Hele dikke knuffel voor jouquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Begin me steeds meer te beseffen hoe permanent permanent eigenlijk is...
Bah wat voel ik me kut. Ik zal d'r gewoon nooit meer zien. Dat is zo zwaar om te beseffen
dankje.. ik kan wel een goede knuffel gebruikenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hele dikke knuffel voor jou![]()
het leven is ook zooo oneerlijk!
Knuff!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
dankje.. ik kan wel een goede knuffel gebruiken
Slapeloos in bed
En zo lig ik al een goed uur wakkerquote:Op maandag 28 maart 2011 22:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dank je wel.
Slaap lekker alvast. ^^
Ja , en bij is het zo met wintertijd en zomertijd zodra de veranderingen zijn dat ik even van de rel ben qua slapen. Een uurtje maakt dan veel verschil hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:57 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hmz.. t is toch maar een uurtje?![]()
OT: koppijn. Van alles.
quote:
Dan gepast gefeliciteerd. Beestjes zijn te lief om te overlijdenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:18 schreef Soempie het volgende:
@ Neo, wat verdrietig.Sterkte.
Ik wilde hier heel blij posten dat de hypotheek erdoor is...
Dat blijft altijd even wennen. Ik zou het ook hebben als Lola mij s'ochtends niet meer wakker maakte. Dat is mijn kat dus.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vandaag weer wat beter. Auto net terug v/d garage (en ruim 300,- lichter) en m'n verjaardagsspullen teruggebracht.
Toen ik terugkwam was er niemand die me begroette zoals dat tot eergister wel was... Toen schoot ik toch weer vol
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:21 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Dan gepast gefeliciteerd. Beestjes zijn te lief om te overlijden
Is zeker even wennen, eerlijk gezegd wil ik er niet eens aan wennen..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat blijft altijd even wennen. Ik zou het ook hebben als Lola mij s'ochtends niet meer wakker maakte. Dat is mijn kat dus.
Inderdaad een rotgevoel, heb het al wanneer ik thuis kom en de hond zit nog bij de oppas.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Toen ik terugkwam was er niemand die me begroette zoals dat tot eergister wel was... Toen schoot ik toch weer vol
Dankje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:48 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad een rotgevoel, heb het al wanneer ik thuis kom en de hond zit nog bij de oppas.
Sterkte.
*hugs* alles komt goed meid, denk maar aan Pinkpopquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:15 schreef Apotheose het volgende:
iets met 'n donkere nare ongelukkige wolk die me overal achtervolgt....... i miss it so fucking much.... *zucht*
Ditto hierquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:51 schreef Lastpost het volgende:
De zon werkt hier beter dan anti-depressiva.
Dat kan alleen maar Q-koorts zijn!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:27 schreef stbabylon het volgende:
Redelijk, nog best verkouden, nog steeds bang dat het hooikoorts is waar ik dan nu plots last van ga krijgen. Voor de rest koel, mijn leven gaat goed in de grote lijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |