar sollicitatie, waar ik niet zeer veel zin in heb maar ach..wat extra geld boven het minimum kan ik goed gebruiken![]()
Ow, ik vergeet bijna dat ik kopieen van diploma's enzo moet meenemen
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
'Net lekker gepoept, voel me heerlijk!'
Ach, ik neem gewoon de originelen mee, maar meer omdat ze er specifiek om vragen. En een aantal referenties maar van de meesten ben ik de gegevens kwijt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:09 schreef Apotheose het volgende:
[..]
succes met de sollicitatie! (ik neem trouwens nooit kopietjes van diplomas mee...Eerder werk wat ik gedaan heb... )
Ditto.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef Lithia het volgende:
Ik begin steeds meer te walgen van de mensheid.
Dus eigenlijk walg je van jezelf !quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:30 schreef Lithia het volgende:
Ik begin steeds meer te walgen van de mensheid.
Ja, ook van wijsneuzen als jij.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk walg je van jezelf !
oe, hopelijk niks ernstigsquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:15 schreef Xantalien het volgende:
Godverdomme.Vriendlief ongeluk gehad.
Hij heeft z'n pols gebroken en moet geopereerd worden.quote:
Sterkte en beterschap met hemquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:40 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Hij heeft z'n pols gebroken en moet geopereerd worden.maar gut, de schrik.
Zoek iets anders om controle op uit te oefenenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:28 schreef Xantalien het volgende:
Dankjullie.![]()
't Gevoel van onmacht zorgt ervoor dat ik weer wil snijden, zodat ik toch nog ergens controle op heb. Maar dat doe ik niet, want dat doet hem pijn.
Dat is wat ik al een half jaar probeer, maar heb het nog niet gevonden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:29 schreef n8n het volgende:
[..]
Zoek iets anders om controle op uit te oefenen
Ken verschillende mensen waarbij een stressbal al hielp, bij voorkeur met 'stekeltjes' die je dan ook uit kan trekken. Werkt een elastiekje om je pols ook niet?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:30 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Dat is wat ik al een half jaar probeer, maar heb het nog niet gevonden.
Lijkt me niet helemaal de juiste insteek om het dan maar niet te doen, dergelijke dingen hoor je voor jezelf te doen en niet voor een ander.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:28 schreef Xantalien het volgende:
Dankjullie.![]()
't Gevoel van onmacht zorgt ervoor dat ik weer wil snijden, zodat ik toch nog ergens controle op heb. Maar dat doe ik niet, want dat doet hem pijn.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:28 schreef Xantalien het volgende:
Dankjullie.![]()
Wellicht heb je nog een keer door hoe stompzinnig deze reactie isquote:
Nee hoor niet stompzinnig. Het is stompzinnig om zulke reacties te plaatsen om aandacht reacties uit te lokkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:38 schreef n8n het volgende:
[..]
Wellicht heb je nog een keer door hoe stompzinnig deze reactie is
Wat ga je dan doen als je single bent?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:28 schreef Xantalien het volgende:
Dankjullie.![]()
Als iemand daar op zo'n moment mee geholpen is. Niks mis met wat positieve aanmoediging, daarnaast zitten we in R&P dus dan vind ik je reactie vrij ongepast. Verder niks dan liefdequote:Op woensdag 30 maart 2011 14:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor niet stompzinnig. Het is stompzinnig om zulke reacties te plaatsen om aandacht reacties uit te lokken
Dat mag je vinden. Ik vind van niet. Maar ga vooral door met je kroelposts zal ze veel aan hebbenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:43 schreef n8n het volgende:
[..]
Als iemand daar op zo'n moment mee geholpen is. Niks mis met wat positieve aanmoediging, daarnaast zitten we in R&P dus dan vind ik je reactie vrij ongepast. Verder niks dan liefde![]()
Daar genees je psychische problemen mee, dat weet je toch, Tal!quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik vind van niet. Maar ga vooral door met je kroelposts zal ze veel aan hebben
Praktisch iedereen die in dit topic/subforum post plaatst iets om de aandacht, op welke manier dan ook en jij evengoed nu door die stompzinnige smilie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor niet stompzinnig. Het is stompzinnig om zulke reacties te plaatsen om aandacht reacties uit te lokken
kroelposts, lekker makkelijk weer. Alsof het mij ook maar iets boeit wat een willekeurig iemand met haar polsen doet. Verder vind ik het slechts niet prettig dat je zo reageert, that's allquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik vind van niet. Maar ga vooral door met je kroelposts zal ze veel aan hebben
Ach vandaag is het het krassen en morgen wil ze graag een anorexia patiënt wezen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:47 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Praktisch iedereen die in dit topic/subforum post plaatst iets om de aandacht, op welke manier dan ook en jij evengoed nu door die stompzinnige smilie.
Het is niet mijn cup-of-tea om zoiets dergelijks te plaatsen, maar blijkbaar wil ze gehoord worden en het kwijt/delen, prima toch?
Beetje treurig om zo te reageren op iemands issues.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |