quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:49 schreef Silenus het volgende:
Nee, maar ik ga het nu direct downloaden!
Wat snap je niet, dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:51 schreef Silenus het volgende:
iPhone 4.0 software update, laat maar, snap ik allemaal niet
Ja, maar hier in Utrecht wordt 't erg weinig gebruikt. En het heeft enorme concurrentie van facebook places dus ik verwacht niet dat 't aan gaat slaan.quote:
Yep.quote:
Zwikkie? Wat voor een zwikkie?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:21 schreef erik81 het volgende:
[..]
Ik heb er wel een zwikkie iig en met eentje dus wat drinken binnenkort
Bam, geregeld. Nog niet veel soeps, moet ik bekennenquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:01 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal benieuwd naar je ervaringen en of je veel spontane berichten binnenkrijgt.
Over een tijdje ga ik er ook aan beginnen, dan wel leuk om het van anderen te horen/lezen.
Zelfde fotos als in je fotoboek hier? want dan snap ik dat wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef Dizorn het volgende:
Om even tegendraads te doen: Mijn foto waarop ik (geforceerd natuurlijk, maar niet al te erg te zien) lach wordt beoordeeld met een 8,2 op Paiq. En m'n andere met een 7.4 (Al kijk ik niet boos of arrogant I guess). Maar lachen kán best dus
Ik had precies dezelfde klacht. Ook aangegeven in profiel en 75% van matches waren vies vadsig.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:15 schreef Pinterman het volgende:
Pfff... No offense voor dikke dames hoor, maar ik val er niet op... Heb ik ook aangegeven in mijn profiel op Paiq, dus waarom krijg ik allemaal van die vadsige vrouwen gematched?
Wow je ziet er op beide fotos echt heel anders uit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef Dizorn het volgende:
Om even tegendraads te doen: Mijn foto waarop ik (geforceerd natuurlijk, maar niet al te erg te zien) lach wordt beoordeeld met een 8,2 op Paiq. En m'n andere met een 7.4 (Al kijk ik niet boos of arrogant I guess). Maar lachen kán best dus
Ik heb daar ooit een account aangemaakt om te kijken wat het voor site het was na gepraat erover in dit topic maar na de eerste keer nooit meer opgeweestquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:43 schreef Dizorn het volgende:
Ik vind die lach-foto ook beter trouwens, dus misschien is het ook wel logisch. Maargoed hoef dus niet per se boos mysterieus of arrogant te kijken
En ja, nogal anders. Dronken + raar petje gejat zie ik er héél anders uit
Ik zag je nog op OKC love_sharon. Lang niet online geweest!
Nou ik zal het dan als compliment opvatten dat je ook een goede beoordeling hebt ipv het negatief te makenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:54 schreef VacaLoca het volgende:
Totaal verschillend idd. 1e foto is alsof je uit een boyband komt lopen en 2de idd alsof je in een alternatief cafe met wat skaters zit te chillen.
Ik snap eigenlijk niet zo goed dat je met die 1e foto ongeveer zelfde score hebt op Paiq als ik. Zover ik zelf kan oordelen zie jij er voor vrouwen iig me dunkt er toch een stuk beter uit als je kijkt naar wat doorgaans knap gevonden wordt.
Ik heb er toch voor bedankt, vooral omdat ik het ook weer niet zo graag wou dat ik andere dingen er voor op moest gevenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:56 schreef VacaLoca het volgende:
Overigens, Sharon, ik ga je toch weer even lastig vallen met vervolg vragen over je buitenland plannen. Vorige keer moest je een nachtje slapen over beslissing of je er nog wel voor wilde gaan nadat ze met meer eisen kwamen.... wat heb je besloten?
Waar doelt het 'Hollandse' op?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:50 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit een account aangemaakt om te kijken wat het voor site het was na gepraat erover in dit topic maar na de eerste keer nooit meer opgeweest![]()
Op de eerste foto zie je eruit als een leuke Hollandse jongen en op de tweede vond ik je er de eerste keer toen ik hem zag nogal onverzorgd skater-achtig uitzien. Niet beledigend bedoeltMaar misschien wel interessant voor je wat meiden waarschijnlijk bij je foto's denken.
Want mannen kunnen daar niet over oordelen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:14 schreef Dizorn het volgende:
Maar vraag het aan onze vrouwelijke experts in dit topic, en plaats een foto hier/op fotoboek!
Als je wilt weten wat vrouwen van foto's vinden kan je het toch echt het best aan vrouwen zelf vragenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Want mannen kunnen daar niet over oordelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |