hmz.. t is toch maar een uurtje?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:48 schreef formerjellybean het volgende:
Beetje last van klok, ik merk dat ik een beetje van slag ben van de zomertijd en zou eigenlijk graag toch nog even mijn nest in willen duiken.
jij moet je teksten eens gaan lezen voordat je op invoeren druktquote:Op maandag 28 maart 2011 18:26 schreef candygirl het volgende:
omg vorige een sollicitatie gehad. Ik ben erheen gegaan na de hele middag p terras gezeten te hebben en gaan grieken. Te laat weggegaan zodat ik geen tijd had om me om te kleden, te verzorgen enz. Mijn haren in een staart , geen nette kleding aan.
Dus helemaal gehaast dat gesprek in gegaan, en beetje overmoedig door eerder de wijn op die dag, dus mezelf wel aangeprezen.Ik denk dat word nooit wat.
Kreeg ik net telefoontje odat ze het gesprek als zeer positief hadden ervaren en ze graag een tweede gesprek wilden.
www.kamertje.nl www.easykamer.nl etc etc www.google.nlquote:Op maandag 28 maart 2011 18:46 schreef Dimens het volgende:
Flink verrot, ouders zijn nu aan het berekenen hoeveel huur ik moet betalen als ik thuis wil blijven wonen.
Dan maar een eigen woning gaan zoeken. Iemand enig idee hoe ik snel en makkelijk aan een kamer kan komen, heb werkelijk geen idee
Of je leest het gewoon niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:57 schreef Miam het volgende:
[..]
Pff, gast, tief op met je verhaal. zet het in je fotoboek ofzo.
Voel me wel goed, iets nerveus voor gesprek zometeen.
Okay, dat kan goed, maar iig ook niet voor aanvallende corrigerende reacties.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit topic is gewoon niet bestemd voor ellenlange verhalen.
Zonder olifantenhuid kan je sowieso maar beter wegblijven van Fok/R&Pquote:Op maandag 28 maart 2011 18:59 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
Okay, dat kan goed, maar iig ook niet voor aanvallende corrigerende reacties.
Oneensch. Gewoon de eerste 2 reacties na je fipo skippen.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zonder olifantenhuid kan je sowieso maar beter wegblijven van Fok/R&P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |