Anorexia zul jij nooit krijgen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach vandaag is het het krassen en morgen wil ze graag een anorexia patiënt wezen.
Van mij mag ze hoor daar niet vanMaar misschien helpt echt hulp
En niet een forum
Om een gebroken polsquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor niet stompzinnig. Het is stompzinnig om zulke reacties te plaatsen om aandacht reacties uit te lokken
Omdat je vrij sneu bent als je iemands fobo gaat bekijken en er daarna een sneer achteraan gooit.quote:
Verder is zij wel helemaal normaal.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Omdat je vrij sneu bent als je iemands fobo gaat bekijken en er daarna een sneer achteraan gooit.
Sorry hoor, maar ik moet me in dezen toch echt achter tally scharen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Verder is zij wel helemaal normaal.
Dudequote:Op woensdag 30 maart 2011 15:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ach laatquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik moet me in dezen toch echt achter tally scharen...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach laat
Zegjes zijn gezegd. Goed zo.
Voor de rest voel ik me heerlijkTop of the world. Alleen jammer dat de tijd niet zo snel gaat
![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
4 pessimisten om precies te zijn.
missbehavin
Tally
Samzz
PBateman1978
Volgens mij moet jij de definitie van pessimist eens opzoekenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
4 pessimisten om precies te zijn.
missbehavin
Tally
Samzz
PBateman1978
Lekker boeiend man.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij de definitie van pessimist eens opzoeken
quote:
Ik zie het glaasje liever half vol.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jouw postsquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zie het glaasje liever half vol.
Mijn posts quoten maar er niet op doelen, oké.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jouw postsLees dit topic eens door man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |