SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.Resistance is futile.
Ja, want als je een relatie hebt is het verboden om nog naar andere vrouwen te kijken.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:01 schreef Seven. het volgende:
Sowieso, hockeyclubs en daar trainen om wijven te kunnen checken terwijl je gewoon een vriendin hebt.
Ik vind Catbert er wat over hoor. Al dat geleuter steeds over lekkere wijven in zijn team en zo. Ik weet niet hoor, maar zou het als coach niet moeten gaan over techniek, motivatie en vooruitgang boeken in plaats van na afloop rukken in de auto?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, want als je een relatie hebt is het verboden om nog naar andere vrouwen te kijken.
Misschien wat minder vaak met Knots "ik leef nog in 1850" omgaan.
QFT.quote:
Stoer gedrag, toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:06 schreef Seven. het volgende:
Laat ik het zo zeggen: op mij komt het over alsof dat voor Catbert het allerbelangrijkste is. Dat het lekkere wijven zijn.
Ja, maar waarom zou hij ons daarover moeten gaan vervelen in dit topic? Het gaat hier toch alleen maar over dikke piemels van minstens 15 centimeter en kletsnatte orgasmes yo?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind Catbert er wat over hoor. Al dat geleuter steeds over lekkere wijven in zijn team en zo. Ik weet niet hoor, maar zou het als coach niet moeten gaan over techniek, motivatie en vooruitgang boeken in plaats van na afloop rukken in de auto?
ja, enórrrrrrrrm. Ik denk dat Catbert gewoon thuis strak aan de ketting ligt en dat geilen op hockeysletjes en daarover stoer doen op fok zijn enige uitlaatkleppen zijn.quote:
Met daten en advies daarover heeft het in ieder geval niets te maken.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou hij ons daarover moeten gaan vervelen in dit topic? Het gaat hier toch alleen maar over dikke piemels van minstens 15 centimeter en kletsnatte orgasmes yo?
Ook al ben ik later getrouwd en heb ik twee kinderen, dan zou ik nog steedsgraag een team met lekkere wijven training geven. Maargoed, ik begrijp dat dat niet normaal is en dat onze reine gedachtes bij een relaties alleen maar op 'de ander' gericht mogen worden.
Zie het als een slap excuus om nog even door te gaan met daten en dus over Knots verder te kunnen drammen in dit topic.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:11 schreef Dizorn het volgende:
Daarentegen weet ik ook niet waar je opscheppen-over-orgasmes moet plaatsen. Maargoed.
Ik heb het nog niet eens in de context van 'stoer' geplaatst. Ik vind Catbert niet stoer omdat hij lekkere wijven traint, ik denk ook niet dat hij dat zelf vindt. Ik ken 'm ook niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Met daten en advies daarover heeft het in ieder geval niets te maken.
En ik zeg niet dat je in een relatie geen coach zou moeten zijn van welk vrouwenteam dan ook. Ik zeg dat je thuis iets tekort komt als je over zoiets onbenulligs stoer moet doen op internet.
Maar natuurlijk vind je dat wel, anders zou je niet eens overwegen om naar die TD met allemaal lekkere wijven in trainingsbroekjes te gaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet eens in de context van 'stoer' geplaatst. Ik vind Catbert niet stoer omdat hij lekkere wijven traint, ik denk ook niet dat hij dat zelf vindt. Ik ken 'm ook niet.
Ik denk wel dat hij gewoon graag naar lekkere wijven kijkt, en dat doet elke vent. Iedereen die dat hier ontkent is homo of liegt.
Hihihi. Hij mag blijven rammen (squirten is fijnquote:Op maandag 28 maart 2011 00:13 schreef Dizorn het volgende:
Over Knots drammen.
Knots laten rammen.
Hihihi.
Ik ontken dat ook nergens. Veel mensen in dit topic maken zichzelf maar wat wijs, is mij al eens opgevallen. En met Knots, ik heb dus wel gezegd dat ik voorlopig niet weet of het wel gaat werken. Ik zie wel, er komt vast wel weer een moment dat ik me aan hem erger (wilde bijna irriteren aan zeggenquote:Op maandag 28 maart 2011 00:30 schreef Dizorn het volgende:
Wel grappig, in de ene post zeggen dat Silenus alleen maar seks zoekt, en in de andere zeggen dat het bij Knots op dit moment eigenlijk toch alleen om de seks gaat.
Wat ben je toch een vrouw, Seven.
Hmm, met je hoogintelligente gaven moet je toch met die zin niet bij de dames aankomen...quote:Op zondag 27 maart 2011 23:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat neerbuigende echt moeilijk te verbergen of te maskeren is. Niet dat ik er mijn hobby van maak om neer te kijken op mbo'ers of wat dan ook (beetje triest), maar in feite zie je het al terug in de hoogte van salarissen (welke correleren met de complexiteit en verantwoordelijkheid van de baan). Of in hoe Silenus in de eerste reactie op mijn verhaal al het woord 'studeren' met betrekking tot het mbo tussen aanhalingstekens zet. 't Is niet zo alsof ik mensen met een mbo-opleiding bewust minderwaardig acht of iets. Beter doe ik dat ook niet, anders kan ik morgen niet meer met de bus of trein mee.
Ja, ik kijk graag naar lekkere wijven dus ik wil alleen maar seks seks seks neuken geil ohhh..quote:Op maandag 28 maart 2011 00:27 schreef Seven. het volgende:
En ook hier haal ik maar eens mijn puntje aan dat jij helemaal niet op relatiesites zit om een partner te vinden, jij zoekt seks. Niks mis mee natuurlijk, maar dan ook niet jammeren over Marloezen als hun verwachtingen anders blijken te zijn. Hoe idioot ze ook mag zijn dan.![]()
Silenus, misschien is het niet te doen om seks alleen maar je maakt mij niet wijs dat jij echt een relatie wil. Hoeft ook niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, ik kijk graag naar lekkere wijven dus ik wil alleen maar seks seks seks neuken geil ohhh..
Komop zeg. Als ik alleen seks zoek, waarom ga ik dan niet met al die vrouwen naar bed waarmee ik date? Ik doe het vaker niet dan wel. En dat het soms gebeurt wil natuurlijk niet zeggen dat ik alleen daarvoor ga, lijkt me logisch.
edit: goeiemorgen iedereen!
Nee, het is gewoon zo het enige waarover jij kunt komen praten in een datingsite topic.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:34 schreef Catbert het volgende:
Seven, je komt me over als een vrouw die een paar keer te vaak 'genaaid' is door een kerel, en sinds dien alles wat kerels doen op de voor hen minst positieve manier uitleggen.
Ik vind hockey leuk, met alles er omheen. De wedstrijden, het trainen, de feestjes. Dat een overgroot deel van de hockeyende vrouwen gewoon een lekker figuur heeft dat er erg goed uit ziet in een rokje of trainingsbroek is een leuke bijkomstigheid. M'n vriendin is zelf zo'n hockeymeisje, dus als ik op zo'n feestje honger krijg ga ik alsnog gewoon thuis eten hoor. Maak je niet druk.
Toch grappig dat daar dan een hele discussie over ontstaat.
Ik wil alleen een relatie met iemand die HEEEELLLLLLL leuk is. Kortom, waar ik verliefd op word, zoals afgelopen zomer op de kinderboekenschrijfster. Voor minder dan iemand die HEEEELLLL leuk is doe ik het niet, simple as that.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Silenus, misschien is het niet te doen om seks alleen maar je maakt mij niet wijs dat jij echt een relatie wil. Hoeft ook niet.
Dat lijkt me een gezonde instelling.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik wil alleen een relatie met iemand die HEEEELLLLLLL leuk is. Kortom, waar ik verliefd op word, zoals afgelopen zomer op de kinderboekenschrijfster. Voor minder dan iemand die HEEEELLLL leuk is doe ik het niet, simple as that.
Maar goed dat de date dan relatief snel geweest is, anders had je je nog weken gehoopt / gedroomd op iets heerlijksquote:Op maandag 28 maart 2011 10:32 schreef Wicked-Game het volgende:
Pffff nou heb een geweldig weekend gehad, maar damn wat was die date niks zeg. Gruwelijk in vergist. En een dagje naar de tandarts inclusief de aanslag van rook eraf halen mag ook wel. Zo zie je maar weer dat foto's en een vlotte babbel over mail/msn in werkelijkheid vies tegen kan vallen.
Was zowat alleen maar aan het woord. Als ik dat niet deed vielen er pijnlijke stiltes. Dus was geen succes... NEXT!
Het was aan Silenus gericht die al aangegeven had vaker naar die feestjes te gaan. Ik snap echt niet waar je je uberhaupt mee bemoeit. Jij zit door te zagen over de seks met die knots van je, maar daar hoor je mij ook niet over klagen.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:25 schreef Seven. het volgende:
Nee, het is gewoon zo het enige waarover jij kunt komen praten in een datingsite topic.![]()
Op je pikkie getrapt, ja? Als je geen commentaar wil op die stoere verhalen van je, dan moet je ze niet posten. En die post van je was echt niet aan Silenus gericht hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het was aan Silenus gericht die al aangegeven had vaker naar die feestjes te gaan. Ik snap echt niet waar je je uberhaupt mee bemoeit. Jij zit door te zagen over de seks met die knots van je, maar daar hoor je mij ook niet over klagen.
Dus voordat je commentaar hebt op posts van anderen, kijk eerst eens naar die van jezelf.
Zo echt!quote:Op maandag 28 maart 2011 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar goed dat de date dan relatief snel geweest is, anders had je je nog weken gehoopt / gedroomd op iets heerlijks
Lang wachten met afspreken is echt vette bullshit, nooit intrappen inderdaad.quote:
Zeg, jij zit je hier druk te maken over dat ik mooie vrouwen loop te checken. Ik maak me nergens druk over. Mooi weer en nog mooiere vrouwen; da's veel interessanter dan hoe druk jij je maaktquote:Op maandag 28 maart 2011 12:01 schreef Seven. het volgende:
Op je pikkie getrapt, ja? Als je geen commentaar wil op die stoere verhalen van je, dan moet je ze niet posten.
Doe maar net alsof het stoer is, ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zeg, jij zit je hier druk te maken over dat ik mooie vrouwen loop te checken. Ik maak me nergens druk over. Mooi weer en nog mooiere vrouwen; da's veel interessanter dan hoe druk jij je maakt
Herhaling hiervan is zoo irritantquote:Op maandag 28 maart 2011 12:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Doe maar net alsof het stoer is, ja.. Praatjesmaker.
In plaats dat jij eens iets interessants vertelt. Hoe is het met barboy?quote:
Zoals ik zei: er hoeft niet altijd maar gepost te worden in dit topic. Als er even niets te vertellen valt door iedereen dan mag er best wel eens een dag niet gepost worden, ipv (zinloze) lange discussies om niets.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:12 schreef Seven. het volgende:
In plaats dat jij eens iets interessants vertelt. Hoe is het met barboy?
Ja OK, maar niemand luistert echt naar dat soort gemoraalridder. Vervolgdate met 1 van die heren?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoals ik zei: er hoeft niet altijd maar gepost te worden in dit topic. Als er even niets te vertellen valt door iedereen dan mag er best wel eens een dag niet gepost worden, ipv (zinloze) lange discussies om niets.
Met barboy is het goed lijkt me. Vorige keer uitgesproken (Van beide kanten) dat het geen relatiemateriaal is en dus hoogstens voor beetje gescharrel enzo.
En verder is het rustig hier, ja goed druk weekend gehad en het ook leuk gehad met ontmoette mannen
Geen ideequote:Op maandag 28 maart 2011 12:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja OK, maar niemand luistert echt naar dat soort gemoraalridder. Vervolgdate met 1 van die heren?
Ook met die avatar?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:31 schreef gianni61 het volgende:
ik ga dit topic ook een volgen.
heb me ook maar eens bij zo'n site aangemeld. misschien dat het ooit nog eens iets oplevert..
Welke site?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:31 schreef gianni61 het volgende:
ik ga dit topic ook een volgen.
heb me ook maar eens bij zo'n site aangemeld. misschien dat het ooit nog eens iets oplevert..
[..]quote:
Relatieplanet. Ken de sites allemaal niet, dus ik heb er maar eens ene gegoktquote:
nee, niet met die avatarquote:
Nu maar hopen dat je goed goktquote:Op maandag 28 maart 2011 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee, niet met die avatar
[..]
Relatieplanet. Ken de sites allemaal niet, dus ik heb er maar eens ene gegokt
RP heeft mij niets opgeleverd. Maar dat zegt waarschijnlijk meer over mijquote:Op maandag 28 maart 2011 18:53 schreef Dizorn het volgende:
Relatieplanet is toch het grootst? Meeste aanbod, meeste kans (zou je zeggen)
Daar kan Seven niks aan doen het is namelijk bewezen!quote:Op maandag 28 maart 2011 09:34 schreef Catbert het volgende:
Seven, je komt me over als een vrouw die een paar keer te vaak 'genaaid' is door een kerel, en sinds dien alles wat kerels doen op de voor hen minst positieve manier uitleggen.
Ik vind hockey leuk, met alles er omheen. De wedstrijden, het trainen, de feestjes. Dat een overgroot deel van de hockeyende vrouwen gewoon een lekker figuur heeft dat er erg goed uit ziet in een rokje of trainingsbroek is een leuke bijkomstigheid. M'n vriendin is zelf zo'n hockeymeisje, dus als ik op zo'n feestje honger krijg ga ik alsnog gewoon thuis eten hoor. Maak je niet druk.
Toch grappig dat daar dan een hele discussie over ontstaat.
Mweh, ik vrees toch dat ik een keertje over moet slaan...quote:Op maandag 28 maart 2011 20:45 schreef DigitalGirl het volgende:
Overigens Seven namens al de mannen die posten in dit topic, vooral Kastanova, we zijn wel een beetje boos dat wij nog niet aan de beurt zijn geweest.
Hmm, nee? Overigens, waarom denk je voor alle mannen te (kunnen) spreken?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:45 schreef DigitalGirl het volgende:
Overigens Seven namens al de mannen die posten in dit topic, vooral Kastanova, we zijn wel een beetje boos dat wij nog niet aan de beurt zijn geweest.
Dan laat je haar toch naar jou komenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:47 schreef Silenus het volgende:
Ik hoef eigenlijk ook niet hoor. Weet je hoe ver Brussel is.
Wat moet ik ontkennen?quote:
Naja, ik ben nu eenmaal een man van de cijfers en de weigering is dan ook niet zozeer gebaseerd op trots of onwil, maar in mijn geval puur gebaseerd op feiten en statistiekquote:
Aardige website ja, vind het vooral handig om te kijken welke foto's het beste in de smaak vallen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik hoor wel goede dingen over Paiq.. Klopt dit in jullie ogen?
En qua mensen leren kennen? Nog goede suggesties? Er zijn ook zoveel sitesquote:Op maandag 28 maart 2011 22:37 schreef SophieL het volgende:
[..]
Aardige website ja, vind het vooral handig om te kijken welke foto's het beste in de smaak vallen.
Als je daar je ego op bouwtquote:Op maandag 28 maart 2011 22:37 schreef SophieL het volgende:
[..]
Aardige website ja, vind het vooral handig om te kijken welke foto's het beste in de smaak vallen.
Dan begrijp je me verkeerdquote:
Op zich wel. Kan alleen wel een beetje verschillen kwa doelgroep. Ben bang dat ik ook beoordeeld wordt door 16-jarigen bijvoorbeeld. Denk dat die toch andere smaak zouden hebben kwa uiterlijk dan de wat oudere dames. Maargoed, uiteindelijk zegt het wel íets. En het is leuk om te zien dat mensen je foto "bewonderen"quote:Op maandag 28 maart 2011 22:47 schreef SophieL het volgende:
[..]
Dan begrijp je me verkeerdvind het een handige tool om te kijken welke foto het hoogst scoort.
Als je nu een aantal wat duidelijkere foto's in je fobo zet... dan is dat gedoe op Paiq overbodig.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:47 schreef SophieL het volgende:
Dan begrijp je me verkeerdvind het een handige tool om te kijken welke foto het hoogst scoort.
Kan ook nog altijd inderdaad ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je nu een aantal wat duidelijkere foto's in je fobo zet... dan is dat gedoe op Paiq overbodig.
Leuk van die one-liner, wat gaan jullie doen? Wat die matches betreft gaat het bij mij ook nog wel eens mis, qua afstand en leeftijd.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:58 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Op zich wel. Kan alleen wel een beetje verschillen kwa doelgroep. Ben bang dat ik ook beoordeeld wordt door 16-jarigen bijvoorbeeld. Denk dat die toch andere smaak zouden hebben kwa uiterlijk dan de wat oudere dames. Maargoed, uiteindelijk zegt het wel íets. En het is leuk om te zien dat mensen je foto "bewonderen".
Vind verder de gesprekken op Paiq vrijwel waardeloos. Matching werkt niet écht imo (krijg je mensen gematcht die al 10 dagen niet online zijn gekomen en dat wsl ook nooit meer komen, mag je dus weer een week of 2 wachten voor je een nieuwe kans krijgt). Speeddates worden niet al te vaak geaccepteerd, of mensen praten gewoon niet (AFK of gewoon geen gesprek in stand kunnen houden). Aan de andere kant, wel een erg leuk meisje via one-liner gekregen waarmee ik ga daten dus..
Waarschijnlijk gewoon terrasje pakken, ligt beetje aan wat voor weer het vrijdag wordtquote:Op maandag 28 maart 2011 23:43 schreef SophieL het volgende:
[..]
Leuk van die one-liner, wat gaan jullie doen? Wat die matches betreft gaat het bij mij ook nog wel eens mis, qua afstand en leeftijd.
Ohja, Techno heeft alleen interesse in meisjes van Fok.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je nu een aantal wat duidelijkere foto's in je fobo zet... dan is dat gedoe op Paiq overbodig.
RP heeft de grootste vijver met de meeste vissen, en dus de grootste kans dat je er een passende weet te vinden. Mijn verpleegstertje heb ik er ook vandaan trouwens.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:53 schreef Dizorn het volgende:
Relatieplanet is toch het grootst? Meeste aanbod, meeste kans (zou je zeggen)
Enige wat ik nu check eigenlijk, bij gebrek aan leuke matches. Snap nog steeds niet dat een doffe badkamperspiegel-foto waarbij ik expressieloos kijk een 7.9 krijgt en een zonnige buitenfoto met spontane lach een 6.9.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:37 schreef SophieL het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog nóóit een date aan overgehouden.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:56 schreef macondo het volgende:
Paiq is leuk, toegankelijk maar ook heel vrijblijvend daardoor. En dat is niet echt een positief punt wat mij betreft.
Niets krijgt vrouwen zo snel nat als regen...quote:Op maandag 28 maart 2011 23:56 schreef Godshand het volgende:
Bewolkt? Zou ik maar gaan poolen ofzo...
Tenzij Dizorn graag voor regen wil rennen vanaf het terras. Alles heeft zo zn charmes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Expressieloos ziet er natuurlijk spannender uit. Dan lijk je zo'n meedogenloos figuur. En we weten niet of jij de ideale tandpasta smile hebt natuurlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 23:59 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Enige wat ik nu check eigenlijk, bij gebrek aan leuke matches. Snap nog steeds niet dat een doffe badkamperspiegel-foto waarbij ik expressieloos kijk een 7.9 krijgt en een zonnige buitenfoto met spontane lach een 6.9.
Nee, meer Real Life eigenlijk. Maar als zich hier wat leuks aandient, dan tja, waarom niet?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:56 schreef macondo het volgende:
Ohja, Techno heeft alleen interesse in meisjes van Fok.![]()
Dat laatste heb ik helaas niet. Mond vind ik ook wel minpuntje bij mezelf, maar op de foto valt dat het nog mee. Maar zelf zou ik een spontante foto toch als 'leuker' beoordelen. Volgende keer in de disco dan ook maar strak gezicht houdenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Expressieloos ziet er natuurlijk spannender uit. Dan lijk je zo'n meedogenloos figuur. En we weten niet of jij de ideale tandpasta smile hebt natuurlijk
Elsevier: Studeren loont: hoogopgeleiden verdienen veel meer. Maar goed, dit is het laatste wat ik erover kwijt wilde. Ik verdwijn weer uit deze reeks.quote:Op maandag 28 maart 2011 03:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Is toch een getuige dat je niet echt oplette bij de middelbare school met economie
Alleen als ze een hockeyrokje aantrekt.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:45 schreef DigitalGirl het volgende:
Dat jullie allemaal ingaan op Seven's verhaal, al wat ze gewoon wou is gewoon een keer goed geneukt worden door een neger. Denk jullie nu echt dat ze zelf ooit dacht dat er een relatie uit zou voortvloeien? Overigens Seven namens al de mannen die posten in dit topic, vooral Kastanova, we zijn wel een beetje boos dat wij nog niet aan de beurt zijn geweest.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Alleen als ze een hockeyrokje aantrekt.
All good...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:08 schreef Silenus het volgende:
Schildermans, hoe gaat het met jouw vriendje?
Saai is dat eigenlijk he? Daten is toch veel spannender.. Hier ook all good, en ook steeds beter zelfs. Binnenkort weekend je weg plannen.quote:
quote:
En tóch een uitnodiging voor een trio, friendship request op facebook (ignore trouwens) enzo eh?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mweh, ik vrees toch dat ik een keertje over moet slaan...
Heb inmiddels dusdanig inzichtelijk gekregen hoe de seksuele beleving en praktijk bij haar in elkaar steekt dat ik toch wel kan stellen dat een dergelijke sessie voor mij geen noemenswaardige meerwaarde zal hebben.
Afstand kan je beinvloeden door een vraag in hoeverre je het erg vind dat je partner ver van je woont te beantwoorden met: heel erg. (je krijgt ergens op Paiq een vragenlijst).quote:Op maandag 28 maart 2011 23:43 schreef SophieL het volgende:
[..]
Leuk van die one-liner, wat gaan jullie doen? Wat die matches betreft gaat het bij mij ook nog wel eens mis, qua afstand en leeftijd.
Fine, dan ontken ik het niet. Sinds ik je foto ken vind ik je geen Seven meer maar eerder een Nine.quote:
Uitnodiging voor een trioquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:18 schreef Seven. het volgende:
En tóch een uitnodiging voor een trio, friendship request op facebook (ignore trouwens) enzo eh?![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Fine, dan ontken ik het niet. Sinds ik je foto ken vind ik je geen Seven meer maar eerder een Nine.
Zij ook. En ik ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:39 schreef Seven. het volgende:
Ik heb bruin haar. En het is allemaal te lezen in deze prachtige reeks, kasta.
Smooth hoor, als een echte Ricky Suave.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:31 schreef Kloonhommel het volgende:
Fine, dan ontken ik het niet. Sinds ik je foto ken vind ik je geen Seven meer maar eerder een Nine.
Nee, het wordt saai elke keer te zeggen dat het All good is...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:04 schreef macondo het volgende:
[..]
Saai is dat eigenlijk he? Daten is toch veel spannender.. Hier ook all good, en ook steeds beter zelfs. Binnenkort weekend je weg plannen.
Ik heb vrijdags een date met Eierstok. (ja, als jullie beginnen over Knotsen, Barboy's en Zustertjes, kan ik niet achterblijven he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:20 schreef erik81 het volgende:
nee, paar jaar ouder vind ik niet erg, al word het er niet makkelijker van, ik zou eerder een jaar of 4/5 jonger hebben dan heb ik nog ff de tijd voordat er wat eierstokken gaan rammelen
Klopt ook wel. Maar je deed net alsof de intelligentie de reden is dat ze meer verdienen. Dat is dan weer NIET zo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Elsevier: Studeren loont: hoogopgeleiden verdienen veel meer. Maar goed, dit is het laatste wat ik erover kwijt wilde. Ik verdwijn weer uit deze reeks.
Godshand, probeer je ons nu aan het lachen te maken met bovenstaande onzin?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Maar je deed net alsof de intelligentie de reden is dat ze meer verdienen. Dat is dan weer NIET zo.
Maar blijkbaar zijn slimme mensen schaars en verdienen ze dus (laag aanbod) meer.
Er zijn genoeg laag opgeleiden die goed verdienen. Vooral in de kunst- en artiestenwereld zijn niet echt hoogvliegers hoor maar hier en daar ziten er grote veelverdieners tussen... (Gordon, Joling, Hans Teeuwen ook MAVO half afgemaakt en ze hoeven qua salaris niet te klagen...)
onzin?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:56 schreef macondo het volgende:
[..]
Godshand, probeer je ons nu aan het lachen te maken met bovenstaande onzin?
Je hebt kennelijk net zoveel verstand van statistiek als die muts van de PVVquote:
Er was schaarste aan mensen die het wílden, niet aan mensen die het kúnnen. Plus die buitenlandse arbeiders vroegen niet om meer geld aangezien het vergeleken met hun eigen-lands-loon waarschijnlijk alsnog een behoorlijke vooruitgang was.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:25 schreef Silenus het volgende:
Wel heel vreemd dat er in de jaren zestig een onwijze schaarste was aan mensen die hier de toiletten wilden schoonmaken, en dat de Turken/Marokkanen daarvoor niet gewoon drie keer modaal gingen verdienen.
Mee eens dat dit niet het topic daarvoor isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:31 schreef Dizorn het volgende:
Cue: Ik dacht dat jij wel genoeg date op zich. Alleen je moet iemand vínden!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik heb vrijdags een date met Eierstok. (ja, als jullie beginnen over Knotsen, Barboy's en Zustertjes, kan ik niet achterblijven he?)
Oeeh doe eens een analyse over mij dan!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:39 schreef Silenus het volgende:
Als vrouwen zeggen dat ze nooit meer wat terughoren van mannen gaan bij mij altijd de alarmbellen al rinkelen.
Haha. In die zin zijn mijn verwachtingen gelukkig zelden te hoogquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:42 schreef Silenus het volgende:
Er wordt hier al teveel geanalyseerd, ik ken je niet eens.
Maar vaak zijn het de emotioneel wat kwetsbaardere vrouwen, die vaak op de wat foutere types vallen. "Ja, ik ging er op de eerste date mee naar bed, dacht dat het echt heeel gezellig was, maar daarna liet hij niks meer van zich horen?! Snap er niks van!"
Daarom, je komt bij mij (zowel op FOK als op die 2x3 seconden dat ik je ooit in reallife heb gezienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha. In die zin zijn mijn verwachtingen gelukkig zelden te hoog
nicequote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daarom, je komt bij mij (zowel op FOK als op die 2x3 seconden dat ik je ooit in reallife heb gezien) totaal niet over als een of ander instabiel type die het zich allemaal maar laat gebeuren.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zij ook. En ik ook.
Ergo; incestueuze gay-porn.
Dus kom maar op met die quote dan.
Oh nee, het was je vriendin die je in de aanbieding gooide.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euhm, m'n date wil het nog eens met een vrouw alleen doen...
En aangezien Twente vanavond voetbalt, mogen jullie je van mij wel even met elkaar gaan vermaken hoor.
Maar ze wil wel eerst meer foto's zien.
Okay. Dan stel ik bij deze dat je keiharde mondneukseks met me wilde.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:03 schreef Seven. het volgende:
Oh nee, het was je vriendin die je in de aanbieding gooide.
Toevallig gisteren overeengekomen met de vriendin dat ze me een maand lang Majesteit noemt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik heb vrijdags een date met Eierstok. (ja, als jullie beginnen over Knotsen, Barboy's en Zustertjes, kan ik niet achterblijven he?)
Nee man. Elkaar over de bovenbenen kriebelen terwijl je in bed een kansloos programma kijktquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:55 schreef Silenus het volgende:
Door elkaars haren kroelen is echt het fijnste wat er is.
quote:
Als het toch gaat om geld en opleiding en zo, het is algemeen bekend dat oplichters zich vooral richten op artsen, want :quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:31 schreef Dizorn het volgende:
Er was schaarste aan mensen die het wílden, niet aan mensen die het kúnnen. Plus die buitenlandse arbeiders vroegen niet om meer geld aangezien het vergeleken met hun eigen-lands-loon waarschijnlijk alsnog een behoorlijke vooruitgang was.
Verlangt Miss Amsterdam dan geen exclusiviteit zo langzamerhand?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:53 schreef Silenus het volgende:
Volgens Seven ben ik alleen maar op zoek naar seks, volgens jou ben ik aseksueel: de waarheid ligt in het midden.
Met Miss Amsterdam heb ik overigens wel gewoon seks, met meisjes waarmee ik in de kroeg zoen niet zo vaak nee. Ik vind het allemaal prima, kom niks tekort.
Misschien denkt ze heel suffig dat ze dat al heeft?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:02 schreef macondo het volgende:
Verlangt Miss Amsterdam dan geen exclusiviteit zo langzamerhand?
Nou zij kent me ook al langer dan vandaag natuurlijk. Ik hoef verder ook niet te weten wat zij allemaal uitspookt, ze noemde me overigens zelf al een 'scharrel' tegenover vrienden dus dat zegt natuurlijk ook wel iets.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Misschien denkt ze heel suffig dat ze dat al heeft?
Ze leest natuurlijk niet mee op Fok!
En dát zou ik dan weer nevernooit accepterenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou zij kent me ook al langer dan vandaag natuurlijk. Ik hoef verder ook niet te weten wat zij allemaal uitspookt, ze noemde me overigens zelf al een 'scharrel' tegenover vrienden dus dat zegt natuurlijk ook wel iets.
Natuurlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:11 schreef Silenus het volgende:
Nou zij kent me ook al langer dan vandaag natuurlijk. Ik hoef verder ook niet te weten wat zij allemaal uitspookt, ze noemde me overigens zelf al een 'scharrel' tegenover vrienden dus dat zegt natuurlijk ook wel iets.
Weet ik nog niet, ik ben nu -natuurlijk, anders ga ik niet zo 'los' in het weekend'- niet verliefd. Het is gewoon gezellig, en dat is nu gewoon leuk. Wat de toekomst ons brengt zien we vanzelf wel, ik ga er niet teveel over nadenken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk
En dan is de grote vraag daar je het zelf in je verslag pende.... wat voor afspraken wil je met haar maken?
Wat zou je never nooit accepteren? Dat je een scharrel genoemd wordt? Wat wil je dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:13 schreef kastanova het volgende:
En dát zou ik dan weer nevernooit accepteren.
Als je niet verliefd bent, dan lijkt mij dat er niet meer in zit, maar ja wie ben ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, ik ben nu -natuurlijk, anders ga ik niet zo 'los' in het weekend'- niet verliefd. Het is gewoon gezellig, en dat is nu gewoon leuk. Wat de toekomst ons brengt zien we vanzelf wel, ik ga er niet teveel over nadenken.
Mweh, zoenen in de kroeg vind ik per definitie not done.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:53 schreef Silenus het volgende:
Volgens Seven ben ik alleen maar op zoek naar seks, volgens jou ben ik aseksueel: de waarheid ligt in het midden.
Met Miss Amsterdam heb ik overigens wel gewoon seks, met meisjes waarmee ik in de kroeg zoen niet zo vaak nee. Ik vind het allemaal prima, kom niks tekort.
Dat een vrouw met als zomaar "een" scharrel ziet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat zou je never nooit accepteren? Dat je een scharrel genoemd wordt? Wat wil je dan?
Het zal de zon zijn, maar ik volg het niet
A zo dus... oke....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ze zit te springen om kinderen natuurlijk!
Omdat ze graag eieren met een stokje kapot slaat denk ik? Lijkt me het meest voor de hand liggend.quote:
Spuit elf..... ik moet gewoon met 'n biertje ofzo op het terras gaan zitten ...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omdat ze graag eieren met een stokje kapot slaat denk ik? Lijkt me het meest voor de hand liggend.
Hm... wisselend. soms begin ik, soms begint iemand anders.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:25 schreef DigitalGirl het volgende:
Vraagje worden jullie nu vaak aangesproken online? Heb namelijk het idee dat ik altijd het gesprek moet beginnen, met andere woorden ben ik zo saai.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:16 schreef iwannabehigh het volgende:
Als ik zo naar dat verhaal van Silenus kijk, vraag ik me af of hij wel een serieuze vaste relatie wilt?
Haha ja heel ander type mannen dan op Lexa bijvoorbeeld he? Tussen mijn matches ook opvallend veel lange haren, baarden zijn ook wel redelijk vertegenwoordigd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:46 schreef Spirit82 het volgende:
Uit nieuwsgierigheid een profiel aangemaakt op OKCupid.. Maar even serieus: waar halen ze die hele shitload aan mannen met baarden en lang haar vandaan??
Omdat ik simpelweg te jaloers ben om een vrouw te moeten delen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:56 schreef Seven. het volgende:
Goed verhaal, Silenus.
kasta, waarom moet het exclusief zijn voor jou?. Bedoel maar, zelf ben je ook lang niet altijd exclusief?
Tja, júllie wilden een alpha mannetjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:46 schreef Spirit82 het volgende:
Uit nieuwsgierigheid een profiel aangemaakt op OKCupid.. Maar even serieus: waar halen ze die hele shitload aan mannen met baarden en lang haar vandaan??
Hebben die per definitie lang haar en een baard dan??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, júllie wilden een alpha mannetje.
In jouw geval dus: wat niet weet, dat niet deertquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Omdat ik simpelweg te jaloers ben om een vrouw te moeten delen.
En nee, zelf ben ik (buiten relaties om althans) eigenlijk nooit exclusief geweest.
En ja, dat is op zich best hypocriet ja, maar dat ontken ik dan ook niet.
Ook niet tegen hen overigens aangezien ze altijd van elkaar op de hoogte zijn en in de meeste gevallen elkaar ook ontmoet hebben.
Nou ja, in feite is het ook weer niet echt hypocrisie te noemen eigenlijk; ik zal het namelijk nooit van ze eisen.
Alleen als het een "ekte, ekte" is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hebben die per definitie lang haar en een baard dan??
In dat geval kan praktisch heel mijn lijstje wel wissenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:40 schreef -Engel- het volgende:
Mensen die nooit wat terugsturen or whatever gaan wel van mijn lijstje af.
Kennis van lichaamstaal + de vrouwelijke onmacht die te verbergen = foolproofquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:02 schreef Spirit82 het volgende:
In jouw geval dus: wat niet weet, dat niet deert
Deze bazen i.i.g. wél.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:58 schreef Spirit82 het volgende:
Hebben die per definitie lang haar en een baard dan??
Dan wil ik graag een fake alpha malequote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
In dat geval kan praktisch heel mijn lijstje wel wissen.
Conclusie: je bent raar! Maar dat wisten we alquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kennis van lichaamstaal + de vrouwelijke onmacht die te verbergen = foolproof.
Maar nee, durf serieus wel te beweren dat het niet mogelijk is om langdurig tegen me te liegen zonder dat ik er uiteindelijk achter kom.
En ben er slechts 1 keer achtergekomen en daar is dan ook alsnog afscheid van genomen.
Ik noem het zelf liever speciaal.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Conclusie: je bent raar! Maar dat wisten we al
Zit je op Paiq?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
In dat geval kan praktisch heel mijn lijstje wel wissen.
No worries... als je ze niet gelijk blokkeert, komen sommige vanzelf weer terug.... als je ze echt niks vind dan kan je ze het best verwijderenquote:
Je kleineert jezelf de laatste tijd wel veel he? Speciaal zijn en een kleine knots. Dit doe je om medelijden op te wekken bij je vrouwelijke aanhang he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik noem het zelf liever speciaal.
"Ga maar achter in de bus zitten"-speciaal.
Mwah nee, al was het maar omdat er simpelweg niet genoeg medelijden te vinden is om dit ego nog recht te strijken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:36 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je kleineert jezelf de laatste tijd wel veel he? Speciaal zijn en een kleine knots. Dit doe je om medelijden op te wekken bij je vrouwelijke aanhang he?
Vanzelf terug, nou betwijfel dat... het lijkt wel of niemand een gesprek aan wil gaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
No worries... als je ze niet gelijk blokkeert, komen sommige vanzelf weer terug.... als je ze echt niks vind dan kan je ze het best verwijderen
Ik kan helaas niet op paiq naar je zoeken.. dus ik heb geen idee hoe je je daar presenteert.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Vanzelf terug, nou betwijfel dat... het lijkt wel of niemand een gesprek aan wil gaan.
Haha, wat is je paiq code? Kun je zelf oordelen en vertellen waarom ik nooit meer iets hoor van de meeste personen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet op paiq naar je zoeken.. dus ik heb geen idee hoe je je daar presenteert.
Moeilijk gedoe allemaal, fobo's fobo's is what we want.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:06 schreef DigitalGirl het volgende:
Haha, wat is je paiq code? Kun je zelf oordelen en vertellen waarom ik nooit meer iets hoor van de meeste personen.
Hij heeft je weer in bed geluld dus....dan weet ie het zelf ook alquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:20 schreef Seven. het volgende:
Over Knots gesproken, die was net weer even hier. Hij maakt het niet makkelijk hoor, om de stekker eruit te trekken.. Gewoon leuk/lief/grappig. Niet jaloers/regeltjes/moeilijk.
Er is geen paiqcodequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Haha, wat is je paiq code? Kun je zelf oordelen en vertellen waarom ik nooit meer iets hoor van de meeste personen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Moeilijk gedoe allemaal, fobo's fobo's is what we want.
Toevallig heb ik hem vandaag in bed geluld. Hij wilde vertrekken maar ik had zin. Was nog niet makkelijk om hem te overtuigen trouwens.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:25 schreef picardmike het volgende:
[..]
Hij heeft je weer in bed geluld dus....
Maar toch is dat wél de aard van het beestje. Tenminste, dat is wat ik uit jouw eerdere reacties opmaak. Dit klinkt een beetje als vrouwen die door hun vent geslagen worden "ja, maar als hij niet slaat is hij wel lief".quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:20 schreef Seven. het volgende:
Over Knots gesproken, die was net weer even hier. Hij maakt het niet makkelijk hoor, om de stekker eruit te trekken.. Gewoon leuk/lief/grappig. Niet jaloers/regeltjes/moeilijk.
Ja, en wel meer dan dat zelfs.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:25 schreef iwannabehigh het volgende:
Hebben FOKkers wel eens met elkaar gedate trouwens?
Altijd dat eeuwige oude lijstjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, en wel meer dan dat zelfs.
boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 24
Jammer, waarom ben jij afgeknapt op paiq? Misschien zit ik wel op de verkeerde plaats.quote:
?? Waarom maakt die het niet makkelijk om de stekker er uit te trekken dan? Was de seks nog zo lekker bedoel je?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mister Techno... die heb ik... zelfs met foto's tegenwoordig
We kunnen stoppen met antwoord te gevenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:30 schreef Techno het volgende:
Tja, maar telkens weer van die newbies met diezelfde vragen.
Sommige zijn meer offline dan online... je kan niet kiezen wie je wil spreken... soms duurt een foto krijgen lang... en sommige klikken al weg voor je uberhaupt wat kan tikken....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jammer, waarom ben jij afgeknapt op paiq? Misschien zit ik wel op de verkeerde plaats.
Ga ik even bekijken... brb.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:26 schreef -Engel- het volgende:
mister Techno... die heb ik... zelfs met foto's tegenwoordig
quote je ff de verkeerdequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:31 schreef picardmike het volgende:
[..]
?? Waarom maakt die het niet makkelijk om de stekker er uit te trekken dan? Was de seks nog zo lekker bedoel je?
Je bent een love addict.
Ben altijd online, hoef je nooit te kiezen ;P.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sommige zijn meer offline dan online...
Ja, dat valt mijn ook wel op dat de meeste beginnen dat het serieus moet zijn. Net alsof praten over niets zo verkeerd is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
daarbij ik hou van onzin tikken.... en zij blijkbaar niet
Oja, waar sta jij. Ik had van jou wel verwacht dat je er tussen zou staanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, en wel meer dan dat zelfs.
boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 24
Praten over niets is juist zo fijn.... vooral op het terras met een biertje in de hand en de zon hoog aan de hemel .... heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:37 schreef DigitalGirl het volgende:
Ja, dat valt mijn ook wel op dat de meeste beginnen dat het serieus moet zijn. Net alsof praten over niets zo verkeerd is.
Jep, dat is zijn aard. Evengoed, na dat incidentje heb ik hem gestuurd dat we moesten praten, hij stond diezelfde dag nog op de stoep en toen ben ik op stap geweest zonder hem zelfs maar te laten weten dat ik weg ging, met wie en waar ik geslapen heb terwijl hij me die ochtend gebeld had om iets leuks te doen (en paar smsjes etc etc). Dus feitelijk heb ik het daarmee nog veel bonter gemaakt. Daar deed hij dan weer niet moeilijk over. Dus blijkbaar niet altijd irrationeel jaloers, ik heb de indruk dat hij er alleen moeite mee heeft als ik niet thuis slaap. En inmiddels doet hij daar niet meer moeilijk over (binnenkort maar eens testen in de praktijk).quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar toch is dat wél de aard van het beestje. Tenminste, dat is wat ik uit jouw eerdere reacties opmaak. Dit klinkt een beetje als vrouwen die door hun vent geslagen worden "ja, maar als hij niet slaat is hij wel lief".
Buiten de seks, en eerlijk is eerlijk, vooral lekker omdat hij zo enorm is (en lekker) maar niet omdat hij nu persé dingen doet die ik lekker vind, dat kan allemaal nog veel beter op elkaar afgestemd worden.. het is ook gewoon een leuke lieve man bij wie ik me uiteindelijk binnen korte tijd al behoorlijk veilig en op mijn gemak voel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:31 schreef picardmike het volgende:
[..]
?? Waarom maakt die het niet makkelijk om de stekker er uit te trekken dan? Was de seks nog zo lekker bedoel je?
Je bent een love addict.
Dat lijstje is niet erg actueel en klopt sowieso niet voor 100%, maar het geeft wel een aardig idee.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:39 schreef iwannabehigh het volgende:
Oja, waar sta jij. Ik had van jou wel verwacht dat je er tussen zou staan
Ik sta er één keertje in, met mijn laatste 'let's hope we grow old' vriendje, 1,5 jaar mee geweest. Topkerel was dat!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Oja, waar sta jij. Ik had van jou wel verwacht dat je er tussen zou staan
Ah, oké. Hopelijk gaat het goed dan en zo niet, wees dan ook echt zo verstandig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:39 schreef Seven. het volgende:
Jep, dat is zijn aard. Evengoed, na dat incidentje heb ik hem gestuurd dat we moesten praten, hij stond diezelfde dag nog op de stoep en toen ben ik op stap geweest zonder hem zelfs maar te laten weten dat ik weg ging, met wie en waar ik geslapen heb terwijl hij me die ochtend gebeld had om iets leuks te doen (en paar smsjes etc etc). Dus feitelijk heb ik het daarmee nog veel bonter gemaakt. Daar deed hij dan weer niet moeilijk over. Dus blijkbaar niet altijd irrationeel jaloers, ik heb de indruk dat hij er alleen moeite mee heeft als ik niet thuis slaap. En inmiddels doet hij daar niet meer moeilijk over (binnenkort maar eens testen in de praktijk).
Het is ook absoluut niet zo dat hij begon te schreeuwen of wat dan ook. Hij heeft gewoon gezegd dat hij het niet OK vond en dat hij nooit zou willen samenwonen met een vrouw die niet gewoon thuis komt slapen. Het was geen scene. Ikzelf heb dat ook wel groter gemaakt dan het feitelijk was.
Nou ja, we zullen zien. Als zich weer zo een incident voordoet, dan stekker eruit.
Had je een andere naam ofzo? Ik zie je niet staan namelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik sta er één keertje in, met mijn laatste 'let's hope we grow old' vriendje, 1,5 jaar mee geweest. Topkerel was dat!
Hopelijk, ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, oké. Hopelijk gaat het goed dan en zo niet, wees dan ook echt zo verstandig.
QFTquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, oké. Hopelijk gaat het goed dan en zo niet, wees dan ook echt zo verstandig.
Whoopsydaisy was dat nog.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:46 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Had je een andere naam ofzo? Ik zie je niet staan namelijk
Goed doorzetten dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Buiten de seks, en eerlijk is eerlijk, vooral lekker omdat hij zo enorm is (en lekker) maar niet omdat hij nu persé dingen doet die ik lekker vind, dat kan allemaal nog veel beter op elkaar afgestemd worden.. het is ook gewoon een leuke lieve man bij wie ik me uiteindelijk binnen korte tijd al behoorlijk veilig en op mijn gemak voel.
Ja doei, straks haalt hij weer iets anders van stal waarmee hij jaloers kan doen. Hij kan bijvoorbeeld ook rustig zeggen 'geen seks, geen geknuffel'quote:
Jezus. Haha.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:46 schreef kastanova het volgende:
Ik mis inderdaad ook nog enkele namen.
Ga gewoon voor hem. Als hij je op den duur vertrouwt is er ook geen reden (meer) voor hem om jaloers te zijn/worden, lijkt me.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja doei, straks haalt hij weer iets anders van stal waarmee hij jaloers kan doen. Hij kan bijvoorbeeld ook rustig zeggen 'geen seks, geen geknuffel'. Daar zit ik ook niet echt op te wachten. En ja, ik snap écht niet dat een vent geil wordt van knuffelen.
Lekker toch....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja doei, straks haalt hij weer iets anders van stal waarmee hij jaloers kan doen. Hij kan bijvoorbeeld ook rustig zeggen 'geen seks, geen geknuffel'. Daar zit ik ook niet echt op te wachten. En ja, ik snap écht niet dat een vent geil wordt van knuffelen.
Jaloezie zit in je of niet, als je jaloers bent vind je altijd wel een reden om wantrouwig te zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:56 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jezus. Haha.
[..]
Ga gewoon voor hem. Als hij je op den duur vertrouwt is er ook geen reden (meer) voor hem om jaloers te zijn/worden, lijkt me.
Maar natuurlijk doe ik dat. Want anders krijg je dat enge gedeelte waarin je iemand gaat voorstellen aan je ouders en je vrienden en dan zul je alsnog zien dat het dan keihard faalt op zijn jaloezie (ofwel mijn levensstijl, ik ken geen één vent die dat klakkeloos zou aanvaarden hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lekker toch....
BTW je zoekt nu naar redenen om het te stoppen he..... je zoekt naar nieuwe motieven bladiebla in plaats van te genieten van wat je hebt...
True, gaat vaak van kwaad tot erger. En tot nog ergerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:08 schreef Seven. het volgende:
Jaloezie zit in je of niet, als je jaloers bent vind je altijd wel een reden om wantrouwig te zijn.
Mweh, kap daar nou eens mee meid...quote:Maar natuurlijk doe ik dat. Want anders krijg je dat enge gedeelte waarin je iemand gaat voorstellen aan je ouders en je vrienden en dan zul je alsnog zien dat het dan keihard faalt op zijn jaloezie (ofwel mijn levensstijl, ik ken geen één vent die dat klakkeloos zou aanvaarden hoor). Ik weiger om nog eens als faalhaas uit de hoek te komen op dat gebied, dus het moet gewoon perfect zijn en anders hoeft het niet.
Wel meer dan één tekortkominkje. Zijn dochter, zijn afkomst, cultuurverschillen, zijn jaloerse karakter, het feit dat hij nóg harder van stapel wil lopen dan ik, de lijst gaat wel even door hoor. Maar hij is wel sexy, lief, kalm, beheerst, oprecht en die lijst gaat ook wel even door.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
True, gaat vaak van kwaad tot erger. En tot nog erger.
[..]
Mweh, kap daar nou eens mee meid...
Je gaat toch nooit iemand vinden die aan het complete eisenlijstje voldoet.
Wees dus vooral blij als je iemand vindt die slechts 1 tekortkominkje heeft en mits die tekortkoming enigszins binnen de perken blijft kun je er vast uitstekend gelukkig mee worden.
En dan krijg je die onwijze penis er nog als bonus bij ook.
Nah, ik houd het altijd simpel: 5 minpunten, 5 pluspunten, dus een gelijkstand.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wel meer dan één tekortkominkje. Zijn dochter, zijn afkomst, cultuurverschillen, zijn jaloerse karakter, het feit dat hij nóg harder van stapel wil lopen dan ik, de lijst gaat wel even door hoor. Maar hij is wel sexy, lief, kalm, beheerst, oprecht en die lijst gaat ook wel even door.
Kut..
Dáár zou ik sowieso nog wel even mee wachtenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:27 schreef Seven. het volgende:
Mja, ik kijk nog wel even de kat uit de boom voor de families er aan de haren bijgesleept worden.
ben je verliefd?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:27 schreef Seven. het volgende:
Mja, ik kijk nog wel even de kat uit de boom voor de families er aan de haren bijgesleept worden.
Dat durf ik mezelf helemaal niet toe te staan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:28 schreef Cue_ het volgende:
De lijst ging nog wel even door zei ze.. dus ben benieuwd wat er uit gaat komen. Al denk ik dat iedereen het al wel weet.
Maargoed Seven kan natuurlijk ook gewoon even genieten van de gezelligheid van Knots en het altijd nog afkappen als het te erg wordt. Zolang ze/je maar niet te gehecht raakt/gevoelens enzo.
Dus nee.quote:
goed, date nu al sinds begin dit jaar met hetzelfde meisje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:40 schreef Seven. het volgende:
dawg, hoe is het met jouw dateleven tegenwoordig?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:45 schreef dawg het volgende:
[..]
goed, date nu al sinds begin dit jaar met hetzelfde meisje.
Ben volgens mij de enige hier die een abo heeft gehad op Lexa...quote:Op woensdag 30 maart 2011 07:20 schreef Sander het volgende:
Dus ik schrijf me in bij Lexa. Bakken met mailtjes. Dat maakt de verleiding om je een abo aan te laten smeren groot. Maar ben ik nou zo cynisch, of zal dat niet keihard opdrogen zodra je daadwerkelijk een abo hebt? Want zonder abo kan je uiteraard niks met die shizzle
Nah ja...quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:14 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb ook een abbo op Lexa gehad en vond het "aanbod" niet echt om over naar huis te schrijven (qua mannen dan). Toen ik een mailtje stuurde naar Lexa dat ik mijn abbo niet wilde verlengen (kleine week voor het afliep) hebben ze voor het gemak direct mijn hele profiel verwijderd en reageerden ze verder niet meer op mailtjes van mijn kant met een klacht daarover
you go girl!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:11 schreef Sander het volgende:
Ik zal het eens een maandje proberen en direct de verlenging cancellen. Kijken wat er gebeurd
Wij zijn allemaal benieuwd naar je ervaringen en of je veel spontane berichten binnenkrijgt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:11 schreef Sander het volgende:
Ik zal het eens een maandje proberen en direct de verlenging cancellen. Kijken wat er gebeurd
En als je geluk hebt - dan hebben ze nog een fraaie woonwagen ook! Handig voor op vakantiequote:Op woensdag 30 maart 2011 14:38 schreef theundertaker1988 het volgende:
om het te proberen in Knuz helemaal gratis en zijn toch leuke mensen op
'Gezellie' kamperen in het kamp zeker?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:57 schreef theundertaker1988 het volgende:
Kan je gelijk op vakantie met je nieuwe date
Expressieloos krijgt nu een 8.1quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Expressieloos ziet er natuurlijk spannender uit. Dan lijk je zo'n meedogenloos figuur. En we weten niet of jij de ideale tandpasta smile hebt natuurlijk
De foto waar ik eigenlijk straalbezopen ben scoort een 8.8 - dus drinken scoortquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:11 schreef Silenus het volgende:
De foto's waarop ik boos/arrogant kijk scoren ook veel hoger dan wanneer ik als een Clowntje Piepelotje loop te grijnzen.
Dus boos scoort!
Ik ben heel erg bang dat deze quote waar isquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:18 schreef kastanova het volgende:
Conclusie; als je regelmatig flink gaat zuipt, daarbij de foute man uit hangt en arrogant bent komen die vrouwen vanzelf wel...
Oh wacht.
Ik heb er wel een zwikkie iig en met eentje dus wat drinken binnenkortquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:01 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal benieuwd naar je ervaringen en of je veel spontane berichten binnenkrijgt.
Over een tijdje ga ik er ook aan beginnen, dan wel leuk om het van anderen te horen/lezen.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik ben heel erg bang dat deze quote waar is
quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:49 schreef Silenus het volgende:
Nee, maar ik ga het nu direct downloaden!
Wat snap je niet, dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:51 schreef Silenus het volgende:
iPhone 4.0 software update, laat maar, snap ik allemaal niet
Ja, maar hier in Utrecht wordt 't erg weinig gebruikt. En het heeft enorme concurrentie van facebook places dus ik verwacht niet dat 't aan gaat slaan.quote:
Yep.quote:
Zwikkie? Wat voor een zwikkie?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:21 schreef erik81 het volgende:
[..]
Ik heb er wel een zwikkie iig en met eentje dus wat drinken binnenkort
Bam, geregeld. Nog niet veel soeps, moet ik bekennenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:01 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal benieuwd naar je ervaringen en of je veel spontane berichten binnenkrijgt.
Over een tijdje ga ik er ook aan beginnen, dan wel leuk om het van anderen te horen/lezen.
Zelfde fotos als in je fotoboek hier? want dan snap ik dat wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef Dizorn het volgende:
Om even tegendraads te doen: Mijn foto waarop ik (geforceerd natuurlijk, maar niet al te erg te zien) lach wordt beoordeeld met een 8,2 op Paiq. En m'n andere met een 7.4 (Al kijk ik niet boos of arrogant I guess). Maar lachen kán best dus
Ik had precies dezelfde klacht. Ook aangegeven in profiel en 75% van matches waren vies vadsig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:15 schreef Pinterman het volgende:
Pfff... No offense voor dikke dames hoor, maar ik val er niet op... Heb ik ook aangegeven in mijn profiel op Paiq, dus waarom krijg ik allemaal van die vadsige vrouwen gematched?
Wow je ziet er op beide fotos echt heel anders uit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef Dizorn het volgende:
Om even tegendraads te doen: Mijn foto waarop ik (geforceerd natuurlijk, maar niet al te erg te zien) lach wordt beoordeeld met een 8,2 op Paiq. En m'n andere met een 7.4 (Al kijk ik niet boos of arrogant I guess). Maar lachen kán best dus
Ik heb daar ooit een account aangemaakt om te kijken wat het voor site het was na gepraat erover in dit topic maar na de eerste keer nooit meer opgeweestquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:43 schreef Dizorn het volgende:
Ik vind die lach-foto ook beter trouwens, dus misschien is het ook wel logisch. Maargoed hoef dus niet per se boos mysterieus of arrogant te kijken
En ja, nogal anders. Dronken + raar petje gejat zie ik er héél anders uit
Ik zag je nog op OKC love_sharon. Lang niet online geweest!
Nou ik zal het dan als compliment opvatten dat je ook een goede beoordeling hebt ipv het negatief te makenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:54 schreef VacaLoca het volgende:
Totaal verschillend idd. 1e foto is alsof je uit een boyband komt lopen en 2de idd alsof je in een alternatief cafe met wat skaters zit te chillen.
Ik snap eigenlijk niet zo goed dat je met die 1e foto ongeveer zelfde score hebt op Paiq als ik. Zover ik zelf kan oordelen zie jij er voor vrouwen iig me dunkt er toch een stuk beter uit als je kijkt naar wat doorgaans knap gevonden wordt.
Ik heb er toch voor bedankt, vooral omdat ik het ook weer niet zo graag wou dat ik andere dingen er voor op moest gevenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:56 schreef VacaLoca het volgende:
Overigens, Sharon, ik ga je toch weer even lastig vallen met vervolg vragen over je buitenland plannen. Vorige keer moest je een nachtje slapen over beslissing of je er nog wel voor wilde gaan nadat ze met meer eisen kwamen.... wat heb je besloten?
Waar doelt het 'Hollandse' op?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:50 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit een account aangemaakt om te kijken wat het voor site het was na gepraat erover in dit topic maar na de eerste keer nooit meer opgeweest![]()
Op de eerste foto zie je eruit als een leuke Hollandse jongen en op de tweede vond ik je er de eerste keer toen ik hem zag nogal onverzorgd skater-achtig uitzien. Niet beledigend bedoeltMaar misschien wel interessant voor je wat meiden waarschijnlijk bij je foto's denken.
Want mannen kunnen daar niet over oordelen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:14 schreef Dizorn het volgende:
Maar vraag het aan onze vrouwelijke experts in dit topic, en plaats een foto hier/op fotoboek!
Als je wilt weten wat vrouwen van foto's vinden kan je het toch echt het best aan vrouwen zelf vragenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Want mannen kunnen daar niet over oordelen?
Meh, ik weet echt wel redelijk goed wat wél in de markt ligt en wat niet. En met mij velen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:18 schreef Dizorn het volgende:
Als je wilt weten wat vrouwen van foto's vinden kan je het toch echt het best aan vrouwen zelf vragen
Dus nu nog tijdje in Nederland werken om te sparen voor een mooie reis?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:13 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Nou ik zal het dan als compliment opvatten dat je ook een goede beoordeling hebt ipv het negatief te maken
[..]
Ik heb er toch voor bedankt, vooral omdat ik het ook weer niet zo graag wou dat ik andere dingen er voor op moest geven
Het "beste". Nee zo werkt het niet. Smaak is en blijft uitermate subjectief. En dat geldt dus net zo goed voor vrouwen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:20 schreef Dizorn het volgende:
En toch is dat indirecte kennis, en voor vrouwen direct. Daarom dat ik zeg, "het beste". Maar vooruit jij mag zijn goede alternatief zijn hoor
Najah ik vind gewoon dat je daar een typische gezonde blonde hollandse kop hebtquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:14 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Waar doelt het 'Hollandse' op?Verder wel leuk om te horen.
![]()
Waarschijnlijk wel, vind het eigenlijk wel fijn dat ik dan een reis kan maken en zelf kan beslissen wat ik wil en niet veel hoef te missen in nlquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:19 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dus nu nog tijdje in Nederland werken om te sparen voor een mooie reis?
Kan je ook weer daten
Ach, ja. Ik heb alleen wat foto's in mijn fobo. Hyves, Facial Book en zulks doe ik dan weer niet aan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:34 schreef VacaLoca het volgende:
Naja uiteindelijk is het vooral de privacy kwestie. Voor mij staat fok volkomen los van alles daarbuiten dus hoef ik hier ook niet herkend te worden.
Maar ms. PM ik op een dag wel een keer wat.
Lekker vrijheid blijheid dan ook, en reizen is (imo) altijd gaaf.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:33 schreef love_sharon het volgende:
Waarschijnlijk wel, vind het eigenlijk wel fijn dat ik dan een reis kan maken en zelf kan beslissen wat ik wil en me nog alles kan doen inn nl wat ik van plan was.
Op een schaal van mij tot Silenus misschien niet nee, maar (los van internet) je was nog wel aan het daten laatste tijd toch?quote:Ik ben niet zo'n fanatieke internet-dater
Het internet zit vol idioten die niets liever doen dan anderen een hoop last te bezorgen. Ik hou ook "internet" en "real life" vrij strikt gescheiden. Ik vind het leuk hier een beetje te discussieren e.d. maar daar houdt het dan wel ongeveer op. Heb vroeger wel wat met meiden van een ander forum gescharreld maar hoewel dat wel gezellig was, waren dat toch niet mijn types. Ik zal best af en toe een uitzonderingen willen maken (als ik single ben en een lekker ding met me van bil wil; prima) maar ik ga echt niet naar meetings en dat soort dingen. Vroeger wel een paar keer gedaan (ander forum) en dan zit je met 2 leuke mensen en ongeveer 20 contactgestoorden. Nee bedanktquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:27 schreef VacaLoca het volgende:
Heb 2x eerder, jaren terug, wel eens foto in vertrouwen gedeeld en die werd al snel onder hoongelach publiekelijk gemaakt. Waren ook fokkers. Niet dat ik de mensen in deze chat van zulk kiddo gedrag verdenk maar ik bedank er even voor om fotos op een gaar internetforum te plaatsen.
Heb je altijd. Ik had eerst van dun tot normaal ofzo. Nou sorry hoor, als je meer pens hebt dan ik (op dit moment 10kg te zwaar ongeveer) dan ben je niet 'normaal'.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:15 schreef Pinterman het volgende:
Pfff... No offense voor dikke dames hoor, maar ik val er niet op... Heb ik ook aangegeven in mijn profiel op Paiq, dus waarom krijg ik allemaal van die vadsige vrouwen gematched?
Nu je het zegt, ik ben ook nog nooit naar een (Fok)meet geweest.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:49 schreef Catbert het volgende:
maar ik ga echt niet naar meetings en dat soort dingen.
Date idd wel eens met gasten die ik irl leer kennenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:40 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Lekker vrijheid blijheid dan ook, en reizen is (imo) altijd gaaf.
[..]
Op een schaal van mij tot Silenus misschien niet nee, maar (los van internet) je was nog wel aan het daten laatste tijd toch?
Bedoelde iig dat vertrek naar buitenland geen obstakel meer is eventjesEn het is lente he
Mwoh in de Lente toch wat meerquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:02 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Date idd wel eens met gasten die ik irl leer kennenMaar zelfs dan ben ik meestal niet zo van de officiele dates meer van het elkaar 'toevallig' tegen komen tijdens het stappen
![]()
Haha voor mannen maakt het toch niet uit of het lente of winter is, ze zitten toch altijd achter vrouwen aan
Ik ook al 11 jaar niet. Enige meet waar ik uberhaupt ooit over getwijfeld heb was de Static meetquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:52 schreef Techno het volgende:
Nu je het zegt, ik ben ook nog nooit naar een (Fok)meet geweest.
Over het algemeen is het fok-volk ook mijn volk niet. Zijn er veel bij die iets teveel met hun online leven bezig zijn en het is nogal een afzeik-cultuurtje met toetsenbordhelden. Die op meets vast onder de contactgestoorden vallen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het internet zit vol idioten die niets liever doen dan anderen een hoop last te bezorgen. Ik hou ook "internet" en "real life" vrij strikt gescheiden. Ik vind het leuk hier een beetje te discussieren e.d. maar daar houdt het dan wel ongeveer op. Heb vroeger wel wat met meiden van een ander forum gescharreld maar hoewel dat wel gezellig was, waren dat toch niet mijn types. Ik zal best af en toe een uitzonderingen willen maken (als ik single ben en een lekker ding met me van bil wil; prima) maar ik ga echt niet naar meetings en dat soort dingen. Vroeger wel een paar keer gedaan (ander forum) en dan zit je met 2 leuke mensen en ongeveer 20 contactgestoorden. Nee bedankt
[..]
Heb je altijd. Ik had eerst van dun tot normaal ofzo. Nou sorry hoor, als je meer pens hebt dan ik (op dit moment 10kg te zwaar ongeveer) dan ben je niet 'normaal'.![]()
Dat ook. Een forum als dit is meer is voor nerds (zoals ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:16 schreef VacaLoca het volgende:
Over het algemeen is het fok-volk ook mijn volk niet. Zijn er veel bij die iets teveel met hun online leven bezig zijn en het is nogal een afzeik-cultuurtje met toetsenbordhelden. Die op meets vast onder de contactgestoorden vallen.
Dit topic vond ik tijd terug ook wel leuk om te volgen omdat hier over IRL zaken gaat ipv wat domme nerdhumor in fora als ONZ en KLB (heeft heel af en toe zn charme, maar verder zoek ik het niet echt).
En hier vrouwen scharrelen? Meesten zou ik niet echt vrouw noemen. De leuke uitzonderingen zijn meestal degenen die dan ook niet echt veel op Fok posten of alleen in bepaalde fora die aansluiten op bv hun studie of gewoon over kleren babbelen in lifestyle. Vrouwen met tigduizend posts hier die bv veel in ONZ te vinden zijn kunnen ms best schatten van meiden zijn, maar goede kans dat het niet mn type is
Tja dat is het nadeel van internet. Gewoon duidelijk weten wat je wel en niet aanspreektquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Over het algemeen is het fok-volk ook mijn volk niet. Zijn er veel bij die iets teveel met hun online leven bezig zijn en het is nogal een afzeik-cultuurtje met toetsenbordhelden. Die op meets vast onder de contactgestoorden vallen.
Dit topic vond ik tijd terug ook wel leuk om te volgen omdat hier over IRL zaken gaat ipv wat domme nerdhumor in fora als ONZ en KLB (heeft heel af en toe zn charme, maar verder zoek ik het niet echt).
En hier vrouwen scharrelen? Meesten zou ik niet echt vrouw noemen. De leuke uitzonderingen zijn meestal degenen die dan ook niet echt veel op Fok posten of alleen in bepaalde fora die aansluiten op bv hun studie of gewoon over kleren babbelen in lifestyle. Vrouwen met tigduizend posts hier die bv veel in ONZ te vinden zijn kunnen ms best schatten van meiden zijn, maar goede kans dat het niet mn type is
Nee man, tegenwoordig toch niet meer joh...quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat ook. Een forum als dit is meer is voor nerds (zoals ik) en dat zijn toch niet de vrouwen waar ik op val
Naja, hoe makkelijk denk je dat het in 1999 was om een internet stream van BB te volgen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:39 schreef VacaLoca het volgende:
Fok is toch groot geworden door Big Brother? Lijkt me niet dat het BB-kijkend volk echt het standaard type nerd was. Wel kansloos, daar niet van, maar toch anders![]()
Als ik op fotoboek af en toe rondklik lijkt het trouwens dat meeste profielen met een leuke foto uit 2003-2005 zijn en inmiddels al jaren inactief. Nieuwe aanwas nu zie ik niet allemaal vmbo-delletjes (niks mis mee verder) ofzo.
Tja, da's inderdaad vrij bizar; toen ik nog een relatie met haar had nog een behoorlijke verhitte discussie met haar gehad, over Sexy & Gewaagd om precies te zijn, dus nog niet eens KPD.quote:En naakte wijven KPD.... ik heb daar sinds tijdje ook toegang... maar als ik iets kansloos vind zijn het die wijven wel. Je ex staat er ook zoals je vast weet
Achja, wat mooie naaktfotos kan nooit kwaad, als je over 20 jaar voor de spiegel staat is het lastiger om in te beelden hoe je er ooit uit hebt gezien. Leuk als je dan de fotos nog hebt. Maar om die dan op fok te plaatsen zodat wat kansloze rukkerts er op kunnen fappen... mjaquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, hoe makkelijk denk je dat het in 1999 was om een internet stream van BB te volgen?
Hell, toen zat ik nota bene nog via een inbelverbinding te internetten en 90% van de forummers met me.
Dus tja, dan trek je toch wel een bepaald slag mensen aan.
[..]
Tja, da's inderdaad vrij bizar; toen ik nog een relatie met haar had nog een behoorlijke verhitte discussie met haar gehad, over Sexy & Gewaagd om precies te zijn, dus nog niet eens KPD.
Ze vond de dames aldaar maar goedkope hoeren en dat die kwalificering ging mij toch nét iets te ver.
Long story short, een maandje nadat het uit was ging ze (tegen betaling) naar een fotograaf die haar via PM benaderd had en daarbij vooraf al aangaf haar ook te willen neuken.
Kennelijk was ik vrij overtuigend.
Ik zou eerder met kerels een biertje gaan doen. Heb het niet zo op forumvrouwen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef VacaLoca het volgende:
Aantal Foksters waar ik wel een drankje mee zou willen doen is iig op 1 hand te tellen. Type jong, er leuk uitziend en normaal, vrouwlijk en sociaal overkomend.
Dat is het. Ik heb ook naaktfoto's van een aantal exen van me, niks mis mee. Maar die dingen op een forum posten zodat vieze ventjes daarop kunnen fappen; bah.quote:Achja, wat mooie naaktfotos kan nooit kwaad, als je over 20 jaar voor de spiegel staat is het lastiger om in te beelden hoe je er ooit uit hebt gezien. Leuk als je dan de fotos nog hebt. Maar om die dan op fok te plaatsen zodat wat kansloze rukkerts er op kunnen fappen... mja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |