Omdat je vrij sneu bent als je iemands fobo gaat bekijken en er daarna een sneer achteraan gooit.quote:
Verder is zij wel helemaal normaal.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Omdat je vrij sneu bent als je iemands fobo gaat bekijken en er daarna een sneer achteraan gooit.
Sorry hoor, maar ik moet me in dezen toch echt achter tally scharen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Verder is zij wel helemaal normaal.
Dudequote:Op woensdag 30 maart 2011 15:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ach laatquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik moet me in dezen toch echt achter tally scharen...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach laat
Zegjes zijn gezegd. Goed zo.
Voor de rest voel ik me heerlijkTop of the world. Alleen jammer dat de tijd niet zo snel gaat
![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
4 pessimisten om precies te zijn.
missbehavin
Tally
Samzz
PBateman1978
Volgens mij moet jij de definitie van pessimist eens opzoekenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
4 pessimisten om precies te zijn.
missbehavin
Tally
Samzz
PBateman1978
Lekker boeiend man.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij de definitie van pessimist eens opzoeken
quote:
Ik zie het glaasje liever half vol.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jouw postsquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zie het glaasje liever half vol.
Mijn posts quoten maar er niet op doelen, oké.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jouw postsLees dit topic eens door man.
Ga eens lezenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn posts quoten maar er niet op doelen, oké.
Sowieso PBateman1978.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga eens lezenJij merkt juist de positieve users aan als pessimist. Heb je de rest zien posten?
Grapjas.
Dat die ondertussen nog geen zelfmoord heeft gepleegd, onbegrijpelijkquote:
Je mag mijn nieuwe sabatier wel lenenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Fuck dit, waar zijn mijn scheermesjes.
Stel meiden kwam het verpesten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gezellig hier
OT: stuk beter sinds mijn belletje vanochtend. Voel me echt een stuk opgeluchter. Vandaag weer hard een baan zoeken!
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:45 schreef Q. het volgende:
En nu huil ik weer. Waarom ben ik ook zo wispelturig?!
Wijf!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:45 schreef Q. het volgende:
En nu huil ik weer. Waarom ben ik ook zo wispelturig?!
Wat zal jij het moeilijk hebben als je ergens heen moetquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:47 schreef RudyCarell het volgende:
There i am again, crossroads
Want to go right, so bad
I get scared, sweat
Go left, back home
Will it ever stop, or begin
One day maybe, i go right
Not now, not ever?
Crossroads
Ik vind jou wel aardig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:59 schreef Mishu het volgende:
Een forum is soms net een mini-samenleving. Je hebt mensen waarmee je een band krijgt, grouping en iedereen is maar feedback op elkaar aan het geven. Wie vind men leuk en wie vooral niet?Hoera voor de interactie.
Ok, nu houd ik op als ex-socioloog
Ja precies, dus waarom zeur je zo Dimens?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:59 schreef Mishu het volgende:
Een forum is soms net een mini-samenleving. Je hebt mensen waarmee je een band krijgt, grouping en iedereen is maar feedback op elkaar aan het geven. Wie vind men leuk en wie vooral niet?Hoera voor de interactie.
Ok, nu houd ik op als ex-socioloog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |